Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розподілу електричної енергії
Очікувана вартість
99 400 646,19 UAH
UA-2019-01-14-001242-c bae208cf79fe47c88d18a3f8290c30f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмін Віталій Вікторович

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Головного Каховського магістрального каналу
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Любимівка, вул. Індустріальна, 4, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка
Контактна особа: Кузьмін Віталій Вікторович
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Враховуючи вартість закупівлі послуги, зазначеної за кодом ДК 021:2015 - 65310000-9 — Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії) її необхідно здійснювати у відповідності до вимог Закону України від 25.12.2015 р. № 992-VIII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може застосувати переговорну процедуру (скорочену), зокрема, у разі «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. У зв’язку з набранням чинності Закону України «Про ринок електричної енергії» розпочався процес реформування електроенергетичної галузі в Україні. Одним з основних етапів реформи є відокремлення функції з розподілу електричної енергії від функцій виробництва, передачі та постачання, тобто створення відповідних окремих юридичних осіб. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Згідно з Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» оператор системи зобов’язаний укласти договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Також, правилами передбачено, що споживачі, електроустановки яких приєднані до мереж, що належать оператору системи, вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії (плата за послуги, які оператор системи передачі/оператор системи розподілу або власник технологічних електричних мереж змушений надавати споживачу, якщо такий споживач експлуатує електромагнітно незбалансовані електроустановки) на поточний рахунок оператора системи відповідно до умов договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії, який може бути додатком до договору споживача про розподіл електричної енергії. У зв`язку з тим, що об`єкти (електороустановки) Управління Головного Каховського магістрального каналу приєднані до електричних мереж, що належать операторам системи розподілу Акціонерне товариство "Херсонобленерго", тому між сторонами укладаються відповідні договори про надання послуг з розподілу електричної енергії. Враховуючи зазначене, закупівлю послуг ДК 021:2015 - 65310000-9 — Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії) необхідно здійснювати за переговорною процедурою закупівлі з АТ "Херсонобленерго" у зв`язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку. Також , відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. №1682-III (із змінами і доповненнями), враховуючи інформацію, розміщену на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua, (зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2018р.) та інформацію, наведену у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (станом на 30.11.2018р.), за результатами дослідження ринку передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами в межах території Херсонської області Акціонерне товариство "Херсонобленерго" займає монопольне (домінуюче) становище. Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. Учасником процедури закупівлі обрано Акціонерне товариство "Херсонобленерго". Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. №1682-III (із змінами і доповненнями); - Закон України «Про ринок електричної енергії»; - Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470 - Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 15:05
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162492000 кВт*год
Послуги з розподілу електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, За місцем знаходження об’єктів Замовника, на території Херсонської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Тендерна документація

14 січня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000005 ● cecdb21e75694fff8c1d9a6d1108149a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.02.2019 № 31

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-14-001242-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника управління В.ЩЕРБЕНОК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після опрацювання даного висновку запропоновано надати наступні відповіді: 1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Згідно статті 12 цього Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. При цьому, як обумовлено статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Отже, колегіальним рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу було розглянуто, затверджено та оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу план у встановлені строки зміни до річного плану від 14 січня 2019 року та на виконання вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що згідно технічного регламенту майданчика, який приєднаний до системи ПРОЗОРРО під час оприлюднення річного плану або змін до річного плану у замовника є можливість обрати тип процедури закупівлі таку як: або переговорна процедура закупівлі, або переговорна процедура закупівлі (скорочена). Затверджені зміни до річного плану Замовника містять інформацію про процедуру закупівлі як переговорна процедура. Керуючись Вашим висновком, в якому наголошено, що порушень у річному плані не встановлено. 2. Колегіальним рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Частина 3 статті 35 даного Закону надає можливість Замовнику перший строк для укладання договору, а саме: Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, у Замовника є право, а не обов’язок укласти договір у період такий як: не раніше 10 днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі або не раніше 5 днів під час застосування переговорної процедури скороченої, у відповідності до положень частини 3 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з норм частини 4 статті 35 цього Закону, то Замовник повинен відмінити переговорну процедуру у разі «…непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.». Наголошуємо, що з боку тендерного комітету, як передбачено оприлюдненим повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, чітко наведено, що закупівля здійснюється на підставі п.2ч.2ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже строки для укладання договору починаючи з 25.01.2019р. по 17.02.2019р. Договір укладено з учасником – переможцем переговорної процедури 05.02.2019р. й оприлюднено відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» без порушення строків на його оприлюднення. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником застосовано тип процедури «переговорна процедура», що надає право Замовнику укласти договір протягом 35 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Слід зазначити, що у відповідності до технічного регламенту електронної системи ПРОЗОРРО обрання Замовником типу процедури «переговорна процедура скорочена» встановлює обов’язок підписати договір про закупівлі не пізніше 20 днів. Відповідно до вищенаведеного членами тендерного комітету вирішено: З поясненнями по вищевказаними питанням згодні. Доручити секретарю тендерного комітету Забалуєвій Наталії Миколаївні оприлюднити на електронному майданчику пояснення, щодо висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби та надання відповіді/пояснення за результатами здійснення моніторингу UA-M-2019-02-06-000005 на закупівлю ДК 021:2015 - 65310000-9 — Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії)

2019-02-07 15:41:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Після опрацювання даного висновку запропоновано надати наступні відповіді: 1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Згідно статті 12 цього Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. При цьому, як обумовлено статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Отже, колегіальним рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу було розглянуто, затверджено та оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу план у встановлені строки зміни до річного плану від 14 січня 2019 року та на виконання вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що згідно технічного регламенту майданчика, який приєднаний до системи ПРОЗОРРО під час оприлюднення річного плану або змін до річного плану у замовника є можливість обрати тип процедури закупівлі таку як: або переговорна процедура закупівлі, або переговорна процедура закупівлі (скорочена). Затверджені зміни до річного плану Замовника містять інформацію про процедуру закупівлі як переговорна процедура. Керуючись Вашим висновком, в якому наголошено, що порушень у річному плані не встановлено. 2. Колегіальним рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Частина 3 статті 35 даного Закону надає можливість Замовнику перший строк для укладання договору, а саме: Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, у Замовника є право, а не обов’язок укласти договір у період такий як: не раніше 10 днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі або не раніше 5 днів під час застосування переговорної процедури скороченої, у відповідності до положень частини 3 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з норм частини 4 статті 35 цього Закону, то Замовник повинен відмінити переговорну процедуру у разі «…непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.». Наголошуємо, що з боку тендерного комітету, як передбачено оприлюдненим повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, чітко наведено, що закупівля здійснюється на підставі п.2ч.2ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже строки для укладання договору починаючи з 25.01.2019р. по 17.02.2019р. Договір укладено з учасником – переможцем переговорної процедури 05.02.2019р. й оприлюднено відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» без порушення строків на його оприлюднення. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником застосовано тип процедури «переговорна процедура», що надає право Замовнику укласти договір протягом 35 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Слід зазначити, що у відповідності до технічного регламенту електронної системи ПРОЗОРРО обрання Замовником типу процедури «переговорна процедура скорочена» встановлює обов’язок підписати договір про закупівлі не пізніше 20 днів. Відповідно до вищенаведеного членами тендерного комітету вирішено: З поясненнями по вищевказаними питанням згодні. Доручити секретарю тендерного комітету Забалуєвій Наталії Миколаївні оприлюднити на електронному майданчику пояснення, щодо висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби та надання відповіді/пояснення за результатами здійснення моніторингу UA-M-2019-02-06-000005 на закупівлю ДК 021:2015 - 65310000-9 — Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії)
Дата публікації: 07 лютого 2019

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Херсонобленерго"
#05396638
Переможець 99 400 646,19
UAH з ПДВ
14 січня 2019 15:05

Документи

14 січня 2019 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 15:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Херсонобленерго"
#05396638
99 400 646,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 17:19
Додаткова угода укладений
08 лютого 2019 17:15
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 16:12
Договір укладений
05 лютого 2019 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони вирішили припинити дію Договору про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії №54 від 05.02.2018 року (далі за текстом – Договір) за взаємною згодою з «07» лютого 2019 року у зв’язку із укладанням договору про закупівлю з порушенням строків, передбачених частиною четвертою статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII зі змінами та доповненнями