Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
99 200,00 UAH
UA-2019-01-15-000080-a 9d18825a1c8842b093b30069f02ef7bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 13:00
Очікувана вартість: 99 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 496,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.

В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000080-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 15 січня 2019 13:35
порушення закону, дискримінаційні вимоги
Еквівалентів товару не пропонувати.
Шановний Замовнику, в новому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючих ,про порядок державних закупівель.Тому , керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі", стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору".
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вище вказаного предмету посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc. USА . У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Просимо припинити порушувати Закон та внести зміни до документації ,додати вираз «або еквівалент», адже закупівля проводиться за державні кошти , тому Ви повинні надати можливість взяти участь більш широкому колу учасників та не обмежуватись одним виробником. Вимоги є дискримінаційними , що викликає підозру у зговорі з завідомим учасником.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2019 09:39
Причина: помилково

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІВАНОВА ГАЛИНА МИРОНІВНА 97 900,00
UAH з ПДВ
97 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІВАНОВА ГАЛИНА МИРОНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВА ГАЛИНА МИРОНІВНА
#2440117484
Переможець 97 900,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 15:09

Документи

23 січня 2019 15:09
Електронний підпис
23 січня 2019 15:08
Рішення 27.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНОВА ГАЛИНА МИРОНІВНА
#2440117484
97 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 15:09
Електронний підпис
23 січня 2019 15:08
Рішення 27.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 10:16
Рентгенплівка.PDF укладений
01 лютого 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 900,00
UAH з ПДВ