Реконструкція нежитлової будівлі під центр надання адміністративних послуг по вул. Єдності, 78 м. Марганець, Дніпропетровська область, 53400
Очікувана вартість
3 443 046,00 UAH
UA-2019-01-15-000504-a c9ff7df0c27045a39d60e9f5b354b96f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження замовника: 53407, Україна, Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа замовника: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 12:53
Очікувана вартість: 3 443 046,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 215,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування на 2019 рік складає 1594525 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція нежитлової будівлі під центр надання адміністративних послуг по вул. Єдності, 78 м. Марганець, Дніпропетровська область, 53400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2019  —  01 червня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 січня 2019 14:45
Електронний цифровий підпис
15 січня 2019 14:45
ТД Цнап.docx
15 січня 2019 14:45
проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000504-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера", Код ЄДРПОУ:38709835
Дата подання: 06 лютого 2019 10:17
Неправомірне прийняття рішення про переможця
Всі вимоги прописані в наданій скаргі на прийняття рішення про призначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 13:56
Вимогу розглянуто та відхилено. Переможця визначено правомірно у відповідності до норм діючого законодавства

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 10:17
Вимога.pdf
06 лютого 2019 10:17
Аналогічні договора.pdf
06 лютого 2019 10:17
Відсутність підстав.pdf
06 лютого 2019 10:17
Довідка з банка.pdf
06 лютого 2019 10:17
Договір оренди - 1.pdf
06 лютого 2019 10:17
Договір оренди - 2.pdf
06 лютого 2019 10:17
Документ_ЄДР_1004959127.zip
06 лютого 2019 10:17
Кошторис.pdf
06 лютого 2019 10:17
ТД Цнап марганец.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000618 ● 5bafd4b93a534ec3862b94eb1183ffc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-01 14:35:58
Рішення про початок моніторингу:

01.03.2019 № 50

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-01 15:11:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-000504-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.
2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.
3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «Авігея СТ» через її невідповідність вимогам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-05 16:07:56

Пояснення на Запит від 2019-03-01 15:11:07 по процедурі UA-2019-01-15-000504-a

1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.

Стаття 1. ЗУ «Про публічні закупівлі» п.30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Форма тендерної пропозиції встановлена Додатком №3 ТД та викладена учасником ТОВ «АВІГЕЯ СТ» українською мовою.
До документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, до яких відноситься договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, ТД вимог про мову не встановлено.


2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.

Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.

Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону.


3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.

п.2 Оцінка тендерної пропозиції ТД
Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів.

4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. П.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (далі Інструкція), визначає Кваліфікаційні критерії до учасників (вимоги, передбачені ст. 16 Закону) та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Відповідно до п.5 Інструкції, учасник закупівлі повинен підтвердити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі) ; Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів. Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми…. Додаток 5 до тендерної документації встановлює Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону. ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або».

5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.

Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.

Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.3 Додаток № 5 в якому не вимагається надання договірної ціни та кошторису.
Наголошуємо, що саме акт приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) є документом, що підтверджує факт виконання робіт, а наявність кошторису і договірної ціни - не можуть бути підтвердженням факту виконання робіт.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-05 15:49:33

Пояснення на Запит від 2019-03-01 15:11:07 по процедурі UA-2019-01-15-000504-a

1. Відповідно до пункту 7 загальних положень тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою.
Визначеним переможцем торгів ПП «Авігея СТ» надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою.

Стаття 1. ЗУ «Про публічні закупівлі» п.30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Форма тендерної пропозиції встановлена Додатком №3 ТД та викладена учасником ТОВ «АВІГЕЯ СТ» українською мовою.
До документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, до яких відноситься договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, ТД вимог про мову не встановлено.
2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (пункт 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації).
Учасником ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок.

Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.
Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону.


3. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.

п.2 Оцінка тендерної пропозиції ТД
Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів.

4. Відповідно до додатку 5 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг.
Проте, ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), встановлює кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. П.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (далі Інструкція), визначає Кваліфікаційні критерії до учасників (вимоги, передбачені ст. 16 Закону) та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Відповідно до п.5 Інструкції, учасник закупівлі повинен підтвердити - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі) ; Інформація повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копіями технічних паспортів. Якщо механізми орендовані, подаються завірені копії договорів оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані механізми…. Додаток 5 до тендерної документації встановлює Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону. ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті через розділовий сполучник «або».

5. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів.

Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів.

Учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.3 Додаток № 5 в якому не вимагається надання договірної ціни та кошторису.
Наголошуємо, що саме акт приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в) є документом, що підтверджує факт виконання робіт, а наявність кошторису і договірної ціни - не можуть бути підтвердженням факту виконання робіт.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 49101, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, б.22, корпус 2 ЗАПЕРЕЧЕННЯ До висновку про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (далі Управління або Замовник) розглянуло Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а (далі Висновок) та незгодне з ним. У вищезазначеному Висновку зазначено, що за результатами проведеного моніторингу виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій. Також, вищезазначеним Висновком зобов’язано здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Між тим, замовником проведено процедуру без порушення законодавства України, а висновки про порушення безпідставні, оскільки: 1. ПП «Авігея СТ» надало тендерну пропозицію, яка викладена українською мовою. Договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 № 010617, про який йде мова у Висновку, не є тендерною пропозицією, а лише документом, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Крім того, оригінал договору було з самого початку (01.06.2017 року) укладено російською мовою, а зараз лише надано його копію. Вимог, щодо надання копії договору з обов’язковим його перекладом на українську мову Замовником не встановлювалось. 2. Стосовно ненадання Учасником ПП «Авігея СТ» в складі тендерної документації листів згоди працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, слід зазначити, що пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надаються не обов’язково, а додатково. Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів. Так, зокрема п.2 Додатку № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» не містить вимоги надання листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Таким чином, учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону». Більш того, п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. Надання або ненадання копій листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником не впливає на зміст пропозиції, тому у будь якому випадку підстав для відхилення пропозиції ПП «Авігея СТ»з цих підстав немає. 3. стосовно ненадання для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, слід зазначити, що Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів. Транспортний засіб зазначений у довідці під номером 10 це автомобіль бортовий С, ГАЗ – 53, а під номером 13 коток дорожній самохідний НАММ. Відповідно до проекту реконструкції, вантажний автомобіль потрібен лише для вивозу будівельного сміття та доставки необхідних будівельних матеріалів. Оскільки в довідці про наявність обладнання під номером 15 є автомобіль самосвал КАМАЗ вантажопідйомністю 15 т. його достатньо для виконання технологічних робіт з реконструкції будівлі. Також, проектом передбачено виконання укладки асфальтобетонного покриття площею лише 245 м2. Для виконання цих робіт достатньо і котка дорожнього самохідного НАММ зазначеного в довідці під номером 14. Відсутність підтверджуючих документів лише на 2 транспортні засоби не нівелюює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника, тому не є підставою для відхилення. 4. Стосовно не надання ПП «Авігея СТ» документів, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування слід зазначити, що ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті тендерної документації через розділовий сполучник «або». 5. Стосовно ненадання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 договірної ціни та кошторису, які є невід'ємною частиною договорів, слід зазначити, що у відповідності з вимогою п.3 Додатку № 5 не вимагається надання додатків до договорів, в тому числі договірної ціни та кошторису. Крім того, всі договори, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів укладені з Управлінням капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради і всі додатки до перелічених договорів є в наявності у Замовника процедури та додаткового їх надання не потрібно, а результати виконання зазначених договорів відомі. Враховуючи вищевикладене, та той факт, що Управління не порушувало законодавство про закупівлі, а учасник ПП «Авігея СТ» виконав всі вимоги тендерної документації, надав найнижчу цінову пропозицію і визначення його переможцем та укладання з ним договору на виконання робіт не має негативного впливу для бюджету, тому і підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Начальник управління С. В.Тетеріна

2019-03-18 15:11:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 40211027, Україна, МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція нежитлової будівлі під центр надання адміністративних послуг по вул. Єдності, 78 м. Марганець, Дніпропетровська область, 53400, 3443046UAH, 45450000-6, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: c9ff7df0c27045a39d60e9f5b354b96f, 2019-01-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 12 березня 2019 року. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.02.2019 №19, тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.02.2019 №14-3/19, пояснення замовника, отримані 05.03.2019 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою, що суперечить вимогам пункту 7 загальних положень тендерної документації. ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, що не відповідає пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів, що не відповідає вимогам додатку 5 тендерної документації., 12 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі підлягає відхиленню. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч.1 ст.19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Згідно положень пунктів 1-2, 7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративною справою є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій. Суб'єктом владних повноважень визнається орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до п.п.3 п.4 Положення № 43, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення № 43, Державна аудиторська служба України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Державна аудиторська служба України, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб'єктом владних повноважень, відтак зазначений спір є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. До складу органів Державної аудиторської служби України належить, Східний офіс Державної аудиторської служби України.

2019-03-26 14:51:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 3 140 700,00
UAH з ПДВ
3 140 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера" 3 440 811,60
UAH з ПДВ
3 440 811,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 15:56
sign.p7s
30 січня 2019 15:55
sign.p7s
30 січня 2019 15:53
sign.p7s
30 січня 2019 15:33
sign.p7s
30 січня 2019 15:31
136.imd
30 січня 2019 15:19
9. Довідки з банка.pdf
30 січня 2019 15:19
6.6. Лист-згода.pdf
30 січня 2019 15:19
6.2. Протоколи.pdf
30 січня 2019 15:19
6.1. Про право підпису.pdf
30 січня 2019 15:19
4.3.1. Досвід.pdf
30 січня 2019 15:19
4.2.1. Працівники.pdf
30 січня 2019 15:19
2. Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 15:18
11.2. Захист довкілля.pdf
30 січня 2019 15:18
10. Копія статуту.pdf
30 січня 2019 15:18
0. Реєстр.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
Переможець 3 140 700,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 11:52

Документи

01 лютого 2019 11:52
sign.p7s
01 лютого 2019 11:52
протокол 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
3 140 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 11:52
sign.p7s
01 лютого 2019 11:52
протокол 19.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2019 14:03
ЦНАП.pdf укладений
15 лютого 2019 14:03
ЦНАП2.pdf укладений
15 лютого 2019 14:02
ЦНАП1.pdf укладений
15 лютого 2019 14:02
ЦНАП4.pdf укладений
15 лютого 2019 14:02
ЦНАП3.pdf укладений
15 лютого 2019 14:02
дог.14-З.pdf укладений
15 лютого 2019 14:02
ТД Цнап.doc укладений
15 лютого 2019 14:02
sign.p7s зміни до договору
22 березня 2019 09:48
дод.угода до №14-З-19 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли домовленості п.3.1 та 11.1 Договору від 15.02.2019р. № 14-З/19 викласти в наступній редакції, а саме: 3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності з договірною ціною та кошторисною вартістю складає: 3140700,00 грн., у тому числі ПДВ 20%. 11.1. Цей Договір набирає силу з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2019р., а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'зань.
Номер договору про закупівлю: 14-З/19
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку