Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно та крупи
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000294-b b626b5df53ff488daae5683fa3a1ff75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Наталія Сергіївна

380444550037 kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Вебсайт: http://ksli.at.ua/
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Контактна особа: Бондар Наталія Сергіївна
380444550037
kcli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 11:30
Початок аукціону: 23 січня 2019 14:29
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,28%

Інформація про предмет закупівлі

Зазначені в Документації Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4460 кілограми
Продукція борошномельно- круп'яної промисловості.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, Київ, б-р Гавела Вацлава,46.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000294-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 04 лютого 2019 10:11
Вимога скасувати рішенням Замовника закупівлі щодо визначення переможцем ТОВ "ТЕХНОСНАБ"
23.01.2019 р. відбувся аукціон на закупівлю товару ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
ФОП Сергієнко В.І. не погоджується з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі - ТОВ "ТЕХНОСНАБ", оскільки пропозиція ТОВ "ТЕХНОСНАБ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, Згідно Додатку № 3 до документації Закупівлі переліку документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники повинні надати документи на правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, договори оренди будівель, приміщень, складів, офісу, транспортних засобів)
ТОВ "ТЕХНОСНАБ" надає копію договору суборенди нежитлового приміщення, строк дії якого закінчився 31.12.2018 р., копію договору про надання транспортних послуг, згідно додаткового договору строк дії якого закінчився 31.12.2018 р. Також ТОВ "ТЕХНОСНАБ"надає санітарний паспорт на автомобіль ГАЗ-33021 № 02/12-2018 від 02.12.2018 р., термін дії якого до 02 травня 2018 р., що не відповідає дійсності.
Згідно Додатку № 5 до документації Закупівлі Інші документи, що вимагаються Замовником, учасник повинен надати завірені копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.
ТОВ "ТЕХНОСНАБ" надає копії сторінок 1-6, але не надає копії сторінки з місцем проживання, а отже надає документ не в повному обсязі.
Згідно Додатку № 3 до документації Закупівлі переліку документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники повинні документально підтвердити досвід виконання аналогічного Договору (Договорів) та надати: - заповнену довідку про виконаний Учасником аналогічного Договору (Договорів) за 2016 та/або 2017 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в ТД, за формою; Договір (вказаний в довідці) з специфікацією, щодо виконання аналогічної поставки, завірений Учасником торгів належним чином («з оригіналом згідно» посада, підпис, прізвище), печатка» та Лист-відгук про співпрацю від Замовника, зазначеного в наданому Договорі.
ТОВ "ТЕХНОСНАБ" надає довідку про досвід виконання аналогічного Договору з Замовником та пояснювальну записку, що оскільки Учасник надає довідку про виконання аналогічного Договору з установою Замовника, то в наданні листа відгуку немає потреби.
Але, хочемо зазначити, що Замовник чітко прописав вимогу надати Договір (вказаний в довідці) з специфікацією, щодо виконання аналогічної поставки та Лист-відгук про співпрацю, а не вказував, що у разі співпраці з Замовником – можна не надавати вищевказаних документів.
Також, повідомляємо, що у довідці можна зазначити різну інформацію, яку не завжди можна перевірити; адже, договір можна підписати, але він може бути не виконаний, або розірваний; Замовник може не надати відгук, адже постачальник може постачати неякісні товари, чи в несвоєчасні строки.
Всі вищезазначені моменти, ми не можемо дізнатися з довідки. Якщо учасник добре співпрацював у минулому із Замовником, то для нього не повинно бути проблемою надати копію договору на листа-відгуку від Замовника.

Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНОСНАБ" не відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією і повинна бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2019 10:20
Звертаємо увагу на некоректне, на наш погляд, формулювання юристами ФОП Сергієнко В. І. самої вимоги (Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНОСНАБ" не відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією і повинна бути відхилена). Напевно, Ви мали на увазі що, на Вашу думку, не відповідає вимогам Закупівлі надана ТОВ «ТЕХНОСНАБ» документація. Тому що на наш погляд сама організація, ТОВ «ТЕХНОСНАБ», якраз відповідає визначеним вимогам до "Постачальника".
Щодо договорів суборенди нежитлового приміщення, строк дії якого закінчився 31.12.2018 р. та про надання транспортних послуг, строк дії якого закінчився 31.12.2018 р. – перед визначенням "ТОВ ТЕХНОСНАБ" Переможцем, на запит КСЛІ, було надано додаткові угоди на пролонгацію договорів.
Щодо ненадання копії сторінки з зазначенням місця проживання ( в документації закупівлі зазначено – сторінки 1-6 та місце проживання) – директором "ТОВ ТЕХНОСНАБ", Бондар А. О., з особистих міркувань було надано особисто.
Щодо листа-відгуку – Замовник врахував пояснювальну записку Переможця та підтверджує позитивну характеристику "ТОВ ТЕХНОСНАБ" як надійного Постачальника.
Щодо санітарного паспорта – інформуємо ФОП Сергієнко про те, що наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В зв’язку з вище викладеним, Ваша вимога відхилена.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 68 610,00
UAH з ПДВ
67 610,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 69 508,20
UAH з ПДВ
68 508,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 77 358,00
UAH з ПДВ
77 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 11:00
Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2019 11:00
Документи в PDF.part2.rar
22 січня 2019 11:00
Документи в PDF.part1.rar

Публічні документи

20 січня 2019 12:33
досвід.pdf
20 січня 2019 12:32
пропозиція.pdf
20 січня 2019 12:32
якісно техн.частина.pdf
20 січня 2019 12:10
уставні.pdf
20 січня 2019 12:10
реєстрація потужн..pdf
20 січня 2019 12:10
ст17.pdf
20 січня 2019 12:10
квал.вимоги.pdf
20 січня 2019 12:10
персонал.pdf
20 січня 2019 12:10
захист довкілля.pdf
20 січня 2019 12:10
листи та довідки.pdf
20 січня 2019 12:10
iso.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 10:49
Цінова.pdf
22 січня 2019 10:49
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 67 610,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 13:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 67 610,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 13:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
Переможець 68 508,20
UAH з ПДВ
31 січня 2019 13:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
68 508,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГВР-19 № 8ДУ-4-20 р-3.pdf зміни до договору
11 січня 2020 11:15
ДОГВР-19 № 8ДУ-3-20 р-2.pdf зміни до договору
06 січня 2020 11:56
ДОГВР-19 № 8ДУ-2-20 р-1.pdf зміни до договору
04 січня 2020 12:41
ДОГВР-19 № 8ДУ-1 ЗМН РКВЗ.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 11:06
ДОГВР-19 № 8 БОРШН-КРП-1.pdf укладений
08 лютого 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлення банківських рахунків, як Замовника так і Постачальника, за стандартом IBAN.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення процедури закупівлі на початку 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 розділу VII закону України "Про публічні закупівлі" та п.12.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів КСЛІ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 68 488,20
UAH (в тому числі ПДВ 11 414,70 UAH)