Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40211027 |
Місцезнаходження: | 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А |
Контактна особа: |
Тетеріна Світлана Володимирівна +380500348011 zamownuk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 3 443 046,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 215,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 14:45 |
ТД Цнап.docx | |
15 січня 2019 14:45 |
проект договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-01-000618 ● 5bafd4b93a534ec3862b94eb1183ffc0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2019 14:35 |
01.03.2019 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-01 15:11:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-000504-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.
2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.
3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «Авігея СТ» через її невідповідність вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-05 16:07:56
Пояснення на Запит від 2019-03-01 15:11:07 по процедурі UA-2019-01-15-000504-a
1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.
Стаття 1. ЗУ «Про публічні закупівлі» п.30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Форма тендерної пропозиції встановлена Додатком №3 ТД та викладена учасником ТОВ «АВІГЕЯ СТ» українською мовою.
До документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, до яких відноситься договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, ТД вимог про мову не встановлено.
2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.
Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.
Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону.
3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
п.2 Оцінка тендерної пропозиції ТД
Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів.
4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. П.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (далі Інструкція), визначає Кваліфікаційні критерії до учасників (вимоги, передбачені ст. 16 Закону) та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Відповідно до п.5 Інструкції, учасник закупівлі повинен підтвердити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі) ; Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів. Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми…. Додаток 5 до тендерної документації встановлює Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону. ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або».
5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.
Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.
Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.3 Додаток № 5 в якому не вимагається надання договірної ціни та кошторису.
Наголошуємо, що саме акт приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) є документом, що підтверджує факт виконання робіт, а наявність кошторису і договірної ціни - не можуть бути підтвердженням факту виконання робіт.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-05 15:49:33
Пояснення на Запит від 2019-03-01 15:11:07 по процедурі UA-2019-01-15-000504-a
1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.
Стаття 1. ЗУ «Про публічні закупівлі» п.30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Форма тендерної пропозиції встановлена Додатком №3 ТД та викладена учасником ТОВ «АВІГЕЯ СТ» українською мовою.
До документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, до яких відноситься договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, ТД вимог про мову не встановлено.
2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.
Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.
Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону.
3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
п.2 Оцінка тендерної пропозиції ТД
Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів.
4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. П.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (далі Інструкція), визначає Кваліфікаційні критерії до учасників (вимоги, передбачені ст. 16 Закону) та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Відповідно до п.5 Інструкції, учасник закупівлі повинен підтвердити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі) ; Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів. Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми…. Додаток 5 до тендерної документації встановлює Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону. ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або».
5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.
Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.
Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.3 Додаток № 5 в якому не вимагається надання договірної ціни та кошторису.
Наголошуємо, що саме акт приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) є документом, що підтверджує факт виконання робіт, а наявність кошторису і договірної ціни - не можуть бути підтвердженням факту виконання робіт.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 49101, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, б.22, корпус 2 ЗАПЕРЕЧЕННЯ До висновку про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (далі Управління або Замовник) розглянуло Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а (далі Висновок) та незгодне з ним. У вищезазначеному Висновку зазначено, що за результатами проведеного моніторингу виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій. Також, вищезазначеним Висновком зобов’язано здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Між тим, замовником проведено процедуру без порушення законодавства України, а висновки про порушення безпідставні, оскільки: 1. ПП «Авігея СТ» надало тендерну пропозицію, яка викладена українською мовою. Договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 № 010617, про який йде мова у Висновку, не є тендерною пропозицією, а лише документом, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Крім того, оригінал договору було з самого початку (01.06.2017 року) укладено російською мовою, а зараз лише надано його копію. Вимог, щодо надання копії договору з обов’язковим його перекладом на українську мову Замовником не встановлювалось. 2. Стосовно ненадання Учасником ПП «Авігея СТ» в складі тендерної документації листів згоди працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, слід зазначити, що пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надаються не обов’язково, а додатково. Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів. Так, зокрема п.2 Додатку № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» не містить вимоги надання листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Таким чином, учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону». Більш того, п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. Надання або ненадання копій листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником не впливає на зміст пропозиції, тому у будь якому випадку підстав для відхилення пропозиції ПП «Авігея СТ»з цих підстав немає. 3. стосовно ненадання для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, слід зазначити, що Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів. Транспортний засіб зазначений у довідці під номером 10 це автомобіль бортовий С, ГАЗ – 53, а під номером 13 коток дорожній самохідний НАММ. Відповідно до проекту реконструкції, вантажний автомобіль потрібен лише для вивозу будівельного сміття та доставки необхідних будівельних матеріалів. Оскільки в довідці про наявність обладнання під номером 15 є автомобіль самосвал КАМАЗ вантажопідйомністю 15 т. його достатньо для виконання технологічних робіт з реконструкції будівлі. Також, проектом передбачено виконання укладки асфальтобетонного покриття площею лише 245 м2. Для виконання цих робіт достатньо і котка дорожнього самохідного НАММ зазначеного в довідці під номером 14. Відсутність підтверджуючих документів лише на 2 транспортні засоби не нівелюює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника, тому не є підставою для відхилення. 4. Стосовно не надання ПП «Авігея СТ» документів, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування слід зазначити, що ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті тендерної документації через розділовий сполучник «або». 5. Стосовно ненадання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 договірної ціни та кошторису, які є невід'ємною частиною договорів, слід зазначити, що у відповідності з вимогою п.3 Додатку № 5 не вимагається надання додатків до договорів, в тому числі договірної ціни та кошторису. Крім того, всі договори, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів укладені з Управлінням капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради і всі додатки до перелічених договорів є в наявності у Замовника процедури та додаткового їх надання не потрібно, а результати виконання зазначених договорів відомі. Враховуючи вищевикладене, та той факт, що Управління не порушувало законодавство про закупівлі, а учасник ПП «Авігея СТ» виконав всі вимоги тендерної документації, надав найнижчу цінову пропозицію і визначення його переможцем та укладання з ним договору на виконання робіт не має негативного впливу для бюджету, тому і підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Начальник управління С. В.Тетеріна
2019-03-18 15:11:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч.1 ст.19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Згідно положень пунктів 1-2, 7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративною справою є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій. Суб'єктом владних повноважень визнається орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до п.п.3 п.4 Положення № 43, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення № 43, Державна аудиторська служба України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Державна аудиторська служба України, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб'єктом владних повноважень, відтак зазначений спір є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. До складу органів Державної аудиторської служби України належить, Східний офіс Державної аудиторської служби України. |
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Документи:
26 березня 2019 14:53
|
Електронний підпис |
26 березня 2019 14:51
|
позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП АВІГЕЯ СТ |
3 140 700,00
UAH з ПДВ
|
3 140 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера" |
3 440 811,60
UAH з ПДВ
|
3 440 811,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП АВІГЕЯ СТ #33796221 |
Переможець |
3 140 700,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2019 13:39
|
ду 6 (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2019 14:26
|
дод.угода 5 до договору №14-З-19 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2019 10:49
|
додаткова угода №4 до 14-З-19 (1).pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2019 09:12
|
дод.угода 3 до 14-З-19 (1).pdf | зміни до договору |
14 червня 2019 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 13:11
|
Дод.угода 2 до 14-З-19 (1).pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2019 09:48
|
дод.угода до №14-З-19 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2019 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 14:03
|
ЦНАП.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:03
|
ЦНАП2.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
ЦНАП1.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
ЦНАП4.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
ЦНАП3.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
дог.14-З.pdf | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
ТД Цнап.doc | укладений |
15 лютого 2019 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли домовленості п.3.1 та 11.1 Договору від 15.02.2019р. № 14-З/19 викласти в наступній редакції, а саме: 3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності з договірною ціною та кошторисною вартістю складає: 3140700,00 грн., у тому числі ПДВ 20%. 11.1. Цей Договір набирає силу з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2019р., а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'зань. |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14-З/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли домовленості п. 11.2 Договору від 15.02.2019 р. № 14-З/19 викласти в наступній редакції: 11.2. Строк виконання робіт від 15.02.2019 року до 15 червня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14-З/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли домовленості п. 11.2 Договору від 15.02.2019 р. № 14-З/19 викласти в наступній редакції, а саме: 11.2 Строк виконання робіт від 15.02.2019 року до 01 липня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14-З/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли домовленості п.11.2 Договору від 15.02.2019 р. №14-З/19 викласти в наступній редакції, а саме: 11.2. Строк виконання робіт від 15.02.2019 року до 01 серпня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли домовленості п.11.2. Договору від 15.02.2019 р. № 14-З/19 викласти в наступній редакції, а саме: 11.2. Строк виконання робіт від 15.02.2019 року до 01 вересня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли домовленості п. 3.1. Договору від 15.02.2019р. № 14-3/19 викласти в наступній редакції, а саме: 3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності з договірною ціною та кошторисною вартість складає: 3140699,99 грн. (Три мільйони сто сорок тисяч шістсот дев'яносто дев'ять грн. 99 коп.), у тому числі ПДВ 20%. 2. Сторони дійшли домовленості п. 11.1. Договору від 15.02.2019р. № 14-3/19 викласти в наступній редакції: 11.1. Цей договір набирає силу з моменту підписання його Сторонами і діє до 13.11.2019р., а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 14-З/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |