Молоко та вершки
Milk and cream
Очікувана вартість
14 338 640,68 UAH
UA-2019-01-15-001608-b 1fda95b99fa54a0d9acaa53fd8489b0f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа замовника: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Belov Bogdan
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:20
Очікувана вартість: 14 338 640,68 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 677,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 338,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 15 січня 2019 17:22
Enquiries until: 10 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 14 338 641 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 339 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 28 677,28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
562741 кг
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Milk and cream
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 01 квітня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 лютого 2019 11:03
Електронний цифровий підпис
12 лютого 2019 11:03
молоко тд зі змінами 2.pdf
12 лютого 2019 11:03
зміни ТД молоко (2).pdf
21 січня 2019 14:06
зміни ТД молоко.pdf
15 січня 2019 17:19
молоко договір.pdf
12 лютого 2019 11:03
Електронний цифровий підпис
21 січня 2019 14:06
Електронний цифровий підпис
15 січня 2019 17:19
Електронний цифровий підпис
12 лютого 2019 11:03
молоко тд зі змінами 2.pdf
21 січня 2019 14:06
молоко тд зі змінами.pdf
15 січня 2019 17:19
молоко тд.pdf
12 лютого 2019 11:03
зміни ТД молоко (2).pdf
21 січня 2019 14:06
зміни ТД молоко.pdf
15 січня 2019 17:19
молоко договір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 січня 2019 15:46
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:29
шановний замовник! Участник має підтвердити досвід роботи за аналогічними договорами в кількісному чи грошовому еквіваленті???
Відповідь: Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі (у грошовому еквіваленті).
???
Дата подання: 18 січня 2019 09:46
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:08
по вашим учреждениям планируется возить деньги или товар, если участник имеет опыт поставки аналогичного товара в период 2016-2017г , то стоимость выполнены договоров значительно меньше учитывая инфляцию, при том что объем товара соответствует вашим требованиям. Просим внести изменение в тендерную документацию и внести критерий для оценки исполненных договоров в количественном или в денежном эквиваленте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 27 січня 2019 18:35
Дата відповіді: 30 січня 2019 12:05
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв для великих підприємств-виробників (що також йдуть в протеріч з п.13 . « Н А К А З 01.06.2005 N 242/329» МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ) , а саме: ⦁ п.5.3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ( підтвердження наявності офіційно зареєстрованих та проходження ними медоглядів (виписки з трудових книжок та копії санкнижки))- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «3.Наявність працівників відповідної кваліфікації , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору (або їх мінімальна кількість) (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.: ⦁ водіїв; ⦁ комірників; ⦁ вантажників; ⦁ товарознавців.» ⦁ п.5.2.2. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»- підтвердження наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування (копія реєстраційного посвідчення)- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «2.2. транспортні засоби для перевезення продуктів харчування , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору» (або їх мінімальна кількість). Обгрунтування. Наприклад : На молочному підприємстві «ПАТ «Юрія» (яке є одним із найбільших підприємств м.Черкас) офіційно працює близько 1 000 працівників та має у власності близько 150 одиниць автомобільного транспорту. Деякі категорії працівників, згідно закону, не зобов’язані мати санітарні книжки. Деяка частина автотранспорту задіяна на постійній основі в інших регіонах України. Надання такого об'єму інформації (згідно вимог тендерної документації) ставить в нерівні умови з іншими учасниками та зокрема порушує ст.3 "Закону про публічні закупівлі"-"Оновні принципи закупівель в Україні -недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,об'єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Встановлені п.3 ч.5 р. ІІІ тендерної документації вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації не передбачають надання учасником в складі пропозиції інформації про ВСІХ працівників, які офіційно ним зареєстровані. Також, відсутні вимоги щодо кількості наявних працівників.
Отже, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників відповідної кваліфікації (у т. ч.: водіїв, комірників, вантажників та товарознавці), які безпосередньо будуть задіяні у виконанні договору, та проходження ними мед. оглядів, відповідатиме вимогам п.3 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
2) Встановлені п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації вимоги щодо наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування не передбачають надання учасником в складі пропозиції інформації про ВЕСЬ автотранспорт учасника. Також, відсутні вимоги щодо кількості наявного транспорту.
Тому, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів на право власності чи на право користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи надання відповідних послуг з перевезення, який безпосередньо буде задіяний у виконанні договору, відповідатиме вимогам п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Визначення аналогічного товару
Дата подання: 27 січня 2019 19:09
Дата відповіді: 30 січня 2019 12:06
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв , а саме –визначення (2 частина п.5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») «Аналогічного товару» за ЄЗС ДК 021:2015, Причина- до 2018 року паралельно діяв ДКПП 016:2010 ,тому в договорах та Позитивних відгуках міститься посиланя па продукцію за кодами ДКПП 016:2010. Наприклад ; «Молоко пастеризоване 2,5% », що є предметом закупівлі за ДК продуктів харчування та послуг 016:2010 має код 10.51.1 «Молоко та вершки рідинні,оброблені».Тому така назва і код присутні в аналогічних договорах та відгуках за 2016 рік . Тому просимо додати ДКПП 016:2010 для визначення аналогічного товару або надати роз'яснення. Також , просимо надати роз'яснення о можливості долучення та підтвердження виконнаня аналогічних комерційних договорів, де назва предмету продажу та його об'єм фіксуєтья лише видатковими накладними та актами звірок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник має намір надати документальне підтвердження досвіду виконання у 2016 році договору з постачання молока (товар, який на момент укладання договору визначався за ДК 016:2010 – 10.51.1 «Молоко та вершки рідинні, оброблені», а за діючим ДК 021:2015 визначається за кодом 15510000-6 Молоко та вершки), такий договір відповідатиме кваліфікаційним критеріям, визначеним п.1 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Якщо у договорах на підтвердження досвіду постачання аналогічного товару відсутня інформація про найменування товару, але визначено, що асортимент та обсяги закупівлі визначаються видатковими накладними, які є невід’ємними частинами цього договору, та надаються учасником в складі тендерної пропозиції, такий договір відповідатиме вимогам п.1 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-001608-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 09 лютого 2019 13:11
оскарження умов тендерной документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД-ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, провулок Комарова, 2 Код ЄДРПОУ 41198662, витяг ПДВ №1715094500054, р/р 26002654112200 в ПАТ «УкрСиббанк», МФО 351005, іпн 411986615092, E-mail: prodsouth@ukr.net, т. +380639526873 Вих.№ 15/1 від «08» лютого 2019 року ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД- ЮГ» Ідентифікаційний код юридичної особи: 41198662 Місцезнаходження: 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, пров. Комарова, 2 E-mail: prodsouth@ukr.net тел.+38 (063) 952 68 73 ЗАМОВНИК: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ідентифікаційний код юридичної особи36299692 Місцезнаходження Замовника:18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вулиця Гоголя, будинок 251 ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2019-01-15-001608-b СКАРГА на умови тендерної документації 15 січня 2019 року замовником ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код юридичної особи 36299692, місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 14 338 640,68 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-01-15-001608-b. 21 січня 2019 року о 14:06 Замовником було завантажено до електронної системи закупівель Тендерну документацію Процедури закупівлі зі змінами. Ознайомившись із Тендерною документацією Процедури закупівлі, Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОД-ЮГ» (далі – Суб’єкт оскарження) було виявлено вимоги, які безпідставно обмежують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушують принцип недискримінації учасників та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Встановлення мінімального обсягу аналогічного договору. Вимога надання учасниками відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі. У підпункті 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 7 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься наступна вимога: «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції <…> 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону <…> Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: 1. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). <…> Аналогічним вважається будь-який товар, визначений за показниками п’ятої-восьмої цифри ЄЗС ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує принцип недискримінації учасників, виходячи з наступного. Незаконність вимоги. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, одним із кваліфікаційних критеріїв, можливих для встановлення Замовником, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У Законі не міститься визначення поняття «аналогічний договір», тому відповідно до усталеної практики слід вважати, що аналогічний договір – це договір постачання аналогічного товару (виконання аналогічних робіт, надання аналогічних послуг) відносно товару (робіт, послуг), що є предметом закупівлі. Як визначає сам Замовник, у даній Процедурі закупівлі аналогічним вважається будь-який товар, визначений за показниками п’ятої-восьмої цифри ЄЗС ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки. Отже, у даній Процедурі закупівлі досвід виконання аналогічного договору – це досвід виконання договору постачання товару, визначеного за показниками п’ятої-восьмої цифри ЄЗС ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки. Проте окрім вимоги підтвердити досвід виконання аналогічного договору, Замовником усупереч статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено додатковий критерій. А саме – вважаємо, що встановивши мінімальний обсяг аналогічного договору «не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі», Замовник встановив додатковий, не передбачений Законом кваліфікаційний критерій – критерій обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Чинний Закон України «Про публічні закупівлі» не надає замовникові права розширеного тлумачення та доповнення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення мінімального обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Таким чином, оскаржувана умова Тендерної документації є протиправною. Неможливість виконання вимоги та її дискримінаційність. Враховуючи очікувану вартість закупівлі в обсязі 14 338 640,68 гривень та кількість товару, що є предметом закупівлі, в обсязі 562 741 кілограмів, встановлена вимога щодо надання відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості, або кількості закупівлі, означає, що учасники повинні надати відгук(и) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 7 169 320,34 гривень або у кількості не менше 281 370,5 кілограмів. Така вимога обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають досвід постачання аналогічного товару в обсязі не менше 7 169 320,34 гривень або у кількості не менше 281 370,5 кілограмів. Учасники, які мають досвід постачання аналогічного товару в меншому обсязі, втрачають можливість взяти участь у Процедурі закупівлі. Частинами 1 та 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оскільки коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі, обмежується критерієм обсягу виконаного аналогічного договору, Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив принцип недискримінації учасників та статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Безпідставність встановлення вимоги. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення додаткового кваліфікаційного критерію – критерію мінімального обсягу виконаного аналогічного договору. Виконання учасником договору постачання аналогічного товару в обсязі не менше 7 169 320,34 гривень або у кількості не менше 281 370,5 кілограмів не гарантує належного виконання ним зобов’язань за договором про закупівлю, що буде укладений у даній Процедурі закупівлі. Так само досвід виконання учасником договору постачання аналогічного товару в обсязі, меншому ніж 7 169 320,34 гривень або у кількості, меншій ніж 281 370,5 кілограмів, - не свідчить про недобросовісність учасника. Більше того, Замовником на сторінці Процедури закупівлі визначено період постачання «по 01 квітня 2020 року», що свідчить про тривалий період постачання та відсутність необхідності у Замовника в одномоментному постачанні молочної продукції в повному обсязі – 562 741 кілограмів. Наведена вимога спрямована на штучне звуження конкуренції, оскільки не відповідає реальним потребам та законним інтересам Замовника. Порушення законного інтересу Суб’єкта оскарження. Суб’єкт оскарження є учасником ринку молочної продукції в Україні.Суб’єкт оскарження не має досвіду виконання аналогічного договору в обсязі 7 169 320,34 гривень або у кількості не менше 281 370,5 кілограмів. Проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів на постачання молочної продукціїв обсягах до 2 000 000 гривень або до 100 тон, що підтверджується відповідними аналогічними договорами та відгуками до них. Відповідно до відгуків, наданих контрагентами, Суб’єкт оскарження виконував аналогічні договори якісно, своєчасно та у повному обсязі. Суб’єкт оскарження має всі необхідні умови для повного та своєчасного договору про закупівлю, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів поставки продукції з метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Відтак вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Тендерної документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Звертаємо увагу, що питання щодо правомірності встановлення ідентичної вимоги вже було предметом розгляду Колегією у справі за скаргою ТОВ «ТАЛЄН-2001» у процедурі закупівлі за ідентифікатором № UA-2018-05-03-000930-b. Рішенням Колегії від 18.06.2018 року № 5889 скаргу було задоволено в частині оскарження цієї вимоги. Додатково повідомляємо, що на виконання рішення Колегії від 18.06.2018 року № 5889 Замовником було винесено зміни до тендерної документації та викладено підпункт 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації процедури закупівлі № UA-2018-05-03-000930-b у наступній редакції: «1. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 49% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках)». Таким чином, незаконно встановлений додатковий кваліфікаційний критерій фактично залишився у тендерній документації процедури закупівлі № UA-2018-05-03-000930-b, змінилося лише його процентне вираження – зменшилося на один відсоток. З метою унеможливлення подібних зловживань з боку Замовника, вважаємо вкрай необхідним визнання оскаржуваної вимоги протиправною не лише в частині відсоткового вираження обсягу виконання аналогічного договору, але й у частині введення Замовником додаткового, не передбаченого Законом кваліфікаційного критерію, незалежно від його процентного вираження. 2. Вимога надання учасниками документів, які підтверджують реєстрацію ПДВ за операціями поставки та підтвердження їх прийняття органами ДФС. У підпункті 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 7 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься наступна вимога: «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції <…> 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону <…> Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: 1. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає копію(-ії) первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт приймання-передачі товару (накладна/акт, тощо), або інформацію згідно нижченаведеноїтаблиці. № реквізити реквізитипервинних найменування Сума, грн. з/п договору документів,що товару, що (дата,номер) підтверджуютьфакт постачається приймання-передачі згідно товару(найменування, первинних №,дата) документів Учасники (платники ПДВ) додатково надають документи, які підтверджують реєстрацію ПДВ за вищевказаними операціями, згідно ст.201 Податкового кодексу України. Документи мають бути прийнятими органами ДФС (надати підтвердження прийняття)». Незаконність вимоги та безпідставність її встановлення По-перше, відповідно до частини 6.1 статті 6 Податкового кодексу України, податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу. Пунктом 156 частини 1 статті 14 Податкового кодексу України визначається, що податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк). Згідно зі статтею 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Таким чином, відносини щодо податкових зобов’язань виникають між платником податків та державою в особі уповноважених органів та їхнім основним змістом є обов’язок платника податку у встановленому порядку сплатити податки на підставі та в порядку, встановленому Податковим Кодексом України. Можливість існування законного інтересу у Замовника до податкових відносин між учасником та державою обмежено наступними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частин 2, 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, наявність заборгованості у учасника зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є підставою для виникнення права замовника відхилити тендерну пропозицію учасника. Документальний спосіб підтвердження відсутності такої заборгованості визначається замовником лише для переможця процедури закупівлі. Отже, Законом не надано Замовникові права вимагати документи, які підтверджують реєстрацію ПДВ за господарськими операціями, вимагати підтвердження прийняття таких документів органами ДФС. По-друге, податкові накладні, затребувані Замовником, не містять інформації про контрагента, а отже, не можуть бути підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору. Так, відповідно до пункту 12 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року № 1307, у разі постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник податку, та у разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій у графі "Отримувач (покупець)" зазначається "Неплатник", а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "100000000000", рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюється. Більшість договорів про постачання молочної продукції у затребуваних Замовником обсягах укладається на користь бюджетних установ (дошкільних закладів, шкіл), які не є платниками податку. Тому податкові накладні, складені за результатами господарських операцій із постачання молочної продукції за аналогічними договорами (у тому числі договорами, які має Суб’єкт оскарження) у графі «Отримувач (покупець)» містять слово «Неплатник» і не містять іншої інформації, за допомогою якої можна ідентифікувати замовника (зразок податкової накладної в якості підтвердження цієї тези додається до скарги). Вважаємо оскаржувані вимоги протиправними, оскільки затребувані документи не належать до жодного з кваліфікаційних критеріїв, не містять інформації, що стосується предмету закупівлі, не містять інформацію про ціну та інші критерії оцінки, а також не містять інформації про відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Вважаємо, що документи, які підтверджують реєстрацію ПДВ за господарськими операціями та прийняття органами ДФС – не є «необхідними» документами у розумінні частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не містять інформації, на підставі якої Замовник у встановленому Законом порядку здійснює розгляд тендерних пропозицій. Неможливість виконання вимоги учасниками Обсяг господарських операцій, за якими Замовник вимагає податкові накладні та документи щодо їх прийняття органами ДФС, складає 7 169 320,34 гривень або 281 370,5 кілограмів і більше. Відповідно до частини 7 статті 201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Більшість договорів про закупівлю, які передбачають постачання молочної продукції в обсягах, запитуваних Замовником, встановлюють вимогу ритмічного постачання продукції кожного робочого дня до низки об’єктів замовника. Так, Замовник Процедури закупівлі згідно з пунктом 4.3 розділу І Тендерної документації потребує постачання молочної продукції до 54 об’єктів (школи, дошкільні навчальні заклади). Протягом 2018 року було 250 робочих днів. Отже, аби виконати вимоги Замовника та надати податкові накладні за аналогічним договором, які охоплюють затребуваний Замовником обсяг постачання – учасникові доведеться надати більше ніж 13 500 податкових накладних. Суб’єкт оскарження повідомляє, що фізично збір цих документів є неможливим навіть за умови цілодобової роботи всього трудового колективу підприємства, оскаржувана вимога покладає на учасника невиправдані та безпідставні обов’язки нести часові та грошові витрати на збір сторонньої інформації та документів. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на викладене, вважаємо, що Оскаржувана вимога має бути виключена з умов Тендерної документації Процедури закупівлі. 3. Вимога надання учасникамиПроцедури закупівлі підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо), а саме приміщення та обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах +10…+27оС; +1…+4оС. У підпункті 2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 8 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься наступна вимога: «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції <…> 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону <…> Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: <…> 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): приміщення та обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах:+10…+27оС; +1…+4оС. Учасник надає копію документу на право власності чи на право користування (оренди) приміщенням та обладнанням». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує принцип недискримінації учасників, виходячи з наступного. Наведені Замовником температурні діапазони суперечать температурним діапазонам, встановленим відповідними Технічними регламентами. У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації Процедури закупівлі Замовник зазначив, що предметом закупівлі є молоко пастеризоване у пакеті не менше 2,5% жирності. Відповідно до частин 1-2 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення відповідних вимог технічного регламенту. Згідно з пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. Станом на момент введення в дію національних стандартів, які визначають вимоги до питного молока та стерилізованих вершків, функціонував Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики на підставі Указів Президента України від 1 жовтня 2002 року № 887/2002 «Про Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики», від 18 березня 2003 року № 225/2003 «Питання Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики» (із змінами). Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 456 «Про затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів та скасування чинності нормативних документів» було затверджено національний стандарт ДСТУ 2661:2010 Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови - На заміну ДСТУ 2661-94. Зазначений Наказ відображається як чинний відповідно до даних офіційного порталу Верховної Ради України. У підпункті 10.1.1 пункту 10.1 Розділу 10 «Правила транспортування і зберігання» ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови» (далі – ДСТУ 2661:2010) зазначено, що молоко питне дозволено перевозити всіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються. Допустимо перевозити молоко питне відкритим автотранспортом за умови обов’язкового накриття продукту брезентом чи матеріалом, що замінює його. Відповідно до підпункту 10.2.1 пункту 10.2 Розділу 10 «Правила транспортування і зберігання» ДСТУ 2661:2010 молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4±2) оС: − для пастеризованого та пряженого молока – не більше ніж 72 год. − для пастеризованого та пряженого молока, отриманого внаслідок спеціального оброблення (бактофугування сирого молока, пастеризації понад 95оС, подвійної пастеризації тощо) – не більше ніж 7 діб. Отже, вимога Замовника щодо документального підтвердження учасниками наявності приміщення та обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах: +10…+27оС; +1…+4оС – суперечить чинному національному стандарту ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови». Наявність обладнання, вказаного в умовах Тендерної документації, не є обов’язковою для виконання учасником договору про закупівлю, оскільки для цього необхідне обладнання із можливістю зберігання предмету закупівлі за температури (4±2)оС. Суб’єкт оскарження не має обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах: +10…+27оС; +1…+4оС, проте має обладнання для забезпечення температурних режимів зберігання предмету закупівлі відповідно до ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров'яче питне. Загальні технічні умови», а саме - за температури (4±2)оС, що підтверджується холодильним проектом (додається до скарги). Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29 березня 2006 року № 99 «Про затвердження національних стандартів, змін до національних і міждержавних стандартів та скасування нормативних документів» було затверджено національний стандарт ДСТУ 4541:2006 «Продукти молочні для дитячого харчування. Вершки стерилізовані для дітей. Технічні умови |- Вперше (зі скасуванням РСТ УССР 1901-90). Підпунктом 10.1.1 пункту 10.1 Розділу 10 «Правила транспортування і зберігання» ДСТУ 4541:2006 «Продукти молочні для дитячого харчування. Вершки стерилізовані для дітей. Технічні умови» (далі – ДСТУ 4541:2006) передбачено, що вершки транспортують усіма видами критого транспорту відповідно до чинних правил перевезення харчових продуктів, які діють на певному виді транспорту. Згідно з підпунктом 10.2.1 пункту 10.2 Розділу 10 «Правила транспортування і зберігання» ДСТУ 4541:2006 вершки зберігають у холодильниках або холодильних камерах за температури від 0 °С до 10 °С.Таким чином, вказані Замовником температури в Тендерній документації не відповідають зазначеному стандарту. Вважаємо, що встановивши Оскаржувану вимогу, Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими учасниками, які мають додаткові, не передбачені чинними Національними стандартами, приміщення та обладнання із температурними режимами, які суперечать Національним стандартам. Вважаємо, що у такий спосіб Замовником порушується принцип недискримінації учасників, встановлений статтею 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частинами 1, 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зважаючи на викладене, вважаємо, що Оскаржувана вимога має бути виключена з умов Тендерної документації Процедури закупівлі. 4. Вимога підтвердження наявності товарознавця як офіційно зареєстрованого найманого працівника у штаті учасника та проходження ним медогляду. У підпункті 3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 8 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься наступна вимога: «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції <…> 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону <…> Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: <…> 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед. оглядів) у т.ч.:  водіїв;  комірників;  вантажників;  товарознавців». Вважаємо, що зазначена вимога в частині вимоги наявності товарознавця серед найманих працівників учасника є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує принцип недискримінації учасників, виходячи з наступного. По-перше, жодними нормами чинного законодавства України не встановлено вимоги обов’язкової наявності товарознавця у штаті суб’єкта господарювання – постачальника молочної продукції. Зокрема, така вимога відсутня у Законі України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», у Законі України «Про молоко та молочні продукти», Методичних рекомендаціях щодо Програми виробничого контролю за дотриманням вимог виробництва, зберігання та транспортування сирого товарного молока, затверджених як додаток до наказу Головного державного інспектора ветеринарної медицини України від 27.09.2012 року № 147. По-друге,перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559. У зазначеному переліку не міститься професії товарознавця. Суб’єкт оскарження є постачальником (не виробником) молочної продукції та учасником ринку молочної продукції. Законний інтерес Суб’єкта оскарження полягає у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення господарсько-правових договорів поставки та реалізації контрагентам харчової продукції. Суб’єкт оскарження не має у штаті посади товарознавця, проте має можливість у повному обсязі виконати договір про закупівлю, поставивши на об’єкти Замовника продукцію, що повністю відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Оскаржувана вимога унеможливлює участь Суб’єкта оскарження у Процедурі закупівлі, чим порушує його законний інтерес. Вважаємо, що встановивши Оскаржувану вимогу, Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими учасниками, які мають. Вважаємо, що у такий спосіб Замовником порушується принцип недискримінації учасників, встановлений статтею 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частинами 1, 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зважаючи на викладене, вважаємо, що Оскаржувана вимога має бути виключена з умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код юридичної особи 36299692, місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251)статті 3, частини 3 статті 5, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Процедурі закупівлі №UA-2019-01-15-001608-b шляхом встановлення умов: • підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: 1. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках) <…> Учасники (платники ПДВ) додатково надають документи, які підтверджують реєстрацію ПДВ за вищевказаними операціями, згідно ст.201 Податкового кодексу України. Документи мають бути прийнятими органами ДФС (надати підтвердження прийняття)»; • підпункту 2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: <…> 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): приміщення та обладнання для забезпечення температурних режимів при зберіганні продуктів харчування в межах: +10…+27оС; +1…+4оС. Учасник надає копію документу на право власності чи на право користування (оренди) приміщенням та обладнанням»; • підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: <…> 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.:  водіїв;  комірників;  вантажників;  товарознавців». 3. Зобов’язати замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код юридичної особи 36299692, місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251)внести зміни до тендерної документації Процедури закупівлі №UA-2019-01-15-001608-bз метою усунення умов, зазначених у пункті 2 прохальної частини цієї скарги. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги. 2. Аналогічні договори Суб’єкта оскарження загальною вартістю до 2 мільйони гривень або обсягом до 100000 кілограмів продукції. 3. Відгуки про виконання аналогічних договорів загальною вартістю до 2 мільйони гривень або обсягом до 100000 кілограмів продукції. 4. Зразок податкової накладної про постачання товару «неплатнику» податків. 5. Холодильний проект. Директор Г. А. Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2019 17:49
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовник вніс зміни в документацію згідно скарги чим виконав вимогу скаржника
Дата: 21 лютого 2019 13:47
Рішення від 13.02.2019 № 1487 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2019 17:49
Рішення від 28.02.2019 № 2232.pdf
Дата публікації: 01 березня 2019 15:05

Документи подані скаржником

09 лютого 2019 13:11
скарга

Документи подані замовником

12 лютого 2019 11:28
зміни ТД молоко (2).pdf
12 лютого 2019 11:28
молоко тд зі змінами 2.pdf

Документи Органу Оскарження

01 березня 2019 15:05
Рішення від 28.02.2019 № 2232.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000037 ● b88eaa229d78455187e83805dd8821fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-22 16:33:10
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.05.2019 № 51
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22/05/2019 № 51

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-01-15-001608-b, 15.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 12:44:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 22.03.2019№ 09 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 22 березня 2019 р. № 1, від 01 квітня 2019 № 3 та від 06 травня 2019 р. № 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:11:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору № 09 від 22.03.2019 укладено додаткові угоди № 3 від 01.04.2019 та № 4 від 06.05.2019, згідно яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни молока на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
  2. Інформація про предмет закупівлі: Молоко та вершки, 14338640.68UAH, 15510000-6, ДК021, 562741, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 1fda95b99fa54a0d9acaa53fd8489b0f, 2019-01-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 22 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього, надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-01-15-001608-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019; тендерна документація зі змінами від 21.01.2019; тендерна документація зі змінами від 12.02.2019 р.; переліки змін до тендерної документації від 21.01.2019 та від 12.02.2019; тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Юрія»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс»; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Прод-Юг»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2019 № 09; протокол засідання тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 11.03.2019 № 35; повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі 11.03.2019; договір про поставку товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода № 1 від 22.03.2019 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода від 01.04.2019 № 3 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; додаткова угода від 06.05.2019 № 4 до договору поставки товару від 22.03.2019 № 09; повідомлення про внесення змін до договору від 22.01.2019, від 01.04.2019 та від 06.05.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019 (зі змінами від 21.01.2019 та 12.02.2019) не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Окрім того, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 15.01.2019 (зі змінами від 21.01.2019 та 12.02.2019), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатами аукціону, який відбувся 11.03.2019, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» (далі – ТОВ «Каштан Плюс») з остаточною ціновою пропозицією - 8 103 469,00 грн, з яким укладено договір про закупівлю від 22.03.2019 № 09. Між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» укладено додаткову угоду від 01.04.2019 № 3 до договору від 22.03.2019 № 09, відповідно до якої «на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист переможця торгів від 29.03.2019 № 70 та лист виробника (ПП «Сімол») від 28.03.2019 № 171» ціну за одиницю товару (молоко) збільшено на 10 відсотків (із 14,39 грн з ПДВ до 15,83 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі. Також, між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та ТОВ «Каштан-Плюс» укладено додаткову угоду від 06.05.2019 № 4 до договору від 22.03.2019 № 09, відповідно до якої «на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи лист переможця торгів від 03.05.2019 № 100 та лист виробника (ПП «Сімол») від 09.04.2019 № б/н» ціну за одиницю товару (молоко) збільшено на 10 відсотків (із 15,83 грн з ПДВ до 17,41 грн з ПДВ) без збільшення суми, визначеної у договорі. Під час моніторингу встановлено, що зміна ціни за одиницю товару не перевищила межі визначені в пункті 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 28.05.2019 через електронну систему закупівель направлені запити Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Проте замовником не дотримано вимоги частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів пояснення через електронну систему закупівель., 10 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 2, 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу надання замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
UA-2019-01-15-001608-b1fda95b99fa54a0d9acaa53fd8489b0f
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2019 17:00
sign.p7s

Публічні документи

18 лютого 2019 23:32
sign.p7s
18 лютого 2019 23:32
sign.p7s
16 лютого 2019 18:37
7.Санобробка авто 6,02,19.pdf
16 лютого 2019 18:37
банк гарантія молоко.rar

Документи

01 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (припинено)
01 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2019 17:01
sign.p7s

Публічні документи

18 лютого 2019 17:34
sign.p7s
18 лютого 2019 17:30
пропозиція ч.2.pdf
18 лютого 2019 17:30
пропозиція ч.3.pdf
18 лютого 2019 17:30
пропозиція ч.4.pdf
18 лютого 2019 17:30
пропозиція ч.1.pdf

Документи

01 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2019 17:01
sign.p7s

Публічні документи

19 лютого 2019 18:40
працівники.pdf
19 лютого 2019 18:40
договір 24 від 17.08.2018.pdf
19 лютого 2019 18:40
договір 140 від 30.05.2017.pdf
19 лютого 2019 18:40
обладнання та мтб.pdf
19 лютого 2019 18:40
витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2019 18:40
Підписаний_G0219-8485-GL_tender.pdf
19 лютого 2019 18:40
дозвіл.pdf
19 лютого 2019 18:40
довідка ст 17.pdf
19 лютого 2019 18:40
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (6).pdf

Документи

01 березня 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2019 17:02
sign.p7s

Публічні документи

19 лютого 2019 19:00
sign.p7s
19 лютого 2019 18:58
холодильник проект.pdf
19 лютого 2019 18:58
уставнi.pdf
19 лютого 2019 18:58
сертифікати.pdf
19 лютого 2019 18:58
повноваження на пiдпис.pdf
19 лютого 2019 18:58
МТБ1.pdf
19 лютого 2019 18:58
документи держустанов.pdf
19 лютого 2019 18:58
договір оренди.pdf
19 лютого 2019 18:58
проект договору.pdf
19 лютого 2019 18:58
документи якості.pdf
19 лютого 2019 18:58
документи черкаси.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 8 418 605,36
UAH з ПДВ
8 103 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 8 103 470,00
UAH з ПДВ
8 103 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 18:40
працівники.pdf
19 лютого 2019 18:40
договір 24 від 17.08.2018.pdf
19 лютого 2019 18:40
договір 140 від 30.05.2017.pdf
19 лютого 2019 18:40
обладнання та мтб.pdf
19 лютого 2019 18:40
витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2019 18:40
Підписаний_G0219-8485-GL_tender.pdf
19 лютого 2019 18:40
дозвіл.pdf
19 лютого 2019 18:40
довідка ст 17.pdf
19 лютого 2019 18:40
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed (6).pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 23:32
sign.p7s
18 лютого 2019 23:32
sign.p7s
16 лютого 2019 18:37
7.Санобробка авто 6,02,19.pdf
16 лютого 2019 18:37
банк гарантія молоко.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 8 103 469,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:36

Документи

11 березня 2019 16:36
sign.p7s
11 березня 2019 16:36
протокол 35 від 11.03.2019.pdf
11 березня 2019 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
8 103 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 16:36
sign.p7s
11 березня 2019 16:36
протокол 35 від 11.03.2019.pdf
11 березня 2019 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 березня 2019 08:53
договір 09 від 22.03.2019.pdf укладений
22 березня 2019 08:52
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 17:17
дод угода №5 до дог 09 (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 17:16
sign.p7s зміни до договору
06 травня 2019 15:33
дод уогда 4 до дог 09 (молоко) (1).pdf зміни до договору
06 травня 2019 15:33
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2019 14:31
дод угода 3 до дог 09 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2019 14:31
sign.p7s зміни до договору
22 березня 2019 09:27
дод угода 1 до дог 09 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2019 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №09
Договір:
Номер додаткової угоди: №09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №09
Договір:
Номер додаткової угоди: №09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №09
Договір:
Номер додаткової угоди: №09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку