Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000109-c d9d4f4893ff347c18ce0317f00f8c747
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Садохін

+380676301240 devr77@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38836263
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniproekovtorresurs-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Іван Садохін
+380676301240
devr77@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 11:47
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Бориса Кротова 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000038 ● 446c908ca88b4245a1a7d8b544dcd749
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 18:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

18.03.2019 № 59

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-13-000280-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-13-000739-b 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-02-13-000806-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-13-000838-а 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-02-13-000727-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-02-13-000438-с 13.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-28-002325-а 28.02.2019
Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-14-003558-b 14.02.2019
Комунальне підприємство міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 040802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


9
UA-2019-02-19-000494-c
19.02.2019
Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об'єднання Жовтоводської міської ради»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-02-22-001528-b 22.02.2019
Виконавчий комітет Покровської селищної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2018-12-28-000323-b 28.12.2018
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-14-001321-а 14.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-01-14-000109-с 14.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


14
UA-2019-01-24-002431-b
24.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпровторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2018-09-17-000038-а 17.09.2018
Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

16 UA-2019-03-18-002017-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Дніпроековторресурс» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-22 15:34:56

Про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання» (оренда навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER (або еквівалент) без водія), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-000109-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Моніторингом встановлено, що замовником здійснено закупівлю послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER. Проте предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015:42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання».
Поясніть причину застосування при закупівлі послуг з оренди навантажувача-екскаватора коду ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання».
2. Відповідно до пункту 4.4 Розділу «Загальні положення» тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено - протягом 2019 року. Проте пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено період надання послуг з моменту підписання договору по 31 липня 2019 року. Поясніть зазначені розбіжності.
3. Частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема завізованим (шляхом проставлення підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутній проект договору, що не відповідає частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пунктом 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції зокрема інформацію у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутня інформація у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає пункту 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має в наявності обладнання та матеріально-технічну базу з відповідними умовами для зберігання та продажу машин, в тому числі станцію технічного обслуговування для проведення сервісного та гарантійного обслуговування запропонованої марки техніки. У тендерній пропозиції Кузьменко О.М. зазначена довідка відсутня.
Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутня копія аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання цього договору.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції Кузьменко О.М., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У тендерній пропозиції Кузьменко О.М. міститься лист про згоду виконання всіх умов проекту договору про закупівлю, які визначені тендерною документацією.
Проте моніторингом встановлено, що в тексті укладеного договору оренди з Кузьменко О.М. від 18.02.2019 № 18/02 відсутній п.3.1 проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації, а саме: орендна плата за користування об’єктом оренди здійснюється Орендарем протягом 120 банківських днів з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Натомість в укладеному договорі містяться пункти 4.3.8; 8.6; 8.7, які не передбачені проектом договору, що є Додатком 2 до тендерної документації.
Поясніть причину укладання договору оренди, текст якого відрізняється від тексту проекту договору, що є Додатком є Додатком 2 до тендерної документації.
5.Укладеним Замовником договором оренди з Кузьменко О.М. від 18.02.2019 № 18/02 передбачені Додаток №1 – протокол узгодження договірної ціни та Додаток 2 – акт приймання – передачі об’єкту оренди.
Поясніть причину відсутності зазначених Додатків до вищезазначеного укладеного договору оренди.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-27 15:19:10

Пояснення щодо закупівлі : Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія UA-2019-01-14-000109-c

1.Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Моніторингом встановлено, що замовником здійснено закупівлю послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER. Проте предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015:42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання». Поясніть причину застосування при закупівлі послуг з оренди навантажувача-екскаватора коду ДК 021:2015:42410000-3 –«Підіймально-транспортувальне обладнання»


Зв'язку з тим, що у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 немає відповідного коду предмету закупівлі :«Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія» причинами застосування були взяті такі чинники, як: - максимально наближені технічним характеристиками предмету Закупівлі відповідному коду класифікатора ДК 021:2015, де словосполучення "Підіймально-транспортувальне обладнання"- відповідає визначенню "навантажувач-екскаватор"; - консультації з Відділом Турботи майданчика: «zakupki.prom.ua», де відповіддю по заданому питанню було наступне: «Обраний Вами код ДК не суперечить Наказу 454 МЕРТ, який регламентує його вибір .... відсутній законодавчий акт, який би містив чітку інструкцію щодо вибору кодів ДК. Наказ 454 містить лише рекомендацію, щодо того по якому символу це слід робити»; - З метою досягнення максимальної ясності для потенційних Постачальників було проведено попередній моніторинг закупівель в системі прозоро щодо закупівель з аналогічним формулюванням «оренда навантажувача-екскаватора без водія», або «оренда екскаватора» та встановлено, що аналогічні закупівлі здійснювались саме з даним кодом класифікатора - 021:2015:42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання». Повна деталізація предмету Закупівлі з метою чіткого і зрозумілого пошуку потенційними постачальниками була вказана в тендерній документації, яку було завантажено на сайт zakupki.prom.ua у розділі- "Інформація про закупівлю" - "Узагальнена назва закупівлі",а саме було вказано - "Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія".

2. Відповідно до пункту 4.4 Розділу «Загальні положення» тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено - протягом 2019 року. Проте пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено період надання послуг з моменту підписання договору по 31 липня 2019 року. Поясніть зазначені розбіжності. Пунктом 1

Необхідність використання терміну надання послуг оренди «протягом 2019 року» відображена в календарному плані закупівель підприємства та обумовлена залежністю від початкової дати укладення договору з метою використання орендованої техніки для певного об’єму робіт. Виходячи з необхідності залучення навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER (або його еквіваленту) до здійснення господарської діяльності підприємства, з метою найбільш ефективного використання коштів, при визначенні терміну оренди було враховано об’єм робіт та час необхідний для їх виконання із залученням орендованої техніки, зважаючи на орієнтовну дату укладення договору оренди.
Термін «Протягом» було вжито для визначення періоду, в який для підприємства є актуальним надання в оренду технічного засобу. Термін дії оренди в пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації деталізовано в кінцеву дату формулюванням: «31 липня 2019 року».
Таким чином, термін «Протягом» - не має на увазі собою саме кінець року, має однакове змістовне навантаження і стилістично не несе розбіжностей з виразом: «по 31 липня 2019 року».



3. Частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема завізованим (шляхом проставлення підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутній проект договору, що не відповідає частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Пунктом 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції зокрема інформацію у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутня інформація у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає пункту 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має в наявності обладнання та матеріально-технічну базу з відповідними умовами для зберігання та продажу машин, в тому числі станцію технічного обслуговування для проведення сервісного та гарантійного обслуговування запропонованої марки техніки. У тендерній пропозиції Кузьменко О.М. зазначена довідка відсутня. Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. У тендерній пропозиції переможця торгів Кузьменко О.М. відсутня копія аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання цього договору. Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції Кузьменко О.М., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.


Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Переможець у своїх поясненнях зазначив, що відсутність документів у тендерній пропозіції обумовлена технічною помилкою, всі документи є в наявності та були надані за вимогою замовника, однак не могли бути завантажені на сайт закупівель, оскільки технічно така можливість після завантаження договору до системи не передбачена.
Окремо зазначаю, що довідка про наявність аналогічних поставок знаходиться в тендерній документації, яку було завантажено на сайт учасником тендеру.
Оскільки оформлення учасником тендерної документації з помилками не вплинуло на зміст його тендерної пропозиції, скасування тендеру з формальних причин, за умови надання учасником всієї необхідної документації, призвело б до зупинки виконання робіт підприємством, порушення ритму комплексних заходів щодо поліпшення та благоустрою міста, що мало б наслідком втрату бюджетних коштів.
Відповідно до вищевказаного, було встановлено відповідність учасника тендеру вимогам тендерної документації та укладено договір за найбільш вигідною ціновою пропозицією.


4. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У тендерній пропозиції Кузьменко О.М. міститься лист про згоду виконання всіх умов проекту договору про закупівлю, які визначені тендерною документацією. Проте моніторингом встановлено, що в тексті укладеного договору оренди з Кузьменко О.М. від 18.02.2019 № 18/02 відсутній п.3.1 проекту договору, що є Додатком 2 до тендерної документації, а саме: орендна плата за користування об’єктом оренди здійснюється Орендарем протягом 120 банківських днів з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Натомість в укладеному договорі містяться пункти 4.3.8; 8.6; 8.7, які не передбачені проектом договору, що є Додатком 2 до тендерної документації. Поясніть причину укладання договору оренди, текст якого відрізняється від тексту проекту договору, що є Додатком є Додатком 2 до тендерної документації.

З метою приведення у відповідність умов договору вимогам тендерної документації, зважаючи на помилкове включення до тексту окремих пунктів, що не впливають на основні умови договору, сторонами узгоджено підписання додаткової угоди до укладеного договору, копію якої буде направлено Вам невідкладно після нотаріального засвідчення.
Крім того, звертаю Вашу увагу, що учасником тендеру було надано згоду на виконання умов договору, саме у редакції, розміщеній при проведенні тендеру.



5.Укладеним Замовником договором оренди з Кузьменко О.М. від 18.02.2019 № 18/02 передбачені Додаток №1 – протокол узгодження договірної ціни та Додаток 2 – акт приймання – передачі об’єкту оренди. Поясніть причину відсутності зазначених Додатків до вищезазначеного укладеного договору оренди.

Вказані Вами Додаток №1 – протокол узгодження договірної ціни та Додаток 2 – акт приймання – передачі об’єкту оренди було підписано сторонами(18.02.019).
Враховуючи відсутність можливості розміщення додаткових документів після проведення тендеру та публікації укладеного договору, надаю вищевказані документи до даної відповіді.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо заходів по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, аргументовані заперечення, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. викладених у висновку державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби України. При проведенні закупівлі послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER, замовником, з метою досягнення максимальної ясності для потенційних Постачальників, було проведено попередній моніторинг закупівель в системі прозоро щодо закупівель з аналогічним формулюванням «оренда навантажувача-екскаватора без водія», або «оренда екскаватора» та встановлено, що аналогічні закупівлі здійснювались саме з даним кодом класифікатора - 021:2015:42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання». Повна деталізація предмету Закупівлі з метою чіткого і зрозумілого пошуку потенційними постачальниками була вказана в тендерній документації, яку було завантажено на сайт zakupki.prom.ua у розділі- "Інформація про закупівлю" - "Узагальнена назва закупівлі",а саме було вказано - "Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія". У зв'язку з тим, що у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 немає відповідного коду предмету закупівлі :«Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія» причинами застосування були взяті такі чинники, як: максимально наближені технічним характеристикам предмету Закупівлі відповідному коду класифікатора ДК 021:2015, де словосполучення "Підіймально-транспортувальне обладнання"- відповідає визначенню "навантажувач-екскаватор"; проведені відповідні консультації з Відділом Турботи майданчика: «zakupki.prom.ua», де відповіддю по заданому питанню було наступне: «Обраний Вами код ДК не суперечить Наказу 454 МЕРТ, який регламентує його вибір .... відсутній законодавчий акт, який би містив чітку інструкцію щодо вибору кодів ДК. Наказ 454 містить лише рекомендацію, щодо того по якому символу це слід робити». Усунути порушення у вигляді дозавантаження в систему наявних у Постачальника, але не опублікованих, з технічних причин документів, не уявляється можливим, через відсутність технічної можливості розміщення додаткових документів після проведення тендеру та публікації укладеного договору. З метою приведення у відповідність умов договору вимогам тендерної документації, зважаючи на помилкове включення до тексту окремого пункта п.4.3.8, та зважаючи на технічну помилку, відсутнього п.3.1 проекту договору, що не впливають на основні умови договору, сторонами узгоджено підписання, протягом 3-х наступних днів, додаткової угоди до укладеного договору, копію якої буде направлено Вам невідкладно після нотаріального засвідчення, за вашим запитом. Звертаю Вашу увагу, що Наявність окремих пунктів, а саме, п. 8.6 щодо роз’яснення нотаріусом змісту прав та обов’язків за цим договором, правових наслідків укладеного правочину відповідно до Цивільного та Сімейного кодексів України, та наявний п. 8.7 щодо складання договору у трьох примірниках. що не впливають на істотні умови договору, обумовлена вимогами до нотаріальної форми договору.

2019-04-09 10:12:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕНКО МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 12:57
скан паспорта+код.jpg
31 січня 2019 12:57
скан паспорта.jpg
31 січня 2019 12:57
photo_2018-12-14_11-49-49.jpg
31 січня 2019 12:57
photo_2018-12-14_11-49-52.jpg
31 січня 2019 12:57
1.jpg
31 січня 2019 12:57
2.jpg
31 січня 2019 12:57
3.jpg
31 січня 2019 12:57
4.jpg
31 січня 2019 12:57
5.jpg
31 січня 2019 12:57
6.jpg
31 січня 2019 12:57
7.jpg
31 січня 2019 12:57
8.jpg
31 січня 2019 12:57
9.jpg

Публічні документи

31 січня 2019 13:21
ФОП СИДОРЕНКО 2.zip
31 січня 2019 13:21
ФОП СИДОРЕНКО.zip

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "СИДОРЕНКО МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2174007830
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 22:06

Документи

04 лютого 2019 22:06
sign.p7s
04 лютого 2019 18:01
проток нав1.jpg
04 лютого 2019 18:01
проток нав2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 22:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2174007830
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 22:06
sign.p7s
04 лютого 2019 18:01
проток нав1.jpg
04 лютого 2019 18:01
проток нав2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 лютого 2019 11:03
1.tiff укладений
20 лютого 2019 11:01
2.tiff укладений
20 лютого 2019 11:01
3.tiff укладений
20 лютого 2019 11:01
4.tiff укладений
20 лютого 2019 11:01

Актуальні тендери

До пошуку