Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
99 200,00 UAH
UA-2019-01-15-000080-a ● 9d18825a1c8842b093b30069f02ef7bd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 99 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 496,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 січня 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 11:00 |
Проект_договору_рентгенплівка_2019.doc | |
15 січня 2019 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 10:25 |
1Технічний опис закупівлі.docx | |
15 січня 2019 09:56 |
1цінова пропозиція.docx | |
15 січня 2019 09:56 |
1 кваліфікаційні вимоги до учасників.docx |
16 січня 2019 11:00 |
Проект_договору_рентгенплівка_2019.doc
|
||
15 січня 2019 11:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 січня 2019 10:25 |
1Технічний опис закупівлі.docx
|
||
15 січня 2019 09:56 |
1цінова пропозиція.docx
|
||
15 січня 2019 09:56 |
1 кваліфікаційні вимоги до учасників.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000080-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 15 січня 2019 13:35
порушення закону, дискримінаційні вимоги
Еквівалентів товару не пропонувати.
Шановний Замовнику, в новому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючих ,про порядок державних закупівель.Тому , керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі", стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору".
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вище вказаного предмету посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc. USА . У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Просимо припинити порушувати Закон та внести зміни до документації ,додати вираз «або еквівалент», адже закупівля проводиться за державні кошти , тому Ви повинні надати можливість взяти участь більш широкому колу учасників та не обмежуватись одним виробником. Вимоги є дискримінаційними , що викликає підозру у зговорі з завідомим учасником.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, в новому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючих ,про порядок державних закупівель.Тому , керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі", стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору".
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вище вказаного предмету посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc. USА . У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Просимо припинити порушувати Закон та внести зміни до документації ,додати вираз «або еквівалент», адже закупівля проводиться за державні кошти , тому Ви повинні надати можливість взяти участь більш широкому колу учасників та не обмежуватись одним виробником. Вимоги є дискримінаційними , що викликає підозру у зговорі з завідомим учасником.
Скасована
Дата: 16 січня 2019 09:39
Причина: помилково
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІВАНОВА ГАЛИНА МИРОНІВНА #2440117484 |
Переможець |
97 900,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 10:16
|
Рентгенплівка.PDF | укладений |
01 лютого 2019 10:15
|