Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 162 410,00 UAH
UA-2019-01-14-001817-c 50221cff66744e01938c5348b4f67591
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гусєва Катерина Юріївна

0682471396 super.oleg2202@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури і туризму Кобеляцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02229824
Місцезнаходження: 39200, Україна , Полтавська обл., КОБЕЛЯКИ, вул. Касьяна, буд.26
Контактна особа: Гусєва Катерина Юріївна
0682471396
super.oleg2202@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 12:38
Початок аукціону: 31 січня 2019 12:38
Очікувана вартість: 1 162 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 812,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72650 м.куб.
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська область, КОБЕЛЯКИ, вул.Касьяна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 16:33
Додаток 5.docx
14 січня 2019 16:33
Додаток 4.docx
14 січня 2019 16:33
Додаток 3.docx
14 січня 2019 16:33
Додаток 2.docx
14 січня 2019 16:33
Додаток 1.docx
14 січня 2019 16:33
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-18-000006 ● 37875d8f306e44608758470a5d7870ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019 13:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.01.2019 № 2
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.01.2019 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-14-001817-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-21 17:01:24

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001817-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель UA-P-2019-01-14-011639-c та на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-01-14-001817-c?
2. З яких підстав Замовником для визначення предмету закупівлі вказано код «09123000-7» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
3. Чому в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками?
4. На яких підставах Замовником встановлено різні строки поставки товарів в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації?
5. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації Замовником вказано різне місце поставки товарів, і в той же час не зазначено перелік адрес закладів культури?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-24 17:43:25

Пояснення Замовника


Північно-східний офіс Держаудитслужби

ПОЯСНЕННЯ

На вашу вимогу від 18.01.2019 р. щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно‐телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA‐2019‐01‐14‐001817‐c﴿ тендерний комітет Сектору культури і туризму Кобеляцької РДА надає наступні пояснення.
1.Станом на 24.01.2019 р. електронний цифровий підпис дійсно не накладено на такі документи, як річний план закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів. Поважною причиною цьому є та обставина, що у віконцеві «Робота з підписом» після натискання кнопки «Підписати» система електронного майданчика «Public bid» постійно видає повідомлення такого змісту: «Помилка. Не вдалось передати інформацію по закупівлі до ЦБД, спробуйте, будь ласка, пізніше». Однак, Замовник й надалі буде намагатися виправити ситуацію та накласти електронний цифровий підпис на вищезазначені документи.

2.Для визначення предмета закупівлі «Природний газ» замовником дійсно вказано код «09123000-7» ДК 021:2015, оскільки при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Код ДК 021:2015» автоматична система електронного майданчика «Public bid» для такого предмета закупівлі пропонує значення коду саме «09123000-7».

3.Так, дійсно в тендерній документації Замовником не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, через неуважність службової особи, яка готувала текст тендерної документації.

4.Так, дійсно у п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Січень – грудень 2019 р.». А в оголошенні про проведення торгів строк поставки/виконання робіт/надання послуг вказано «31.12.2019».
Це пов'язано з тим, що при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Строк поставки/виконання робіт/надання послуг*» автоматична система електронного майданчика «Public bid» пропонує вибір саме конкретної дати кінцевого терміну всього строку поставки, а не довільного словесного виразу такого строку. А тому іншого запису зробити технічно не можливо.

5.Так, дійсно у п.4.3 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Місце поставки: заклади культури міста Кобеляки та району». А в оголошенні про проведення торгів адреса постачання вказано «вул.Касьяна, 26».
За адресою: вул.Касьяна, 26, м.Кобеляки, - розташований заклад культури міста Кобеляки та району – Кобеляцький районний центр культури й дозвілля, який є основним об'єктом постачання (споживання) природного газу. Однак, замовник погоджується з вашим зауваженням щодо некоректності запису про місце поставки. В подальшому цей недолік буде усунено.

З повагою,
Голова тендерного комітету К.Ю. Гусєва
24.01.2019

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-22 14:29:47

лист роз‘яснення

відповідь на лист

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Північно-східний офіс Держаудитслужби ПОЯСНЕННЯ На вашу вимогу від 29.01.2019 р. щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно‐телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA‐2019‐01‐14‐001817‐c﴿ тендерний комітет Сектору культури і туризму Кобеляцької РДА надає наступні пояснення. 1.Так, дійсно у Річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було не вірно визначено предмет закупівлі «Природний газ», тоді як правильною назвою предмета закупівлі за показником четвертої цифри основного словника є «Газове паливо» код ДК 021:2015: 09120000-6. З метою усунення вищезазначеної помилки Замовником здійснено редагування Річного плану закупівель на 2019 рік та підписано електронним цифровим підписом. На оголошення про проведення відкритих торгів дійсно не було накладено електронний цифровий підпис. Поважною причиною цьому була та обставина, що 14 січня 2019 року під час оголошення процедури закупівлі у віконцеві «Робота з підписом» після натискання кнопки «Підписати» система електронного майданчика «Public bid» постійно видавала повідомлення такого змісту: «Помилка. Не вдалось передати інформацію по закупівлі до ЦБД, спробуйте, будь ласка, пізніше». На цей же час накласти електронний цифровий підпис на вищезазначені документи з об'єктивних причин (технічних правил електронного майданчика «Public bid») Замовник не взмозі. 2.Так, дійсно в тендерній документації Замовником не зазначено адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, через неуважність службової особи, яка готувала текст тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. 3.Так, дійсно у п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Січень – грудень 2019 р.». А в оголошенні про проведення торгів строк поставки/виконання робіт/надання послуг вказано «31.12.2019». Це пов'язано з тим, що при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів у віконцеві «Строк поставки/виконання робіт/надання послуг*» автоматична система електронного майданчика «Public bid» пропонує вибір саме конкретної дати кінцевого терміну всього строку поставки, а не довільного словесного виразу такого строку. А тому іншого запису зробити технічно не можливо. Крім того, слід зазначити, що на час оголошення процедури закупівлі Замовник з об'єктивних причин не може передбачити конкретний термін укладення договору про закупівлю та відповідно не взмозі точно визначити дату початку постачання, а тому Замовником було обрано очікувану дату початку постачання «01.02.2019». 4.Так, дійсно у п.4.3 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано «Місце поставки: заклади культури міста Кобеляки та району». А в оголошенні про проведення торгів адреса постачання вказано «вул.Касьяна, 26». За адресою: вул.Касьяна, 26, м.Кобеляки, - розташований заклад культури міста Кобеляки та району – Кобеляцький районний центр культури й дозвілля, який є основним об'єктом постачання (споживання) природного газу. Однак, замовник погоджується з вашим зауваженням щодо некоректності запису про місце поставки. В подальшому цей недолік буде усунено. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. 5.Так, дійсно у тендерній документації помилково вказано посилання на вже недіючий Закону України «Про електроенергетику». Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З огляду на вищезазначене та врахувавши той факт, що допущена технічна помилка не вплинула та не могла вплинути на зміст пропозиції, зміни до вже затвердженої та оприлюдненої тендерної документації Замовником не вносилися. З повагою, Голова тендерного комітету К.Ю. Гусєва 19.02.2019

2019-02-19 17:31:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-02-20 12:30:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС" 632 055,00
UAH з ПДВ
632 055,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 656 029,50
UAH з ПДВ
656 029,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 719 235,00
UAH з ПДВ
719 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2019 17:17
МВС 30.01.2019.pdf
04 лютого 2019 17:17
дфс культура кобеляки.PDF
30 січня 2019 07:10
Електронний підпис
30 січня 2019 07:09
Електронний підпис
30 січня 2019 06:41
50Проект договору.pdf
30 січня 2019 06:41
49 Сертифікати якості.pdf
30 січня 2019 06:41
44 Статут завірений.PDF
30 січня 2019 06:41
41 Статистика.pdf
30 січня 2019 06:41
39 Сертифікат.pdf
30 січня 2019 06:41
28 Витяг 06.12.18.pdf
30 січня 2019 06:41
23 СТАТТЯ 17.pdf
30 січня 2019 06:41
17 Полтавагаз 2018-2019.pdf
30 січня 2019 06:41
16 Довідка МВС 26.12.PDF
30 січня 2019 06:41
9 Про уповноваженого.pdf
30 січня 2019 06:41
8 Наказ на директора.pdf
30 січня 2019 06:41
7 Протокол завірений.PDF
30 січня 2019 06:41
2 ПДВ завірений.pdf
30 січня 2019 06:40
12 Про санкції.pdf
30 січня 2019 06:40
1 Виписка.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 15:18
Електронний підпис
25 січня 2019 15:18
47 Довідка з банку.PDF
25 січня 2019 15:17
43 Договір оренди.pdf
25 січня 2019 15:17
41 Проект договору.pdf
25 січня 2019 15:17
39 Договір Укр Хім-тех.pdf
25 січня 2019 15:17
34 Договір зберігання.pdf
25 січня 2019 15:17
31 Сертифікати якості.pdf
25 січня 2019 15:17
6 Виписка ЄДР.pdf
25 січня 2019 15:17
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 січня 2019 15:17
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 січня 2019 15:17
2 Витяг ЄДР.pdf
25 січня 2019 15:17
1 Статут.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 09:46
Електронний підпис
30 січня 2019 09:46
8.Статут оригінал-min.pdf
30 січня 2019 09:46
6.Довіреніс-min.pdf
30 січня 2019 09:45
3.протокол 11-min.pdf
30 січня 2019 09:45
28. ДСТУ-min.pdf
30 січня 2019 09:45
27. Опис предмета-min.pdf
30 січня 2019 09:45
26.Паспорт якості-min-min.pdf
30 січня 2019 09:45
25. Захист довкілля-min.pdf
30 січня 2019 09:45
24. Технічні-min.pdf
30 січня 2019 09:45
21. Про Санкції-min.pdf
30 січня 2019 09:45
20. Проект-min.pdf
30 січня 2019 09:45
19. .Свідоцтво ПДВ-min-min.pdf
30 січня 2019 09:45
18. Витяг ПДВ-min-min.pdf
30 січня 2019 09:45
17. Витяг ЄДР 10.01.19 (2)-min.pdf
30 січня 2019 09:45
13. Витрати-min.pdf
30 січня 2019 09:45
12. Ст.17-min.pdf
30 січня 2019 09:45
1. ТП-min.pdf
30 січня 2019 09:45
0. Реєстр-min.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"
#38983870
Переможець 632 055,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС"
#38983870
632 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 13:34
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:38
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:32
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 10:27
File.PDF укладений
15 лютого 2019 13:20
File.PDF укладений
13 лютого 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 10%
Номер договору про закупівлю: 74-19/ГК
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 10%
Номер договору про закупівлю: 74-19/ГК
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі 36204 куб.м
Номер договору про закупівлю: 74-19/ГК
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250 932,10
UAH з ПДВ