Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга по заправці картриджів для багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-01-15-001108-b fce05a92f9e64e7490bde0d00344f6d6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,26%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Вимоги щодо якості послуги:
Згідно Специфікації послуги, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності), про можливість своєчасного постачання і транспортування, транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця, всього асортименту товару/послуги (у кількості, якості та в терміни, визначені Замовником), що закуповується за цим Оголошенням;
9. Копію технічних вимог на тонер, виданих виробником тонеру, або власником торгової марки запропонованого тонеру, що буде використовуватись для заправки картриджів з зазначенням сумісності тонеру з обладнанням;
10. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер та основні комплектуючі, які використовуються при наданні послуги заправки/відновлення картриджів, є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій;
Вимоги до якості послуги і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 22 590,00
UAH з ПДВ
22 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 12:24
Лист-згода.pdf
21 січня 2019 12:23
Перелік Установ .pdf
21 січня 2019 12:23
Статут 2.rar
21 січня 2019 12:23
Статут 1.rar
21 січня 2019 12:23
Статут 3.rar
21 січня 2019 12:23
Статут 5.rar
21 січня 2019 12:23
Довідки.rar
21 січня 2019 12:23
Наказ_протокол.rar
21 січня 2019 12:23
Статут 4.rar
21 січня 2019 12:23
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2019 12:23
Договор 1.zip
21 січня 2019 12:23
Висновок на тонер.pdf
21 січня 2019 12:23
Договор 2.rar
21 січня 2019 12:23
Свідотства.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 22 590,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
22 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Вічний_картридж.pdf укладений
29 січня 2019 14:01