Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція
Очікувана вартість
198 600,00 UAH
UA-2019-01-15-000737-b 806735e9da474e728bc17f6d79d31e5e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Катерина Сергіївна

380964696241 molody-teatr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад "Київський академічний Молодий театр"
Код ЄДРПОУ: 05509470
Вебсайт: http://molodyytheatre.com/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Прорізна, 17
Контактна особа: Ткаченко Катерина Сергіївна
380964696241
molody-teatr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 січня 2019 14:35
Очікувана вартість: 198 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Друкована продукція, орієнтовний перелік якої зазначено в технічних характеристиках. Продукція буде друкуватись в період після підписання договору по 31.06.2019 і з 01.09.2019 по 31.12.2019 року. Обов'язково внести до договору такі пункти: Форма оплати на основі безготівковкового розрахунку - на підставі рахунку-фактури за потребою Замовника на протязі 10 місяців. Доставка за рахунок Продавця. За термінової потреби можливий друк продукції без попередньої оплати та незаплановані зміни у макетах в надзвичайно короткий термін - протягом доби, тому Постачальник має бути з м. Києва! До уваги потенційних продавців - в разі, якщо хоча б один з пунктів не буде виконаний, фірма - кандидат автоматично буде відхилена.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Друкована продукція, орієнтовний перелік якої зазначено в технічних характеристиках. Продукція буде друкуватись в період після підписання договору по 31.06.2019 і з 01.09.2019 по 31.12.2019 року. Обов'язково внести до договору такі пункти: Форма оплати на основі безготівковкового розрахунку - на підставі рахунку-фактури за потребою Замовника на протязі 10 місяців. Доставка за рахунок Продавця. За термінової потреби можливий друк продукції без попередньої оплати та незаплановані зміни у макетах в надзвичайно короткий термін - протягом доби, тому Постачальник має бути з м. Києва! До уваги потенційних продавців - в разі, якщо хоча б один з пунктів не буде виконаний, фірма - кандидат автоматично буде відхилена.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Прорізна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КиЇв
Дата подання: 15 січня 2019 14:00
Дата відповіді: 15 січня 2019 16:17
Доброго дня. Прошу звернути Вашу увагу, що внесення корректив в макети, можливе і без фізичного місце знаходження в м. Київ. Ця норма і вимога є дискримінаційною, та порушує саму політику проведення торгів. Дуже сподіваюся, що Ви її приберете для того, щоб провести чисті торги. І інші учасники не подавали на Вас скаргу. Дякую за розуміння.
Відповідь: Доброго. Коррективи можна внести незалежно від місцерозташування, але на доставку продукції необхідний час. В нас бувають ситуації, коли отримати готову продукцію треба в надзвичайно короткі терміни - протягом доби або навіть менше. Доставка не дозволяє зробити це максимально швидко, тому було прийняте рішення, що постачальник має бути з Києва для можливості безперервної нашої роботи та уникнення форс-мажорних обставин. Таким чином, ця вимога не є дискримінаційною, а є необхідністю в даній закупівлі, адже для нас, як Замовника, цей пункт є вкрай необхідним.
Київ
Дата подання: 15 січня 2019 17:49
Дата відповіді: 18 січня 2019 12:24
Будь який підрядник по Україні, має можливість в разі ФОРС-МАЖОРУ, звернутися до київських типографій, і на друкувати у них, аби клієнт отримав замовлення. ми в свою чергу маємо обладнання в Києві, а знаходимося в іншому місті. Тому вважаємо Вашу норму дискримінаційною, і просимо її прибрати. Інакше так, зможуть проводити тендери всі і доречність ПРОЗОРО зникне.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендер-це можливість обрати Постачальника за тими параметрами, які виставляє Замовник. Цей параметр для нас є важливим, адже у разі, якщо нас підводить Постачальник, ми не можемо виконати свою роботу вчасно і якісно, а отже відповідати за неї теж будемо ми, а так ризикувати ми не можемо. На жаль, в нас був гіркий досвід такої співпраці, тож вважаємо цю вимогу достатньо обгрунтованою та необхідною для цієї закупівлі.
Технічний опис товару відсутній
Дата подання: 17 січня 2019 12:04
Дата відповіді: 18 січня 2019 12:31
Прошу уточнень до позицій товару: 3. Конверти: який розмір? 7. Візитівка: який розмір? 8- Листівка та 14- Обзорник: відсутній опис взвгалі 16. Фотоколаж: який папір? 17, 18, 19 позиції: який папір? Це важливо для прорахунку!
Відповідь: 3. DL/E65; 7. бумага мел. 300гр.,90х50, 4+0; 8. бумага мел. 300гр, 200х200мм, 4+0, ламінація софт тач, 1 биг+1 фальц; 14. бумага мел., 150гр, А4, 4+4, 2 фальца; 16. 155х135, фотопапір глянець; 17,18,19. Замовник купує, а поліграфія робить друк.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "7БЦ" 188 603,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 129 996,00
UAH з ПДВ
104 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ВСЕ ПРОСТО" 189 184,61
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 17:35
Договор_21.01.pdf
21 січня 2019 17:35
Цінова пропозиція.doc
21 січня 2019 17:35
Специфікація 21,01,18.pdf
21 січня 2019 17:35
загальні відомості.pdf
21 січня 2019 17:35
витяг з реєстру.pdf
21 січня 2019 17:35
выписка оборот.pdf
21 січня 2019 17:35
выписка.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 12:58
ФОП Петрина Н.В.rar

Публічні документи

22 січня 2019 12:57
Електронний підпис
22 січня 2019 12:56
10.2. Договір2.JPG
22 січня 2019 12:56
10.4. Специфікація.JPG
22 січня 2019 12:56
1.2.Виписка2.pdf
22 січня 2019 12:56
6.Наказ.JPG
22 січня 2019 12:56
8. Досвід роботи.JPG
22 січня 2019 12:56
5.4.Опис.JPG
22 січня 2019 12:56
1.1.Виписка.pdf
22 січня 2019 12:56
10.1. Договір1.JPG
22 січня 2019 12:56
10.3. Договір3.JPG
22 січня 2019 12:56
4.Статут.pdf
22 січня 2019 12:56
5.1.Протокол.JPG
22 січня 2019 12:56
5.2.Протокол2.JPG
22 січня 2019 12:56
2.НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "7БЦ"

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ВСЕ ПРОСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "7БЦ"
#40248371
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 10:58

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "7БЦ"
#40248371
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Друкована продукція.PDF укладений
01 березня 2019 13:08