Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів
Очікувана вартість
1 540 000,00 UAH
UA-2019-01-14-001847-c 963874008ce540139e57b33fc430175a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462678727 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462678727
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 січня 2019 11:25
Очікувана вартість: 1 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Черінгів, вул. Реміснича, 19 та вул. 1 Травня, 173.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 16:28
Додаток №3 (зі змінами).docx
22 січня 2019 16:28
ТД зі змінами.doc
22 січня 2019 16:28
Додаток №4 (зі змінами).docx
22 січня 2019 16:28
Перелік змін.docx
22 січня 2019 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 16:28
Додаток №3 (зі змінами).docx
14 січня 2019 16:41
Додаток №3.docx
22 січня 2019 16:28
ТД зі змінами.doc
14 січня 2019 16:41
ТД.doc
22 січня 2019 16:28
Додаток №4 (зі змінами).docx
14 січня 2019 16:41
Додаток №4.docx
22 січня 2019 16:28
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:14
Дата відповіді: 22 січня 2019 12:52
З огляду на те , що існуючі програми гідравлічного розрахунку - водопостачання, каналізаційних мереж і зливової каналізації. Це абсолютно різні програми гідравлічного розрахунку. Чи не вважаєте Ви за необхідне внести зміни в текст таблиці №3 до тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору , а саме: - існуючий текст " Учасник має надати офіційне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виконаним гідравлічним розрахунком каналізаційних мереж" - пропонований текст " Учасник має надати офіційне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виконаним гідравлічним розрахунком мереж зливової каналізації ", що відповідає даній тендерній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для проведення гідравлічного розрахунку системи водопостачання та гідравлічного розрахунку каналізаційних мереж (господарсько-побутова та зливова (дощова) каналізація) дійсно використовуються різні розрахункові модулі. Замовник не вважає за необхідне внести зміни до вимог встановлених Замовником щодо підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме наявності досвіду виконання аналогічного договору у зв’язку з тим, що в основі більшості всіх сучасних існуючих програмних забезпечень моделей що розроблені і підтримуються в пакетах гідравлічного моделювання мереж господарсько-побутової та зливової каналізації, які є на ринку, лежить єдиний обчислювальний механізм SWMM, що базується на програмних технологіях вільного доступу «open-source» з відкритим кодом. Тому Замовнику для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору достатньо наявності досвіду з виконання гідравлічного розрахунку каналізаційних мереж
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:17
Дата відповіді: 22 січня 2019 12:52
З огляду на наявності суттєвих відмінностей в структурах каналізаційних мереж та мереж зливової каналізації, а також наявності істотних відмінностей їх гідравлічних розрахунків - чи не вважаєте Ви обов'язково вказувати на базі якої програми гідравлічного розрахунку зливової каналізації буде виконана її гідравлічна модель з урахуванням її багаторічного використання, а не одноразового гідравлічного розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відмінності гідравлічних розрахунків полягають в підготовці вихідних даних та формуванні витратних характеристик.
Вимоги до надання послуг зі створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в тому числі до можливостей програмного забезпечення викладені в Додатку №3 та Додатку №4 до тендерної документації. Результат надання послуг, а саме створена географічна інформаційна система мереж зливової каналізації передбачає можливість багаторічного використання її Замовником з застосуванням всіх необхідних функції системи в тому числі можливості гідравлічного моделювання.
Замовник не вважає за необхідне обов’язково вказувати програмне забезпечення з огляду на ст.3, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:19
Дата відповіді: 22 січня 2019 12:56
Чи вважаєте Ви за необхідне зобов'язати учасників торгів при посиланні в будь-яких документах тендерної документації на використовувану ними програму гідравлічного розрахунку чітко указивати її повну назву згідно з офіційними документами. Це дозволить Замовнику об'єктивно оцінити чи є запропонована програма прийнятною при розробці гідравлічної моделі зливової каналізації і уникнути фальсифікації з питання "аналогічного договору".
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
У зв’язку з тим, що послуги могли надаватись в різних програмних забезпеченнях, в тому числі з використанням обчислювальних механізмів, які базується на програмних технологіях вільного доступу «open-source» з відкритим кодом. Учасник торгів в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист щодо повного комплексу послуг в т.ч. надання право користування програмним забезпеченням, яке є необхідними для виконання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку № 3 до тендерної документації. За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:20
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:10
З огляду на відсутність безкоштовних програм гідравлічного розрахунку зливової каналізації, а також з метою забезпечення захисту прав інтелектуальної власності - чи не вважаєте Ви за необхідне зобов'язати учасників торгів надати документи, що підтверджують право використання програми гідравлічного розрахунку зливової каналізації, а також країну і розробника даної програми .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок надання невиключного права на використання програм для ЕОМ викладений в Додатку №4 до тендерної документації та підтверджується учасником торгів наданням відповідного гарантійного листа.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:24
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:15
З п. 3.3.5 додатку №3 до тендерної документації Вимоги до технології та складу наданих послуг, а саме : надання послуг з інвентаризації мереж зливової каналізації; можливо зробити висновок, що роботи по інвентаризації мереж зливової каналізації виконує Переможець торгів що абсолютно логічно. У той же час в таблиці 3.4 Вимоги до етапів розробки географічної інформаційної системи П.4 Створення географічної інформаційної системи - обробка матеріалів наданих Замовником за результатами інвентаризації мереж; витікає , що роботу по інвентаризації яка є найнеобхіднішим і трудомістким етапом робіт виконує сам Замовник. Просимо уточнити хто саме Замовник або Переможець тендерної закупівлі буде виконувати роботи по проведенню технічної інвентаризації та паспортизації мереж зливової каналізації відповідно до статті 18 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», з проведення паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.05.2001 року № 127, від 29.10.2012 р. № 550 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 за № 582/5773, 19.11.2012 року за №1937/22249, Cкладання технічного паспорту на об’єкти здійснювати згідно з дотриманням «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць та доріг населених пунктів» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. № 54), згідно з додатками 15,16 за встановленою формою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному предметі закупівлі під терміном «інвентаризація» мається на увазі обстеження мереж зливової каналізації та візуальний огляд об’єктів мереж, що проводиться виконавцем.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:25
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:25
Якщо паспортизація та інвентаризація зливової каналізації проводилася силами Замовника, просимо вказати: кількість паспортів, в якому вигляді вони передаються Переможцю торгів?
Відповідь: Виконавцю послуг буде наданий доступ до існуючих даних нанесених на планшетах, які виконані в маштабі 1:500, в кількості >2000 штук
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:27
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:16
. Чи не вважаєте Ви за необхідне доповнити ТЗ тендерної документації докладним описом робіт які необхідно виконати при паспортизації і інвентаризації мереж зливової каналізації, а саме: - виконати підбір усіх планових матеріалів на споруди зливових стоків ; - здійснити прив'язки до місцевих предметів основних елементів лінійних споруд (вхідні та вихідні оголовки, кут поворот, оглядові колодязі, дощоприйомники); - виконати нівелювання: оглядових колодязів та дощоприйомних решіток, вхідних та вихідних оголовків - провести детальне обстеження основних споруд; - провести детальне обстеження оглядових колодязів та дощоприймників з визначенням діаметру та розміру перерізу водостока, відміток лотка, товщини відкладень та метеріал трубопровода. - скласти дефектний акт. За результатами необхідно скласти паспорт по кожному об’єкту окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до надання послуг згідно предмету закупівлі зі створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації викладені в Додатку №3 до тендерної документації.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:28
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:26
Яким чином повинна здійснюватись калібрування розробленої гідравлічної моделі зливової каналізації згідно п. 3.3.5 додатки №3 тендерної документації?
Відповідь: Калібрування розробленої гідравлічної моделі системи мереж зливової каналізації має бути виконано за витратними характеристиками.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:29
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:18
П. 3.3.5 додатку №3 тендерної документації . Яким чином повинна здійснюватись "розробка та поетапне впровадження заходів з модернізації системи зливової каналізації" переможцем тендерних торгів. В які терміни? І об'єм фінансування?
Відповідь: П. 3.3.5 додатку №3 тендерної документації буде викладено в новій редакції
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:30
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:19
п.3.1.2.2. абзац 3 додатка №3 тендерної документації "Структура математичної моделі повинна містити всі основні елементи системи водопостачання окремо, атрибутивні дані повинні бути сформовані окремо для кожного елемента, поєднання декількох різних елементів не допускається" Яке відношення має посилання на систему водопостачання до даної тендерної закупівлі щодо поліпшення системи зливової каналізації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.3.1.2.2. абзац 3 додатку №3 тендерної документації буде викладено в новій редакції.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:31
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:31
З урахуванням вимог п. 2 ТЗ додатку №3 до тендерної документації "економічно-обґрунтованого планування робіт із заміни старих ділянок трубопроводів", значну суму бюджетних коштів виділених на дану тендерну закупівлю та її соціальне значення для міста - чи не вважаєте Ви необхідним і обов'язковим проведення незалежної експертизи до виконаних переможцем робіт, що допоможе підтвердити професійність проведених робіт і пропозиції по реконструкції мереж зливової каналізації та їх відповідності технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен дати гарантію що тендерна пропозиція учасника відповідає всім технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 3 до тендерної документації/
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 13:41
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:33
Враховуючи, що роботи по паспортизації та інвентаризації мереж зливової каналізації по трудомісткості і важливості складають більшу частину робіт по даній тендерній закупівлі - не вважаєте Ви за необхідне внести зміни в п.4 таблиці 3.4, а саме: замість тексту 4 Створення географічної інформаційної системи - обробка матеріалів наданих Замовником за результатами інвентаризації мереж; включити текст - Проведення робіт з інвентаризації та паспортизації мереж зливової каналізації. та викласти п.4 в наступній редакції 4 Створення географічної інформаційної системи - Проведення робіт з інвентаризації та паспортизації мереж зливової каналізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному предметі закупівлі під терміном «інвентаризація» мається на увазі обстеження мереж зливової каналізації та візуальний огляд об’єктів мереж. Також при наданні послуг зі створення географічної інформаційної системи повинна бути оброблена вся наявна інформація та внесена вся інформація згідно обстеження мереж.
до тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2019 15:46
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:33
Чи буде прийнятий в якості договору-аналога, договір який використовує гідравлічні розрахунки каналізаційних мереж ( а не мереж зливової каналізації) аналогічний договорам наведеним учасником скасованих торгів, а саме: Договір №1-06/02 від 06.02.17 р. Аналіз роботи діючого та з урахуванням перспективних модифікації положень каналізаційної мережі по вул. Татжанській в м. Поронін та калібрування мапи водопостачання м. Слубіци в системі координат WGS84 Pseudo , Mercator EPSG:3857.Строк дії договору з 06.02.2017 р. до 21.06.2017р. Договір №1-12/09 від 12 вересня 18 р. Гідравлічний розрахунок системи водопостачання та водовідведення м. Суми. Строк дії договору з 12.09.2018 р. до 29.10.2018р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідність тендерної пропозиції Учасників вимогам документації буде розглядатися тендерним комітетом Замовника після розкриття тендерних пропозицій Учасників.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-001847-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС", Код ЄДРПОУ:13390391
Дата подання: 14 лютого 2019 11:43
оскарження результатів торгів
по роботі членів тендерної комісії з вивчення документів Учасників даної тендерної закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 10:46
Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження результатів торгів повідомляємо, що рішення щодо визначення ФОП Рибачук Михайла Олександровича переможцем торгів у закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів» було прийнято на підставі та в межах чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того повідомляємо, що доручення секретарю тендерного комітету (протокол № 38 від 13 лютого 2019 року) щодо «... надіслати Повідомлення про намір укласти договір переможцеві - Комунальному підприємству «Паркування та ринок» Чернігівської міської ради» є технічною помилкою. У зв’язку з цим тендерним комітетом був підписаний протокол №40 від 2019 року щодо виправлення вищевказаної технічної помилки (скан-копія протоколу додається).
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001847-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 18 лютого 2019 14:03
Вимога щодо порушення умов закупівлі
замовник визначив переможцем закупівлі учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям оцінки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 16:26
Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження рішення тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) про визначення ФОП Рибачука Михайла Олександровича переможцем торгів у закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м.Чернігів» (далі – Закупівля) повідомляємо, що дане рішення прийнято з дотриманням норм та положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, і в частині відповідності пропозиції ФОП Рибачука Михайла Олександровича вимогам тендерної документації Замовника щодо встановлених кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а саме:
- на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відомостей про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, ФОП Рибачук Михайло Олександрович надав довідки згідно форм, що встановлені вимогами замовника у Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації ФОП Рибачук Михайло Олександрович надав гарантії щодо відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та якісного надання послуг.
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001847-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС", Код ЄДРПОУ:13390391
Дата подання: 19 лютого 2019 12:13
Оскарження результатів тендерної закупівлі
у відповіді на нашу Вимогу відсутня повна відповідь на всі поставлені питання
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 16:30
Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження рішення тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) про визначення ФОП Рибачука Михайла Олександровича переможцем торгів у закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м.Чернігів» повідомляємо, що дане рішення прийнято з дотриманням норм та положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, і в частині відповідності пропозиції ФОП Рибачука Михайла Олександровича вимогам тендерної документації Замовника щодо подання ним документально підтвердженої інформації про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: на підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, ФОП Рибачук Михайло Олександрович у складі своєї пропозиції надав оригінал позитивного листа-відгуку (List referencyjny) від 23.06.2017 за підписом технічного директора Леслава Домагальського на бланку «ZLOTЕ RUNO» Sp.z o.o. (контрагента, з яким укладено Договір №1-06/02 від 06.02.2017 р.), який розміщено (завантажено) в електронній системі закупівель у вигляді сканованої копії оригіналу даного документа у режимі кольорового друку (стр.3 електронного документа «3 Д1.п3 наявність досвіду у виконанні аналогічного договору.pdf»).

Документи подані скаржником

Документи

19 лютого 2019 10:46
Протокол №40.pdf

Документи подані скаржником

18 лютого 2019 14:03
Вимога_95 від 18.02.19.pdf

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000030 ● c5617a745b7d409c892d67cbabe1b8fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-01-14-001847-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-17 17:24:22

Заперечення до висновку

Ууправління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Управління, Замовник) надає заперечення до висновоку Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 10 квітня 2019 року про результати моніторингу закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів» (UA-2019-01-14-001847-c) щодо наявності встановлених порушень законодавства в повному обсязі виходячи з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Також, згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що інформація щодо притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та інформація щодо того чи визнаний учасник банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура є у відкритому доступі Замовник не включав вимог щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав визначених п.п. 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
У додатку 8 до тендерної документації Замовником була чітко визначена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції саме ВИТЯГУ ІЗ СТАТУТУ Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затверджені Міністерством юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 та Національного стандарту України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, що затверджений наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 року № 97: витяг – це засвідчена копія частини тексту службового документа.
Також вважаємо за необхідне зазначити про те, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що жодних питань чи вимог стосовно вищевказаної вимоги тендерної документації від учасників закупівлі до Замовника не надходило.
В той же час, ненадання учасником - приватним малим підприємством науково-виробничого центру «Еколас», документу, який чітко був вказаний у тендерній документації є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо висновок Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 10 квітня 2019 року про результати моніторингу закупівлі необґрунтованими та безпідставними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що виявлені порушення не можуть бути усунуті, оскільки, ця процедура закупівлі є закінченою шляхом укладення з переможцем торгів договору про закупівлю. Тобто між Замовником і Виконавцем вже виникли договірні відносини, які не можуть бути розірвані з причини надання Департаментом фінансового контролю у сфері закупівель Держаудитслужби України висновку.
Управління готове сприяти органам виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 22 квітня 2019 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів» (UA-2019-01-14-001847-c) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-14-001847-c).
Дата публікації: 23 квітня 2019

Документи:

23 квітня 2019 10:18
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:16
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 15:02
Підписаний_GarLIST 7604.pdf
28 січня 2019 15:02
Ліцензія банку .pdf
28 січня 2019 15:02
18Наказ на директора.pdf
28 січня 2019 15:02
14 Д4 Проект Договору.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 18:50
Договір.pdf
29 січня 2019 18:50
Паспорт О.І.pdf
29 січня 2019 18:50
Наказ О.И. Король.pdf
29 січня 2019 18:50
Наказ директор.pdf
29 січня 2019 18:50
Код О.І.pdf
29 січня 2019 18:50
Витяг.pdf
29 січня 2019 18:50
Альфа.pdf
29 січня 2019 18:50
3. Статут ДП НДКТІ МГ.pdf
29 січня 2019 18:50
ЕОМ Лист.pdf
29 січня 2019 18:50
78-10-17.pdf
29 січня 2019 18:50
Вплив.pdf
29 січня 2019 18:50
Аналогічный договір.pdf
29 січня 2019 18:50
Бенфіціар.pdf
29 січня 2019 18:50
Довіреність.pdf
29 січня 2019 18:50
Захист довкілля.pdf
29 січня 2019 18:50
п6.ч1..pdf
29 січня 2019 18:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 15:48
Електронний підпис
28 січня 2019 15:47
Ліцензія Банку.pdf
28 січня 2019 15:47
Лицензия с эцп.pdf
28 січня 2019 15:47
statement-190117SU14115092.pdf
28 січня 2019 15:47
statement-190116SU12391917.pdf
28 січня 2019 15:47
resultverify.pdf
28 січня 2019 15:47
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
28 січня 2019 15:47
InformDovidka.pdf
28 січня 2019 15:47
21 Копія виписки з ЄДР.pdf
28 січня 2019 15:47
18 Д8 копія паспорта.pdf
28 січня 2019 15:47
14 Д4 Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС"
#13390391
Відхилено 990 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 14:49
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Відхилено 995 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 09:39
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2567814131
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 14:05

Документи

05 лютого 2019 14:49
Електронний підпис
05 лютого 2019 14:25
Протокол№28.pdf

Документи

11 лютого 2019 09:39
Електронний підпис
11 лютого 2019 09:38
Протокол №34.pdf

Документи

13 лютого 2019 14:05
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:04
Протокол №38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2567814131
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 14:05
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:04
Протокол №38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 15:05
Додаткова угода № 4 до договору № 7461_8.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 11:03
Додаткова угода № 3 до Договору № 7461_8.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 11:23
Додаткова угода №2 до договору №7461_8.pdf зміни до договору
05 червня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 11:42
Додаткова угода № 1 до договору № 7461_8.pdf зміни до договору
07 березня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:17
Договір № 7461_8.pdf укладений
27 лютого 2019 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 7461_8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 7461_8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди викласти додаток № 2 «Календарний план» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7461_8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №7461_8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1. Договору та додаток № 1 "Календарний графік" до Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7461_8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 7461_8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору № 7461_8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 461 600,00
UAH з ПДВ