Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Milk and cream
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Belov Bogdan +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 14 338 640,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 338,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28677.28 UAH |
Publication date: | 15 січня 2019 17:22 |
Enquiries until: | 10 лютого 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 14 338 641 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 14 339 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 11:03 |
молоко тд зі змінами 2.pdf | |
12 лютого 2019 11:03 |
зміни ТД молоко (2).pdf | |
21 січня 2019 14:06 |
зміни ТД молоко.pdf | |
15 січня 2019 17:19 |
молоко договір.pdf |
12 лютого 2019 11:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2019 11:03 |
молоко тд зі змінами 2.pdf
|
||||||
12 лютого 2019 11:03 |
зміни ТД молоко (2).pdf
|
||||||
21 січня 2019 14:06 |
зміни ТД молоко.pdf
|
||||||
15 січня 2019 17:19 |
молоко договір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отже, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників відповідної кваліфікації (у т. ч.: водіїв, комірників, вантажників та товарознавці), які безпосередньо будуть задіяні у виконанні договору, та проходження ними мед. оглядів, відповідатиме вимогам п.3 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
2) Встановлені п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації вимоги щодо наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування не передбачають надання учасником в складі пропозиції інформації про ВЕСЬ автотранспорт учасника. Також, відсутні вимоги щодо кількості наявного транспорту.
Тому, тендерна пропозиція, яка міститиме копії документів на право власності чи на право користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи надання відповідних послуг з перевезення, який безпосередньо буде задіяний у виконанні договору, відповідатиме вимогам п.2 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Якщо у договорах на підтвердження досвіду постачання аналогічного товару відсутня інформація про найменування товару, але визначено, що асортимент та обсяги закупівлі визначаються видатковими накладними, які є невід’ємними частинами цього договору, та надаються учасником в складі тендерної пропозиції, такий договір відповідатиме вимогам п.1 ч.5 р. ІІІ тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 лютого 2019 13:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000037 ● b88eaa229d78455187e83805dd8821fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2019 № 51
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22/05/2019 № 51
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-01-15-001608-b, 15.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 12:44:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля?
3) чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 22.03.2019№ 09 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 22 березня 2019 р. № 1, від 01 квітня 2019 № 3 та від 06 травня 2019 р. № 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 17:11:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001608-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору № 09 від 22.03.2019 укладено додаткові угоди № 3 від 01.04.2019 та № 4 від 06.05.2019, згідно яких збільшено ціну за одиницю товару на підставі пункту 2 частини четверної статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують факти коливання ціни молока на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОД-ЮГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
8 103 469,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2020 16:10
|
дод угода 9 до дог 09 від 22.03.2019 (1).pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 17:32
|
дод угода 8 до дог 09 (молоко) (1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 17:17
|
дод угода №5 до дог 09 (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2019 15:33
|
дод уогда 4 до дог 09 (молоко) (1).pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 14:31
|
дод угода 3 до дог 09 (1).pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2019 09:27
|
дод угода 1 до дог 09 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 08:53
|
договір 09 від 22.03.2019.pdf | укладений |
22 березня 2019 08:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору поставки товару №09 від 22.03.2019 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 23.05.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.10.4, 11.1. договору, дійшли згоди про наступне: Пункт 10.2. Договору викласти в новій редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». (сума договору та кількість товару: без змін). |
Номер договору про закупівлю: | №09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |