Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
179 400,00 UAH
UA-2019-01-14-000122-c c11d6ffa11dc470d9293955e5dc902cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Космічна, 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 січня 2019 15:34
Очікувана вартість: 179 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 794,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 упаковка
Рентгенівська плівка. Детальний опис - у додатку №1 до закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-000122-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3064906626
Дата подання: 12 лютого 2019 15:00
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 10:58
Доброго дня!

Згідно п. 2.2 розділу 2 «Відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації» Додатку № 1 учасник повинен надати гарантійний лист щодо строку придатності товару на момент поставки. Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 80% від терміну придатності, визначеного виробником. Строк придатності гарантує виробник/представник виробника/дилер/та ін. Отже за цим пунктом вимагалось підтвердження того, що саме на момент поставки термін придатності запропонованого товару буде складати не менше 80% від терміну придатності, визначеного виробником. Враховуючи викладене вище та приймаючи до уваги окремі тези вимоги, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що згідно умов Закупівлі та згідно положень Додатку № 3 випливає, що Договір поставки запропонованого товару укладається саме з учасником-переможцем Закупівлі, а не з виробником такого товару. Приймання товару за якістю здійснюється відповідно до умов такого Договору поставки, і саме від Постачальника як сторони такого договору залежить добросовісність виконання умови про термін придатності. Постає очевидним, що навіть при гарантуванні виробником «можливості» постачання певного товару, такий товар поставляється не безпосередньо виробником, а Постачальником, і які б строки придатності не гарантував виробник, тільки від Постачальника залежить, який саме товар він поставить.

В той же час, залишаючи осторонь питання убезпечення від можливих ризиків при поставці товару в цілому, слід зазначити, що згаданим п. 2.2 передбачалось надання відповідної гарантії від виробника, представника виробника, дилера та інших осіб, тобто в будь-якому випадку коло таких осіб не було обмежено, а також не вимагалось підтвердження відповідного статусу.
Таким чином ФОП Ганін А.Б. надав гарантійний лист згідно п. 2.2, а отже в цій частині не порушив умови Закупівлі.

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 15:00
Оскарження .PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 139 096,79
UAH з ПДВ
139 096,79
UAH з ПДВ
Документи
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ 172 051,00
UAH з ПДВ
172 051,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" 179 200,00
UAH з ПДВ
179 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 13:18
14.01.2019 Пленка.zip

Публічні документи

Публічні документи

22 січня 2019 17:24
Регістр. Карстрим.PDF
22 січня 2019 17:14
Документи AGFA.zip
22 січня 2019 16:05
Гарантія-1.pdf
21 січня 2019 13:22
Цінова пропозиція.PDF
21 січня 2019 13:22
МТВ.PDF
21 січня 2019 13:22
Довідка про учасника.PDF
20 січня 2019 16:11
Выписка2.jpg
20 січня 2019 16:11
Выписка1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ

ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 139 096,79
UAH з ПДВ
31 січня 2019 11:03
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
Переможець 172 051,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:56

Документи

31 січня 2019 11:03
Електронний підпис
31 січня 2019 10:57
Протокол №29.pdf

Документи

11 лютого 2019 15:56
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:53
Протокол №46.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
172 051,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 15:56
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:53
Протокол №46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 13:55
Договір №16-б.pdf укладений
25 лютого 2019 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 172 051,00
UAH з ПДВ