Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Паливо) (Дизельне паливо (Євро-5), Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5))
code CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Naphtha and distillate (fuel) (Diesel fuel (EURO 5), Petrol A-92 (EURO 5), Petrol A-95 ( EURO 5)).
Очікувана вартість
12 949 571,00 UAH
UA-2019-01-14-002168-c 33d10b115fe54abb90641eeffdc356b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Музика

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Надія Музика
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Mariupol Greenery Construction Municipal Enterprise of Donetsk Oblast
National ID: 03361845
Contact point: Muzyka Nadiya
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 січня 2019 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 21:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 14:07
Очікувана вартість: 12 949 571,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 495,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 388480 UAH
Publication date: 14 січня 2019 20:10
Enquiries until: 03 лютого 2019 21:00
Complaints submission until: до 09 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2019 21:00

Information

Estimated total value: 12 949 571 UAH including VAT
Minimal lowering step: 129 496 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
бюджетні кошти – 9490945,00 грн, кошти підприємства -3458626,00 грн.
budget funds - UAH 9 490 945.00 UAH, company funds -3458626.00 UAH.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 літр
Дизельне паливо (Євро5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе,3 - талони (бланки дозволи). Паливо - на цілодобових АЗС переможця або партнерів на підконтрольній Україні території згідно Дислокації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel (EURO 5)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
102737 літр
Бензин А-92 (Євро-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе,3 - талони (бланки дозволи). Паливо - на цілодобових АЗС переможця або партнерів на підконтрольній Україні території згідно Дислокації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Petrol A-92 (EURO 5)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
63281 літр
Бензин А-95 (Євро-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе,3 - талони (бланки дозволи). Паливо - на цілодобових АЗС переможця або партнерів на підконтрольній Україні території згідно Дислокації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Petrol A-95 (EURO 5)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 16:38
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 11 до ТД Лабараторії.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ +.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.odt.doc
31 січня 2019 16:38
прот 44 зміни-2 в ТД ГСМ.pdf
31 січня 2019 16:38
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону зі змінами+.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 10 до ТД Лист-вимога щодо настання гарантійного випадку та перерахування грошових коштів за гарантією.doc
31 січня 2019 16:38
ДОДАТОК № 4 до ТД технічні вимоги.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 5 проект Договору гсм 2019 зі змінами2.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 12 до ТД Договір забезпечення.doc
31 січня 2019 16:38
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год ГСМ-2 зі змінами.doc
31 січня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 16:38
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .odt.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .odt.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 11 до ТД Лабараторії.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 11 до ТД Лабараторії.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 11 до ТД Лабараторії.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.odt.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.odt.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі+.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ +.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ +.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ +.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.odt.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.odt.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.odt.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.odt.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.odt.doc
31 січня 2019 16:38
прот 44 зміни-2 в ТД ГСМ.pdf
28 січня 2019 12:13
прот 36 зміни в ТД ГСМ.pdf
31 січня 2019 16:38
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.odt.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.odt.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.odt.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону зі змінами+.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону зі змінами+.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 10 до ТД Лист-вимога щодо настання гарантійного випадку та перерахування грошових коштів за гарантією.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 10 до ТД Лист-вимога щодо настання гарантійного випадку та перерахування грошових коштів за гарантією.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 10 до ТД Лист-вимога щодо настання гарантійного випадку та перерахування грошових коштів за гарантією.doc
31 січня 2019 16:38
ДОДАТОК № 4 до ТД технічні вимоги.doc
28 січня 2019 12:13
ДОДАТОК № 4 до ТД технічні вимоги.doc
14 січня 2019 20:10
ДОДАТОК № 4 до ТД технічні вимоги.doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 5 проект Договору гсм 2019 зі змінами2.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 5 проект Договору гсм 2019 зі змінами.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 5 проект Договору гсм 2019 .doc
31 січня 2019 16:38
Додаток № 12 до ТД Договір забезпечення.doc
28 січня 2019 12:13
Додаток № 12 до ТД Договір забезпечення.doc
14 січня 2019 20:10
Додаток № 12 до ТД Договір забезпечення.doc
31 січня 2019 16:38
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год ГСМ-2 зі змінами.doc
28 січня 2019 12:13
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год ГСМ-2 зі змінами.doc
14 січня 2019 20:10
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год ГСМ-2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-002168-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 24 лютого 2019 11:36
Протокол розгляду тендерних прпозицій
За протоколом розгляду тендерних пропозицій № 79_3 тендерну пропозицію ТОВ МАРГАЗ було відхилено згідно ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі. Проте, згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. На підставі вищевизначеного, пропонуємо більш детально аргументувати невідповідність пропозиції ТОВ МАРГАЗ умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 08:45
Шановний учасник! Надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям- витяг з протоколу розгляду пропозицій №79 від 22.02.2019.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-14-002168-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 28 лютого 2019 16:52
Щодо оскарження результатів прекваліфікації
23.02.2019 року Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва (далі - Замовник) оприлюднив Протокол щодо розгляду тендерних пропозицій № 79_3 від 22.02.2019р. (далі-Протокол), згідно з яким пропозицію ТОВ «МАРГАЗ» (далі – Суб’єкт оскарження) було дискваліфіковано через невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Аргументація щодо невідповідності пропозиції ТОВ «МАРГАЗ» у Протоколі була відсутня. Ознайомившись з Протоколом Замовника, 24.02.19р. Суб’єкт оскарження оприлюднив вимогу Замовнику щодо оскарження результатів прекваліфікації, згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, оскільки Суб’єкт оскарження вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Тип скарги: Оскарження результатів прекваліфікації Ідентифікатор скарги: UA-2019-01-14-002168-c.b1 25.02.19р. Замовник надав відповідь на вимогу шляхом завантаження до системи витягу з Протоколу № 79 від 22.02.2019р. засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозицій учасників (перекваліфікація), за яким члени тендерного комітету вирішили: «1. Не допускати учасника ТОВ «МАРГАЗ» до аукціону, як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону. 2. Відхилити пропозицію учасника ТОВ «МАРГАЗ», згідно зі ст. 30 Закону, а саме: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону», «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Вищевказаний висновок членів тендерного комітету про невідповідність тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження умовам тендерної документації був зроблений з посиланням на те, що: «…немає підтвердження, що надана банківська гарантія враховує вимоги закупівлі UA-2019-01-14-002168-c з урахуванням останніх внесених до тендерної документації змін, так поле «Тендерна документація БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №MPLG276638345 має посилання на «Тендерна документація зі змінами, затверджена Рішенням тендерного комітету Бенефіціара Протокол №36 від 28.01.2019р», тоді як останні зміни до тендерної документації були внесені протоколом №44 від 31.01.2019р.» Перед усім слід зауважити, що зміни до тендерної документації, внесені протоколом №44 від 31.01.2019р. на засіданні тендерного комітету, стосуються виключно додатку 5 до тендерної документації, а саме проекту договору на поставку товару, всі інші додатки та розділи тендерної документації залишені без змін. Крім того, звертаємо увагу, що згідно умов тендерної документації Замовника, до обов’язкових параметрів банківської гарантії належать такі: «Гарантія має містити: 1) найменування, номер, дату, місце складання. 2) реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; 3) реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; 4) реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва, ЄДРПОУ 03361845, вул. Зелінського, 87, м. Маріуполь, Донецька обл., 87548, р/р 26006962485182 Відділення ПУМБ “РЦ в м. Маріуполь МФО 334851; 5) реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; 6) суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 7) термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _______ 201_ р. включно”. 8) умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; 9) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; 10) розмір забезпечення тендерної пропозиції: 388 480,00грн. (триста вісімдесят вісім тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) 11) строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.» Таким чином, посилання на тендерну документацію та протокол, яким вона затверджена Замовником, не є обов’язковою умовою, а отже не впливає на можливість застосування наданої банківської гарантії у випадках, передбачених тендерною документацією. Крім того, Замовник в тендерній документації чітко визначив у яких випадках пропозиції Учасників відхиляються Замовником, а саме: «Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або супроводжуються електронною банківською гарантією, яка не містить електронного цифрового підпису, або супроводжується електронною банківською гарантією, яку подано у форматі, який унеможливлює перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.» Тобто, Суб’єкт оскарження не порушив жодної з цих умов, а отже підстави для відхилення пропозиції - відсутні. З метою спростування припущень Замовника, що надана банківська гарантія не враховує вимоги закупівлі UA-2019-01-14-002168-c з урахуванням останніх внесених до тендерної документації змін, надаємо відповідь банку стосовно цього питання (копія листа додається). Наступний висновок членів тендерного комітету про невідповідність Суб’єкта оскарження кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону був зроблений з посиланням на те, що: «…надані Учасником документи на підтвердження досвіду відповідного виконання аналогічного договору, згідно вимог п.2 додатку 2 до тендерної документації, не переконали Замовник у відповідному виконанні, вказаних в них договорів. Оскільки у Замовника були у 2017-2018 роках договірні відносини з Учасником ТОВ «МАРГАЗ» з досвідом їх невідповідного виконання, до ТОВ «МАРГАЗ» МКП зеленого будівництва були направлені претензії стосовно виконання умов договорів, а саме: 1) лист №64.6-394-64.1 від 03.01.2019р…. (за договором №39/2017-М від 13.05.2017р)…, 2) претензія №2956 від 29.11.2018р… (за договором №13/2018-Б від 29.03.2018р)…, 3) претензія №1890 від 31.07.2018р… (за договором №5/2018-ДТ від 29.03.2018р)…, 4) претензія №2898 від 22.11.2018р… (за договором №13/2018-Б від 29.03.2018р)…, 5) претензія №2897 від 22.11.2018р…(за договором №5/2018-ДТ від 29.03.2018р)…, таким чином МКП зеленого будівництва має по вище переліченим аналогічним договорам негативний досвід щодо виконання аналогічних договорів з боку ТОВ «МАРГАЗ».». Згідно п.2 додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено наступну умову: «У разі застосування Замовником до Учасника за результатами раніше укладених договорів за аналогічним предметом закупівлі протягом попереднього року оперативно-господарських санкцій згідно ст.236 Господарського кодексу України, проведення претензійно – позовної роботи, щодо порушень умов Договору, Замовник має право відхилити пропозицію учасника, а саме відмовитися від встановлення господарських відносин із учасником, що порушував зобов’язання, як таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.» Звертаємо увагу, що по-перше, лист №64.6-394-64.1 від 03.01.2019р (за договором №39/2017-М від 13.05.2017р на поставку стиснутого природного газу) взагалі не підпадає під критерії «раніше укладених договорів за аналогічним предметом закупівлі протягом попереднього року», оскільки відповідно до п.2 додатку 2 тендерної документації визначено , що «аналогічними договорами є договори на постачання товарів, аналогічних до предмета закупівлі (ознакою аналогічності є однаковість або максимальна подібність за предметом закупівлі)», та враховуючи, що договір розповсюджує свою дію на відносини між сторонам у 2017 році, який не є попереднім роком до 2019 року. По-друге, Замовник має право «відхилити пропозицію учасника, а саме відмовитися від встановлення господарських відносин із учасником, що порушував зобов’язання», тобто в загальному розумінні факт порушення зобов’язань має бути доведений. Проте, всі без виключення претензії Замовника (копії претензій додаються) були спростовані Суб’єктом оскарження (копії листів додаються). Жодний факт порушення договірних зобов’язань з боку Суб’єкта оскарження за вказаними договорами (№13/2018-Б від 29.03.2018р, №5/2018-ДТ від 29.03.2018р, №39/2017-М від 13.05.2017р) не був визнаний Суб’єктом оскарження та до цього часу не був доведений Замовником у судовому порядку чи в інший законний спосіб. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у разі дійсної наявності фактів порушення договірних зобов’язань з боку Суб’єкта оскарження, Замовник вочевидь мав би скористатися своїм правом, передбаченим п.6.2.1 договорів (№13/2018-Б від 29.03.2018р на поставку бензинів А-92 і А-95, №5/2018-ДТ від 29.03.2018р на поставку дизельного пального), а саме: «Достроково розірвати договір в односторонньому порядку у разі систематичного порушення Постачальником умов договору, письмово повідомивши про це Постачальника. Датою розірвання договору вважається дата реєстрації листа-повідомлення до Постачальника». Проте, жодних листів-повідомлень відповідного змісту на адресу Суб’єкта оскарження від Замовника не надходило в 2018 році і по теперішній час. Незважаючи на всі свої начебто претензії, в 2018 році Замовник регулярно отримував пальне і продовжує протягом січня-лютого 2019г отримувати пальне на АЗС Суб’єкта оскарження за талонами, виданими Суб’єктом оскарження протягом строку дії вказаних договорів. Вважаємо всі вказані Замовником листи і претензії (№64.6-394-64.1 від 03.01.2019р, №2956 від 29.11.2018р, №1890 від 31.07.2018р, №2898 від 22.11.2018р, №2897 від 22.11.2018р) безпідставними, необґрунтованими та такими, що вказують на упереджені дії Замовника з метою подальшого недопущення Суб’єкта оскарження до участі в закупівлях/аукціонах з невідомих нам причин. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що дискваліфікація Суб’єкта оскарження порушує ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель у частині 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Змусити Замовника переглянути рішення щодо розгляду тендерних пропозицій учасників (прекваліфікції) та допустити до участі в аукціоні ТОВ «МАРГАЗ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2019 16:08
Рішення від 04.03.2019 № 2301 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 16:08
Рішення від 21.03.2019 № 3258.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 21:18

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 16:52
Лист від банка.PDF
28 лютого 2019 16:52
Пр. 1890.PDF
28 лютого 2019 16:52
Пр. 2897.PDF
28 лютого 2019 16:52
Пр. 2898.PDF
28 лютого 2019 16:52
Пр. 2956.PDF
28 лютого 2019 16:52
Розгляд 1890.PDF
28 лютого 2019 16:52
Розгляд 2897.PDF
28 лютого 2019 16:52
Розгляд 2898.PDF
28 лютого 2019 16:52
Розгляд 2956.PDF
28 лютого 2019 16:52
Скарга АМКУ.PDF
20 березня 2019 18:34
Відзив метан.PDF
20 березня 2019 18:34
Відзив Б.PDF

Документи подані замовником

18 березня 2019 13:47
Протокол 35-с.pdf
18 березня 2019 13:47
Позов вiд 25.01.2019.pdf
18 березня 2019 13:47
Позов вiд 07.12.2018.pdf
18 березня 2019 13:47
АМКУпо МАРГАЗУ.pdf
21 березня 2019 09:01
ТОВ _МАРГАЗ_.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 лютого 2019
UA-2019-01-14-002168-c33d10b115fe54abb90641eeffdc356b1
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МАРГАЗ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 лютого 2019 17:01
Електронний підпис

Публічні документи

12 лютого 2019 14:22
Електронний підпис
12 лютого 2019 14:21
с. 153 Довідка.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 145-147 Гендоговор.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 127-129 Серт+паспорт ДТ.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 125 Захист довкілля.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 124 Серт+паспорт А-95.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 123 Серт+паспорт А 92.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 120-122 Техвимоги.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 116 Відомості.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 100-109 Проект Договору.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 72-97 .Статут.pdf
12 лютого 2019 14:21
с. 65-71 Витяг ЭДРПОУ.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 64 Витяг з реєстру.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 48-56 Договор оренди.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 47 Про обладнання.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 46 Лист-відгук.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 35-40 Аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 28-34 Аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 20-27 Аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 12-19 Аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 5-11 Аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 4 Лист-пояснення.PDF
12 лютого 2019 14:21
с. 3 Про аналогічні.PDF
12 лютого 2019 14:21
Реєстр нафтопродукти.PDF
12 лютого 2019 14:21
Guarantee_388 480 UAH.pdf.p7s.p7s
12 лютого 2019 14:21
c. 148-149 Ду строк.PDF
12 лютого 2019 14:21
c. 130 Лист-згода.PDF
12 лютого 2019 14:21
c 152 Guarantee_388 480 UAH.pdf

Документи

23 лютого 2019 17:02
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:24
БГ.7z
13 лютого 2019 14:24
Аналогічний договір.7z

Документи

23 лютого 2019 17:02
Електронний підпис

Публічні документи

03 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:10
4.pdf
03 квітня 2019 13:10
3.pdf
03 квітня 2019 13:07
Довідка.pdf
03 квітня 2019 13:06
Довідка.pdf.p7s
03 квітня 2019 13:06
Банкрутство 03.04.pdf
03 квітня 2019 13:06
1.pdf
03 квітня 2019 13:06
2.pdf
13 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:41
Устав.pdf
13 лютого 2019 16:41
антикор программа.pdf
13 лютого 2019 16:41
Витяг.лютий.pdf
13 лютого 2019 16:41
договор ДНП.pdf
13 лютого 2019 16:41
Договор Авиас.pdf
13 лютого 2019 16:41
АЗС.pdf
13 лютого 2019 16:41
Протокол.pdf
13 лютого 2019 16:41
Опис до витягу.pdf
13 лютого 2019 16:41
доп.( 21-03-17) офис.pdf
13 лютого 2019 16:41
Офис аренда дс2.pdf
13 лютого 2019 16:41
Виписка рег..pdf
13 лютого 2019 16:41
НДС витяг.pdf
13 лютого 2019 16:41
Приказ.pdf
13 лютого 2019 16:41
штатное февраль.pdf
13 лютого 2019 16:41
Справка.Банк.февраль.pdf
13 лютого 2019 16:41
приказ18.1 Антикор.pdf
13 лютого 2019 16:41
Приказ Зарина.pdf
13 лютого 2019 16:41
НДС.pdf
13 лютого 2019 16:41
Банкрут 04.02.pdf
13 лютого 2019 16:41
92.pdf
13 лютого 2019 16:41
ДТ сертификат.jpg
13 лютого 2019 16:41
95.pdf
13 лютого 2019 16:41
ДТ паспорт.jpg
13 лютого 2019 16:41
Довідка.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
Довідка.pdf
13 лютого 2019 16:41
016-180-5502-2019.pdf
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf (1).p7s
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf (1).p7s
13 лютого 2019 16:41
016-180-5502-2019.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
12.pdf
13 лютого 2019 16:41
4.pdf
13 лютого 2019 16:41
3.pdf
13 лютого 2019 16:41
7.pdf
13 лютого 2019 16:41
16.pdf
13 лютого 2019 16:41
10.pdf
13 лютого 2019 16:41
2.pdf
13 лютого 2019 16:41
5.pdf
13 лютого 2019 16:41
8.pdf
13 лютого 2019 16:41
6.pdf
13 лютого 2019 16:41
17.pdf
13 лютого 2019 16:41
9.pdf
13 лютого 2019 16:41
13.pdf
13 лютого 2019 16:41
11.pdf
13 лютого 2019 16:41
1.pdf
13 лютого 2019 16:41
15.pdf
13 лютого 2019 16:41
14.pdf
13 лютого 2019 16:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРГАЗ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" 12 340 843,80
UAH з ПДВ
12 340 843,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 12 769 633,50
UAH з ПДВ
12 769 633,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:10
4.pdf
03 квітня 2019 13:10
3.pdf
03 квітня 2019 13:07
Довідка.pdf
03 квітня 2019 13:06
Довідка.pdf.p7s
03 квітня 2019 13:06
Банкрутство 03.04.pdf
03 квітня 2019 13:06
1.pdf
03 квітня 2019 13:06
2.pdf
13 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:41
Устав.pdf
13 лютого 2019 16:41
антикор программа.pdf
13 лютого 2019 16:41
Витяг.лютий.pdf
13 лютого 2019 16:41
договор ДНП.pdf
13 лютого 2019 16:41
Договор Авиас.pdf
13 лютого 2019 16:41
АЗС.pdf
13 лютого 2019 16:41
Протокол.pdf
13 лютого 2019 16:41
Опис до витягу.pdf
13 лютого 2019 16:41
доп.( 21-03-17) офис.pdf
13 лютого 2019 16:41
Офис аренда дс2.pdf
13 лютого 2019 16:41
Виписка рег..pdf
13 лютого 2019 16:41
НДС витяг.pdf
13 лютого 2019 16:41
Приказ.pdf
13 лютого 2019 16:41
штатное февраль.pdf
13 лютого 2019 16:41
Справка.Банк.февраль.pdf
13 лютого 2019 16:41
приказ18.1 Антикор.pdf
13 лютого 2019 16:41
Приказ Зарина.pdf
13 лютого 2019 16:41
НДС.pdf
13 лютого 2019 16:41
Банкрут 04.02.pdf
13 лютого 2019 16:41
92.pdf
13 лютого 2019 16:41
ДТ сертификат.jpg
13 лютого 2019 16:41
95.pdf
13 лютого 2019 16:41
ДТ паспорт.jpg
13 лютого 2019 16:41
Довідка.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
Довідка.pdf
13 лютого 2019 16:41
016-180-5502-2019.pdf
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
лицензия.pdf (1).p7s
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf (1).p7s
13 лютого 2019 16:41
016-180-5502-2019.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
доверенность 405060.pdf.p7s
13 лютого 2019 16:41
12.pdf
13 лютого 2019 16:41
4.pdf
13 лютого 2019 16:41
3.pdf
13 лютого 2019 16:41
7.pdf
13 лютого 2019 16:41
16.pdf
13 лютого 2019 16:41
10.pdf
13 лютого 2019 16:41
2.pdf
13 лютого 2019 16:41
5.pdf
13 лютого 2019 16:41
8.pdf
13 лютого 2019 16:41
6.pdf
13 лютого 2019 16:41
17.pdf
13 лютого 2019 16:41
9.pdf
13 лютого 2019 16:41
13.pdf
13 лютого 2019 16:41
11.pdf
13 лютого 2019 16:41
1.pdf
13 лютого 2019 16:41
15.pdf
13 лютого 2019 16:41
14.pdf
13 лютого 2019 16:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:24
БГ.7z
13 лютого 2019 14:24
Аналогічний договір.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"
#24316073
Переможець 12 340 843,80
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"
#24316073
12 340 843,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 15:08
доп № 7 ГСМ від 27.12.19.pdf зміни до договору
23 березня 2020 15:05
протокол № 113 від 23.03.20 тех помилка.pdf зміни до договору
23 березня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 11:36
Доп угода № 10 від 10.03.20 зменшення.pdf зміни до договору
10 березня 2020 11:25
Повідомлення про внесення змін від 10.03.20.pdf зміни до договору
10 березня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 12:01
повідомлення про внесення змін від 27.02.20.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:58
Дод угода №9 від 27.02.20 зменшення ціни.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 16:09
Повідомлення про внесення змін до дог 254_20%.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 16:02
Доп угода№8 від 04.02.20_20% ГСМ.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:17
Доп угода № 7 від 27.12.19.pdf укладений
27 грудня 2019 12:14
Доп угода № 7 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:11
повідомлення про внесення змін_7.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:29
Доп угода № 6 від 27.12.19 зменшення.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:28
доп № 6 до дог 254 зменшення.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:14
Повідомлення про внесення змін_6.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:56
Доп №5 до дог 254 переброска.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:54
повідомлення про внесення змін_5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:54
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:49
Додаткова угода №4 до дог 254.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:48
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог 254.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:28
Додаткова угода № 3 від 13.12.2019 до дог. 254.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:28
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін дог 254_3.docx.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 14:31
доп2 до дог 254.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:30
повідомлення про внесення змін дог 254_2.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 11:19
доп1 до дог 254 .pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:16
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін дог 254_1.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 14:00
дог 254 120419 Параллель ГСМ 19.pdf укладений
12 квітня 2019 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 843,80 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч вісімсот сорок три грн .80 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 807,30 грн. Кошти міського бюджету 8 693 477,88 грн (вісім мільйонів шістсот дев’яносто три тисячі чотириста сімдесят сім грн 88 коп.), в т.ч. ПДВ 1 448 912,98 грн. Кошти підприємства 3 647 365,92 грн. (три мільйони шістсот сорок сім тисяч триста шістдесят п’ять грн. 92 коп.) в т.ч. ПДВ 607 894,32 грн.» Сума договору не змінена . Кошти міського бюджету зменшено на 1,42 грн., в т.ч ПДВ 0,24 грн.; Кошти підприємства збільшено на 1,42 грн., в т.ч. ПДВ 0,24 грн.. Внести зміни в Специфікацію (додаток №1 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 843,80 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч вісімсот сорок три грн .80 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 807,30 грн. Кошти міського бюджету 9 135 017,88 грн (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисячі сімнадцять грн 88 коп.), в т.ч. ПДВ 1 522 502,98 грн.(один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот дві грн. 98 коп.) Кошти підприємства 3 205 825,92 грн. (три мільйони двісті п’ять тисяча вісімсот двадцять п’ять грн. 92 коп.) в т.ч. ПДВ 534 304,32 грн.(п’ятсот тридцять чотири тисячі триста чотири грн. 32 коп.)» Сума договору не змінена . Кошти міського бюджету збільшено на 441 540, 00 грн. (чотириста сорок одна тисяча п’ятсот сорок грн. 00 коп.), в т.ч ПДВ 73 590,00 грн.(сімдесят три тисячі п’ятсот дев’яноста грн. 00 коп.); Кошти підприємства зменшено на 441 540, 00 грн. (чотириста сорок одна тисяча п’ятсот сорок грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 73 590,00 грн. (сімдесят три тисячі п’ятсот дев’яноста грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 843,80 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч вісімсот сорок три грн .80 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 807,30 грн. Кошти міського бюджету 11 134 999, 70 грн (одинадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яноста дев’ять грн 70 коп.), в т.ч. ПДВ 1 855 833,28 грн.(один мільйон вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три грн. 28 коп.) Кошти підприємства 1 205 844, 12 грн. (один мільйон двісті п’ять тисяч вісімсот сорок чотири грн. 12 коп.) в т.ч. ПДВ 200 974,02 грн.( двісті тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 02 коп.)» Сума договору не змінена . Кошти міського бюджету збільшено на 1 999 981, 80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яноста дев’ять тисяч дев’ятьсот вісімдесят одна грн. 80 коп.), в т.ч ПДВ 333 330,30 грн.(триста тридцять три тисячі триста тридцять грн. 30 коп.); Кошти підприємства зменшено на 1 999 981, 80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яноста дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн. 80 коп.), в т.ч ПДВ 333 330,30 грн.(триста тридцять три тисячі триста тридцять грн. 30 коп.).
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із специфікою виконання основної діяльності Маріупольським комунальним підприємством зеленого будівництва керуючись умовами п. 3.6.3, п. 12.3 та 12.4 Договору про закупівлю № 254 від «12» квітня 2019 р. (далі - Договір) та п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 843,80 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч вісімсот сорок три грн .80 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 807,30 грн. Кошти міського бюджету 11 134 999, 68 грн (одинадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яноста дев’ять грн 68 коп.), в т.ч. ПДВ 1 855 833,28 грн.(один мільйон вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три грн. 28 коп.) Кошти підприємства 1 205 844, 12 грн. (один мільйон двісті п’ять тисяч вісімсот сорок чотири грн. 12 коп.) в т.ч. ПДВ 200 974,02 грн.( двісті тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 02 коп.)» Сума договору не змінена. 2. Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1 до Договору) та викласти її у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 843,80 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч вісімсот сорок три грн .80 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 807,30 грн. Кошти міського бюджету 11 134 867,68 грн (одинадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі вісімсот шістдесят сім грн 68 коп.), в т.ч. ПДВ 1 855 811,28 грн.(один мільйон вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот одинадцять грн. 28 коп.) Кошти підприємства 1 205 976, 12 грн. (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят шість грн. 12 коп.) в т.ч. ПДВ 200 996,02 грн.( двісті тисяч дев’ятсот дев’яноста шість грн. 02 коп.)» Кошти міського бюджету зменшено на 132, 00 грн (сто тридцять дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 22, 00 грн. (двадцять дві грн. 00 коп.) Кошти підприємства збільшено на 132, 00 грн (сто тридцять дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 22, 00 грн. (двадцять дві грн. 00 коп.)» Сума договору на змінена.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 12 340 098,00 грн (дванадцять мільйонів триста сорок тисяч дев’яноста вісім грн .00 коп.), у т.ч. ПДВ 2 056 683,00 грн. Кошти міського бюджету 11 134 386,00 грн (одинадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі триста вісімдесят шість грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 1 855 731,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот тридцять одна грн. 00 коп.) Кошти підприємства 1 205 712, 00 грн. (один мільйон двісті п’ять тисяч сімсот дванадцять грн. 00коп.) в т.ч. ПДВ 200 952,00 грн.( двісті тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.)» Кошти міського бюджету зменшено на 481,68 грн., у т.ч. ПДВ 80,28 грн Кошти підприємства зменшено 264,12 грн., у т.ч. ПДВ 44,02 грн.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку», та п.3.6.8 до договору № 254 від 12 квітня 2019 рік. 1. Внести зміни до п. 10.1 договору та читати його у наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати його укладення (підписання) сторонами та скріплення печатками і діє до «31» березня 2020 року, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх грошових зобов’язань за цим Договором». 2. Додаткова угода вступає в силу з 31.12.2019 року. 3. Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 4. Всі інші пункти Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 254 від 12 квітня 2019 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, на 2 467 800,00 грн. (два мільйони чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 493 560,00 грн. кошти місцевого бюджету 2 226 840,00 грн. (два мільйони двісті двадцять шість тисяч вісім сорок грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 445 368,00 грн. Кошти підприємства 240 960,00 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот шістдесят грн 00 коп.) 2. Викласти розділ XІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у наступній редакції: Замовник Постачальник Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA978201720344320003000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 UA603348510000026006962485182 в АТ «ПУМБ» МФО 334851 IBAN: UA 153354290000026003054008412 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 335429 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" 69091, м. Запоріжжя, бул. Шевченко, 71А, каб. 901. Поштова адреса: 69091, м. Запоріжжя, бул. Шевченко, 71А, каб. 901 IBAN: UA0333485100000260000696249405 у АТ «ПУМБ» в м. Київ, МФО 334851, ЄДРПОУ 24316073 номер витягу з реєстру платників ПДВ 1628044500016, ІПН 243160705674 Тел./факс: (061)239-51-72,(061)-221-02-93, (093) 500 99 22 e-mail: a.zarina@parallel.ua , post@parallel.ua
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись умовами договору п. 3.6.2, п. 12.3 та 12.4 Договору про закупівлю № 254 від «12» квітня 2019 р. (далі - Договір) та п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір. 2. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 254 від 12 квітня 2019 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, на 2 467 779,00 грн. (два мільйони чотириста шістдесят сім тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 411 296,50 грн. кошти місцевого бюджету 2 226 666,00 грн. (два мільйони двісті двадцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 371 111,00 грн. Кошти підприємства 241 113,00 грн. (двісті сорок одна тисяча сто тринадцять грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ 40 185, 50 грн.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди визнати Додаткову угоду № 9 від 27 лютого 2020 року до договору № 254 від 12 квітня 2019 року не дійсною. 2. Замовник та Постачальник, керуючись умовами договору п. 3.6.5, п. 12.3 та 12.4 Договору про закупівлю № 254 від «12» квітня 2019 р. (далі - Договір) та п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів робіт і послуг), визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір. 3. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 254 від 12 квітня 2019 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, на 2 341 785,00 грн. (два мільйони триста сорок одна тисяча сімсот вісімдесят п’ять грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 390 297,50 грн. кошти місцевого бюджету 2 111 379,00 грн. (два мільйони сто одинадцять тисяч триста сімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 351 896,50 грн. Кошти підприємства 230 406,00 грн. (двісті тридцять тисяч чотириста шість грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ 38 401, 00 грн. Кошти місцевого бюджету зменшено на 115 461, 00 грн , у т.ч. ПДВ 19 243,50 грн. Кошти підприємства зменшено на 10 554,00 грн, у т.ч. ПДВ 1 759,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Була допущена технічна помилка при публікації додаткової угоди № 7 від 27 грудня 2019 року, а саме вважати вірною додаткову угоду № 7 до протоколу № 113 від 23 березня 2020 року у редакції Додатку № 1 та з метою дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель розглянути питання щодо визнання вказаної помилки та внесення змін до додаткової угоди № 7 від 27 грудня 2019 року до договору № 254 від 12 квітня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML