Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб білий пшеничний із борошна І гатунку, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
1 714 440,00 UAH
UA-2019-01-15-002051-c 40f434e7843f4be6b6e86b48c4252b02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 714 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52300 кілограм
хліб білий пшеничний із борошна І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
57600 кілограм
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-002051-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:35680054
Дата подання: 15 лютого 2019 13:05
Невідповідність умовам закупівлі
За результатом розгляду тендерної пропозицій учасників ТОВ "Хлібозавод №10" і ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" виявлено, що тендерні пропозиції учасників не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу №04/12-1 від 04.12.2018 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Разом з цим, відповідно до Протоколу №21/01/2019 від 21.01.2019 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Хлібозавод №10" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином Верхошапка О.М. одночасно обіймає посади фінансового директора в ТОВ "Хлібозавод №10" та ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11", входить до складу колегіального виконавчого органу обох учасників, та має повноваження здійснювати від імені обох учасників процедури закупівлі юридичні дії, що вбачається з наданих такими учасниками статутів.
Виходячи з вищенаведеного, такі учасники процедури закупівлі є пов’язаними особами в розумінні положень п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, визначені у ст. 17 такого Закону.
У відповідності до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
З огляду на вищенаведене, з урахуванням того, що вказані вище учасники є пов’язаними особами, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2019 16:36
Відповідно до статуту ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» Фінансовий директор Товариства є частиною колегіального виконавчого органу, тобто приймає рішення не одноособово. Фінансовому директору Товариства підпорядковуються лише окремі служби Товариства. Він являється лише найманим працівником, не є учасником товариства та не має частки у статутному капіталі товариства, не має права здійснювати ніякого вирішального впливу, а є лише підписантом. Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Статуту Товариства Фінансовий директор є довіреною особою, яка має право вчиняти певні дії без довіреності. Згідно абзацу 6 п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» під здійсненням контролю слід розуміти можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою. Враховуючи вищевикладене стає зрозумілим, що фінансовий директор Товариства жодним чином не має можливості приймати одноособове рішення по процесу закупівлі в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки є довіреною особою, яка здійснює виключно контроль за бухгалтерською дисципліною Товариства. Аналогічна ситуація, щодо повноважень Фінансового директора стосується також і ТОВ «Хлібозавод №10». Потребує також уваги той факт, що обидва Товариства мають різних учасників та бенефіціарних власників, що ще раз підтверджує відсутність будь якої пов’язаності між ними.
Таким чином, Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації і законодавства учасником ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» та, відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11 згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі".

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Дмитро Володимирович 1 564 750,00
UAH з ПДВ
1 041 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Павлоградхліб" 1 712 242,00
UAH з ПДВ
1 044 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хлібозавод №10" 1 712 242,00
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" 1 628 676,00
UAH з ПДВ
1 142 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ" 1 628 640,00
UAH з ПДВ
1 547 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" 1 714 440,00
UAH з ПДВ
1 547 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 16:31
Електронний підпис
30 січня 2019 17:07
Електронний підпис
30 січня 2019 17:06
транспорт.rar
30 січня 2019 17:06
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 11:01
Устав 1я часть.pdf
31 січня 2019 11:01
СЭС ГМО ржаной 2018.pdf
31 січня 2019 11:01
СЭС ГМО пшеничный 2018.pdf
31 січня 2019 11:01
Справка ст 17.pdf
31 січня 2019 11:01
Справка печать.pdf
31 січня 2019 11:01
Справка довкiлля.pdf
31 січня 2019 11:01
Сертификат ISO 22000.pdf
31 січня 2019 11:01
Проект договора.pdf
31 січня 2019 11:01
Приказ Беседа.pdf
31 січня 2019 11:01
Персональные данные.pdf
31 січня 2019 11:01
Паспорт Беседа.pdf
31 січня 2019 11:01
Набл совет Беседа.pdf
31 січня 2019 11:01
Информация учасника.pdf
31 січня 2019 11:01
Вытяг статистика.pdf
31 січня 2019 11:01
Вытяг ПДВ.pdf
31 січня 2019 11:01
витяг 05-12-2018.docx
31 січня 2019 11:01
Пропозиция.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 15:02
Статут.pdf
31 січня 2019 15:02
Сертифікат ISO 22000.pdf
31 січня 2019 15:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
31 січня 2019 15:02
Пропозиція.pdf
31 січня 2019 15:02
Наказ_Верхошапка_ХЗ10.pdf
31 січня 2019 15:02
Наказ Власюк.pdf
31 січня 2019 15:02
Лист-гарантія.pdf
31 січня 2019 15:02
Істотні умови.pdf
31 січня 2019 15:02
Витяг ПДВ ХК10.pdf
31 січня 2019 15:02
Виписка.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 14:20
Електронний підпис
30 січня 2019 14:18
якісні посвідчення.pdf
30 січня 2019 12:50
Електронний підпис
30 січня 2019 12:47
уставні документи.rar
30 січня 2019 12:47
санпаспорта 150119.rar
30 січня 2019 12:47
проект договору.pdf
30 січня 2019 12:47
довідка чисельність.pdf
30 січня 2019 12:47
довідка ст.17.pdf
30 січня 2019 12:47
довідка ст.16.pdf
30 січня 2019 12:47
довідка дп.1 ст.50.pdf
30 січня 2019 12:47
витяг ЕДРЮ 11012019.pdf
30 січня 2019 12:47
витяг ЕДРПОУ 11012019.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 11:29
Електронний підпис
31 січня 2019 11:25
вимоги до якості.PDF
31 січня 2019 11:25
посвідчення якості.pdf
31 січня 2019 11:25
тендерна пропозиція.PDF
31 січня 2019 11:25
Наказ_19.12.17.jpg
31 січня 2019 11:25
Статут.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2019 14:45
Довідка Шевченко.pdf
14 лютого 2019 14:45
Довідка з податкової.pdf
14 лютого 2019 14:45
Довідка Вишневський.pdf
14 лютого 2019 14:45
Довідка Верхошапка.pdf
28 січня 2019 14:34
4 Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2019 14:34
Для тендера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Дмитро Володимирович

ПрАТ "Павлоградхліб"

ТОВ "Хлібозавод №10"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Марченко Дмитро Володимирович
#2441310597
Відхилено 1 041 852,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 15:11
ПрАТ "Павлоградхліб"
#31381106
Відхилено 1 044 050,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 12:38
ТОВ "Хлібозавод №10"
#31911401
Відхилено 1 099 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 13:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5"
#39223296
Відхилено 1 142 960,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 13:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ"
#35680054
Відхилено 1 547 450,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 11:00
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"
#38598916
Переможець 1 547 501,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 11:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Хлібозавод №10" #31911401

№ рішення у справі

54/30-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" #38598916

№ рішення у справі

54/30-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11"
#38598916
1 547 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 09:58
Додаткова угода №7 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 09:07
Додаткова угода №6 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
28 січня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 13:24
Додаткова угода №5 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 09:24
Додаткова угода №5 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 09:24
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:48
Додаткова угода №4 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:05
Додаткова угода №3 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 15:46
Додаткова угода №2 до договору №2 від 25.02.2019 ТОВ Дніпровський Хлібокомбінат №11.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 14:40
Дод.угода_№1_до_Дог._№2_від_25.02.2019р_ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 14:37
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 11:59
Договір_№_2_25.02.2019_ХЛІБОКОМБІНАТ №11.pdf укладений
25 лютого 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), а саме : - хліб «Білий 1 гатунок» – з 14,08208413 грн/кг на 14,08 грн/кг. В результаті зміни ціни за одиницю товару загальна сума договору зменшується на 109,00 грн. та становить 1 547 392,00 (один мільйон п’ятсот сорок сім тисяч триста дев’яносто дві грн. 00 коп.) у т.ч ПДВ - 257 898,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, а саме: хліб «Білий 1 гатунок» – обсяг закупівлі зменшується на 7541,5 кг; хліб «Український» – обсяг закупівлі зменшується на 5621,8 кг, в результаті чого, загальна сума договору зменшується на 185 339 грн. 26 коп. та становить 1 362 052,74 у т.ч. ПДВ 227 008,79 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума згідно цієї додаткової угоди становить 272 409,99 грн. у т.ч. ПДВ 45 401,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума договору зменшується на 4 грн. 65 коп. та становить 272 405,34 грн. у т.ч. ПДВ 45 400,89 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 634 458,08
UAH (в тому числі ПДВ 272 409,68 UAH)