Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" |
Код ЄДРПОУ: | 03343806 |
Місцезнаходження: | 11704, Україна , Житомирська обл., Новоград - Волинський, Вул. Гетьмана Сагайдачного, 43 |
Контактна особа: |
Олександр Колесник +380506924104 vodanv@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 16:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
15 січня 2019 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 16:16 |
Протокол переговорів.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-06-000006 ● 98e0c02f5d1746a6b6391721d307fbef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2019 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2019
№12
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.03.2019 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-01-15-002200-c від 15.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також заперечення на висновок ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року Ознайомившись із висновком ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року, Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» надає наступну інформацію. Так, у висновку ДАСУ зазначено: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані, встановлено, що в порушення вимог ст. 4 Закону «Про публічні закупівлі», Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». На усунення порушення згідно висновку ДАСУ 15.03.2019 року відбулося оприлюднення річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». Але з даним висновком ДАСУ наша сторона не погоджується з наступних причин. До застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії ми дійшли в результаті того, що двічі не відбулися відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії. Річний план закупівлі, в якому відображена інформація щодо проведення процедури відкритих торгів закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія» нами був оприлюднений 29.10.2018 року – UA-Р-2018-10-29-003475-с. Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії (постачання електричної енергії), оголошені на електроннму майданчику zakupki.prom.ua 05 листопада 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001036-b) та 06 грудня 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-002820-c) двічі не відбулися, через відсутність учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» ми застосували переговорну процедуру закупівлі. В зв’язку з тим, що річний план на закупівлю електричної енергії нами був оприлюднений ще в жовтні 2018 року, а в ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» немає прямої вказівки про повторне (нове) оприлюднення річного плану закупівель в ситуації, коли відкриті торги двічі не відбулися і у Замовника виникає право застосування переговорної процедури закупівлі, ми повторно не оприлюднювали річний план по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія», так як він вже був оприлюднений. Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо в наших діях порушення законодавства про державні закупівлі.
2019-03-15 13:14:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
9 475 200,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 16:55
|
Угода ЕК ЕНОЛЛ.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 16:50
|
Угода ЕК ЕНОЛЛ.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2019 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 10:37
|
Комерційна пропозиція.PDF | укладений |
24 січня 2019 10:36
|
Договір постачання електроененргії.PDF | укладений |
24 січня 2019 10:36
|
План-графік постач. ел.енергії.PDF | укладений |
24 січня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у звязку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок нового року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 104/НР/ЖОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 104/НР/ЖОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |