Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне ГПК (50-200), вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)
Очікувана вартість
1 430 000,00 UAH
UA-2019-01-14-001208-b ● 74d9e9cc0a5c49fd876aab4f2ca7c58d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Сервісний центр закладів освіти" Василівської районої ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 42031633 |
Місцезнаходження: | 71601, Україна , Запорізька обл., Василівка, бульвар Центральний, 6 |
Контактна особа: |
Печериця Наталя 380680849684 marokko82@yandex.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 тони
Вугілля кам’яне ГПК (50-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71600, Україна, Запорізька область, Василівський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
152 тони
Вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71600, Україна, Запорізька область, Василівський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 18:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 18:54 |
Проект договору.docx | |
14 січня 2019 18:54 |
ТД_ВУГІЛЛЯ_СЕРВІСНИЙ_ЦЕНТР_ЗАКЛАДІВ_ОСВІТИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення умов тендерної документації
Дата подання: 17 січня 2019 14:00
Дата відповіді: 22 січня 2019 19:47
1. Чи передбачає Замовник постачання еквіваленту вугілля ГПК (50-200)?
Примітка: Вугілля марки ГПК (50-200) передбачено ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі за текстом ДСТУ 7146). Так, для побутових потреб також передбачено використання вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А, Ж Донецького та Львівсько-Волинського басейну, що відповідає ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі за текстом ДСТУ 3472) і може відповідати технічним характеристикам котелень загальноосвітніх навчальних закладів, а також імпортоване вугілля, що відповідає класифікаційним показникам ДСТУ 3472. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 ДСТУ 7146 – за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками, вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ. Таким чином вугілля вказаних марок у випадку відповідності верхньої та нижньої межі крупності (фракції) може бути еквівалентом.
2. Чи передбачає Замовник постачання товару від постачальника не платника ПДВ?
Примітка: пп. 45 під-лу 2 роз. ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі за текстом ПК) – Тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, стосовно першого питання, доводимо до вашого відома, що марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001208-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40473265
Дата подання: 17 січня 2019 13:58
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 19:48
Вітаємо! Шановний Учаснику, стосовно першого питання, доводимо до вашого відома, що марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Стосовно внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.4. п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також пп. 6.1.-6.6. п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зовсім не зрозумілою є Ваша вимога щодо яких саме положень тендерної документації відповідних розділів Ви пропонуєте внести зміни. Положення тендерної документації розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Законом передбачено право Замовника вимагати забезпечення тендерної пропозиції, а також забезпечення виконання договору про закупівлю, та як наслідок, Замовником зазначено відповідні вимоги в тендерній документації. Дякуємо за звернення!
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Стосовно внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.4. п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також пп. 6.1.-6.6. п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зовсім не зрозумілою є Ваша вимога щодо яких саме положень тендерної документації відповідних розділів Ви пропонуєте внести зміни. Положення тендерної документації розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Законом передбачено право Замовника вимагати забезпечення тендерної пропозиції, а також забезпечення виконання договору про закупівлю, та як наслідок, Замовником зазначено відповідні вимоги в тендерній документації. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 286 832,00
UAH з ПДВ
|
1 286 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 337 600,00
UAH з ПДВ
|
1 337 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Євровугілля |
1 428 800,00
UAH з ПДВ
|
1 428 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Очікує рішення |
1 337 600,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 19:30
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
1 286 832,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 19:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2019 08:43 |
Коментар щодо відміни: | Визнати процедуру відкритих торгів такою, що не відбулася, згідно предмету закупівлі: код (ДК 021:2015) - 09110000-3 — Тверде паливо; (вугілля кам’яне ГПК (50-200), вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)) з підстави, що передбачена згідно ч. 2 ст. 31 Закону, а саме: - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
05 березня 2019 08:42
|
Протокол скасування.jpg |