Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000553-b 9176af9a22f04976ac980e3f3133e737
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Вікторія Владиславівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Сорока Вікторія Владиславівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 14:10
Початок аукціону: 22 січня 2019 14:07
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Яйця курячі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74000 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-000553-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КИРИЧЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3060601810
Дата подання: 23 січня 2019 16:35
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 14:52
Відповідь на скаргу завантажено 24.01.2019 о 14:49:50
Комітет Замовника розглянув лист ФОП Кириченко В’ячеслав Олександрович вих..№3 від 23.01.2019 року (далі – Лист) щодо закупівлі ID UA-2019-01-14-000553-b «Яйця курячі» (ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція) та повідомляє наступне.
За результатами проведеного аукціону, електронною системою державних закупівель визначено пропозицію Учасника ФОП Кириченко В.О. найбільш економічно вигідною. Проте, при розгляді документів, завантажених Учасником, встановлено ряд невідповідностей:
1. Підпунктом 10 п. 9 Оголошення про проведення закупівлі вимагалось: «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: копії декларацій виробника про посвідчення якості, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 (чинний на 2019 рік), або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару загальнообов’язковим вимогам». Таким чином, Замовником вимагалось чинний на 2019 рік один або декілька документів засвідчуючих якість та безпеку запропонованої продукції, що передбачено нормативно-правовими актами.
Учасником ФОП Кириченко В.О. 18.01.2019 року до системи електронних державних закупівель завантажені документи пропозиції, у складі яких зокрема надано:
- лист роз’яснення щодо відсутності сертифікату відповідності
- лист роз’яснення щодо відсутності сертифікатів на систему управління якістю та систему управління безпечністю харчових продуктів
- Паспорт якості №877/1 від 22.12.2018 року на яйця курячі харчові, відповідно якого термін придатності яєць сплив 15.01.2019 року, тобто Учасником запропонований прострочений товар.
У своєму листі Учасник обґрунтовує надання простроченого паспорту якості тим, Паспорт якості видається на кожну партію товару при постачанні, тому зазначений паспорт був завантажений «як зразок». Проте листа роз’яснення щодо причин надання простроченого паспорту не надано.
2. Також пп. 8 та пп. 9 п. 9 Оголошення вимагалось надання «довідки, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід та знання для виконання договору», та «копій особових медичних книжок працівників учасника (водія, експедитора, комірника тощо), які будуть залучені до виконання договору про закупівлю з відміткою про проходження медогляду, чинні у 2019 році».
Учасником завантажено довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено що Кириченко В’ячеслав Олександрович працює сам на себе, тобто ФОП Кириченко В.О., найнятих працівників в штаті не має. Проте, в особистій медичній книжці Кириченко В.О. рахується працюючим водієм-експдитором на іншу фізичну-особу підприємця - ФОП Кириченко І.Г.
Розгорнути Згорнути
Комітет Замовника розглянув лист ФОП Кириченко В’ячеслав Олександрович вих..№3 від 23.01.2019 року (далі – Лист) щодо закупівлі ID UA-2019-01-14-000553-b «Яйця курячі» (ДК 021:2015 – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція) та надає відповідь на скаргу

Документи подані скаржником

23 січня 2019 16:35
СКАРГА.pdf

Документи

24 січня 2019 14:49
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЧЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 159 100,00
UAH з ПДВ
159 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 193 880,00
UAH з ПДВ
193 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 22:58
Цінова ШМД.pdf
18 січня 2019 22:58
ДОК.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 14:12
Гарантійний лист.pdf
18 січня 2019 13:49
Електронний підпис
18 січня 2019 13:46
Договір.pdf
18 січня 2019 13:46
Гарантійний лист.pdf
18 січня 2019 13:46
15 Сертифікат ISO 9001.pdf
18 січня 2019 13:46
14 Сертифікат ISO 22 000.PDF
18 січня 2019 13:46
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
18 січня 2019 13:46
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
18 січня 2019 13:46
1 Довідка МТБ.PDF
18 січня 2019 13:46
8 Довідка Аваль 17.01.19.pdf
18 січня 2019 13:46
7 Довідка 4-ОПП.PDF
18 січня 2019 13:46
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2019 13:46
5 Довідка ПДВ.PDF
18 січня 2019 13:46
4 Св-во про держ.р.pdf
18 січня 2019 13:46
3 Витяг-13.12.2018.PDF
18 січня 2019 13:46
2 Виписка.PDF
18 січня 2019 13:46
1 Статут 2017+.pdf
18 січня 2019 13:46
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЧЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КИРИЧЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3060601810
Відхилено 159 100,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 09:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 193 880,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
193 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 11:03
ДУ№3_Договір_14.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 11:01
ДУ до 14.pdf зміни до договору
28 червня 2019 22:35
14.pdf укладений
28 січня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у зв'язку із зменшеням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору без зменшення кількості
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 116,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 686,00 UAH)