Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб білий пшеничний із борошна І гатунку, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
1 714 440,00 UAH
UA-2019-01-15-002051-c ● 40f434e7843f4be6b6e86b48c4252b02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Данилович Левченко +380567534549 pfv_dkpl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 714 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52300 кілограм
хліб білий пшеничний із борошна І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
57600 кілограм
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 15:53 |
Додаток № 1 Інформація про учасника 2019.docx | |
15 січня 2019 15:53 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів 2019.docx | |
15 січня 2019 15:53 |
Додаток № 3 Пропозиція 2019.docx | |
15 січня 2019 15:53 |
Додаток № 4 проект договору 2019.docx | |
15 січня 2019 15:53 |
ТД 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-15-002051-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:35680054
Дата подання: 15 лютого 2019 13:05
Невідповідність умовам закупівлі
За результатом розгляду тендерної пропозицій учасників ТОВ "Хлібозавод №10" і ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" виявлено, що тендерні пропозиції учасників не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу №04/12-1 від 04.12.2018 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Разом з цим, відповідно до Протоколу №21/01/2019 від 21.01.2019 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Хлібозавод №10" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином Верхошапка О.М. одночасно обіймає посади фінансового директора в ТОВ "Хлібозавод №10" та ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11", входить до складу колегіального виконавчого органу обох учасників, та має повноваження здійснювати від імені обох учасників процедури закупівлі юридичні дії, що вбачається з наданих такими учасниками статутів.
Виходячи з вищенаведеного, такі учасники процедури закупівлі є пов’язаними особами в розумінні положень п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, визначені у ст. 17 такого Закону.
У відповідності до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
З огляду на вищенаведене, з урахуванням того, що вказані вище учасники є пов’язаними особами, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протоколу №04/12-1 від 04.12.2018 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Разом з цим, відповідно до Протоколу №21/01/2019 від 21.01.2019 р. позачергових загальних зборів учасників ТОВ "Хлібозавод №10" Верхошапку О.М. призначено на посаду фінансового директора товариства. Зазначена інформація підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином Верхошапка О.М. одночасно обіймає посади фінансового директора в ТОВ "Хлібозавод №10" та ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11", входить до складу колегіального виконавчого органу обох учасників, та має повноваження здійснювати від імені обох учасників процедури закупівлі юридичні дії, що вбачається з наданих такими учасниками статутів.
Виходячи з вищенаведеного, такі учасники процедури закупівлі є пов’язаними особами в розумінні положень п. 16 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, визначені у ст. 17 такого Закону.
У відповідності до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
З огляду на вищенаведене, з урахуванням того, що вказані вище учасники є пов’язаними особами, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2019 16:36
Відповідно до статуту ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» Фінансовий директор Товариства є частиною колегіального виконавчого органу, тобто приймає рішення не одноособово. Фінансовому директору Товариства підпорядковуються лише окремі служби Товариства. Він являється лише найманим працівником, не є учасником товариства та не має частки у статутному капіталі товариства, не має права здійснювати ніякого вирішального впливу, а є лише підписантом. Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Статуту Товариства Фінансовий директор є довіреною особою, яка має право вчиняти певні дії без довіреності. Згідно абзацу 6 п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» під здійсненням контролю слід розуміти можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою. Враховуючи вищевикладене стає зрозумілим, що фінансовий директор Товариства жодним чином не має можливості приймати одноособове рішення по процесу закупівлі в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки є довіреною особою, яка здійснює виключно контроль за бухгалтерською дисципліною Товариства. Аналогічна ситуація, щодо повноважень Фінансового директора стосується також і ТОВ «Хлібозавод №10». Потребує також уваги той факт, що обидва Товариства мають різних учасників та бенефіціарних власників, що ще раз підтверджує відсутність будь якої пов’язаності між ними.
Таким чином, Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації і законодавства учасником ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» та, відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11 згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі".
Таким чином, Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації і законодавства учасником ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11» та, відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 11 згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Марченко Дмитро Володимирович |
1 564 750,00
UAH з ПДВ
|
1 041 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Павлоградхліб" |
1 712 242,00
UAH з ПДВ
|
1 044 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Хлібозавод №10" |
1 712 242,00
UAH з ПДВ
|
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" |
1 628 676,00
UAH з ПДВ
|
1 142 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ" |
1 628 640,00
UAH з ПДВ
|
1 547 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" |
1 714 440,00
UAH з ПДВ
|
1 547 501,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Марченко Дмитро Володимирович #2441310597 |
Відхилено |
1 041 852,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:11
|
|
ПрАТ "Павлоградхліб" #31381106 |
Відхилено |
1 044 050,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 12:38
|
|
ТОВ "Хлібозавод №10" #31911401 |
Відхилено |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 13:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" #39223296 |
Відхилено |
1 142 960,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 13:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ" #35680054 |
Відхилено |
1 547 450,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 11:00
|
|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №11" #38598916 |
Переможець |
1 547 501,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 11:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), а саме : - хліб «Білий 1 гатунок» – з 14,08208413 грн/кг на 14,08 грн/кг. В результаті зміни ціни за одиницю товару загальна сума договору зменшується на 109,00 грн. та становить 1 547 392,00 (один мільйон п’ятсот сорок сім тисяч триста дев’яносто дві грн. 00 коп.) у т.ч ПДВ - 257 898,67 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, а саме: хліб «Білий 1 гатунок» – обсяг закупівлі зменшується на 7541,5 кг; хліб «Український» – обсяг закупівлі зменшується на 5621,8 кг, в результаті чого, загальна сума договору зменшується на 185 339 грн. 26 коп. та становить 1 362 052,74 у т.ч. ПДВ 227 008,79 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума згідно цієї додаткової угоди становить 272 409,99 грн. у т.ч. ПДВ 45 401,67 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума договору зменшується на 4 грн. 65 коп. та становить 272 405,34 грн. у т.ч. ПДВ 45 400,89 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |