Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо свійський тварин (свинина задня частина м'якиш охолоджена, окорок курячий охолоджений, печінка свинна охолоджена)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-01-15-001832-c 7f2fc396c4334ab0940ba853eaefc86d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Петрівна Драч

+380535421603
+380503463113
gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Яна Петрівна Драч
+380535421603,+380503463113
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 14:55
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 кілограм
свинина задня частина м'якиш охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
270 кілограм
окорок курячий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1250 кілограм
печінка свинна охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:20
Проект договору.docx
15 січня 2019 15:20
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-001832-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 14 лютого 2019 17:53
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 15.01.19 року в системі PROZORRO Замовник - Відділ освіти Гадяцької районної державної адміністрації й" оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо. В закупівлі взяли участь такі учасники: 1) ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА. 3) ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 4) ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 06.02.2019 Замовником (Відділ освіти Гадяцької районної державної адміністрації й") відхилено пропозицію Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників. Адже тендерна пропозиція Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: 1) Щодо тендерної пропозиції згідно Додатку 6 тендерної документації В протоколі № 41 від 06.02.2019 року Замовником як підставу відхилення вказано, що «вимоги комірки «Вартість пропозиції без ПДВ (тільки літерами)» Таблиці 3 форми пропозиції без ПДВ відповідно тільки літерами. Учасником ФОП Мазаратій Н. І. вартість пропозиції без ПДВ зазначено і літерами, і цифрами». На думку, Замовника зазначення пропозиції без ПДВ і цифрами, і літерами є суттєвою помилкою і не може бути віднесеною до формальних помилок. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), а саме: - форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 6. В додатку 6 тендерної документації встановлена форма пропозиції, яка передбачає обов’язок Учасника заповнення таблиці: ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (тільки літерами) ПДВ (___%) - грн. ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами) Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА надано в складі пропозиції заповнену форму пропозиції згідно Додатку 6 тендерної документації та заповнено табличку про яку вказано вище. Проте в комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ» вказано і цифрами, і літерами. ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (тільки літерами) 234 199,50 грн. без ПДВ (двісті тридцять чотири тисячі сто дев’яносто дев’ять гривень п’ятдесят копійок без ПДВ) ПДВ (20%) - 46 839,90 грн. ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами) 281 039,40 (двісті вісімдесят одна тисяча тридцять дев’ять гривень сорок копійок з ПДВ) Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА вважає, що допущено можливо віднести до формальних помилок. Адже в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено випадки формальних помилок, а саме: Помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, зокрема: - надання учасником інформації у зміненій формі або з будь-якими коригуваннями у текстуальній частині встановленої форми (тобто самостійне виправлення учасником встановленої форми), якщо надання такої інформації вимагалось умовами тендерної документації за встановленою формою; встановленою формою замовником вважається зразок документа у назві якого додано слово "форма". До речі в протоколі відхилення тендерної пропозиції Замовник також зазначає, що допущена помилка може бути віднесена до формальних помилок. В такому разі порушення з боку Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВА
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2019 17:41
рішення від 18.02.2019 №1679+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 17:41
рішення від 07.03.2019 № 2583.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 23:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано тендерним комітетом Замовника
Дата виконання рішення замовником: 14 березня 2019 15:43

Документи подані скаржником

14 лютого 2019 17:53
платіжне мазаратій.pdf
14 лютого 2019 17:53
скарга гадяч рда.pdf

Документи подані замовником

21 лютого 2019 11:39
Відповідь на АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 281 039,40
UAH з ПДВ
281 039,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 302 184,00
UAH з ПДВ
294 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 317 285,40
UAH з ПДВ
294 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 358 214,40
UAH з ПДВ
358 214,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2019 11:35
гадяч мясо.pdf
30 січня 2019 10:34
Електронний підпис
30 січня 2019 10:32
доки.rar

Публічні документи

31 січня 2019 10:45
Електронний підпис
31 січня 2019 10:43
Протокол.PDF
31 січня 2019 10:43
Наказ.PDF
31 січня 2019 10:43
документи.pdf
31 січня 2019 10:43
декларація.PDF
31 січня 2019 10:43
Витяг ПДВ.PDF
31 січня 2019 10:43
витяг 12 2018.pdf
31 січня 2019 10:43
виписка.PDF

Публічні документи

30 січня 2019 14:53
якість (2).jpg
30 січня 2019 14:53
якість (1).jpg
30 січня 2019 14:53
цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 14:53
Установчі документи.pdf
30 січня 2019 14:53
тех вимоги.pdf
30 січня 2019 14:53
субп.pdf
30 січня 2019 14:53
субота мед (2).jpeg
30 січня 2019 14:53
субота мед (1).jpeg
30 січня 2019 14:53
ст 17.pdf
30 січня 2019 14:53
сан обробка (2).jpg
30 січня 2019 14:53
сан обробка (1).jpg
30 січня 2019 14:53
проект.pdf
30 січня 2019 14:53
про санкції.pdf
30 січня 2019 14:53
про довкілля.pdf
30 січня 2019 14:53
підпис.pdf
30 січня 2019 14:53
перс дані.jpg
30 січня 2019 14:53
мат база.pdf
30 січня 2019 14:53
ліценз.pdf
30 січня 2019 14:53
довідка аналог.pdf
30 січня 2019 14:53
дезинфекція (2).jpg
30 січня 2019 14:52
дезинфекція (1).jpg
30 січня 2019 14:52
гарантійний лист1.pdf
30 січня 2019 14:52
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 13:42
Електронний підпис
30 січня 2019 13:40
цінова.pdf
30 січня 2019 13:40
технічка.pdf
30 січня 2019 13:40
про субпідрядника.pdf
30 січня 2019 13:40
про податки.pdf
30 січня 2019 13:40
про довкілля.pdf
30 січня 2019 13:40
по статті 17.pdf
30 січня 2019 13:40
мат база.pdf
30 січня 2019 13:40
гарантійний лист2.pdf
30 січня 2019 13:40
гарантійний лист1.pdf
30 січня 2019 13:40
15.проект.pdf
30 січня 2019 13:40
12.лист.PDF
30 січня 2019 13:40
11.полтавська школа.pdf
30 січня 2019 13:40
10.аналогічний.pdf
30 січня 2019 13:40
9. мед книжки.pdf
30 січня 2019 13:40
7.лист згода на.pdf
30 січня 2019 13:40
6.сан паспорт.pdf
30 січня 2019 13:40
5.договір сан обробки.pdf
30 січня 2019 13:40
4.САНКЦІЇ.pdf
30 січня 2019 13:40
3.ст 17.pdf
30 січня 2019 13:40
0.установчі.pdf
30 січня 2019 13:40
0.витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 281 039,40
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Рішення скасоване 294 080,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:40
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 281 039,40
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 лютого 2019 17:22
Електронний підпис

Документи

06 лютого 2019 17:28
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 березня 2019 15:47
Електронний підпис
14 березня 2019 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
281 039,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 15:47
Електронний підпис
14 березня 2019 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 19:13
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
15 січня 2020 19:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:28
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:25
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 15:55
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 13:29
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 13:28
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 12:58
Договір.pdf укладений
01 квітня 2019 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися п.4.1. Договору викласти в новій редакції: «4.1. Розрахунок за товар здійснюється за фактом поставки, за наявності кошторисних призначень у Замовника. Якщо Замовником не було проведено оплату за поставлений товар протягом строку дії договору, Договір та усі зобов’язання сторін можуть бути продовжені в часі на невизначений строк.»
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 160
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 6.4.4. Договору, сторони дійшли згоди щодо підвищення цін за одиницю товару та встановлення її на рівні: Свинина задня частина м'якиш охолоджена – 98,34 грн. 2. Внаслідок цього викласти специфікацію до договору в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є її невід’ємною частиною (Додаток № 1). 3. Інші пункти договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною договору та діє з дня підписання, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 6.4.4. Договору, сторони дійшли згоди щодо підвищення цін за одиницю товару та встановлення її на рівні: Свинина задня частина м'якиш охолоджена – 108,17 грн. 2.Внаслідок цього викласти специфікацію до договору в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є її невід’ємною частиною (Додаток № 1). 3.Інші пункти договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі, в зв’язку з чим зменшити суму договору на 59 162,40 грн. (П’ятдесят дев’ять тисяч сто шістдесят дві гривні 40 копійок). 1.2.Внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ Ціна та загальна сума договору, виклавши його у наступній редакції: Пункт 3.1. «Вартість цього Договору становить 221 877,00 грн (Двісті двадцять одна тисяча вісімсот сімдесят сім грн. 00 коп), у т.ч. ПДВ 36 979,50 грн (тридцять шість тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять грн. 50 коп.): - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає 157850,34 грн. (сто п’ятдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 34 коп.), у т.ч. ПДВ* 26308,39 грн. (двадцять шість тисяч триста вісім грн. 39 коп.) - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального бюджету, залишків коштів на спеціальних реєстраційних рахунках (в часності власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає 64 026,66 грн. (шістдесят чотири тисячі двадцять шість грн. 66 коп.), у т.ч. ПДВ* 10 671,11 грн. (десять тисяч шістсот сімдесят одна грн. 11 коп.) Подальше виникнення договірних зобов’язань та здійснення платежів залишкової кількості товарів по спеціальному фонду протягом 2019 року може здійснюватися виключно за умови фактичних надходжень. 1.3. Викласти Специфікацію, що є додатком 1 до договору, в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п.11.9 Договору № 160 від 01.04.2019 р. продовжити дію договору до 24.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно цього Сторони вирішили : збільшити загальну вартість Договору на 44 375,30 грн. (сорок чотири тисячі триста сімдесят п’ять гривень 30 копiйок). Внести зміни до абз.1-3 пункту 3.1. розділу ІІІ Ціна та загальна сума договору, виклавши його у наступній редакції: Пункт 3.1. «Вартість цього Договору становить 266 252,30 грн (Двісті шістдесят шість тисяч двісті п’ятдесят дві грн. 30 коп), у т.ч. ПДВ 44 375,38 грн (сорок чотири тисячі триста сімдесят п’ять грн. 38 коп.): - сума договору по загальному фонду складає 189 574,98 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят чотири грн. 98 коп.), у т.ч. ПДВ* 31595,83 грн. (тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто п’ять грн. 83 коп.) - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального бюджету, залишків коштів на спеціальних реєстраційних рахунках (в часності власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає 76 677,32 грн. (сімдесят шість тисяч шістсот сімдесят сім грн. 32 коп.), у т.ч. ПДВ* 12 779,55 грн. (дванадцять тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн. 55 коп.) 2. Збільшити кількість товару свинина задня частина м’якиш на 320,787 кг, печінка свинна охолоджена на 337,370 кг. Викласти Специфікацію, що є додатком до договору, в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною її частиною. 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та розділ ХІІІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 24 січня 2020
Сума оплати за договором: 266 252,30
UAH (в тому числі ПДВ 44 375,38 UAH)