Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція спортивного майданчика за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 100-102
Очікувана вартість
2 404 979,60 UAH
UA-2019-01-14-001909-c ● 5b799ca1ecce401aba9040c18a4c3834
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 16:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 16:52 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 2 404 979,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного майданчика за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 100-102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10024, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Бориса Тена, 100-102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Строк виконання робіт : | 10% |
менше 120 днів : | 10% |
від 120 до 160 днів: | 5% |
більше 160 днів: | 0% |
Умови оплати (відстрочка оплати): | 10% |
більше 90 днів: | 10% |
від 60 днів до 90 днів: | 5% |
менше 60 днів: | 0% |
14 січня 2019 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 16:54 |
ТД.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток_1.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток_2.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток_3.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток_4.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток_5.docx | |
14 січня 2019 16:54 |
Додаток _ 6 Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001909-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН", Код ЄДРПОУ:41831286
Дата подання: 11 лютого 2019 11:10
Щодо неправомірних дій Замовника
Згідно протоколу розгляду від 11.02.2019 пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН" було відхилено. Підстави для відхилення:
1. Не накладений електронний підпис - Файл sign.p7s від 4.02 о 10.40 - це є електронний підпис.
2.Не вказано найменування закупівлі у тендерній пропозиції - найменування закупівлі вказано у декількох документах, поданих на тендер. Ця пропозиція подана на цей тендер та є нацменування Замовника - вважаємо зауваження надуманним, яке не має підстав для відхилення.
3.Відсутня письмова згода на збір та обробку персональних даних - файл Згода на обр. перс. даних.pdf о 10.36 04.02 у тендерній пропозиції у наявності.
4.Відсутній лист-гарантія надання документів у разі перемоги - файл Лист-гарантія щодо надання документів у разі перемоги.pdf о 10.36 04.02 у тендерній пропозиції у наявності.
5. відсутній індентифікаційний код уповноваженої особи відповідно п. 4 Додатку 3 до тендерної документації - витяг із додатку 3 п.4 : Ідентифікаційний код (для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). наша компанія не відноситься до цих категорій.
6. Останній пункт протоколу - Рішення уповноваженої особи - не зрозуміло що це??
Вважаємо, що до розгляду нашої пропозиції віднеслись упередженно або зовсім не розглядали - оскількі всі зауваження не відповідають дійсності.
просимо надати роз'яснення у найближчий час. У випадку відмови нами буде подана скарга у Антимонопольний комітет щодо порушення ст. 17 Закону України про закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Не накладений електронний підпис - Файл sign.p7s від 4.02 о 10.40 - це є електронний підпис.
2.Не вказано найменування закупівлі у тендерній пропозиції - найменування закупівлі вказано у декількох документах, поданих на тендер. Ця пропозиція подана на цей тендер та є нацменування Замовника - вважаємо зауваження надуманним, яке не має підстав для відхилення.
3.Відсутня письмова згода на збір та обробку персональних даних - файл Згода на обр. перс. даних.pdf о 10.36 04.02 у тендерній пропозиції у наявності.
4.Відсутній лист-гарантія надання документів у разі перемоги - файл Лист-гарантія щодо надання документів у разі перемоги.pdf о 10.36 04.02 у тендерній пропозиції у наявності.
5. відсутній індентифікаційний код уповноваженої особи відповідно п. 4 Додатку 3 до тендерної документації - витяг із додатку 3 п.4 : Ідентифікаційний код (для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). наша компанія не відноситься до цих категорій.
6. Останній пункт протоколу - Рішення уповноваженої особи - не зрозуміло що це??
Вважаємо, що до розгляду нашої пропозиції віднеслись упередженно або зовсім не розглядали - оскількі всі зауваження не відповідають дійсності.
просимо надати роз'яснення у найближчий час. У випадку відмови нами буде подана скарга у Антимонопольний комітет щодо порушення ст. 17 Закону України про закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 17:44
Пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001909-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСОН ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:42345505
Дата подання: 25 лютого 2019 21:59
неправомірне визнання переможцем
Шановний Замовнику!
Вами порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Реконструкція спортивного майданчика за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 100-102 Вами визнано пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" переможцем торгів всупереч тому, що дана пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати Оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. В складі пропозиції ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" відсутня вказана довідка, що не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Вами проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем торгів тендерну пропозицію, яка не відповідала вимогам учасника.
2. Вимогою пункту 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год орендованої техніки) на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. В складі пропозиції ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" надані договори з актами, які не містить вартості оренди маш-год кожного механізму або акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год орендованої техніки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Вами проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем торгів тендерну пропозицію, яка не відповідала вимогам учасника.
Такі дії тендерного комітету можуть свідчити про заінтересованості у виборі конкретного постачальника, навіть якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, у разі не можливості відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення.
Розгорнути
Згорнути
Вами порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Реконструкція спортивного майданчика за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 100-102 Вами визнано пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" переможцем торгів всупереч тому, що дана пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати Оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. В складі пропозиції ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" відсутня вказана довідка, що не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Вами проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем торгів тендерну пропозицію, яка не відповідала вимогам учасника.
2. Вимогою пункту 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год орендованої техніки) на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. В складі пропозиції ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" надані договори з актами, які не містить вартості оренди маш-год кожного механізму або акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год орендованої техніки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Вами проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем торгів тендерну пропозицію, яка не відповідала вимогам учасника.
Такі дії тендерного комітету можуть свідчити про заінтересованості у виборі конкретного постачальника, навіть якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ДП "ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, у разі не можливості відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСОН ЛОГІСТИК" |
2 377 795,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 1 777 777.78 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" |
2 387 487,30
UAH з ПДВ
|
1 975 000,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 1 755 555.56 | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" |
2 377 281,58
UAH з ПДВ
|
2 179 497,79
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 743 598.23 | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" |
2 204 986,80
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 1 733 333.33 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕРФЕКТ БІЛДІНГ" |
2 404 804,88
UAH з ПДВ
|
2 404 804,88
UAH з ПДВ
|
1 | 2 404 804.88 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" #41831286 |
Відхилено |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 10:18
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787 |
Переможець |
2 179 497,79
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 17:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 17:07
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 10:12
|
Дод. угода № 4.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:14
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:16
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 19:00
|
Дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 19:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 16:31
|
Договір №7.pdf | укладений |
01 березня 2019 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виділенням фінансування нова редакціія п. 3.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1., п. 10.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 3.1 Договору у зв'язку із виділенням фінансування, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |