Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-01-15-002214-c d8c415a8e892418890038bd7b6f911e8
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Громова Надія Петрівна

+380465821333 nadya2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новгород-Сіверська районна державна адміністрація Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04061642
Вебсайт: http://novgadm.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вул. Б. МАЙСТРЕНКА, будинок 6
Контактна особа: Громова Надія Петрівна
+380465821333
nadya2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 16:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 16:23
Початок аукціону: 24 січня 2019 14:08
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Офісне устаткування (Клей олівець,клей ПВА, скоби №10, скоби №24/6, коректор - ручка, лента клейкая канцелярская, файли прозорі глянцеві А4, швидкозшивач пластиковийА4, швидкозшивач картонний А4, папки картонні на зав'язках, папка «Справа» для документів А4, папір офісний А4, зошити 18 арк., зошити 48 арк., папка-регистратор А-4, 7см., 5 см., 75 мм., біндер 19 мм, 25мм.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м.Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 09:21
ДОГОВІР канцтовари.docx
17 січня 2019 09:10
оголошення канц..doc
15 січня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:38
Додаток Документи для підтв. кваліфікац вимог.doc
15 січня 2019 16:38
Додаток 1.docx
17 січня 2019 09:21
ДОГОВІР канцтовари.docx
17 січня 2019 09:10
оголошення канц..doc
15 січня 2019 16:19
оголошення кант..doc
15 січня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:38
Додаток Документи для підтв. кваліфікац вимог.doc
15 січня 2019 16:38
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 січня 2019 23:41
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:19
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-002214-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 28 січня 2019 13:35
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-01-15-002214-c (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 24.01.2019 р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" у своїй тендерній пропозиції подав чорнобілі копії. А згідно Додаток №2до Оголошення про проведення закупівлі.
Кваліфікація Учасників підтверджується шляхом розміщення ними на торговому майданчику завірених підписом керівника та/або уповноваженої особи Учасника та мокрою печаткою (за наявності) сканованих копій в кольорі у форматі PDF наступних документів (скановані копії повинні бути розбірливими для сприйняття інформації):
Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" не подало у своїй пропозиції сертифікату на папір і висновків СЄС.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА 26 363,00
UAH з ПДВ
21 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 24 229,56
UAH з ПДВ
22 829,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 27 548,46
UAH з ПДВ
27 548,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 12:31
Електронний підпис
25 січня 2019 12:29
Лист-відмова.pdf
23 січня 2019 15:13
Електронний підпис
23 січня 2019 15:11
Скан_СЭС 4Office.pdf
23 січня 2019 15:11
Скоби до зшивачів.pdf
23 січня 2019 15:11
Клеї.jpg
23 січня 2019 15:11
Файл 1cт.jpg
23 січня 2019 15:11
Клеї2.jpg
23 січня 2019 15:11
Файл2cт.jpg
23 січня 2019 15:11
zoom .jpg
23 січня 2019 15:11
ЦП.pdf
23 січня 2019 15:11
паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
23 січня 2019 15:11
Гарантії.pdf
23 січня 2019 15:11
Персональні дані.pdf
23 січня 2019 15:11
Довідка щодо підпису.pdf
23 січня 2019 15:11
КОД ЗАВІРЕНО.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 16:49
Сангиг_Фактор.pdf
18 січня 2019 16:49
Пропозиція.pdf
18 січня 2019 16:49
Корректор, чистящие.pdf
18 січня 2019 16:49
Диски, батарейки.pdf
18 січня 2019 16:49
ZOOM гігієна.pdf
18 січня 2019 16:49
Zoom 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
Відхилено 21 800,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 17:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Переможець 22 829,52
UAH з ПДВ
28 січня 2019 12:46

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
22 829,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір канцелярія.pdf укладений
06 лютого 2019 10:49