Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна віконних та дверних блоків) житлового будинку по Хмельницькому шосе, 21 в м. Вінниці
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000099-b ac017185052844dda1f7945dd165c44f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 09:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 09:40
Початок аукціону: 24 січня 2019 14:32
Очікувана вартість: 158 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальним ремонтом передбачити роботи згідно Дефектного акту (Додаток №5)

Вимоги до вікон згідно СПЕЦІФІКАЦІЇ

Вимоги до вікон:
5-ти камерний профіль, 2-о камерний склопакет

Матеріали китайського виробництва не можуть бути застосовані при виконанні запланованих робіт

*Матеріали, що використовуються повинні бути сертифіковані в Україні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна віконних та дверних блоків) житлового будинку по Хмельницькому шосе, 21 в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницькому шосе, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  20 лютого 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000099-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС", Код ЄДРПОУ:37864572
Дата подання: 25 січня 2019 16:44
Щодо безпідставної дискваліфікації учасника
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «Інстал-хаус»;
2. ТОВ «Енергоагроімпекс»;
3. ТОВ «Термопласт плюс» та
4. ТОВ «Арка Ем».
Ціна учасника ТОВ «Інстал-хаус» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника, оскільки на його думку пропозиція ТОВ «Інстал-хаус» не відповідає вимогам закупівлі, не надав у повному обсязі документацію щодо вимог, які зазначені в п. 4 Оголошення про проведення закупівлі», а саме:
- довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами доходів і зборів;
- показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку;
- не додано розрахунок ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) згідно технічного завдання, що відповідає сумі закупівлі.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Зокрема, довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами доходів і зборів міститься серед завантажених ТОВ «Інстал-хаус» документів з назвою «Довідка відсутність заборгованос» у форматі PDF.
Крім того, показники загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку містяться серед завантажених ТОВ «Інстал-хаус» документів з назвою «Розрахунок ЗВВ» та «Показники ЗВВ» у форматі PDF.
Разом з тим, Замовник, шляхом безпідставної дискваліфікації ТОВ «Інстал-хаус», не дав можливість останньому завантажити в систему в установлені строки розрахунок ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) згідно технічного завдання, що відповідає сумі закупівлі, чим порушив вимоги п. 4.7 Оголошення про проведення закупівлі.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2019 10:06
Тендерним комітетом Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради, керуючись п.14.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.8.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради №2832 від 01.12.2016 року, було розглянуто Вимогу ТОВ «Інстал-хаус», направлену 25.01.2019 року о 16:44год. За результатами розгляду повідомляємо нижченаведене.
Згідно п.4.1. Оголошення про проведення закупівлі UA-2019-01-15-000099-b, по «Капітальний ремонт (заміна віконних та дверних блоків) житлового будинку по Хмельницькому шосе, 21 в м. Вінниці» потрібно було надати: показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, та згідно Додатку №1 - до цінової пропозиції ТОВ «Інстал-хаус» мали надати розрахунок ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису) згідно технічного завдання, що відповідає сумі закупівлі.
В період подання пропозиції ТОВ «Інстал-хаус» було прикріплений файл під назвою «Розрахунок ЗВВ» однак наданий розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1 не відповідає умовам згідно п.4.1.
Також, згідно Додатку №1 не виконаний п.3 (до цінової пропозиції не наданий розрахунок ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкову відомість, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису).
Відтак, виходячи з вищенаведеного, керуючись принципами здійснення Закупівлі, встановленими, п.6.2. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.3.2. Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради №2832 від 01.12.2016 року, тендерним комітетом Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради ВИМОГА ТОВ «Інстал-хаус» по предмету «Капітальний ремонт (заміна віконних та дверних блоків) житлового будинку по Хмельницькому шосе, 21 в м. Вінниці» (код згідно з класифікатором ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – відхиляється.
Розгорнути Згорнути
надання відповіді на вимогу

Документи подані скаржником

25 січня 2019 16:44
Скарга.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" 155 900,00
UAH з ПДВ
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 156 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС" 142 800,00
UAH з ПДВ
128 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРКА ЕМ 145 979,00
UAH з ПДВ
128 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 15:20
Сертифікат двері.PDF
22 січня 2019 15:20
аналогічні договора2.PDF
22 січня 2019 15:20
аналогічні договора.PDF
22 січня 2019 15:20
Статут.PDF
22 січня 2019 15:20
Сетрифікати.PDF
22 січня 2019 15:20
Розрахунок ЗВВ.PDF
22 січня 2019 15:20
Показники ЗВВ.PDF
22 січня 2019 15:20
Ліцензія СС2.PDF
22 січня 2019 15:20
Договора оренди.PDF
22 січня 2019 15:20
Довідка про персонал.PDF
22 січня 2019 15:20
Довідка обладнання.PDF
22 січня 2019 15:20
Гарантійний лист.PDF
22 січня 2019 15:20
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

25 січня 2019 14:22
кошторис.pdf
25 січня 2019 14:22
ЗВВ.pdf
22 січня 2019 13:55
сертифікат Вікнарі.pdf
22 січня 2019 13:55
сертифікат вікнарі 1.pdf
22 січня 2019 13:55
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
22 січня 2019 13:55
кошторис.pdf
22 січня 2019 13:55
ЗВВ.pdf
22 січня 2019 13:54
гарантійний лист.pdf
22 січня 2019 13:54
Відгук ДЖГ вікна.pdf
22 січня 2019 13:54
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ССР_8.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ССР_7.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ССР_5.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ССР_4.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ИВР.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ДЦ_3.pdf
23 січня 2019 09:39
72_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
23 січня 2019 09:39
Витяг з ЄДР.pdf
23 січня 2019 09:39
Статут.pdf
23 січня 2019 09:39
Сертифікати.rar
23 січня 2019 09:39
Пропозиція.pdf
23 січня 2019 09:39
Лист пояснення.pdf
23 січня 2019 09:39
Гарантійний лист.pdf
23 січня 2019 09:39
відгук погребище.pdf
23 січня 2019 09:39
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 17:54
Електронний підпис
22 січня 2019 17:52
тендерна пропозиція.pdf
22 січня 2019 17:52
відгуки.rar
22 січня 2019 17:52
сертифікати.rar
22 січня 2019 17:52
Договір Білозер ЗОШ.pdf
22 січня 2019 17:52
Довiдка_щодо_досвiду.pdf
22 січня 2019 17:52
ГЛ_щодо_термiну.pdf
22 січня 2019 17:52
витяг на 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ АРКА ЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС"
#37864572
Відхилено 119 999,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 11:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір-вікна Хм.шосе,21.pdf укладений
01 лютого 2019 11:32