Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6)
Individual equipment (35810000-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1 and type 6)
Очікувана вартість
239 839 500,00 UAH
UA-2019-01-14-001571-c 2accf22829784e4292b471c1155fb6e7
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 18:00
Очікувана вартість: 239 839 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 січня 2019 15:46
Enquiries until: 23 січня 2019 18:00
Complaints submission until: до 24 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 239 839 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи на переговори
Дата подання: 16 січня 2019 12:19
Дата відповіді: 17 січня 2019 14:27
Просимо надати пояснення щодо надання Учасником документів на переговори: якщо учасник завантажує скан з оригіналу аналогічного договору, чи можливо надання на саму процедуру переговорів копію договору завірену печаткою та підписом підписанта?
Відповідь: На переговори можливо надання копії аналогічного договору, завіреної учасником відповідно до вимог чинного законодавства (печаткою та підписом уповноваженої особи)
дата видачі документів
Дата подання: 16 січня 2019 12:26
Дата відповіді: 17 січня 2019 14:27
Добрий день! Відповідно п.12.4 оголошення про проведення закупівлі документи, які надаються на переговори повинні будуть видані не раніше одного місяця до дати оприлюднення оголошення про проведення відбору. В інших закупівлях, оприлюднених Замовником, зустрічається термін видачі документів, які подаються на переговори не раніше оприлюднення дати оголошення. Якщо учасник приймає участь не в одній закупівлі Замовника, а в декількох, де різниться термін дії документів наданих на переговори, то це ускладнює ефективність підготовки та участі. учасників. Просимо Вас внести зміни у всіх оголошеннях щодо визначення єдиного терміну дії (терміну видачі) документів, які мають подаватись на переговори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До вимог п.12.4 Оголошення про проведення процедури закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) 7 лотів внесено зміни.

термін видачі
Дата подання: 16 січня 2019 13:05
Дата відповіді: 17 січня 2019 14:27
Добрий день! Відповідно пп. 3 п.12.4 оголошення про проведення закупівлі документи, які надаються на переговори повинні будуть видані не раніше одного місяця до дати оприлюднення оголошення про проведення відбору. В інших закупівлях, оприлюднених Замовником, зустрічається термін видачі документів, які подаються на переговори не раніше оприлюднення дати оголошення. Якщо учасник приймає участь не в одній закупівлі Замовника, а в декількох, де різниться термін дії документів наданих на переговори, то це ускладнює ефективність підготовки та участі. учасників. Просимо Вас внести зміни у всіх оголошеннях щодо визначення єдиного терміну дії (терміну видачі) документів, які мають подаватись на переговори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До вимог п.12.4 Оголошення про проведення процедури закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) 7 лотів внесено зміни.

щодо завантаження документів
Дата подання: 17 січня 2019 16:57
Дата відповіді: 21 січня 2019 12:11
Доброго дня! У п. 12.4. ТД вимагається, що після завершення електронного аукціону учасник, який визначений учасником переговорів, відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажує на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі PDF або JPG кольорові скановані копії наступних документів: (далі перелік документів). Просимо надати пояснення: потрібно завантажити кольорові скановані копії (тобто завірені "згідно з оригіналом", печатка та підпис уповноваженої особи) чи кольорові скановані оригінали документів, що вказані в переліку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після завершення електронного аукціону учасник, який визначений учасником переговорів, відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажує на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі PDF або JPG кольорові скановані копії документів, які були надані учасником на переговори.
щодо підпису документів
Дата подання: 18 січня 2019 16:34
Дата відповіді: 21 січня 2019 12:11
У п. 12.3 вказано, що всі документи, які подаються учасником у складі цінової пропозиції повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою учасника. Просимо уточнити чи такі документи, як оригінал нотаріально завіреного статуту чи оригінали документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника (нотаріально засвідчені), наказ про призначення, та оригінал аналогічного договору також потрібно підписувати керівником кожну сторінку документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, як оригінал нотаріально завіреного статуту чи оригінали документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника (нотаріально засвідчені), наказ про призначення, та оригінал аналогічного договору разом з відгуком не потрібно підписувати керівником кожну сторінку документу.
Щодо терміну дії довідок
Дата подання: 23 січня 2019 17:43
Дата відповіді: 25 січня 2019 12:03
В п12.4. частина 3 підпункт 3 Оголошення зазначено: Оригінал або нотаріально завірену копію, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України). Чи повинна бути дійсна довідка на момент подання документів, якщо так то з якими термінами
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вимог Оголошення документи абзаців два, три та чотири підпункту 2 пункту 12.4 цього оголошення повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення.
по Технічних умовах
Дата подання: 23 січня 2019 17:47
Дата відповіді: 25 січня 2019 12:03
В Технічних умовах зазначено: - Стр.5 ,п.2.3.2 – «…на планках нашиваються 4 текстильних застібки », на якій відстані від верху , низу та між ними та від краю планок? «Верхню частину правої «застібки- блискавки» закриває вітрозахисний клапан», який огинає верхній край «застібки- блискавки» на лицьову сторону - якої довжини повинен бути цей згин ? - Стр.5, п 2.3.6 – «…нашиті текстильні застібки «петлі» для кріплення ідентифікаторів» - на якій відстані від борту ? - Стр.6, п 2.3.7 – «…нашита текстильна застібка для кріплення погону …» на якій відстані від краю борту - Стр .8 , п 2.4.6 – «…. Нашиті текстильні застібки «петлі» для кріплення ідентифікаторів…» - на якій відстані від краю борту та кокетки ? - Стр.8-11, п 2.6 – «зовнішній вигляд» відсутній вигляд куртки з внутрішньої сторони Будь ласка надайте роз'яснення по цих запитаннях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначений предмет закупівлі. З метою ознайомлення всіх учасників процедури закупівлі Замовник розмістив на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Державні закупівлі», підпункті Технічні умови для представників легкої промисловості Технічні умови на визначений виріб.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-001571-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІСО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41513570
Дата подання: 18 січня 2019 17:12
Вимога щодо продовження терміну подачі цінових пропозицій
Вимога щодо умов закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 12:02
До вимог пункту 6 Оголошення щодо проведення переговорної процедури на закупівлю Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) внесено зміни, а саме: кінцевий термін подання пропозицій перенесено на 28.01.2019 р.
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001571-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІСО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41513570
Дата подання: 18 січня 2019 17:55
Вимога
Замовником (Міністерством оборони України) були оголошені процедури закупівлі по куртці вітровологозахисній зимовій, від 1 та вид 6 (7 лотів), куртці костюму утеплювача, вид 2 та вид 3 (6 лотів) та штанам вітровологозахисним зимовим, вид 1 (7 лотів) з кінцевою датою подачі цінових пропозицій 23.01.2019 р. до 18:00, сьогодні (18.01.2019р.) на веб-порталі Уповноваженого органу відбулися зміни ще по двом тендерам: костюм літній польовий з тканини тип 3, клас 7 (7лотів) та костюм літній польовий з тканини тип 4, клас 7 та клас 13 (7лотів), було змінено кінцеву дату прийому цінових пропозицій також до 23.01.2019 р. до 18:00. В зв'язку з чим, по всім цим процедурам закупівлі аукціон відбудеться 24.01.2019, тобто по 34 лотам в один день. Це просто не реально проводити аукціон та слідкувати за кожним лотом. Просимо перенести термін подачі процедури закупівлі до 26.01.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 12:00
До вимог пункту 6 Оголошення щодо проведення переговорної процедури на закупівлю Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) внесено зміни, а саме: кінцевий термін подання пропозицій перенесено на 28.01.2019 р.
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001571-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт", Код ЄДРПОУ:38775646
Дата подання: 23 січня 2019 17:41
стосовно строків проведення
Замовником (Міністерством оборони України) були оголошені процедури закупівлі по куртці вітровологозахисній зимовій, від 1 та вид 6 (7 лотів), костюму літньому польовому, тип 3 клас 7 (7 лотів) та костюму літньому польовому, тип 4 клас 7 та 13 (8 лотів) з кінцевою датою подачі цінових пропозицій 28.01.2019 р. Початок аукціонів по всім вищенаваденим процедурам відбудеться 29.01.2019р. Загальна кількість лотів – 22 одиниці. Така ситуація унеможливлює участь одного учасника у всіх об’явлених лотах, тому що початок по торгам назначено приблизно в один час, що призведе до дискримінаційних умов проведення тендерів.
Зважаючи на велику кількість об’явлених торгів та змушених переносів, щоб уникнути накладок вимогаємо перенести на дати подач тендерних пропозицій на 08-10.01.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 12:06
Кінцевий термін подання пропозицій перенесено на 28.01.2019р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

18 січня 2019 17:12
Вимога КВВЗ.pdf

Документи

23 січня 2019 12:02
17 витяг відповідь 23.01.doc

Документи

23 січня 2019 12:00
17 витяг відповідь 23.01.doc

Документи

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 37 770 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 377 700,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Military uniforms (35811300-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1)
Current status: Complete
Estimated total value: 37 770 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 377 700,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 січня 2019 13:29
Auction planned date: 29 січня 2019 13:29
Закінчення: 29 січня 2019 13:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 01 грудня 2019

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5
10000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 01 грудня 2019

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5
5000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 01 грудня 2019

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 37 770 000,00
UAH з ПДВ
37 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" 37 770 000,00
UAH з ПДВ
37 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 37 750 800,00
UAH з ПДВ
37 750 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 15:08
статут.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:08
статут.pdf.p7s
28 січня 2019 15:08
статут.pdf
28 січня 2019 15:08
ст.17.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:08
ст.17.pdf.p7s
28 січня 2019 15:08
ст.17.pdf
28 січня 2019 15:08
протокол 165.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:08
протокол 165.pdf.p7s
28 січня 2019 15:08
протокол 165.pdf
28 січня 2019 15:08
наказ директор.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:08
наказ директор.pdf.p7s
28 січня 2019 15:08
наказ директор.pdf
28 січня 2019 15:07
довіреність.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:07
довіреність.pdf.p7s
28 січня 2019 15:07
довіреність.pdf
28 січня 2019 15:07
гарант якості 1.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:07
гарант якості 1.pdf.p7s
28 січня 2019 15:07
гарант якості 1.pdf
28 січня 2019 15:07
гарант поставки 1.pdf.p7s
28 січня 2019 15:07
гарант поставки 1.pdf
28 січня 2019 15:07
висновок куртка ВВЗ.pdf
28 січня 2019 15:06
статут.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:06
статут.pdf.p7s
28 січня 2019 15:06
статут.pdf
28 січня 2019 15:06
ст.17.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:06
ст.17.pdf.p7s
28 січня 2019 15:06
ст.17.pdf
28 січня 2019 15:06
протокол 165.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:06
протокол 165.pdf.p7s
28 січня 2019 15:06
протокол 165.pdf
28 січня 2019 15:06
наказ директор.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:06
наказ директор.pdf.p7s
28 січня 2019 15:06
наказ директор.pdf
28 січня 2019 15:06
довіреність.pdf.p7s.p7s
28 січня 2019 15:06
довіреність.pdf.p7s
28 січня 2019 15:06
довіреність.pdf
28 січня 2019 15:05
висновок куртка ВВЗ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 17:08
Юр.особу не внесено.pdf
04 лютого 2019 17:08
Довіреність.pdf
04 лютого 2019 17:08
Довідка МВС.pdf
04 лютого 2019 17:08
Довідка ДФС.pdf
28 січня 2019 16:28
5. Протокол № 1.pdf
28 січня 2019 16:28
3. Статут.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 15:11
Цінова лот 1 після.pdf
04 лютого 2019 16:03
Цінова лот 1.pdf
04 лютого 2019 16:02
Довідка ДФС.pdf
04 лютого 2019 16:02
Довiдка ЄДР.pdf
28 січня 2019 17:49
ГЛ лот 1.pdf
28 січня 2019 17:49
Статут 1.pdf
28 січня 2019 17:49
Протокол зборів.pdf
28 січня 2019 17:49
Протокол 1-2018.pdf
28 січня 2019 17:49
Наказ на директора.pdf
28 січня 2019 17:49
Довідка ТТХ.pdf
28 січня 2019 17:49
Довідка стаття 17.pdf
28 січня 2019 17:49
ГЛ лот 7.pdf
28 січня 2019 17:49
ГЛ лот 5.pdf
28 січня 2019 17:49
ГЛ лот 1.pdf
28 січня 2019 17:49
Відгук КВЗ (1).pdf
28 січня 2019 17:49
Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2019 17:49
висновок ГУРСМЗ КВВЗ.pdf
28 січня 2019 17:49
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"

ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
Переможець 37 750 800,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 15:21

Документи

07 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
31 січня 2019 11:30
Електронний підпис
31 січня 2019 11:29
17 витяг лот1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
37 750 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
31 січня 2019 11:30
Електронний підпис
31 січня 2019 11:29
17 витяг лот1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:25
Договір від 21.02.2019 № 286-3-19-32.pdf укладений
22 лютого 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 13:02
ДУ 2 від 21 02 2020 до дог 286-3-19-32.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 15:05
Дод. угода № 1 від 13.12.2019 до догвооу № 286-3-19-32.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (продовження строку дії договору до 31.03.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 286/3/19/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/19/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/19/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/19/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 45 167 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 527 960,00 UAH)