Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізована пультова охорона
Очікувана вартість
41 800,00 UAH
UA-2019-01-15-000629-a 4fb132a8f8694b76bd99919980d1223c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

(044) 468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
(044) 468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 січня 2019 12:58
Початок аукціону: 18 січня 2019 12:58
Очікувана вартість: 41 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 209,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Централізована пультова охорона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 15:42
Проект договору 2.doc
15 січня 2019 15:42
Проект договору 1.doc
15 січня 2019 15:42
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вогнепальна зброя
Дата подання: 16 січня 2019 10:30
Дата відповіді: 16 січня 2019 15:27
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35: Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вартість оголошеної замовником закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - вищезазначена закупівля регулюється нормами «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35
Відповідно до пункту 6.3. Порядку – Під час оголошення Закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Однією з Вимог до Учасника є: «Працівники учасника повинні мати визначені законом права та повноваження на озброєну (володіння вогнепальною та автоматичною зброєю) охорону і застосування владних функцій щодо правопорушників.»

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975
КАТЕГОРІЇ
об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах
П.18. Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Тобто Замовник підпадає під визначену категорію. То ж вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель та є цілком обґрунтованою.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 16 січня 2019 10:31
Дата відповіді: 16 січня 2019 15:27
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35: Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вартість оголошеної замовником закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - вищезазначена закупівля регулюється нормами «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35
Відповідно до пункту 6.3. Порядку – Під час оголошення Закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Однією з Вимог до Учасника є саме Наявність у учасника сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
Дана вимога обумовлена тим, що Послуги, які є предметом закупівлі передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пунктах централізованого спостереження. Тому для підтвердження якості послуг, що закуповуються, до вимог до Учасника включений пункт про надання виконавцем послуг (учасником торгів) сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг
надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення
того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Обов’язкова сертифікація послуг охорони на належну якість не передбачена, однак може проводитись надавачам послуг добровільно.
То ж вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель та є цілком обґрунтованою, оскільки наявність Сертифікату вимагається для забезпечення надання в майбутньому якісних послуг, що на теперішній час має бути документально-підтверджено.
світлові знаки синього кольору
Дата подання: 16 січня 2019 10:32
Дата відповіді: 16 січня 2019 15:28
Світлові знаки синього кольору можуть використовуватися виключно органами поліції. Тому Ваша вимога дискримінаційна, вимагаємо її виключити!
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35: Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки вартість оголошеної замовником закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - вищезазначена закупівля регулюється нормами «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгивидав України» від 13.04.2016 р. №35
Відповідно до пункту 6.3. Порядку – Під час оголошення Закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Однією з Вимог до Учасника є: «Завірені копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світових сигнальних пристроїв синього кольору».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975
КАТЕГОРІЇ
об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах
П.18. Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Тобто Замовник підпадає під визначену категорію. То ж вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель та є цілком обґрунтованою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 41 749,00
UAH з ПДВ
41 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

17 січня 2019 08:35
Техвимоги.pdf
17 січня 2019 08:35
Сертифікат ISO.jpg
17 січня 2019 08:35
Світлові маячки.pdf
17 січня 2019 08:35
Проект договору.pdf
17 січня 2019 08:35
Проект договору КТС.pdf
17 січня 2019 08:34
Положення про УПО.pdf
17 січня 2019 08:34
Лист-гарантія.pdf
17 січня 2019 08:34
Ліцензія.pdf
17 січня 2019 08:34
Довідка кадри.pdf
17 січня 2019 08:34
довіренність.pdf
17 січня 2019 08:34
Довідка.pdf
17 січня 2019 08:34
Витяг зЄДР 14.01.2019.pdf
17 січня 2019 08:34
Відомості.pdf
17 січня 2019 08:34
ISO.pdf
17 січня 2019 08:34
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 12:34
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 41 749,00
UAH з ПДВ
21 січня 2019 12:35

Документи

21 січня 2019 12:34
Електронний підпис
21 січня 2019 12:33
№3 від 21.01.2019.pdf

Документи

21 січня 2019 12:35
Електронний підпис
21 січня 2019 12:35
№4 від 21.01.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
41 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 12:35
Електронний підпис
21 січня 2019 12:35
№4 від 21.01.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 16:38
Договір №50-Доб-2019-3 від 19.02.pdf укладений
21 лютого 2019 16:38
Договір №49-Доб-2019-3 від 19.02.pdf укладений
21 лютого 2019 16:38