Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир)
Очікувана вартість
326 490,00 UAH
UA-2019-01-15-000580-b f276a340896c442bbfa958c07757aa05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боюнець Ірина Леонідівна

+380668343933 mirgvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145607
Місцезнаходження: 37670, Україна , Полтавська обл., село Гаркушинці, вулиця Полякова,будинок 7
Контактна особа: Боюнець Ірина Леонідівна
+380668343933
mirgvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 12:30
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:42
Очікувана вартість: 326 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 264,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3236 кг
Сирні продукти (сир)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м.Миргород, вул.Сорочинська, 53 (заклади освіти Миргородського району, підпорядковані відділу освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:52
Повідомлення сир 001.jpg
22 січня 2019 13:52
2 Зміни до тендерна документація Сир 2019 (1).doc
16 січня 2019 12:14
Повідомлення сир.jpeg
22 січня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:52
Повідомлення сир 001.jpg
22 січня 2019 13:52
2 Зміни до тендерна документація Сир 2019 (1).doc
16 січня 2019 12:14
Зміни до тендерна документація Сир 2019 (1).doc
15 січня 2019 12:25
тендерна документація Сир 2019 (1).doc
16 січня 2019 12:14
Повідомлення сир.jpeg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення місця поставки
Дата подання: 18 січня 2019 11:53
Дата відповіді: 18 січня 2019 14:43
Відповідно п. 5.3 Розділу 5 проекту договору (Додаток 6 тендерної документації) «Місце поставки товарів: за адресами, що зазначено в Додатку № 2 і є невід’ємною частиною договору.». Зазначений же додаток в тендерній документації відсутній. Просимо надати Додаток 2 до проекту договору з метою уточнення місця поставки товару.
Відповідь: ДОДАТОК № 2
До договору № ______
Від ___ ________________ 2018року

Перелік споживачів – ЗНЗ, НВК та ДНЗ Миргородського району Полтавської області
Назва закладу та повна адреса (в тому числі індекс, село, вулиця, № будівлі) :
1) Зуївцівський ДНЗ «Віночок» (37630, Полтавська область, Миргородський район, село Зуївці, вулиця Миру, будинок №19);
2) Великообухівський ДНЗ «Калинка» (37671, Полтавська область, Миргородський район, село Велика Обухівка, вулиця Леніна, будинок № 1);
3) Дібрівський ДНЗ «Пролісок» (37622, Полтавська область, Миргородський район, село Дібрівка, вулиця Конезаводська, будинок № 4);
4) Гаркушинський ДНЗ «Промінчик» (37670, Полтавська область, Миргородський район, село Гаркушинці, вулиця Полякова, будинок № 17);
5) Кибинський ДНЗ «Берізка» (37654, Полтавська область, Миргородський район, село Кибинці, вулиця Миру, будинок № 18);
6) Петрівцівський ДНЗ «Сонечко» (37673, Полтавська область, Миргородський район, село Петрівці, вулиця Першотравнева, будинок № 1);
7) Остапівський ДНЗ «Пізнайко» (37610, Полтавська область, Миргородський район, село Остапівка, вулиця Шевченка, будинок № 10);
8) Савинцівський ДНЗ «Левенятко» (37642, Полтавська область, Миргородський район, село Савинці, вулиця Жовтнева, будинок № 1а);
9) Трудолюбівський ДНЗ «Дзвіночок» (37653, Полтавська область, Миргородський район, село Трудолюб, вулиця Першотравнева, будинок № 1);
10) Хомутецький ДНЗ «Рукавичка» (37634, Полтавська область, Миргородський район, село Хомутець, вулиця Центральна, будинок №129);
11) Клюшниківський ДНЗ «Ромашка» (37651,Полтавська область, Миргородський район, селище Ромодан, вулиця Миру, будинок № 35);
12) Ромоданівський ДНЗ «Волошка» (37620, Полтавська область, Миргородський район, село Клюшниківка, вулиця Миру, будинок № 7);
13) Комишнянський ДНЗ «Малятко» (37613, Полтавська область, Миргородський район, селище Комишня, вулиця Миру, будинок № 113);
14) Попівський ДНЗ «Веселка» (37633, Полтавська область, Миргородський район, село Попівка, вулиця Центральна, будинок № 96);
15) Малосорочинський ДНЗ «Соняшник» (37631, Полтавська область, Миргородський район, село Малі Сорочинці, вулиця Хомутецька, будинок № 71);
16) Черевківський ДНЗ «Струмочок» (37632, Полтавська область, Миргородський район, село Черевки, вулиця Шкільна, будинок № 15);
17) Декабристівський навчально – виховний комплекс (37644 Полтавська область, Миргородський район, село Декабристи, вул. Миру, 42);
18) Біликівський навчально – виховний комплекс (37611 Полтавська область, Миргородський район, село Білики, вул. Центральна, 26);
19) Зубівський навчально – виховний комплекс (37660 Полтавська область, Миргородський район, село Зубівка, вул. Гурамішвілі,1);
20) Черкащанський навчально – виховний комплекс (37612 Полтавська область, Миргородський район, село Черкащани, вул. Соборна, 46);
21) В. Обухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37640 Полтавська область, Миргородський район, село В. Обухівка, вул. Шкільна,14-а);
22) Гаркушинська СШ І-ІІІ ступенів (37670 Полтавська область, Миргородський район, село Гаркушинці, вул. Полякова, 7);
23) Дібрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37622 Полтавська область, Миргородський район, село Дібрівка, пров. Незалежності, 10);
24) Зуївцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37630 Полтавська область, Миргородський район, село Зуївці, вул. Миру, 19);
25) Кибинцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37654 Полтавська область, Миргородський район, село Кибинці, вул. Чапаєва, 42);
26) Клюшниківська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37620 Полтавська область, Миргородський район, село Клюшниківка, вул. Миру, 35);
27) Комишнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37610 Полтавська область, Миргородський район, смт. Комишня, вул. Миру, 88);
28) Остапівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37610 Полтавська область, Миргородський район, село Остапівка, вул. Шевченка, 35);
29) Петрівцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37673 Полтавська область, Миргородський район, село Петрівці, вул. Шкільна, 16);
30) Попівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37633 Полтавська область, Миргородський район, село Попівка, вул. Центральна, 96);
31) Ромоданівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37650 Полтавська область, Миргородський район, смт. Ромодан, вул. Шевченка, 5);
32) Савинцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37642 Полтавська область, Миргородський район, село Савинці, вул. Миру, 67);
33) Трудолюбівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (37653 Полтавська область, Миргородський район, село Трудолюб, вул. Першотравнева, 9);
34) Хомутецька ЗОШ І-ІІІ ступенів (37634 Полтавська область, Миргородський район, село Хомутець, вул. Шевченка, 7)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000580-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛЯШЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3470006396
Дата подання: 15 січня 2019 16:52
щодо усунення порушення
Відповідно до вимоги підпункту 6 п.1 Додатку 1 Тендерної документації для у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «копію акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42) виданий на обстеження транспортних засобів (або спеціалізованих транспортних засобів) по перевезенню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІІ півріччя 2018 року. Крім того в акті повинно бути зазначено марку та номер кожного транспортного засобу на який надано свідоцтво про реєстрацію.». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Зазначена вище вимога обмежується терміном видачі вказаного документа, а саме він повинен бути за ІІ півріччя 2018 р. Таким чином обмежується й можливість участі в закупівлі учасників, в яких з’явилися в власності/користуванні транспортні засоби з 2019 року та відповідне обстеження транспортних засобів проводилося в 2019 році.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та вимагаємо усунути дане порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 12:08
Внесено відповідні зміни до Тендерної Документації
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000580-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУПРУН МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3153619546
Дата подання: 16 січня 2019 15:24
про усунення порушення
1) Відповідно до вимог підпункту 3 п. 2 Додатку 1 ТД Учасник повинен надати «копії особистих медичних книжок водіїв та вантажника або комірника, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Надані медичні книжки мують бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.». З даної вимоги випливає, що Учасник повинен мати не менше трьох найманих працівників, оскільки «водії», що значить водій повинен бути не один, а також або вантажник, або комірник. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує участь суб’єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців), які самостійно здійснюють свою діяльність (виконуючи обов’язки зазначених або одного із зазначених вище працівників) або мають одного найманого працівника (наприклад водія-експедитора, який здійснює поставку та супровід (завантаження-розвантаження) товару). Чинне законодавство не зобов’язує фізичних осіб-підприємців мати найманих працівників. Вимагаємо усунути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 15:03
Запропонувала скарги відхилити з обґрунтованих причин, а саме: відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, саме «працівників», а не «працівника». Так згідно п.4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки , від 17.04.2006, № 298/227 постачання продуктів харчування до дошкільних навчальних закладів здійснюється водієм транспорту, а також особами, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову
медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних
оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Таким чином вимагаємо в Учасників необхідних працівників, які передбачені «Класифікатором професій ДК 003:2010», і здатні виконувати умови Договору.
Також зазначила, що численними роз’ясненнями уповноважених органів з питань закупівель, а також ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений обов’язок Замовника самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям і вимогам до учасників відповідно до статті 16, статтею 17 цього Закону та Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000580-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛЯШЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3470006396
Дата подання: 18 січня 2019 15:38
про усунення порушення
Відповідно до вимог переліку документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника Додатку 1 ТД Учасник повинен надати «Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2018 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності.». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує участь суб’єктів господарювання, які в зв’язку з відсутністю необхідності не формували Витяг з ЄДР в 2018році, проте мають можливість сформувати його в 2019 р. Вимагаємо усунути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2019 13:41
Внесено відповідні зміни до Тендерної Документації
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000580-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЛЯШЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3470006396
Дата подання: 18 січня 2019 16:16
усунення порушення
Згідно п.4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки , від 17.04.2006, № 298/227 постачання продуктів харчування до дошкільних навчальних закладів здійснюється водієм транспорту, а також особами, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Проте даний пункт не передбачає, що водіїв повинно бути більше одного. Ваша ж Вимога підпункту 3 п. 2 Додатку 1 ТД передбачає надання медичних книжок «водіїв», тобто учасник повинен мати щонайменше двох водіїв. Таким чином, зазначена вимога є дискримінаційною оскільки обмежує участь учасників, які мають як мінімум одного водія та осіб що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Вимагаємо усунути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2019 13:45
Внесено відповідні зміни до Тендерної Документації

Документи

16 січня 2019 12:08
Повідомлення

Документи

18 січня 2019 15:03
Протокол 5

Документи

22 січня 2019 13:41
Протокол 9

Документи

22 січня 2019 13:45
Протокол 9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 320 651,40
UAH з ПДВ
320 651,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 326 088,00
UAH з ПДВ
326 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 10:50
Електронний підпис
31 січня 2019 10:44
готово сири.rar
31 січня 2019 10:44
IMG_0007.jpg
31 січня 2019 10:44
IMG_0006.jpg
31 січня 2019 10:44
форма пропозиції.pdf
31 січня 2019 10:44
технічні.pdf
31 січня 2019 10:44
проект.pdf
31 січня 2019 10:44
Інтер Мол завірений.pdf
31 січня 2019 10:44
ДУ Інтермол.jpg
31 січня 2019 10:44
додаткова завірити.pdf
31 січня 2019 10:44
договір 108.PDF
31 січня 2019 10:44
гарантійний лист.pdf
31 січня 2019 10:44
аналогічні.pdf
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (7).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (6).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (5).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (4).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (3).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (2).jpg
31 січня 2019 10:44
20.договір Інтермол (1).jpg
31 січня 2019 10:44
до всіх.pdf
31 січня 2019 10:44
до всіх торгів.part4.rar
31 січня 2019 10:44
до всіх торгів.part3.rar
31 січня 2019 10:44
до всіх торгів.part2.rar
31 січня 2019 10:44
до всіх торгів.part1.rar
31 січня 2019 10:43
трудова демяненко.pdf
31 січня 2019 10:43
трудова демяненко (2).pdf
31 січня 2019 10:43
стаття 17.pdf
31 січня 2019 10:43
потужності склад.jpg
31 січня 2019 10:43
обробка даних.pdf
31 січня 2019 10:43
мед книжки.pdf
31 січня 2019 10:43
довідка.PDF
31 січня 2019 10:43
відомості.pdf
31 січня 2019 10:43
8. акт перевірки авто.pdf
31 січня 2019 10:43
7. потужність.jpg
31 січня 2019 10:43
6. опис транспорту.pdf
31 січня 2019 10:43
5. техпаспорт (4).jpg
31 січня 2019 10:43
5. техпаспорт (3).jpg
31 січня 2019 10:43
5. техпаспорт (2).jpg
31 січня 2019 10:43
5. техпаспорт (1).jpg
31 січня 2019 10:43
5. довіреність 6192 (2).jpg
31 січня 2019 10:43
5. довіреність 6192 (1).jpg
31 січня 2019 10:43
5. довіреність 9621 (2).jpg
31 січня 2019 10:43
5. довіреність 9621 (1).jpg
31 січня 2019 10:43
3. опис складу.pdf
31 січня 2019 10:43
21. код.jpg
31 січня 2019 10:43
21. код зав.jpg
31 січня 2019 10:43
2019 рахунок.pdf
31 січня 2019 10:43
2019 позичкова.pdf
31 січня 2019 10:43
20. паспорт завірений.pdf
31 січня 2019 10:43
2. експлуатаційний.jpg
31 січня 2019 10:42
19. підпим.jpg
31 січня 2019 10:42
17. ВИТЯГ 05.12.2018.pdf
31 січня 2019 10:42
17. (4).jpg
31 січня 2019 10:42
17. (3).jpg
31 січня 2019 10:42
17. (2).jpg
31 січня 2019 10:42
17. (1).jpg
31 січня 2019 10:42
16. виписка (2).jpg
31 січня 2019 10:42
16. виписка (1).jpg
31 січня 2019 10:42
14.сертифікація.pdf
31 січня 2019 10:42
13. мед книжка сімон (2).jpg
31 січня 2019 10:42
13. мед книжка сімон (1).jpg
31 січня 2019 10:42
13. демяненко 2 (2).jpg
31 січня 2019 10:42
13. демяненко 2 (1).jpg
31 січня 2019 10:42
12.ліцензування.pdf
31 січня 2019 10:42
12. працівників.pdf
31 січня 2019 10:42
11.ст 17 вся.pdf
31 січня 2019 10:42
11. працівники.pdf
31 січня 2019 10:42
1. мат база.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 19:40
паспорт (2).jpg
30 січня 2019 19:40
паспорт (4).jpg
30 січня 2019 19:40
паспорт (5).jpg
30 січня 2019 19:40
паспорт (1).jpg
30 січня 2019 19:40
паспорт (6).jpg
30 січня 2019 19:40
паспорт (3).jpg
30 січня 2019 19:40
податок (1).jpg
30 січня 2019 19:40
код.jpg
30 січня 2019 19:40
податок (2).jpg
30 січня 2019 19:40
виписка (2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 320 651,40
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 13:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 лютого 2019 13:15
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:06
Протокол 22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
320 651,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 13:15
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:06
Протокол 22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:29
Додаткова угода 3 сир.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 09:42
Додаткова угода 2 сир.docx зміни до договору
25 липня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:46
Додаткова угода 1 договір 64.jpeg зміни до договору
22 лютого 2019 14:43
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 11:26
Договір 64 укладений
18 лютого 2019 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 307 093,83
UAH (в тому числі ПДВ 51 182,00 UAH)