Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Олексій Гончаров +380462678727 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 16:28 |
Додаток №3 (зі змінами).docx | |
22 січня 2019 16:28 |
ТД зі змінами.doc | |
22 січня 2019 16:28 |
Додаток №4 (зі змінами).docx | |
22 січня 2019 16:28 |
Перелік змін.docx |
22 січня 2019 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2019 16:28 |
Додаток №3 (зі змінами).docx
|
|||
22 січня 2019 16:28 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
22 січня 2019 16:28 |
Додаток №4 (зі змінами).docx
|
|||
22 січня 2019 16:28 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до надання послуг зі створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в тому числі до можливостей програмного забезпечення викладені в Додатку №3 та Додатку №4 до тендерної документації. Результат надання послуг, а саме створена географічна інформаційна система мереж зливової каналізації передбачає можливість багаторічного використання її Замовником з застосуванням всіх необхідних функції системи в тому числі можливості гідравлічного моделювання.
Замовник не вважає за необхідне обов’язково вказувати програмне забезпечення з огляду на ст.3, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв’язку з тим, що послуги могли надаватись в різних програмних забезпеченнях, в тому числі з використанням обчислювальних механізмів, які базується на програмних технологіях вільного доступу «open-source» з відкритим кодом. Учасник торгів в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист щодо повного комплексу послуг в т.ч. надання право користування програмним забезпеченням, яке є необхідними для виконання послуг згідно предмету закупівлі, вказаних в Додатку № 3 до тендерної документації. За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Вимоги про усунення порушення
Крім того повідомляємо, що доручення секретарю тендерного комітету (протокол № 38 від 13 лютого 2019 року) щодо «... надіслати Повідомлення про намір укласти договір переможцеві - Комунальному підприємству «Паркування та ринок» Чернігівської міської ради» є технічною помилкою. У зв’язку з цим тендерним комітетом був підписаний протокол №40 від 2019 року щодо виправлення вищевказаної технічної помилки (скан-копія протоколу додається).
- на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відомостей про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, ФОП Рибачук Михайло Олександрович надав довідки згідно форм, що встановлені вимогами замовника у Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації ФОП Рибачук Михайло Олександрович надав гарантії щодо відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та якісного надання послуг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000030 ● c5617a745b7d409c892d67cbabe1b8fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-01-14-001847-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-17 17:24:22
Заперечення до висновку
Ууправління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Управління, Замовник) надає заперечення до висновоку Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 10 квітня 2019 року про результати моніторингу закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів» (UA-2019-01-14-001847-c) щодо наявності встановлених порушень законодавства в повному обсязі виходячи з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно частини 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Також, згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що інформація щодо притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та інформація щодо того чи визнаний учасник банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура є у відкритому доступі Замовник не включав вимог щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав визначених п.п. 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
У додатку 8 до тендерної документації Замовником була чітко визначена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції саме ВИТЯГУ ІЗ СТАТУТУ Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затверджені Міністерством юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 та Національного стандарту України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, що затверджений наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 року № 97: витяг – це засвідчена копія частини тексту службового документа.
Також вважаємо за необхідне зазначити про те, що згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що жодних питань чи вимог стосовно вищевказаної вимоги тендерної документації від учасників закупівлі до Замовника не надходило.
В той же час, ненадання учасником - приватним малим підприємством науково-виробничого центру «Еколас», документу, який чітко був вказаний у тендерній документації є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо висновок Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 10 квітня 2019 року про результати моніторингу закупівлі необґрунтованими та безпідставними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що виявлені порушення не можуть бути усунуті, оскільки, ця процедура закупівлі є закінченою шляхом укладення з переможцем торгів договору про закупівлю. Тобто між Замовником і Виконавцем вже виникли договірні відносини, які не можуть бути розірвані з причини надання Департаментом фінансового контролю у сфері закупівель Держаудитслужби України висновку.
Управління готове сприяти органам виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 22 квітня 2019 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Створення географічної інформаційної системи мереж зливової каналізації в м. Чернігів» (UA-2019-01-14-001847-c) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-14-001847-c). |
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Документи:
23 квітня 2019 10:18
|
Електронний підпис |
23 квітня 2019 10:16
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛАС" #13390391 |
Відхилено |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 14:49
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Відхилено |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 09:39
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИБАЧУК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2567814131 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2019 15:05
|
Додаткова угода № 4 до договору № 7461_8.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2019 11:03
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 7461_8.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2019 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 11:23
|
Додаткова угода №2 до договору №7461_8.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2019 11:42
|
Додаткова угода № 1 до договору № 7461_8.pdf | зміни до договору |
07 березня 2019 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 11:17
|
Договір № 7461_8.pdf | укладений |
27 лютого 2019 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 7461_8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 7461_8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди викласти додаток № 2 «Календарний план» в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7461_8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №7461_8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1. Договору та додаток № 1 "Календарний графік" до Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7461_8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 7461_8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору № 7461_8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |