Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000381-a ffa16303e36442548217f2693315a9b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушенко Оксана Михайлівна

+380352244198 kztor-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11
Контактна особа: Пастушенко Оксана Михайлівна
+380352244198
kztor-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 14:00
Очікувана вартість: 970 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Тендерна документація

21 січня 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 17:08
Рішення про внесення змін ТД.docx
21 січня 2019 17:08
Тендерна документація.doc
14 січня 2019 15:04
технічні вимоги.docx
14 січня 2019 15:04
проект договору.docx
21 січня 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 17:08
Рішення про внесення змін ТД.docx
21 січня 2019 17:08
Тендерна документація.doc
14 січня 2019 15:04
Тендерна документація.doc
14 січня 2019 15:04
технічні вимоги.docx
14 січня 2019 15:04
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-000381-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз", Код ЄДРПОУ:39456152
Дата подання: 07 лютого 2019 15:07
рішення тендерного комітету Замовника прийняте всупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим має бути переглянуте та скасоване
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ « УКРТРАНССЕРВІС ГРУП», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 15:53
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-01-14-000381-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз", Код ЄДРПОУ:39456152
Дата подання: 07 лютого 2019 15:06
рішення тендерного комітету Замовника прийняте всупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим має бути переглянуте та скасоване
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ « УКРТРАНССЕРВІС ГРУП», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 17:09
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Газ природний для Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 січня 2019 14:47
Закінчення: 31 січня 2019 15:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60000 м³
Лот 1 Газ природний для Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Рєпіна, будинок 11
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 564 840,00
UAH з ПДВ
560 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз" 576 000,00
UAH з ПДВ
563 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 09:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 09:13
Довідка п.3ч.1ст.17.pdf
11 лютого 2019 09:13
Довідка п.2ч.1ст.17.pdf
11 лютого 2019 09:13
ДОВІДКА МВС.pdf
11 лютого 2019 09:13
ДОВІДКА ДФС.pdf
26 січня 2019 14:10
Електронний підпис
26 січня 2019 14:09
Уповноважена особа.pdf
26 січня 2019 14:09
технічне завдання.pdf
26 січня 2019 14:09
Статут +опис коп.pdf
26 січня 2019 14:09
ПАСПОРТ ФХП.pdf
26 січня 2019 14:09
ЛИСТ ВІДГУК ХІМ ТЕХ.pdf
26 січня 2019 14:09
КОПІЯ ВИПИСКИ.pdf
26 січня 2019 14:09
Істотні умови.pdf
26 січня 2019 14:09
закон.pdf
26 січня 2019 14:09
договору.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка ч.2ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка про ліцензію.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.8ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.4ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.3ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.2ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
Довідка п.10ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:09
довідка п. 9 ч. 1 ст.17.pdf
26 січня 2019 14:08
ВИТЯГ ЄДР.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 17:03
Електронний підпис
29 січня 2019 16:52
цінова 1.pdf
29 січня 2019 16:52
щодо підпису.pdf
29 січня 2019 16:52
установчі.pdf
29 січня 2019 16:52
проект договору.docx.pdf
29 січня 2019 16:52
кваліфікаційні.pdf
29 січня 2019 16:51
додатки.pdf
29 січня 2019 16:51
довідки.pdf
29 січня 2019 16:51
відгук КЕВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Рішення скасоване 560 820,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 560 820,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

07 лютого 2019 12:48
Електронний підпис
07 лютого 2019 12:43
повідомлення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 лютого 2019 16:48
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:47
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
560 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:48
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:47
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 00:14
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:55
ду 10.pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:55
дод.уг.9 до дог.19-569_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 14:53
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 13:21
дод. уг._8 додог._19-569_to_pdf.pdf зміни до договору
16 січня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:51
д.у.7 до дог. 19-569_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:09
Додаткова угода до договору 19-569.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:16
ДОД. УГ. 5 _to_pdf.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 09:41
ду2.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 12:33
569.FR12.pdf зміни до договору
17 липня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:55
договір укладений
25 лютого 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.1.1,1.2,2.1,2.2 договору. Доповнити договір пунктами 1.14-1.18, 3.4-3.13, 7.7-7.8
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: №19-569
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п.1.4, 1.6,1.7, 1.11, 1.13, 4.5, 7.7 договору
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При покращенні якості предмету закупівлі слід розуміти продовження дії договору на 20%
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.1 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №19-569
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 319 776,17
UAH (в тому числі ПДВ 53 296,03 UAH)