Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 554 482,00 UAH
UA-2019-01-14-000871-b bc45a87afa8c4f22a7cb645bd6feebe7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 5 554 482,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17620, Україна, Чернігівська область, Варвинський район, с. Журавка, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 15:58
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
14 січня 2019 15:58
ТЗ Амбулаторія Журавка.rtf
14 січня 2019 15:58
ТД Амбулаторія Журавка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-000871-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Будремкомплект, Код ЄДРПОУ:34427153
Дата подання: 08 лютого 2019 11:07
щодо перегляду свого рішення
Протоколом № 87 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 06.02.2019 року Замовник відхилив пропозицію, надану ПП «Будремкомплект» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме – «договірна ціна повинна бути твердою».
Зі свого боку ПП «Будремкомплект» звертається до тендерного комітету з питанням щодо перегляду свого рішення на підставі наданого проекту договору підряду, опублікованого в системі «Прозорро» 29.01.2019. Пунктом 3.6 проекту договору, затвердженого належним чином, передбачено: «Договірна ціна цього договору є твердою і визначається відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.». Формулювання «Договірна ціна: Динамічна» в документі «Договірна ціна» слід вважати опискою та відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», пп. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки», так як затверджуючи «Проект договору» Підрядник погодився з вимогою Замовника, що договірна ціна є твердою.

Директор ПП "Будремкомплект" Самброс Ю.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 лютого 2019 15:51
Учасником Приватне підприємство «Будремкомплект» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, яка всупереч вимогам тендерної документації є динамічною.
У п.п. 3.6 проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції зазначено, що договірна ціна договору є твердою і визначається відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013.
Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 – твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватись протягом всього строку будівництва.
Враховуючи вищевикладене, таку помилку не можна вважати формальною.
Учасник Приватне підприємство «БУДРЕМКОМПЛЕКТ» стверджує, що затверджуючи «Проект договору» він погодився з вимогою Замовника, що договірна ціна є твердою. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній такий документ, як лист-згода про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у разі визнання його переможцем) всі основні умови договору про закупівлю, що визначені умовами тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати учасник, але документи визначені тендерною документацією у складі тендерної пропозиції повинні бути обов’язково.

Документи подані скаржником

07 лютого 2019 10:33
ЛИСТ ЩОДО ВІДМОВИ.pdf

Документи

12 лютого 2019 15:51
Протокол від 08.02.2019 №93

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-26-000017 ● 14fd9d0f3f1c415b9dc775bbfb1e083e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2019 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.02.2019 № 15
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 25.02.2019 № 15

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-01-14-000871-b 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі За результатом розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Управління капітального будівництва облдержадміністрації повідомляє наступне. 1. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано завірені копії статуту та паспорту директора товариства Желдака Ігоря Леонідовича. Підпис належить уповноваженій посадовій особі учасника (що видно з інших завірених копій документів тендерної пропозиції). Відсутність розшифровки підпису на копії паспорту та дати засвідчення копії статуту жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. 2. Відповідно до вимог тендерної документації усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). У складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» містяться два файли у форматі JPG. Дані файли не мають будь-яких пошкоджень та без перешкод відкриваються для перегляду. 3. Відповідно до вимог тендерної документації учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом одного робочого дня розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію згідно з ДОДАТКОМ 1 з урахуванням проведеного аукціону. Дана вимога стосується учасника пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною. У тендерній документації відсутня вимога щодо розміщення тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ 1 з урахуванням проведеного аукціону іншими учасниками. Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» була на розгляді третьою, то дана вимога на неї не поширюється. 4. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, у якій зазначено перелік працівників, наявність трудових відносин з якими підтверджено копіями наказів про прийняття на роботу. Відсутність в окремих наказах підписів працівників про ознайомлення з наказом про прийняття на роботу та умовами праці не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Замовник під час розгляду тендерних пропозицій приймає до уваги наявність необхідного документу та відповідність його вимогам тендерної документації, а оформлення внутрішніх документів є обов’язком відповідальних за це осіб учасника. Стаття 24 Кодексу законів про працю регламентує порядок укладення трудового договору з працівником. Вказаною статтею передбачається, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При цьому вимога щодо обов’язкового ознайомлення працівника з наказом у кодексі законів про працю відсутня. Окрім того, відмітка про ознайомлення може проставлятися і на зворотному боці останнього аркуша наказу, або ж на окремому аркуші ознайомлення. Таким чином, визнавати накази про прийняття на роботу без особистих підписів працівників недійсними або ставити під сумнів факт відсутності оформлення трудових відносин з працівниками не має достатніх правових підстав. 5. Відповідно до вимог тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (та розмістити в електронній системі) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, учасник торгів, якого визначено переможцем, у п’ятиденний термін повинен надати замовнику рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (відповідно до п. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Відповідно до тендерної документації розміщення в електронній системі закупівель рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору не вимагається. 6. Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 (протокол № 125) учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. У цей же день повідомлення про намір укласти договір було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та надіслано переможцю Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС». Відповідно до вимог тендерної документації, викладених у п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, установленим статтею 17 Закону», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (та розмістити в електронній системі) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, переможець повинен надати замовнику рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Станом на 25.02.2019 переможець торгів не розмістив в електронній системі закупівель оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа (довідку в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного органу Державної фіскальної служби). Також, переможець не надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону та рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору. Рішенням тендерного комітету (протокол від 05.03.2019 № 152) тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було відхилено на підставі абз. 3 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону. У зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій торги з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» відмінено на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.

2019-03-05 17:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-03-06 11:43:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Будремкомплект 5 192 088,46
UAH з ПДВ
5 192 088,46
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 5 467 035,53
UAH з ПДВ
5 439 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 551 393,20
UAH з ПДВ
5 467 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 10:02
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 січня 2019 16:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 січня 2019 16:29
Кошторис Журавка пдф.rar
29 січня 2019 16:08
Кошторис Журавка пдф.rar
29 січня 2019 16:06
ДОВІДКА РОЗРАХУНОК.pdf
29 січня 2019 16:06
субпідрядник.zip
29 січня 2019 16:06
КАЛ. ГРАФІК.pdf
29 січня 2019 16:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
29 січня 2019 16:06
Довідки та ін.rar
29 січня 2019 16:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 січня 2019 16:06
ПАСПОРТ ДИРЕКТОР.rar
29 січня 2019 16:06
ПРАЦІВНИКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА ТЕХНІКИ.rar
29 січня 2019 16:06
ОРЕНДА БАЗИ.rar
29 січня 2019 16:06
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ ОРИГІНАЛ1.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ2.rar
29 січня 2019 16:06
УСТАНОВЧІ КОПІЇ1.rar

Публічні документи

07 лютого 2019 08:54
Тендерна пропозиція
29 січня 2019 16:45
ГР001СТИ19.pdf.rar
29 січня 2019 16:45
ГР001СТИ19.pdf
29 січня 2019 16:45
Кошторис rar.rar

Публічні документи

25 лютого 2019 15:29
про банкрутство
25 лютого 2019 15:29
про банкрутство
25 лютого 2019 15:29
довідка МВС
29 січня 2019 12:10
журавка.imd
29 січня 2019 12:10
ТП Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
графік Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
ПВР.PDF
29 січня 2019 12:10
розрах ЗВВ Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
ЛК2 Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
ЛК1 Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
розрах адмінвитрат.PDF
29 січня 2019 12:10
розрах прибутку.PDF
29 січня 2019 12:10
розрах машиногодин.PDF
29 січня 2019 12:10
зп Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
зкр дц Журавка.PDF
29 січня 2019 12:10
розрах зп за 2018.pdf
29 січня 2019 12:10
угоди.rar
29 січня 2019 12:10
про ціни ЧОДА.pdf
29 січня 2019 12:10
про санкції 2018.pdf
29 січня 2019 12:10
МТ база Журавка.rar
29 січня 2019 12:10
дозвільні документи.rar
29 січня 2019 12:10
статут.rar
29 січня 2019 12:10
GRI0046KV19_ (1).pdf
29 січня 2019 12:10
щодо права підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Будремкомплект

ПП "МПБП Стимул"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Будремкомплект
#34427153
Відхилено 5 192 088,46
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:49
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Відхилено 5 439 234,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 17:33
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Рішення скасоване 5 467 035,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:52
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Відхилено 5 467 035,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:57

Документи

06 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:46
Протокол від 06.02.2019 №87

Документи

13 лютого 2019 17:33
Електронний підпис

Документи

05 березня 2019 16:57
Електронний підпис
05 березня 2019 16:54
Протокол від 05.03.2019 №152
05 березня 2019 16:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 березня 2019 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі