Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор культури і туризму Кобеляцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02229824 |
Місцезнаходження: | 39200, Україна , Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, вул. Касьяна, буд.26 |
Контактна особа: |
Гусєва Катерина Юріївна 0682471396 super.oleg2202@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 12:38 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 1 162 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 812,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 16:33 |
Додаток 5.docx |
14 січня 2019 16:33 |
Додаток 4.docx |
14 січня 2019 16:33 |
Додаток 3.docx |
14 січня 2019 16:33 |
Додаток 2.docx |
14 січня 2019 16:33 |
Додаток 1.docx |
14 січня 2019 16:33 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-18-000006 ● 37875d8f306e44608758470a5d7870ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2019 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2019 № 2
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.01.2019 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-14-001817-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-21 17:01:24
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001817-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель UA-P-2019-01-14-011639-c та на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-01-14-001817-c?
2. З яких підстав Замовником для визначення предмету закупівлі вказано код «09123000-7» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
3. Чому в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками?
4. На яких підставах Замовником встановлено різні строки поставки товарів в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації?
5. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації Замовником вказано різне місце поставки товарів, і в той же час не зазначено перелік адрес закладів культури?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-24 17:43:25
Пояснення Замовника
Північно-східний офіс Держаудитслужби
ПОЯСНЕННЯ
На вашу вимогу від 18.01.2019 р. щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно‐телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA‐2019‐01‐14‐001817‐c﴿ тендерний комітет Сектору культури і туризму Кобеляцької РДА надає наступні пояснення.
1.Станом на 24.01.2019 р. електронний цифровий підпис дійсно не накладено на такі документи, як річний план закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів. Поважною причиною цьому є та обставина, що у віконцеві «Робота з підписом» після натискання кнопки «Підписати» система електронного майданчика «Public bid» постійно видає повідомлення такого змісту: «Помилка. Не вдалось передати інформацію по закупівлі до ЦБД, спробуйте, будь ласка, пізніше». Однак, Замовник й надалі буде намагатися виправити ситуацію та накласти електронний цифровий підпис на вищезазначені документи.
2.Для визначення предмета закупівлі «Природний газ» замовником дійсно вказано код «09123000-7» ДК 021:2015, оскільки при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Код ДК 021:2015» автоматична система електронного майданчика «Public bid» для такого предмета закупівлі пропонує значення коду саме «09123000-7».
3.Так, дійсно в тендерній документації Замовником не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, через неуважність службової особи, яка готувала текст тендерної документації.
4.Так, дійсно у п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Січень – грудень 2019 р.». А в оголошенні про проведення торгів строк поставки/виконання робіт/надання послуг вказано «31.12.2019».
Це пов'язано з тим, що при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Строк поставки/виконання робіт/надання послуг*» автоматична система електронного майданчика «Public bid» пропонує вибір саме конкретної дати кінцевого терміну всього строку поставки, а не довільного словесного виразу такого строку. А тому іншого запису зробити технічно не можливо.
5.Так, дійсно у п.4.3 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Місце поставки: заклади культури міста Кобеляки та району». А в оголошенні про проведення торгів адреса постачання вказано «вул.Касьяна, 26».
За адресою: вул.Касьяна, 26, м.Кобеляки, - розташований заклад культури міста Кобеляки та району – Кобеляцький районний центр культури й дозвілля, який є основним об'єктом постачання (споживання) природного газу. Однак, замовник погоджується з вашим зауваженням щодо некоректності запису про місце поставки. В подальшому цей недолік буде усунено.
З повагою,
Голова тендерного комітету К.Ю. Гусєва
24.01.2019
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-22 14:29:47
лист роз‘яснення
відповідь на лист
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Північно-східний офіс Держаудитслужби ПОЯСНЕННЯ На вашу вимогу від 29.01.2019 р. щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно‐телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA‐2019‐01‐14‐001817‐c﴿ тендерний комітет Сектору культури і туризму Кобеляцької РДА надає наступні пояснення. 1.Так, дійсно у Річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було не вірно визначено предмет закупівлі «Природний газ», тоді як правильною назвою предмета закупівлі за показником четвертої цифри основного словника є «Газове паливо» код ДК 021:2015: 09120000-6. З метою усунення вищезазначеної помилки Замовником здійснено редагування Річного плану закупівель на 2019 рік та підписано електронним цифровим підписом. На оголошення про проведення відкритих торгів дійсно не було накладено електронний цифровий підпис. Поважною причиною цьому була та обставина, що 14 січня 2019 року під час оголошення процедури закупівлі у віконцеві «Робота з підписом» після натискання кнопки «Підписати» система електронного майданчика «Public bid» постійно видавала повідомлення такого змісту: «Помилка. Не вдалось передати інформацію по закупівлі до ЦБД, спробуйте, будь ласка, пізніше». На цей же час накласти електронний цифровий підпис на вищезазначені документи з об'єктивних причин (технічних правил електронного майданчика «Public bid») Замовник не взмозі. 2.Так, дійсно в тендерній документації Замовником не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, через неуважність службової особи, яка готувала текст тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. 3.Так, дійсно у п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Січень – грудень 2019 р.». А в оголошенні про проведення торгів строк поставки/виконання робіт/надання послуг вказано «31.12.2019». Це пов'язано з тим, що при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Строк поставки/виконання робіт/надання послуг*» автоматична система електронного майданчика «Public bid» пропонує вибір саме конкретної дати кінцевого терміну всього строку поставки, а не довільного словесного виразу такого строку. А тому іншого запису зробити технічно не можливо. Крім того, слід зазначити, що на час оголошення процедури закупівлі Замовник з об'єктивних причин не може передбачити конкретний термін укладення договору про закупівлю та відповідно не взмозі точно визначити дату початку постачання, а тому Замовником було обрано очікувану дату початку постачання «01.02.2019». 4.Так, дійсно у п.4.3 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Місце поставки: заклади культури міста Кобеляки та району». А в оголошенні про проведення торгів адреса постачання вказано «вул.Касьяна, 26». За адресою: вул.Касьяна, 26, м.Кобеляки, - розташований заклад культури міста Кобеляки та району – Кобеляцький районний центр культури й дозвілля, який є основним об'єктом постачання (споживання) природного газу. Однак, замовник погоджується з вашим зауваженням щодо некоректності запису про місце поставки. В подальшому цей недолік буде усунено. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. 5.Так, дійсно у тендерній документації помилково вказано посилання на вже недіючий Закону України «Про електроенергетику». Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. З повагою, Голова тендерного комітету К.Ю. Гусєва 19.02.2019
2019-02-19 17:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-02-20 12:30:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" |
632 055,00
UAH з ПДВ
|
632 055,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
656 029,50
UAH з ПДВ
|
656 029,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
719 235,00
UAH з ПДВ
|
719 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" #38983870 |
Переможець |
632 055,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 13:34
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2019 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 11:38
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 11:32
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 10:27
|
File.PDF | укладений |
15 лютого 2019 13:20
|
File.PDF | укладений |
13 лютого 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 74-19/ГК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 74-19/ГК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі 36204 куб.м |
Номер договору про закупівлю: | 74-19/ГК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |