Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Очікувана вартість
10 094 935,01 UAH
UA-2019-01-15-001459-c 9d08827b7eaf49cba3aeb5944daa330e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі, Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі 07 листопада 2018 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-11-07-000790-a. Проте станом на 10 грудня 2018 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 10 грудня 2018 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-12-10-000518-a. Проте, знову ж таки, станом на 10 січня 2019 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за вищезазначеним предметом закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, по кожному лоту окремо, які відбулись 14 січня 2019 року, від учасників отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-07-000790-a. Дата формування звіту: 10 грудня 2018 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-12-10-000518-a. Дата формування звіту: 10 січня 2019 року; протоколи переговорів між Замовником та Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 14:55
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

2 лоти

Тендерна документація

15 січня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 159 234,31 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#03366285
Переможець 3 159 234,31
UAH з ПДВ
15 січня 2019 14:55

Документи

15 січня 2019 14:55
Електронний підпис
15 січня 2019 14:50
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 14:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#03366285
3 159 234,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 14:55
Електронний підпис
15 січня 2019 14:50
Протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:12
4_14.PDF зміни до договору
11 січня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 11:56
3 до 14 від 01.02.2019.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 11:53
_2 до _ 14 від 01.02.2019.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 10:56
ду 1_ВДМ.PDF зміни до договору
21 березня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 12:10
Договір укладений
01 лютого 2019 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2019 році в новій редакції» від 14.03.2019 № 121, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 2 112 922,31 (два мільйони сто дванадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві гривні, 31 копійка) грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 1 000 000,00 (один мільйон гривень, 00 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 046 312,00 (один мільйон сорок шість тисяч триста дванадцять гривень, 00 копійок) грн, у тому числі ПДВ 174 385,33 грн.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 046 312,00 (один мільйон сорок шість тисяч триста дванадцять гривень, 00 копійок) грн, у тому числі ПДВ 174 385,33 грн.».
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом 2019 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, , пунктів 1.3., 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 335 418,72 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 335 418,72 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 710 893,28 (сімсот десять тисяч вісімсот дев’яносто три гривні, 28 копійок) грн, у тому числі ПДВ 118 482,21 грн.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 710 893,28 (сімсот десять тисяч вісімсот дев’яносто три гривні, 28 копійок) грн, у тому числі ПДВ 118 482,21 грн.».
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «01» лютого 2019 р. № 14 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 29.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 142 178,00 (сто сорок дві тисячі сто сімдесят вісім гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 853 071,28 (вісімсот п’ятдесят три тисячі сімдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 142 178,00 (сто сорок дві тисячі сто сімдесят вісім гривень, 00 копійок) грн з ПДВ.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 853 071,28 (вісімсот п’ятдесят три тисячі сімдесят одна гривня, 28 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 142 178,00 (сто сорок дві тисячі сто сімдесят вісім гривень, 00 копійок) грн з ПДВ.». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 березня 2020 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.03.2020 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 2. На виконання вимог постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» від 28.12.2018 р. № 162 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника і Виконавця викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ р/р UA2982017203442000004000088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» р/р UA453006140000026003500067571 ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом січня – лютого 2020 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору про закупівлю послуг від «01» лютого 2019 р. № 14 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 67,42 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 67,42 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 853 003,86 (вісімсот п’ятдесят три тисячі три гривні 86 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 142 110,58 (сто сорок дві тисячі сто десять гривень 58 копійок) грн з ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 853 003,86 (вісімсот п’ятдесят три тисячі три гривні 86 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 142 110,58 (сто сорок дві тисячі сто десять гривень 58 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 853 003,86
UAH (в тому числі ПДВ 142 167,31 UAH)