Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
9 475 200,00 UAH
UA-2019-01-15-002200-c b50653cc2ebd42e3abdda2083944fff3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Колесник

+380506924104 vodanv@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
Код ЄДРПОУ: 03343806
Місцезнаходження: 11704, Україна , Житомирська обл., Новоград - Волинський, Вул. Гетьмана Сагайдачного, 43
Контактна особа: Олександр Колесник
+380506924104
vodanv@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії (постачання електричної енергії), оголошені на електроннму майданчику zakupki.prom.ua 05 листопада 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001036-b) та 06 грудня 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-002820-c) двічі не відбулися, через відсутність учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200000 кіловат-година
Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11704, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, Гетьмана Сагайдачного, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

15 січня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:16
Протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-06-000006 ● 98e0c02f5d1746a6b6391721d307fbef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2019 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.03.2019
№12

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.03.2019 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-01-15-002200-c від 15.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також заперечення на висновок ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року Ознайомившись із висновком ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року, Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» надає наступну інформацію. Так, у висновку ДАСУ зазначено: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані, встановлено, що в порушення вимог ст. 4 Закону «Про публічні закупівлі», Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». На усунення порушення згідно висновку ДАСУ 15.03.2019 року відбулося оприлюднення річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». Але з даним висновком ДАСУ наша сторона не погоджується з наступних причин. До застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії ми дійшли в результаті того, що двічі не відбулися відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії. Річний план закупівлі, в якому відображена інформація щодо проведення процедури відкритих торгів закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія» нами був оприлюднений 29.10.2018 року – UA-Р-2018-10-29-003475-с. Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії (постачання електричної енергії), оголошені на електроннму майданчику zakupki.prom.ua 05 листопада 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001036-b) та 06 грудня 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-002820-c) двічі не відбулися, через відсутність учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» ми застосували переговорну процедуру закупівлі. В зв’язку з тим, що річний план на закупівлю електричної енергії нами був оприлюднений ще в жовтні 2018 року, а в ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» немає прямої вказівки про повторне (нове) оприлюднення річного плану закупівель в ситуації, коли відкриті торги двічі не відбулися і у Замовника виникає право застосування переговорної процедури закупівлі, ми повторно не оприлюднювали річний план по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія», так як він вже був оприлюднений. Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо в наших діях порушення законодавства про державні закупівлі.

2019-03-15 13:14:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
Переможець 9 475 200,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 16:19

Документи

15 січня 2019 16:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
9 475 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 16:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 16:55
Угода ЕК ЕНОЛЛ.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 16:50
Угода ЕК ЕНОЛЛ.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 10:37
Комерційна пропозиція.PDF укладений
24 січня 2019 10:36
Договір постачання електроененргії.PDF укладений
24 січня 2019 10:36
План-графік постач. ел.енергії.PDF укладений
24 січня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у звязку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок нового року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 104/НР/ЖОЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 104/НР/ЖОЕ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 104 668,71
UAH (в тому числі ПДВ 1 350 778,11 UAH)