Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | http://www.det.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 9218@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2019 15:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 15:21 |
Початок аукціону: | 30 січня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 2 304 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 128,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 15:17 |
ТД.doc | |
14 січня 2019 15:17 |
Проект договору надання послуг (КП-Замовник).doc | |
14 січня 2019 15:17 |
Додаток 4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-31-000005 ● bbd645637bb540d59639e001e1d29119
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 13:14 |
31.01.2019 № 24
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-31 16:06:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-01-14-000401-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Проте, у пункті 7 «Інформація про мову, що застосовується під час проведення процедур закупівель» розділу І «Загальні положення » тендерної документації Замовником визначено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою».
Чому у пункті 7 тендерної документації не міститься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Згідно з частиною другою «Виправлення арифметичних помилок» розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що Замовник залишає за собою право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному тендерною документацією, за умови отримання письмової згоди на це Учасника, який подав тендерну пропозицію.
Разом з тим, відповідно до частини першої розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Слід зазначити, відповідно до норми статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Чому у тендерній документації міститься інформація що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-01 14:57:09
Пояснення
Розглянувши, Ваш запит повідомляємо через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2019-01-31-000005 відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» (UA-2019-01-14-000401-a) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ" |
647 160,00
UAH з ПДВ
|
647 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" |
2 131 920,00
UAH з ПДВ
|
1 482 069,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЙ-СІТІ |
2 304 000,00
UAH з ПДВ
|
2 271 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гроховський М.В |
2 304 000,00
UAH з ПДВ
|
2 287 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ" #38415597 |
Очікує рішення |
647 160,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 11:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 лютого 2019 15:09 |
Коментар щодо відміни: | через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2019-01-31-000005 відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» (UA-2019-01-14-000401-a) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі. |
01 лютого 2019 15:09
|
протокол |