Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах
Очікувана вартість
2 304 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000401-a b3176296ac7546dca5a943d90d009c3e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 15:21
Початок аукціону: 30 січня 2019 11:09
Очікувана вартість: 2 304 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 128,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, транспортні засоби Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 15:17
ТД.doc
14 січня 2019 15:17
Проект договору надання послуг (КП-Замовник).doc
14 січня 2019 15:17
Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000005 ● bbd645637bb540d59639e001e1d29119
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-31 16:06:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» код за ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-01-14-000401-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Проте, у пункті 7 «Інформація про мову, що застосовується під час проведення процедур закупівель» розділу І «Загальні положення » тендерної документації Замовником визначено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою».
Чому у пункті 7 тендерної документації не міститься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
2. Згідно з частиною другою «Виправлення арифметичних помилок» розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що Замовник залишає за собою право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному тендерною документацією, за умови отримання письмової згоди на це Учасника, який подав тендерну пропозицію.
Разом з тим, відповідно до частини першої розділу V тендерної документації зазначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Слід зазначити, відповідно до норми статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Чому у тендерній документації міститься інформація що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:57:09

Пояснення

Розглянувши, Ваш запит повідомляємо через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2019-01-31-000005 відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» (UA-2019-01-14-000401-a) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ" 647 160,00
UAH з ПДВ
647 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ" 2 131 920,00
UAH з ПДВ
1 482 069,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙ-СІТІ 2 304 000,00
UAH з ПДВ
2 271 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гроховський М.В 2 304 000,00
UAH з ПДВ
2 287 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 14:27
Статут ТК.pdf
29 січня 2019 14:27
Sertificat.pdf
29 січня 2019 14:27
Document_USR_1004921004.pdf
29 січня 2019 14:27
Лист-подяка.pdf
29 січня 2019 14:27
Лист-подяка 2.pdf
29 січня 2019 14:27
Витяг з реэстру ПДВ.pdf
29 січня 2019 14:27
4- технічні вимоги 22.pdf
29 січня 2019 14:26
1-1- специфікація.pdf
29 січня 2019 14:26
1-тендерна пропоз--.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 14:35
Досвід Чернігів.pdf
29 січня 2019 14:35
Досвід Хмельницький.pdf
29 січня 2019 14:35
Статут дн.pdf
29 січня 2019 14:35
Досвід Запоріжжя.pdf
29 січня 2019 14:35
Ст.17.pdf
29 січня 2019 14:35
Витяг ПДВ дн.pdf
29 січня 2019 14:35
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 15:07
Штатний розклад.pdf
29 січня 2019 15:07
Розшук.pdf
29 січня 2019 15:07
Працівники , дипломи.pdf
29 січня 2019 15:07
Протокол Зборів.pdf
29 січня 2019 15:07
Статут.pdf
29 січня 2019 15:07
ПДВ.pdf
29 січня 2019 15:07
ЄДР.pdf
29 січня 2019 15:07
7.Сертифікат Bi-Trek.jpg
29 січня 2019 15:07
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 15:18
Штатное №35.pdf
29 січня 2019 15:18
Статут.pdf
29 січня 2019 15:18
Договір з КНТ.pdf
29 січня 2019 15:18
Договір аренди.pdf
29 січня 2019 15:18
Довідка про рахунок.pdf
29 січня 2019 15:18
відгуки Інтеллі.pdf
29 січня 2019 15:18
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2019 15:18
Загальні відомості.pdf
29 січня 2019 15:18
Додаток 4.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 18:59
Статут ТОВ АЙ СІТІ 2018.pdf
28 січня 2019 18:59
наказ на директора.pdf
28 січня 2019 18:59
3 Договір GPS.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Бровко.pdf
28 січня 2019 18:59
дипломи Корзинников.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Ткаченко.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Гашко.pdf
28 січня 2019 18:59
дипломи Шибко.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Фоменко.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Тур.pdf
28 січня 2019 18:59
дипломи Богуна.pdf
28 січня 2019 18:59
дипломи Бабенко.pdf
28 січня 2019 18:59
диплом Пучкіна.pdf
28 січня 2019 18:59
наказ на директора.pdf
28 січня 2019 18:59
специфікація.pdf
28 січня 2019 18:59
Додаток 1 пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 10:20
доки.pdf
29 січня 2019 10:20
Обработка данных GPS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ"

ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ GMBH"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ"

ТОВ АЙ-СІТІ

ФОП Гроховський М.В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОМОБАЙЛ"
#38415597
Очікує рішення 647 160,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 11:54

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 лютого 2019 15:09
Коментар щодо відміни: через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2019-01-31-000005 відмінити процедуру закупівлі «Послуги з цілодобової обробки даних, отриманих від GPS-трекерів, встановлених на транспортних засобах» (UA-2019-01-14-000401-a) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі.
Документи:
01 лютого 2019 15:09
протокол