Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 – М’ясопродукти (Сарделі вищий ґатунок в натуральній оболонці, сосиски вищий ґатунок в натуральній оболонці).
Очікувана вартість
91 800,00 UAH
UA-2019-01-15-000027-a 3406fc857ad24cd59de3bce249540f88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623774583 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, вул.Нагорна, 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623774583
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 09:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 09:19
Очікувана вартість: 91 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 459,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Сарделі вищий гатунок в натуральній оболонці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Заклади дошкільної освіти Селидівської міської ради: - ЗДО «Роднічок» № 5 - м. Селидове, вул. Гоголя, 16; - ЗДО «Мальвіна» № 42 - м. Селидове, вул. Нагорна, 2; - ЗДО «Чайка» № 1 - м. Селидово, вул. Перемоги, 73; - ЗДО «Пролісок» № 44 - м. Селидове, вул. Центральна, 111; - ЗДО «Світлячок» № 22 - м.Українськ, вул. Тараса Шевченка, 19; - ЗДО «Космос» № 18 - м.Українськ, вул. Енгельса, 23; - ЗДО «Рябінка» № 26 - м.Гірник, пров. Козацький, 45; - ЗДО «Топольок» № 32 - м.Гірник, вул. Шахтарської Слави, 6; - ЗДО «Малятко» № 33 - м.Гірник, пров. Визволителів Донбасу, 26; - ЗДО «Ясна поляна» № 30 – смт.Курахівка, вул. Молодіжна, 2; - ЗДО «Солнишко» № 27- с.Цукурине, вул. Докучаєва, 7а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
450 кг
Сосиски вищий гатунок в натуральній оболонці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Заклади дошкільної освіти Селидівської міської ради: - ЗДО «Роднічок» № 5 - м. Селидове, вул. Гоголя, 16; - ЗДО «Мальвіна» № 42 - м. Селидове, вул. Нагорна, 2; - ЗДО «Чайка» № 1 - м. Селидово, вул. Перемоги, 73; - ЗДО «Пролісок» № 44 - м. Селидове, вул. Центральна, 111; - ЗДО «Світлячок» № 22 - м.Українськ, вул. Тараса Шевченка, 19; - ЗДО «Космос» № 18 - м.Українськ, вул. Енгельса, 23; - ЗДО «Рябінка» № 26 - м.Гірник, пров. Козацький, 45; - ЗДО «Топольок» № 32 - м.Гірник, вул. Шахтарської Слави, 6; - ЗДО «Малятко» № 33 - м.Гірник, пров. Визволителів Донбасу, 26; - ЗДО «Ясна поляна» № 30 – смт.Курахівка, вул. Молодіжна, 2; - ЗДО «Солнишко» № 27- с.Цукурине, вул. Докучаєва, 7а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 09:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
15 січня 2019 09:15
технічні вимоги до товару.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо завірення копій
Дата подання: 16 січня 2019 23:41
Дата відповіді: 17 січня 2019 13:28
Відповідно до оголошення про закупівлю У складі пропозиції учасники надають в електронному (сканованому) вигляді оригінали або завірені належним чином копії документів. Згідно норм чинного законодавства України, а саме п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, який розповсюджується на всіх юридичних осіб та субєктів господарювання до яких належать і ФОП, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. В оголошенні не зазначено, як само потрібно належним чином завіряти копії. Прошу надати розяснення з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання від 16.01.2019 щодо завірення копій документів, повідомляю наступне.
В тендерній документації зазначено, що у складі пропозиції учасники надають в електронному (сканованому) вигляді оригінали або завірені належним чином .При цьому, у вимогах до тендерної пропозиції будь-які посилання на ДСТУ 4163-2003 (щодо порядку засвідчення копій) відсутні.
Для того, щоб вважати певний документ належно завіреним, замовнику достатньо печатки та підпису учасника, тобто таким чином учасник підтверджує достовірність наданого документа та актуальність на дату подання пропозиції.
Замовник при розгляді пропозиції учасника враховує , щоб всі вимоги тендерної документації учасником будуть виконані, всі документи подані.
дискримінаційна умова
Дата подання: 17 січня 2019 16:47
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:16
У відповіді ви зазначаєте, що учасник повинен проставити печатку та підпис, але ж це є дискримінаційна умова. Згідно з п.1 Статті 58-1Господарського кодексу України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Тобто, згідно Вашої відповіді, приймати участь в закупівлі можуть лише учасники,які користуються печаткою. Просимо врахувати вимоги чинного законодавства України щодо використання печатки та надати відповідь, яка відповідає вимогам чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога проставлення відбитку печатки не зазначається Замовником в даній тендерній документації.
У відповіді від 17.01.2019 Замовником мається на увазі можливість невикористання печатки учасником на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» №1982-VIII від 23.03.2017.
Таким чином, печатка проставляється учасником у разі її наявності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 09:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 78 750,00
UAH з ПДВ
78 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2019 11:55
якість оригінал.pdf
19 січня 2019 11:55
якість копія.docx
19 січня 2019 11:55
Селидово отдел.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
Переможець 78 750,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
78 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20190201_0010.pdf укладений
01 лютого 2019 15:03
IMG_20190201_0009.jpg укладений
01 лютого 2019 15:03
IMG_20190201_0008.pdf укладений
01 лютого 2019 15:03
IMG_20190201_0007.pdf укладений
01 лютого 2019 15:03
IMG_20190201_0006.pdf укладений
01 лютого 2019 15:03