Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 364 086,00 UAH
UA-2019-01-14-001695-c a33ae10e40ad497e88c4308e8cfb1ef6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 січня 2019 14:45
Очікувана вартість: 5 364 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16453, Україна, Чернігівська область, Борзнянський район, с. Плиски, вул. Квіткова, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 16:11
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
14 січня 2019 16:11
ТЗ Плиски.rtf
14 січня 2019 16:11
ТД Амбулаторія Плиски.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000051 ● 336de39ccfbb4628af3deed954e7cb48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.04.2020 № 23

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-14-001695-c 14.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 14:49:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001695-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до
19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 15:48:30

Пояснення

На виконання вимог тендерної документації учасником, якого визначено переможцем – ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору не надається, оскільки вартість робіт не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-05 15:51:30

Роз'яснення щодо висновку

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-14-001695-c: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» умовам тендерної документації. Зокрема у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» відсутні підтверджуючі документи вартості матеріальних ресурсів, а саме прайс-листи, цінові пропозиції тощо, чим порушено вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
За висновками моніторингу Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, у відповідності до вимог абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону, натомість 13.03.2019 уклав договір підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС».
Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про неможливість усунути виявлені порушення, зокрема розірвати укладений 13.03.2019 року договір підряду на закупівлю робіт з будівництва Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області виходячи з наступного.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагається надати «вартість матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо». Тобто у тендерній документації відсутня пряма вимога надати прайс-листи, пропозиції, а лише надати вартість матеріальних ресурсів за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку. Окрім того, наявність слова «ТОЩО» у кінці речення передбачає, що замість прас-листів, пропозицій, може бути надано будь-який інший документ.
На виконання вимоги Замовника про обґрунтування вартості матеріальних ресурсів учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано інформаційну довідку, що «при розрахунку договірної ціни прийнято обґрунтовану вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні» (файл «про ціни ЧОДА.pdf»).
Ураховуючи те, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано довідку про те, що вартість матеріальних ресурсів (яка є складовою договірної ціни) було розраховано за обґрунтованою вартістю на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні, а перелік документів, які підтверджують факт проведення учасником аналізу цін, не є вичерпним, то відсутність прас-листів, цінових пропозицій у даному випадку не можна кваліфікувати як порушення вимог тендерної документації, а отже підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Окрім того, на сьогодні договір на будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості.
В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Борзнянського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою.
Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах.
Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проєктної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні.
У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Квітковій, 19, в с. Плиски Борзнянського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації.
Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Борзнянського району.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЧЕК КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" 5 163 951,71
UAH з ПДВ
4 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 5 013 826,80
UAH з ПДВ
4 986 826,79
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будремкомплект 5 072 983,60
UAH з ПДВ
5 009 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 360 550,00
UAH з ПДВ
5 163 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд Актив Груп" 5 363 809,28
UAH з ПДВ
5 363 809,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 14:43
Електронний підпис
29 січня 2019 14:29
ФОП САЧЕК.zip
29 січня 2019 14:29
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2019 14:29
План графік.pdf
29 січня 2019 14:29
Паспорт Сачек К.С..pdf
29 січня 2019 14:29
Ліцензія.pdf
29 січня 2019 14:29
Лист про санкції.pdf
29 січня 2019 14:29
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf
29 січня 2019 14:29
764.imd

Публічні документи

29 січня 2019 16:38
Електронний підпис
29 січня 2019 16:16
Електронний підпис
29 січня 2019 11:58
Електронний підпис
29 січня 2019 11:30
дозвола Інекс Реал.pdf
29 січня 2019 11:30
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
29 січня 2019 11:08
Розрахунок прибутку.pdf
29 січня 2019 11:08
Розрахунок податку.pdf
29 січня 2019 11:08
Локальні кошториси 2.pdf
29 січня 2019 11:08
Локальні кошториси 1.pdf
29 січня 2019 11:08
164плиски.rar
29 січня 2019 10:12
Гарантія Плиски.rar
29 січня 2019 10:12
Копія паспорта та ІН.pdf
29 січня 2019 10:12
паспорт Гаман.pdf
29 січня 2019 10:12
копія ліцензії.pdf
29 січня 2019 10:12
копії Дозволів.pdf
29 січня 2019 10:12
витяг ПДВ.pdf
29 січня 2019 09:09
Опис документів 2.pdf
29 січня 2019 09:09
Статут ІНЕКС РЕАЛ.pdf
29 січня 2019 09:09
Рішення 3.pdf
29 січня 2019 09:09
Рішення 2.pdf
29 січня 2019 09:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 17:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2019 17:42
Кошторис Плиски пдф.rar
29 січня 2019 16:06
ДОВІДКА РОЗРАХУНОК.pdf
29 січня 2019 16:06
субпідрядник.zip
29 січня 2019 16:06
КАЛ. ГРАФІК.pdf
29 січня 2019 16:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
29 січня 2019 16:06
Довідки та ін.rar
29 січня 2019 16:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2019 16:06
ПРАЦІВНИКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ПАСПОРТ ДИРЕКТОР.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА ТЕХНІКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА БАЗИ.rar
29 січня 2019 16:06
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ ОРИГІНАЛ1.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ2.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ1.rar
29 січня 2019 16:06
Кошторис Плиски пдф.rar

Публічні документи

27 лютого 2019 11:25
довідка з податкової
27 лютого 2019 11:25
про банкрутство
27 лютого 2019 11:25
про банкрутство
27 лютого 2019 11:25
довідка МВС
29 січня 2019 13:58
пвр Плиски.PDF
29 січня 2019 13:58
розрах звв.PDF
29 січня 2019 13:58
лк3 Плиски.PDF
29 січня 2019 13:58
лк2 Плиски.PDF
29 січня 2019 13:58
лк1 Плиски.PDF
29 січня 2019 13:58
розрах адм Плиски.PDF
29 січня 2019 12:13
плиски.imd
29 січня 2019 12:13
зп Плиски.PDF
29 січня 2019 12:13
зкр дц Плиски.PDF
29 січня 2019 12:13
розрах зп за 2018.pdf
29 січня 2019 12:13
про ціни ЧОДА.pdf
29 січня 2019 12:13
про санкції 2018.pdf
29 січня 2019 12:13
графік Плиски.PDF
29 січня 2019 12:12
угоди.rar
29 січня 2019 12:12
МТ база Плиски.rar
29 січня 2019 12:12
тп Плиски.PDF
29 січня 2019 12:12
дозвільні документи.rar
29 січня 2019 12:12
статут.rar
29 січня 2019 12:12
GRI0067KV19.pdf
29 січня 2019 12:12
щодо права підпису.rar

Публічні документи

29 січня 2019 11:20
022. КОШТОРИС ПЛИСКИ.pdf
29 січня 2019 11:20
21.imd
29 січня 2019 11:20
014. ГРАФІК ПЛИСКИ.PDF
29 січня 2019 11:20
008. ПРОПОЗИЦІЯ ПЛИСКИ.PDF
29 січня 2019 11:20
023. Інші документи.pdf
29 січня 2019 11:20
005. Копія Статуту.PDF
29 січня 2019 11:20
012. Про Статтю 17.pdf
29 січня 2019 11:20
002. Повноваження.PDF
29 січня 2019 11:20
019. Про санкції.PDF
29 січня 2019 11:20
020. Про достовірність.PDF
29 січня 2019 11:20
001. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЧЕК КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ПП Будремкомплект

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд Актив Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЧЕК КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА"
#3541100265
Відхилено 4 773 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 17:04
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Відхилено 4 986 826,79
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:51
ПП Будремкомплект
#34427153
Відхилено 5 009 999,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 16:25
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 5 163 950,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:38

Документи

06 лютого 2019 17:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 17:01
Протокол від 06.02.2019 №89

Документи

12 лютого 2019 15:51
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2019 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
5 163 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 17:00
13-Б_13 Додатки 9.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:57
13-Б_13 Додатки 8.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:57
13-Б_13 Додатки 7.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:57
13-Б_13 Додатки 6.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:57
13-Б_13 Додатки 5.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
13-Б_13 Додатки 4.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
13-Б_13 Додатки 3.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
13-Б_13 Додатки 2.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
13-Б_13 Додатки 1.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
13-Б_13.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 17:52
13_Б ДУ12.pdf зміни до договору
17 липня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 13:38
13_Б ДУ11.pdf зміни до договору
10 липня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:13
13-Б ДУ 10.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 19:00
13-Б_9.pdf зміни до договору
18 червня 2020 18:53
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:33
13-Б_8 Додатки 4.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:17
13-Б_8 Додатки 3.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:17
13-Б_8 Додатки 2.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:17
13-Б_8 Додатки 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:17
13-Б_8.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:01
13-Б_7 Додатки 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:43
13-Б_7 Додатки 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:43
13-Б_7 Додатки 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:43
13-Б_7.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 15:56
13-Б_6 Додатки 11.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 10.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 9.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 8.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 7.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 6.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 5.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 4.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 3.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 2.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6 Додатки 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
13-Б_6.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:09
13-Б_5.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:57
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:10
13-Б_4.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:55
13-Б_3.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 11:44
13-Б_2.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 10:22
13-Б_1.pdf зміни до договору
13 березня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 09:54
Додатки 5 укладений
13 березня 2019 09:48
Додатки 4 укладений
13 березня 2019 09:48
Додатки 3 укладений
13 березня 2019 09:48
Додатки 2 укладений
13 березня 2019 09:48
Додатки 1 укладений
13 березня 2019 09:47
13-Б укладений
13 березня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 13-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 934 781,42
UAH (в тому числі ПДВ 822 463,57 UAH)