Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cheese products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Belov Bogdan +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 7 395 678,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 395,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14791.36 UAH |
Publication date: | 15 січня 2019 17:52 |
Enquiries until: | 04 березня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 395 678 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 396 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2019 13:17 |
сир тд зі змінами (2).pdf | |
06 березня 2019 13:17 |
зміни ТД сир (2).pdf | |
24 січня 2019 13:03 |
зміни ТД сир.pdf | |
15 січня 2019 17:49 |
сир договір.pdf |
06 березня 2019 13:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2019 13:17 |
сир тд зі змінами (2).pdf
|
||||||
06 березня 2019 13:17 |
зміни ТД сир (2).pdf
|
||||||
24 січня 2019 13:03 |
зміни ТД сир.pdf
|
||||||
15 січня 2019 17:49 |
сир договір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отже, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників відповідної кваліфікації (у т. ч.: водіїв, комірників, вантажників та товарознавці), які безпосередньо будуть задіяні у виконанні договору, та проходження ними мед. оглядів, відповідатиме вимогам п.3 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
2) Встановлені п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації вимоги щодо наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування не передбачають надання учасником в складі пропозиції інформації про ВЕСЬ автотранспорт учасника. Також, відсутні вимоги щодо кількості наявного транспорту.
Тому, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів на право власності чи на право користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи надання відповідних послуг з перевезення, який безпосередньо буде задіяний у виконанні договору, відповідатиме вимогам п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Якщо у договорах на підтвердження досвіду постачання аналогічного товару відсутня інформація про найменування товару, але визначено, що асортимент та обсяги закупівлі визначаються видатковими накладними, які є невід’ємними частинами цього договору, та надаються учасником в складі тендерної пропозиції, такий договір відповідатиме вимогам п.1 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 лютого 2019 18:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-21-000046 ● ff591d647f5b4374bce150a7cf7b1a94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2020 № 125
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 № 125.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-001677-b 15.01.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 11:51:05
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-01-15-001677-b, яка проводилася Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що Замовником за результатами торгів укладено з ТОВ «Каштан-Плюс» договір поставки товарів № 17 від 08.04.2019 р. (далі – Договір № 17) на суму 4 173 695,75 грн з ПДВ.
Згідно, Договору № 17 пункту 10.2 закінчення терміну дії договору – 08.04.2020 року.
Поряд з тим, укладено додаткову угоду № 8 від 09.04.2020 року про продовження терміну дії договору - до 31.12.2020 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чому додаткова угода № 8 від 09.04.2020 року про продовження терміну дії договору № 17 укладена після його закінчення?
Аналізом наявної в електронній системі закупівель (ТС «ProZorro») інформації встановлено, що до договору від 08.04.2019 р. №17 укладено та оприлюднено додаткові угоди № 1 від 08.04.2019, № 2 від 02.05.2019, № 3 від 05.06.2019, № 4 від 31.07.2019 та № 8 від 09.04.2020 року.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовником відповідна інформація (повідомлення про внесення змін до договору щодо укладених додаткових угод № 5, №6, №7 до Договору № 17) не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити причини та підстави не опублікування повідомлення про внесення змін до Договору№17 (додаткові угоди №5, №6, №7)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу надання Замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс |
4 754 480,00
UAH з ПДВ
|
4 173 695,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
5 862 780,00
UAH з ПДВ
|
4 173 695,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
4 173 695,75
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2020 16:22
|
дод угода 8 до дог 17 від 08.04.2019 (1).pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 10:45
|
дод угода 4 до дог 17 (1).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2019 14:54
|
дод угода 3 до дог 17 (сир) (1).pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 15:42
|
дод угода 2 до дог 17 (сир) (1).pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2019 12:28
|
дод угода 1 до дог 17 (1).pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 12:17
|
договір 17 від 08.04.2019.pdf | укладений |
08 квітня 2019 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору, дійшли згоди про наступне: Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». (сума договору та кількість товару: без змін). |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |