Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 336 392,00 UAH
UA-2019-01-14-001867-c 75a6190efc334b4eb2383d8422344cc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 січня 2019 15:24
Очікувана вартість: 5 336 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16742, Україна, Чернігівська область, Ічнянський район, селище Тростянець, вул. Центральна, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 16:45
ТЗ Тростянець (1).rtf
14 січня 2019 16:45
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
14 січня 2019 16:45
ТД Амбулаторія Тростянець.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000053 ● 1fb97d98b55a48d9a600f8f18d7d45a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.04.2020 № 23
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-01-14-001867-с 14.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 14:52:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній,4/1 в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001867-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів ТОВ «Фірма «МЖК – Сервіс» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 15:51:35

Пояснення

На виконання вимог тендерної документації учасником, якого визначено переможцем – ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору не надається, оскільки вартість робіт не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-14-001867-c: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» умовам тендерної документації. Зокрема у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» відсутні підтверджуючі документи вартості матеріальних ресурсів, а саме прайс-листи, цінові пропозиції тощо, чим порушено вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. За висновками моніторингу Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 11.03.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС». Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про відсутність підстав для розірвання укладеного 11.03.2019 договору підряду на закупівлю робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області виходячи з наступного. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагається надати «вартість матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо». Тобто у тендерній документації відсутня пряма вимога надати прайс-листи, пропозиції, а лише надати вартість матеріальних ресурсів за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку. Окрім того, наявність слова «ТОЩО» у кінці речення передбачає, що замість прас-листів, пропозицій, може бути надано будь-який інший документ. На виконання вимоги Замовника про обґрунтування вартості матеріальних ресурсів учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано інформаційну довідку, що «при розрахунку договірної ціни прийнято обґрунтовану вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні» (файл «про ціни ЧОДА.pdf»). Ураховуючи те, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано довідку про те, що вартість матеріальних ресурсів (яка є складовою договірної ціни) було розраховано за обґрунтованою вартістю на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні, а перелік документів, які підтверджують факт проведення учасником аналізу цін, не є вичерпним, то відсутність прас-листів, цінових пропозицій у даному випадку не можна кваліфікувати як порушення вимог тендерної документації, а отже підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. Окрім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області і вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості. В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Ічнянського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою. Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах. Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні. У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, 4/1, в селищі Тростянець Ічнянського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації. Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Ічнянського району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.

2020-05-07 17:13:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 4 995 823,20
UAH з ПДВ
4 995 823,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будремкомплект 5 043 930,73
UAH з ПДВ
5 043 930,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 332 582,80
UAH з ПДВ
5 332 582,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 11:11
Електронний підпис
29 січня 2019 16:41
Електронний підпис
29 січня 2019 16:13
Електронний підпис
29 січня 2019 16:08
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
29 січня 2019 16:07
Розрахунок прибутку.pdf
29 січня 2019 16:07
Розрахунок податку.pdf
29 січня 2019 16:07
Локальні кошториси 2.pdf
29 січня 2019 16:07
Локальні кошториси 1.pdf
29 січня 2019 15:04
165тростянец.rar
29 січня 2019 15:04
дозвола Інекс Реал.pdf
29 січня 2019 14:22
паспорт керівника.pdf
29 січня 2019 14:01
Гарантія Тростянець.rar
29 січня 2019 14:01
Паспорт Керівника.pdf
29 січня 2019 14:01
Копія паспорта та ІН.pdf
29 січня 2019 14:01
витяг ПДВ.pdf
29 січня 2019 14:01
копія ліцензії.pdf
29 січня 2019 14:00
копії Дозволів.pdf
29 січня 2019 14:00
Опис документів.pdf
29 січня 2019 14:00
Статут ІНЕКС РЕАЛ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 15:02
100.imd
07 лютого 2019 10:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2019 16:06
ДОВІДКА РОЗРАХУНОК.pdf
29 січня 2019 16:06
субпідрядник.zip
29 січня 2019 16:06
КАЛ. ГРАФІК.pdf
29 січня 2019 16:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
29 січня 2019 16:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2019 16:06
ПРАЦІВНИКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ПАСПОРТ ДИРЕКТОР.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА ТЕХНІКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА БАЗИ.rar
29 січня 2019 16:06
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ ОРИГІНАЛ1.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ2.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ1.rar

Публічні документи

20 лютого 2019 14:34
довідка з податкової
20 лютого 2019 14:34
про банкрутство
20 лютого 2019 14:34
про банкрутство
20 лютого 2019 14:34
довідка МВС
29 січня 2019 12:11
тростянець.imd
29 січня 2019 12:11
ПВР.PDF
29 січня 2019 12:11
ЛК1 Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
ЛК Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
розрах адмінвитрат.PDF
29 січня 2019 12:11
розрах прибутку.PDF
29 січня 2019 12:11
зп Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
зкр дц Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
графік Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
ТП Тростянець.PDF
29 січня 2019 12:11
розрах зп за 2018.pdf
29 січня 2019 12:11
про ціни ЧОДА.pdf
29 січня 2019 12:11
про санкції 2018.pdf
29 січня 2019 12:11
угоди.rar
29 січня 2019 12:11
МТ база Тростянець.rar
29 січня 2019 12:11
дозвільні документи.rar
29 січня 2019 12:11
статут.rar
29 січня 2019 12:11
GRI0048KV19.pdf
29 січня 2019 12:11
щодо права підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ПП Будремкомплект

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Відхилено 4 995 823,20
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 17:05
ПП Будремкомплект
#34427153
Відхилено 5 043 930,73
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:39
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 5 332 582,80
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 16:19

Документи

06 лютого 2019 17:05
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:55
Протокол від 06.02.2019 №88

Документи

12 лютого 2019 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
5 332 582,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:58
12-Б_11 Додатки 8.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 7.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 6.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 5.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 4.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 3.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 2.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11 Додатки 1.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
12-Б_11.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 13:36
12_Б ДУ10.pdf зміни до договору
10 липня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:14
12_Б ДУ 9.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 13:01
12-Б_8 Додатки 4.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:39
12-Б_8 Додатки 3.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:39
12-Б_8 Додатки 2.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:39
12-Б_8 Додатки 1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:39
12-Б_8.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:11
12-Б_7 Додатки 8.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 7.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 6.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7 Додатки 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
12-Б_7.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:19
12-Б_6.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:52
12-Б_5.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:07
12-Б_4.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 12:40
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:56
12-Б_3.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 11:41
12-Б_2.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:59
12-Б_1.pdf зміни до договору
11 березня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 12:36
Додатки 5 укладений
11 березня 2019 12:31
Додатки 4 укладений
11 березня 2019 12:31
Додатки 3 укладений
11 березня 2019 12:31
Додатки 2 укладений
11 березня 2019 12:31
Додатки 1 укладений
11 березня 2019 12:31
12-Б укладений
11 березня 2019 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 12-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 833 788,79
UAH (в тому числі ПДВ 805 631,46 UAH)