Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
2 170 910,00 UAH
UA-2019-01-15-001345-b 94812d1c44124e6a9646cc987314eefa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залуський Сергій Єдуардович

+380222764642 khm-ocz@ic.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491381
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/khm/control/uk/index
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Шевченка 10
Контактна особа: Залуський Сергій Єдуардович
+380222764642
khm-ocz@ic.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 17:10
Початок аукціону: 31 січня 2019 11:59
Очікувана вартість: 2 170 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання приміщень Хмельницького обласного центру зайнятості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогіря, вул. Шевченка 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Л. Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Уральських танкістів , 2в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Майдан Привокзальний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 88б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. М. Микитюка, 16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Камянець - Подільський, вул. Гагаріна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33100, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, смт. Летичів, вул. ім. Савіцького Юрія, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, вул. Подільська, 33б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 11б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Миру, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Героїв Небесної Сотні, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Івана Франка, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30600, Україна, Хмельницька область, смт. Теофіполь, вул. 30 років Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, смт. Чемерівці, провулок Кооперативний, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, пл. 600-річчя Ярмолинець, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, проспект Незалежності, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, провулок Шевченка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 16:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-001345-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2979603206
Дата подання: 12 лютого 2019 11:17
Вимога Замовнику
ВИМОГА

Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Зазначений обов’язок переможця передбачений п. 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Не надання зазначених документів є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ч. 1 ст. 14 Закону № 922).
Вимога тендерної документації щодо надання переможцем документів згідно зі ст. 17 Закону № 922 у паперовому варіанті поштовим зв’язком не відповідає Закону № 922.
Учасник ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" не завантажив в електронному вигляді через електронну систему закупівель документи переможця, отже не виконав вимоги ч. 3 ст. 17 Закону № 922.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" повинна бути відхилена.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 13:36
Шановна Марино Василівно!

На Вашу вимогу від 12.02.2019р. оприлюднену на інтернет-порталі Держзакупівлі онлайн повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. із змінами та доповненнями, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Згідно п. 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника, документи мають бути надані переможцем в паперовому вигляді, додатково можуть бути завантажені до електронної системи.
Також згідно додатку 8 тендерної документації Замовника, переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи в паперовому вигляді.
Таким чином учасником ФОП Шипко Юлія Олексіївна дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та Тендерної документації Хмельницького обласного центру зайнятості на надання послуг з прибирання.

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 11:17
img391.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-001345-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2979603206
Дата подання: 15 лютого 2019 15:27
скарга на неправомірні рішення Замовника
скарга на неправомірні рішення Замовника щодо обрання переможця процедури
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 19.02.2019 № 1733.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 19:10

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 15:26
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2019 19:10
Рішення від 19.02.2019 № 1733.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000031 ● 01e6ce350abf4c298075686bce1fac08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

14.02.2019 № 9

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-15-001345-b 15.01.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження враховано. Закупівля відмінена.

2019-02-18 14:30:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №5 від 18.02.2019 року, процедуру закупівлі UA-2019-01-15-001345-b було відмінено.

2019-02-19 09:15:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" 1 949 669,70
UAH з ПДВ
1 691 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОВОРОЗНЮК А. О. 2 045 935,00
UAH з ПДВ
1 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" 2 090 500,00
UAH з ПДВ
1 716 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 11:59
Додаток 7.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 5.jpg
24 січня 2019 11:59
Паспорт 10 стр и ИНН.jpg
24 січня 2019 11:59
Паспорт 2 стр.jpg
24 січня 2019 11:59
Паспорт 1 стр.jpg
24 січня 2019 11:59
Витяг Поворознюк.jpg
24 січня 2019 11:59
Свидетельство 2 стр.jpg
24 січня 2019 11:59
Свидетельство.jpg
24 січня 2019 11:59
Солди.jpg
24 січня 2019 11:59
Поділля Кабель.jpg
24 січня 2019 11:59
Инфоком.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 3 3.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 3 2.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 3 1.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 3.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 2.jpg
24 січня 2019 11:59
Додаток 1.jpg

Публічні документи

30 січня 2019 16:10
Техпаспорт пылесос.pdf
30 січня 2019 16:10
1.291-243.0_PI_ru_UA.pdf
30 січня 2019 16:10
1.100-130.0_PI_ru_RU.pdf
30 січня 2019 16:10
!витяг (1).jpg
30 січня 2019 16:10
трудова5.jpg
30 січня 2019 16:10
трудова4.jpg
30 січня 2019 16:10
трудова3.jpg
30 січня 2019 16:10
трудова2.jpg
30 січня 2019 16:10
трудова1.jpg
30 січня 2019 16:10
тех.специфікація5.jpg
30 січня 2019 16:10
тех.специфікація4.jpg
30 січня 2019 16:10
тех.специфікація3.jpg
30 січня 2019 16:10
тех.специфікація2.jpg
30 січня 2019 16:10
тех.специфікація1.jpg
30 січня 2019 16:10
под.декл1.jpg
30 січня 2019 16:10
под.декл.jpg
30 січня 2019 16:10
паспорт2.jpg
30 січня 2019 16:10
паспорт1.jpg
30 січня 2019 16:10
наказ ліхневська.jpg
30 січня 2019 16:10
наказ дияк.jpg
30 січня 2019 16:10
литс-гарантія2.jpg
30 січня 2019 16:10
лист-пояснення.jpg
30 січня 2019 16:10
лист-гарантія1.jpg
30 січня 2019 16:10
іпн.jpg
30 січня 2019 16:10
додаток до договору2.jpg
30 січня 2019 16:10
додаток до договору1.jpg
30 січня 2019 16:10
договір6.jpg
30 січня 2019 16:10
договір5.jpg
30 січня 2019 16:10
договір4.jpg
30 січня 2019 16:10
договір3.jpg
30 січня 2019 16:10
договір2.jpg
30 січня 2019 16:10
договір1.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка-згода.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка працівники.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка обладнання2.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка обладнання1.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка досвід.jpg
30 січня 2019 16:10
довідка банк.jpg
30 січня 2019 16:10
держ реєстр.jpg
30 січня 2019 16:10
дердреєстр2.jpg
30 січня 2019 16:10
гарантійний лист.jpg
30 січня 2019 16:10
відкук3.jpg
30 січня 2019 16:10
відгук4.jpg
30 січня 2019 16:10
відгук2.jpg
30 січня 2019 16:10
відгук 1.jpg
30 січня 2019 16:10
витяг3.jpg
30 січня 2019 16:10
витяг2.jpg
30 січня 2019 16:10
витяг.jpg
30 січня 2019 16:10
витяг д.р..jpg
30 січня 2019 16:10
виписка3.jpg
30 січня 2019 16:10
виписка2.jpg
30 січня 2019 16:10
виписка1.jpg
30 січня 2019 16:10
!витяг (4).jpg
30 січня 2019 16:10
!витяг (3).jpg
30 січня 2019 16:10
!витяг (2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП ПОВОРОЗНЮК А. О.

ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
#2707607342
Переможець 1 691 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:32

Документи

05 лютого 2019 17:31
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:23
протокол
05 лютого 2019 17:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
#2707607342
1 691 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 17:31
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:23
протокол
05 лютого 2019 17:23
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 лютого 2019 16:21
Коментар щодо відміни: Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
Документи:
18 лютого 2019 16:21
10002.JPG
18 лютого 2019 16:21
10001.JPG
18 лютого 2019 16:21
1.JPG