Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти
Meat products
Очікувана вартість
5 062 860,12 UAH
UA-2019-01-15-001720-b 1dd89e9f1ac1471d893443f0b021c807
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:46
Очікувана вартість: 5 062 860,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 062,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10125.72 UAH
Publication date: 15 січня 2019 18:17
Enquiries until: 13 березня 2019 00:00
Complaints submission until: до 19 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 5 062 860 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 063 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33132 кг
М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Meat products
CPV: 15130000-8
Період постачання: по 01 квітня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 11:33
м'ясопродукти тд зі змінами (2).pdf
15 березня 2019 11:33
зміни ТД м'ясопродукти (2).pdf
21 січня 2019 14:05
зміни ТД м'ясопродукти.pdf
15 січня 2019 18:14
м'ясопродукти договір.pdf
15 березня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 11:33
м'ясопродукти тд зі змінами (2).pdf
21 січня 2019 14:05
м'ясопродукти тд зі змінами.pdf
15 січня 2019 18:14
м'ясопродукти тд.pdf
15 березня 2019 11:33
зміни ТД м'ясопродукти (2).pdf
21 січня 2019 14:05
зміни ТД м'ясопродукти.pdf
15 січня 2019 18:14
м'ясопродукти договір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

?
Дата подання: 17 січня 2019 15:47
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:29
шановний замовник! Участник має підтвердити досвід роботи за аналогічними договорами в кількісному чи грошовому еквіваленті???
Відповідь: Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі (у грошовому еквіваленті).
????
Дата подання: 18 січня 2019 09:47
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:08
по вашим учреждениям планируется возить деньги или товар, если участник имеет опыт поставки аналогичного товара в период 2016-2017г , то стоимость выполнены договоров значительно меньше учитывая инфляцию, при том что объем товара соответствует вашим требованиям. Просим внести изменение в тендерную документацию и внести критерий для оценки исполненных договоров в количественном или в денежном эквиваленте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-001720-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 13 лютого 2019 23:58
Оскарження умов
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-01-15-001720-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 17:50
Рішення від 15.02.2019 № 1628 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 17:49
Рішення від 06.03.2019 № 2520.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 березня 2019 11:35
Номер скарги: UA-2019-01-15-001720-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 квітня 2019 23:58
Неправомірні рішення замовника
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2019-01-15-001720-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД» у закупівлі за номером UA-2019-01-15-001720-b. 3. Скасувати рішення про допуск до аукціону ТОВ «Каштан-Плюс» та зобов’язати замовника відхилити пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2019 19:24
Рішення від 18.04.2019 № 4756.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:24
Рішення від 08.05.2019 № 5688.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 20:08

Документи Органу Оскарження

18 квітня 2019 19:24
Рішення від 18.04.2019 № 4756.pdf
13 травня 2019 20:08
Рішення від 08.05.2019 № 5688.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000029 ● bae6e07d7b7145e3832e82352236b198
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 № 33-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 21.07.2020 № 33-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-15-001720-b від 15.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-21 14:15:05

Запит на надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом М’ясопродукти (Meat products) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001720-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) За яких підстав Вами не завершено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано пояснень на запит органу державного фінансового контролю)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-01-15-001720-b1dd89e9f1ac1471d893443f0b021c807
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 16:25
працівники (1).pdf
22 березня 2019 16:25
угода 131 від 01.04.2014.pdf
22 березня 2019 16:25
договір 140 від 30.05.2017.pdf
22 березня 2019 16:25
договір №17 від 06.07.2018.pdf
22 березня 2019 16:25
обладнання та мтб.pdf
22 березня 2019 16:25
витяг з ЄДР.pdf
22 березня 2019 16:25
Підписаний_Лицензия (17).pdf
22 березня 2019 16:25
дозвіл.pdf
22 березня 2019 16:25
довідка ст 17.pdf
22 березня 2019 16:25
Підписаний_G0219-8495-GL_tender.pdf
22 березня 2019 16:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy (10).pdf
22 березня 2019 16:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (6).pdf

Публічні документи

22 березня 2019 23:47
Електронний підпис
22 березня 2019 23:46
Протокол НР.7Z
22 березня 2019 23:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 березня 2019 23:46
Лист для клієнтів.7z
22 березня 2019 23:46
Гарантія 1330-18-103.7z
22 березня 2019 23:46
Витяг із Статуту.7z
22 березня 2019 23:46
Банківська ліцензія.7z
22 березня 2019 23:46
Податкові та квитанції.pdf
22 березня 2019 23:46
Податкові накладні (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Мед книжка Хоменко (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Мед книжка Ковальова (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Мед книжка Вовч (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Квитанції (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Договір склад (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Договір перевезення (к).pdf
22 березня 2019 23:46
Довідка про працівників.pdf
22 березня 2019 23:46
Відгук КНС.pdf
22 березня 2019 23:46
Виписка з ЄДР (к).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

ТОВ "КАП-ПРОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи

Публічні документи

22 березня 2019 16:25
працівники (1).pdf
22 березня 2019 16:25
угода 131 від 01.04.2014.pdf
22 березня 2019 16:25
договір 140 від 30.05.2017.pdf
22 березня 2019 16:25
договір №17 від 06.07.2018.pdf
22 березня 2019 16:25
обладнання та мтб.pdf
22 березня 2019 16:25
витяг з ЄДР.pdf
22 березня 2019 16:25
Підписаний_Лицензия (17).pdf
22 березня 2019 16:25
дозвіл.pdf
22 березня 2019 16:25
довідка ст 17.pdf
22 березня 2019 16:25
Підписаний_G0219-8495-GL_tender.pdf
22 березня 2019 16:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy (10).pdf
22 березня 2019 16:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (6).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 жовтня 2021 14:42
Коментар щодо відміни: Відмінити торги по закупівлі: «М’ясопродукти, код ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-15-001720-b)» відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 жовтня 2021 14:42
Протокол_ відміна ВТ 3 шт.docx