Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання та гаряча вода
Очікувана вартість
1 606 800,00 UAH
UA-2019-01-14-001273-b 9069bf8f15af47c7902de060663d8bfe
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давимука Марія Іванівна

+380322383085 tendercardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 20761112
Місцезнаходження: 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35
Контактна особа: Давимука Марія Іванівна
+380322383085
tendercardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання теплової енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. ЛМКП «Львівтеплоенерго» є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку постачання теплової енергії у Львівській обл., м. Львові відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах м. Львів із часткою 100%. Потреба з укладання договору щодо постачання послуги теплової енергії для потреб лікарні зумовлено тим, що послуги з постачання теплової енергії як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті, а також за для збереження цілісності теплових мереж і недопущення погіршення роботи медичної установи. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з постачання теплової енергії, прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч. 2 ст.39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до статті 6 Закону України «Про природні монополії» № 1682-ІПвід 20.04.2000 зі змінами - до суміжних ринків належить: а) постачання теплової енергії, б) виробництво теплової енергії (крім випадків, коли вона використовується виключно для внутрішньовиробничих потреб) в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності з виробництва теплової енергії (ліцензійними умовами) Згідно статті 1 Закону України «Про природні монополії» № 1682-ІПвід 20.04.2000 суміжний ринок – товарний ринок, що не перебуває у стані природної монополії, для суб'єктів якого реалізація вироблених товарів або використання товарів інших суб'єктів господарювання неможливе без безпосереднього використання товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій. Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на послуги, які можуть бути надані тільки певними постачальниками. Інші постачальники не мають відповідних можливостей. - Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. - Ліцензія та інші супровідні документи відповідно до запрошення. - Розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12. 2006 р. № 537 – р «Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб’єктів природних монополій». - Перелік суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному веб – сайт Антимонопольного комітету України htt://www.amc.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 22:06
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

- Гаряча вода – 4200 м3 - Тепло – 515 Гкал - теплове навантаження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Послуги теплопостачання та гаряча вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79041, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

14 січня 2019 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
Переможець 1 606 800,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 22:06

Документи

14 січня 2019 22:06
Електронний підпис
14 січня 2019 22:03
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 22:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
1 606 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 22:06
Електронний підпис
14 січня 2019 22:03
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:03
Львівтеплоенерго.pdf зміни до договору
20 січня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:18
Теплоенерго.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:44
Львівтеплоенерго.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:53
Теплова.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 15:42
Договір зміни до договору
29 січня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 11:42
теплова сторінка .pdf зміни до договору
29 січня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 12:31
Договір укладений
25 січня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Останню сторінку договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити ціну згідно з діючими тарифами
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на суму 224100
Номер договору про закупівлю: 73/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML