Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір некрейдований для офісної техніки в аркушах формату А4, А3, конверти самоклеючі С5, С4, конверти-пакети В4 з розширенням )
Очікувана вартість
381 000,00 UAH
UA-2019-01-15-001843-c 2d43a8092a9f4d7aa0b22f2011eaae4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Ясінко

+380505166197 chopmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39766716
Вебсайт: http://zakarpatska.land.gov.ua/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, будинок 4
Контактна особа: Марія Ясінко
+380505166197
chopmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:55
Очікувана вартість: 381 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пачка
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір некрейдований для офісної техніки в аркушах формату А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, площа Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір некрейдований для офісної техніки в аркушах формату А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, площа Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (конверти самоклеючі С5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, площа Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (конверти самоклеючі С4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, площа Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (конверти-пакети В4 з розширеннямк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, площа Народна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:21
Тендерна документація -Папір, конверти.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 352 737,60
UAH з ПДВ
352 737,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 373 720,80
UAH з ПДВ
373 720,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алексєєва Олена Олександрівна 381 000,00
UAH з ПДВ
381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 14:42
Електронний підпис
11 лютого 2019 14:42
ДФС.pdf
06 лютого 2019 14:35
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:35
Акцепт.rar
04 лютого 2019 10:04
Електронний підпис
04 лютого 2019 10:04
ЦП 2.pdf
30 січня 2019 13:32
Електронний підпис
30 січня 2019 13:31
Документи частина 3.rar
30 січня 2019 13:31
Документи частина 2.pdf
30 січня 2019 13:31
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 09:54
Електронний підпис
22 січня 2019 09:53
25551379_2580207839_DS170111163215.ZS2
22 січня 2019 09:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 січня 2019 09:53
Протокол.pdf
22 січня 2019 09:53
Опис Документів.pdf
22 січня 2019 09:53
Накладна МЦІТ 2017.pdf
22 січня 2019 09:53
Наказ.pdf
22 січня 2019 09:53
Договір №1623 ЛКП МЦІТ.pdf
22 січня 2019 09:53
Довідка ЄДРПОУ.pdf
22 січня 2019 09:53
Витяг 17.12.2018.pdf
22 січня 2019 09:53
Виписка.pdf
22 січня 2019 09:53
5.Лист єдиний податок.pdf
22 січня 2019 09:53
17.Гарантійний лист.pdf
22 січня 2019 09:53
16.ТВ.pdf
22 січня 2019 09:53
15.ТП.pdf
22 січня 2019 09:52
14.Довідка працівники.pdf
22 січня 2019 09:52
13.Довідка МТБ.pdf
22 січня 2019 09:52
1. Довідка санкції.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 11:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
30 січня 2019 11:26
док.уч-ка паспорт.PDF
30 січня 2019 11:26
док.уч-ка код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП Алексєєва Олена Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 352 737,60
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 09:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 лютого 2019 09:07
Електронний підпис
06 лютого 2019 08:52
Протокол 2019-5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
352 737,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 09:07
Електронний підпис
06 лютого 2019 08:52
Протокол 2019-5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 10:13
Додаткова Укр.папір.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 14:13
Дог №17 (папір, конверти).pdf укладений
18 лютого 2019 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 352 737,60
UAH (в тому числі ПДВ 58 789,60 UAH)