Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка комплексного інвестиційного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції зовнішнього освітлення вулиць міста Дніпро згідно міжнародних норм і критеріїв Європейського інвестиційного банку та розробка тендерної документації (ТД) згідно норм міжнародних конкурсних торгів, супровід узгодження і погодження ТЕО і ТД в рамках реалізації проекту "Модернізація вуличного освітлення у м.Дніпро"
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000880-a 8ceb6870ef834fa09ec4427672de8f12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ірина

+380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341598
Місцезнаходження: 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26
Контактна особа: Бабенко Ірина
+380567921776
gorsvet.dnipro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 20:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 13:41
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка комплексного інвестиційного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції зовнішнього освітлення вулиць міста Дніпро згідно міжнародних норм і критеріїв Європейського інвестиційного банку та розробка тендерної документації (ТД) згідно норм міжнародних конкурсних торгів, супровід узгодження і погодження ТЕО і ТД в рамках реалізації проекту "Модернізація вуличного освітлення у м.Дніпро")
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Шинна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 5%
документально підтверджений досвід виконання трьох чи більше договорів: 5%
Документально підтверджений досвід виконання одного або двох договорів: 0%
Строки реалізації ТЕО: 5%
строк розробки ТЕО до 4 місяців: 5%
строк розробки ТЕО від 4 до 5 місяців: 3%
строк розробки ТЕО від 5 до 6 місяців: 1%
строк розробки ТЕО більш 6 місяців: 0%
Строки реалізації ТД: 5%
строк розробки ТД до 4 місяців: 5%
строк розробки ТД до 4 до 5 місяців: 3%
строк розробки ТД від 5 до 6 місяців: 1%
строк розробки ТД більш 6 місяців: 0%
Умови оплати: 10%
остаточні розрахунки протягом 90 -120 банківських днів після прийняття послуг: 10%
остаточні розрахунки протягом 60-90 банківських днів після прийняття послуг: 4%
остаточні розрахунки в строк до 60 банківських днів: 0%
15 січня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 19:09
Консалтинг тендер - приложения 15.01.docx
15 січня 2019 19:09
TD2019 услуги 15.01.docx
15 січня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 19:09
Консалтинг тендер - приложения 15.01.docx
15 січня 2019 19:09
TD2019 услуги 15.01.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000880-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН, Код ЄДРПОУ:38670934
Дата подання: 04 лютого 2019 10:44
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН"
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН»
в рамках закупівлі «Розробка комплексного інвестиційного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції зовнішнього освітлення вулиць міста Дніпро згідно міжнародних норм і критеріїв Європейського інвестиційного банку та розробка тендерної документації (ТД) згідно норм міжнародних конкурсних торгів, супровід узгодження і погодження ТЕО і ТД в рамках реалізації проекту "Модернізація вуличного освітлення у м.Дніпро"
Ідентифікатор закупівлі (UA-2019-01-15-000880-a)

Суть скарги викладена в документах, що додаються (20190204_Оскарження рішення.pdf та Додаток до оскарження.pdf).
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення нашої пропозиції.
.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 13:26
Відхилити подану вимогу ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» оформлену як "Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції" від 04.02.2019 року в повному обсязі.

Документи подані скаржником

Документи

05 лютого 2019 13:26
пояснен.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000008 ● 912871a1013f45d7a1a0c690a0753bc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-15-000880-а 15.01.2019 Комунальне підприємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 12:01:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг: «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-15-000880-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Левконюк Андрій Валерійович, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме, учасником було надано копію частини паспорту (сторінки 1-7 та 10-15), а не його копію в повному обсязі.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 13:13:00

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги(Розробка комплексного інвестиційного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції зовнішнього освітлення вулиць міста Дніпро згідно міжнародних норм і критеріїв Європейського інвестиційного банку та розробка тендерної документації (ТД) згідно норм міжнародних конкурсних торгів, супровід узгодження і погодження ТЕО і ТД в рамках реалізації проекту "Модернізація вуличного освітлення у м. Дніпро")

Необхідність надання учасниками копії паспорту в повному обсязі не ґрунтуються на вимогах тендерної документації замовника, в документації така вимога відсутня.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП "Міськсвітло" надає заперечення на висновок про результати моніторінгу закупівлі документ у вкладенні

2019-07-31 12:54:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Левконюк Андрій Валерійович 2 400 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
1.3333333333 1 387 500 Документи
Москальова Ольга Олександрівна 2 375 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
1.0933333333 1 280 487.80 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" 2 480 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
1.2 1 000 000 Документи
ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН 2 138 641,20
UAH з ПДВ
1 604 266,66
UAH з ПДВ
1.2533333333 1 279 999.99 Документи

Публічні документи

30 січня 2019 18:35
Електронний підпис
30 січня 2019 18:21
ДОД3_ІПН Левконюк А.В..pdf

Публічні документи

30 січня 2019 18:47
Електронний підпис
30 січня 2019 17:55
Електронний підпис
30 січня 2019 17:28
Дод7_Ліцензія Банку
30 січня 2019 17:28
Дод7 гарантія 12466
30 січня 2019 17:28
Дод3 Титул ТД

Публічні документи

30 січня 2019 19:41
Електронний підпис
30 січня 2019 19:24
Довідка довкілля.pdf
30 січня 2019 19:24
Лицензия.zip
30 січня 2019 19:24
Зразок_договору.pdf
30 січня 2019 19:24
Доверенность.zip
30 січня 2019 19:24
Гарантия 8423.zip
30 січня 2019 19:24
9 Лист учасника.pdf
30 січня 2019 19:24
6_Довідка_контролер.pdf
30 січня 2019 19:24
5 Досвід виконання.pdf
30 січня 2019 19:24
3__Довідка_працівники.pdf
30 січня 2019 19:24
01_Цінова_пропозиція.pdf
30 січня 2019 19:24
00_Гаранітійний_лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Левконюк Андрій Валерійович

Москальова Ольга Олександрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"

ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"
#40256686
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 13:03
ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН
#38670934
Відхилено 1 604 266,66
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 13:05
Москальова Ольга Олександрівна
#2709407903
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 09:11
ФОП Левконюк Андрій Валерійович
#3151211571
Переможець 1 850 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 11:17

Документи

01 лютого 2019 13:03
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:02
протокол №1.pdf

Документи

01 лютого 2019 13:05
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:04
протокол №1.pdf

Документи

04 лютого 2019 09:11
Електронний підпис
04 лютого 2019 09:10
ебр2.pdf

Документи

06 лютого 2019 11:17
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:16
протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Левконюк Андрій Валерійович
#3151211571
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 11:17
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:16
протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 10:06
000021-7 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 12:18
6-000021 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 12:05
5-000021 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:14
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:03
Дод угода № 3 29.09.2020 (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:12
левконюк (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:09
левканюк1 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 16:35
левк.pdf укладений
18 лютого 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна термінів надання окремих етапів послуг
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії до 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії до 15.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк до 15.02.2021
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 000021
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML