Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги каналізаційні
Очікувана вартість
329 506,38 UAH
UA-2019-01-14-001285-c 101a277c55704322a360767695425a21
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Учасник здійснює господарську діяльність у відповідності з вимогами Закону України "Про житлово-комунальні послуги". Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг згідно предмету закупівлі для даного постачальника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 15:13
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги каналізаційні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16011 метр кубічний
Послуги каналізаційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

14 січня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#21374420
Переможець 329 506,38
UAH з ПДВ
14 січня 2019 15:13

Документи

14 січня 2019 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 15:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#21374420
329 506,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:40
Д.у. №5 ;UA-2019-01-14-001285-с.JPG зміни до договору
28 грудня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 10:00
Додаткова угода №4.JPG зміни до договору
01 листопада 2019 09:59
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 15:09
Додаткова угода №3.JPG зміни до договору
24 вересня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 11:18
Дод._угода_-_водоканал..JPG зміни до договору
18 вересня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 10:22
Додаткова угода №2 по водовідвед.JPG зміни до договору
03 травня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 13:54
Додаткова угода №1 до договору №17 підписаний.JPG зміни до договору
25 січня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 18:56
Договір 17 від 24.01.2019.docx укладений
24 січня 2019 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 25.01.2019 року (виправлення технічної помилки, описки)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 03.05.2019 року (зміна тарифу)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 18.09.2019 року (зміна реквізитів Замовника). п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 24.09.2019 року (зміна реквізитів Споживача) п.14. Сума договору після внесення змін: - п.15. Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін:-
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 01.11.2019 року (зміна реквізитів Постачальника) п,14. Сума договору після внесеня змін: - ; п.15. Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 5 від 26.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: 350 509.46 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 350 509,46
UAH (в тому числі ПДВ 58 418,24 UAH)