«Капітальний ремонт станції «ГНАТА ЮРИ» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у місті Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
20 430 631,00 UAH
UA-2019-01-14-000466-c 03362ca298c1427eb78fda47217f4be0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 12:30
Початок аукціону: 30 січня 2019 14:40
Очікувана вартість: 20 430 631,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 204 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт станції «ГНАТА ЮРИ» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у місті Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, станція "ГНАТА ЮРИ" лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000086 ● 59d18f59d307415e8bfacad3bf268f32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:41:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-01-14-000466-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-05-08 16:12:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт станції «ГНАТА ЮРИ» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у місті Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), 20430631UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 03362ca298c1427eb78fda47217f4be0, 2019-01-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) від 10.01.2019 № 31, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КП СПЕЦАВТОМАТИКА», протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір, затверджені рішенням тендерного комітету від 06.02.2019 № 150, договір від 26.02.2019 № 54-19-14. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить, вимог щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 26 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА" 17 366 036,86
UAH з ПДВ
17 366 036,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД 20 430 000,00
UAH з ПДВ
20 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 19:39
sign.p7s
07 лютого 2019 21:40
sign.p7s
07 лютого 2019 21:38
Інформаційний лист.pdf
28 січня 2019 23:18
Ст 17.pdf
28 січня 2019 23:18
Протокол.pdf
28 січня 2019 23:18
Ліцензія.pdf
28 січня 2019 23:18
Кваліфікація.pdf
28 січня 2019 23:18
Відповідність.pdf
28 січня 2019 23:18
Аналогічний договір.pdf
28 січня 2019 23:17
sign.p7s

Публічні документи

27 січня 2019 18:39
sign.p7s
27 січня 2019 18:38
Ст 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА"
#19484130
Переможець 17 366 036,86
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП СПЕЦАВТОМАТИКА"
#19484130
17 366 036,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 лютого 2019 11:02
контракт укладений
28 лютого 2019 10:58
контракт укладений
28 лютого 2019 10:58
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 18:44
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2020 18:21
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 18:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 246 125,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 874 354,25 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку