Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 5 364 086,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 16:11 |
Проект договору Амбулаторія 2019.docx | |
14 січня 2019 16:11 |
ТЗ Плиски.rtf | |
14 січня 2019 16:11 |
ТД Амбулаторія Плиски.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000051 ● 336de39ccfbb4628af3deed954e7cb48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2020 № 23
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-14-001695-c 14.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 14:49:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001695-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до
19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-27 15:48:30
Пояснення
На виконання вимог тендерної документації учасником, якого визначено переможцем – ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору не надається, оскільки вартість робіт не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-05 15:51:30
Роз'яснення щодо висновку
За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-14-001695-c: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» умовам тендерної документації. Зокрема у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» відсутні підтверджуючі документи вартості матеріальних ресурсів, а саме прайс-листи, цінові пропозиції тощо, чим порушено вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
За висновками моніторингу Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, у відповідності до вимог абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону, натомість 13.03.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС».
Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про неможливість усунути виявлені порушення, зокрема розірвати укладений 13.03.2019 року договір підряду на закупівлю робіт з будівництва Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області виходячи з наступного.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагається надати «вартість матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо». Тобто у тендерній документації відсутня пряма вимога надати прайс-листи, пропозиції, а лише надати вартість матеріальних ресурсів за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку. Окрім того, наявність слова «ТОЩО» у кінці речення передбачає, що замість прас-листів, пропозицій, може бути надано будь-який інший документ.
На виконання вимоги Замовника про обґрунтування вартості матеріальних ресурсів учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано інформаційну довідку, що «при розрахунку договірної ціни прийнято обґрунтовану вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні» (файл «про ціни ЧОДА.pdf»).
Ураховуючи те, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано довідку про те, що вартість матеріальних ресурсів (яка є складовою договірної ціни) було розраховано за обґрунтованою вартістю на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні, а перелік документів, які підтверджують факт проведення учасником аналізу цін, не є вичерпним, то відсутність прас-листів, цінових пропозицій у даному випадку не можна кваліфікувати як порушення вимог тендерної документації, а отже підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Окрім того, на сьогодні договір на будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості.
В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Борзнянського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою.
Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах.
Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проєктної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні.
У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації.
Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Борзнянського району.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САЧЕК КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" |
5 163 951,71
UAH з ПДВ
|
4 773 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
5 013 826,80
UAH з ПДВ
|
4 986 826,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Будремкомплект |
5 072 983,60
UAH з ПДВ
|
5 009 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
5 360 550,00
UAH з ПДВ
|
5 163 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд Актив Груп" |
5 363 809,28
UAH з ПДВ
|
5 363 809,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САЧЕК КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" #3541100265 |
Відхилено |
4 773 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 17:04
|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Відхилено |
4 986 826,79
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 15:51
|
ПП Будремкомплект #34427153 |
Відхилено |
5 009 999,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 16:25
|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Переможець |
5 163 950,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 17:00
|
13-Б_13 Додатки 9.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:57
|
13-Б_13 Додатки 8.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:57
|
13-Б_13 Додатки 7.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:57
|
13-Б_13 Додатки 6.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:57
|
13-Б_13 Додатки 5.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
13-Б_13 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
13-Б_13 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
13-Б_13 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
13-Б_13 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
13-Б_13.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 17:52
|
13_Б ДУ12.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 13:38
|
13_Б ДУ11.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 14:13
|
13-Б ДУ 10.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 19:00
|
13-Б_9.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 18:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 09:33
|
13-Б_8 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:17
|
13-Б_8 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:17
|
13-Б_8 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:17
|
13-Б_8 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:17
|
13-Б_8.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:01
|
13-Б_7 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:43
|
13-Б_7 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:43
|
13-Б_7 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:43
|
13-Б_7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 15:56
|
13-Б_6 Додатки 11.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 10.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 9.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 8.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 7.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 6.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 5.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 3.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6 Додатки 1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
13-Б_6.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 15:09
|
13-Б_5.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:10
|
13-Б_4.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 09:55
|
13-Б_3.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2019 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 11:44
|
13-Б_2.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 10:22
|
13-Б_1.pdf | зміни до договору |
13 березня 2019 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 09:54
|
Додатки 5 | укладений |
13 березня 2019 09:48
|
Додатки 4 | укладений |
13 березня 2019 09:48
|
Додатки 3 | укладений |
13 березня 2019 09:48
|
Додатки 2 | укладений |
13 березня 2019 09:48
|
Додатки 1 | укладений |
13 березня 2019 09:47
|
13-Б | укладений |
13 березня 2019 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 13-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |