Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491381 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/khm/control/uk/index |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Шевченка 10 |
Контактна особа: |
Залуський Сергій Єдуардович +380222764642 khm-ocz@ic.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 2 170 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 16:07 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Зазначений обов’язок переможця передбачений п. 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Не надання зазначених документів є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ч. 1 ст. 14 Закону № 922).
Вимога тендерної документації щодо надання переможцем документів згідно зі ст. 17 Закону № 922 у паперовому варіанті поштовим зв’язком не відповідає Закону № 922.
Учасник ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" не завантажив в електронному вигляді через електронну систему закупівель документи переможця, отже не виконав вимоги ч. 3 ст. 17 Закону № 922.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" повинна бути відхилена.
На Вашу вимогу від 12.02.2019р. оприлюднену на інтернет-порталі Держзакупівлі онлайн повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. із змінами та доповненнями, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Згідно п. 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника, документи мають бути надані переможцем в паперовому вигляді, додатково можуть бути завантажені до електронної системи.
Також згідно додатку 8 тендерної документації Замовника, переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи в паперовому вигляді.
Таким чином учасником ФОП Шипко Юлія Олексіївна дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та Тендерної документації Хмельницького обласного центру зайнятості на надання послуг з прибирання.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2019 15:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000031 ● 01e6ce350abf4c298075686bce1fac08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 14:04 |
Н А К А З
14.02.2019 № 9
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-15-001345-b 15.01.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження враховано. Закупівля відмінена.
2019-02-18 14:30:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №5 від 18.02.2019 року, процедуру закупівлі UA-2019-01-15-001345-b було відмінено.
2019-02-19 09:15:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" |
1 949 669,70
UAH з ПДВ
|
1 691 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОВОРОЗНЮК А. О. |
2 045 935,00
UAH з ПДВ
|
1 692 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" |
2 090 500,00
UAH з ПДВ
|
1 716 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" #2707607342 |
Переможець |
1 691 990,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:32
|