Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 458 190,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
13 січня 2019 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2019 14:38 |
2-ТД-Харчування.doc | |
13 січня 2019 14:38 |
2-Додатки до ТД-Харчування.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000031 ● e7ab0fce6b294f28bcc543c8b1acc360
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-13-000011-c 13.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-03 11:08:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти» (ID: UA-2019-01-13-000011-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Водночас, у тендерній документації щодо закупівлі «Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти» (ID: UA-2019-01-13-000011-c) відсутня зазначена вимога.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з яких причин тендерна документація, в частині застосування заходів із захисту довкілля, не відповідала вимогам Закону № 922.
2. Відповідно до п. 2.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі пропозиції зобов’язані надати гарантійний лист про те, що харчування дітей здійснюватиметься з якісних продуктів, на які наявні сертифікати якості (чи відповідності, тощо) та такі продукти відповідають всім вимогам, які передбачені Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями).
Водночас, учасниками торгів (переможцями) - ФОП Сидор Марія Романівна (за лотами № 1, 2 і 4), ФОП Маркіна Світлана Никифорівна (за лотом № 3) та ФОП Максимишин Андрій Богданович (за лотом № 5) у складі своїх тендерних пропозицій вищезазначених гарантій не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерні пропозиції ФОП Сидор Марія Романівна (за лотами № 1, 2 і 4), ФОП Маркіна Світлана Никифорівна (за лотом № 3) та ФОП Максимишин Андрій Богданович (за лотом № 5) як такі, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922?
3. Відповідно до Додатку 4 «Технічна специфікація на закупівлю «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти)» механізм організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Замовника повинен здійснюватися учасником-переможцем відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/239 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» (далі – Наказ №242/239) зі змінами, постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами.
Наказом №242/239 передбачено, що керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають послуги із забезпечення харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
Водночас, учасниками торгів (переможцями) - ФОП Сидор Марія Романівна (за лотами № 1, 2 і 4), ФОП Маркіна Світлана Никифорівна (за лотом № 3) та ФОП Максимишин Андрій Богданович (за лотом № 5) у складі своїх тендерних пропозицій надано примірні двотижневі меню, які не затверджені відповідно до Наказу №242/239 та не погоджені територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерні пропозиції ФОП Сидор Марія Романівна (за лотами № 1, 2 і 4), ФОП Маркіна Світлана Никифорівна (за лотом № 3) та ФОП Максимишин Андрій Богданович (за лотом № 5) як такі, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-08 23:28:27
Обґрунтовані пояснення в межах проведення моніторингу
Відділ освіти Новороздільської міської ради, розглянувши поставлені Західним офісом Держаудитслужби запитання в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти» (ID: UA-2019-01-13-000011-c), надає обґрунтовані пояснення.
Питання 1. Справді, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що ні Закон № 922, ні роз’яснення Мінекономрозвитку, ні будь-які інші нормативні акти у сфері публічних закупівель НЕ МІСТЯТЬ визначення заходів із захисту довкілля. Також відсутні будь-які вказівки на те, які саме заходи із захисту довкілля потрібно передбачати у тендерній документації.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає та самостійно ФОРМУЛЮЄ вимоги у тендерній документації, що стосуються охорони довкілля, навколишнього середовища тощо, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Саме для реалізації даної вимоги Закону № 922, при розробленні та затвердженні тендерної документації щодо закупівлі «Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти» (ID: UA-2019-01-13-000011-c), було передбачено, що «Механізм організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Замовника повинен здійснюватися учасником-переможцем відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/239 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зі змінами». Саме в даному наказі передбачена необхідність додержання вимог санітарного законодавства; контроль за безпекою і якістю продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції; обов’язкова наявність супровідних документів, які свідчать про походження та якість продуктів харчування». Ці заходи та вимоги безпосередньо пов’язані з забезпеченням безпечного середовища для життя і здоров'я дітей у навчальному закладі.
Окрім того, у Технічному завданні передбачена вимога про те, що учасник-переможець процедури закупівлі повинен здійснювати відповідну оплату за комунальні послуги: теплопостачання, водопостачання, електропостачання, газопостачання, дезінсекція, дератизація. Відповідна оплата за комунальні послуги сприяє економному та раціональному споживанню природніх ресурсів надавачами послуг.
Також пунктом 5.3. Технічної специфікації передбачалось, що доставка сировини та готової продукції має здійснюватися спеціалізованим транспортом з дотриманням вимог санітарії. Дана вимога також пов’язана із захистом довкілля. Оскільки використання транспорту належного санітарного стану не забруднює навколишнє природнє середовище, забезпечує збереження якості продуктів харчування. Що також в результаті ЗАПОБІГАЄ псуванню та забрудненню довкілля залишками даних продуктів.
Отже, враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерним комітетом у тендерній документації БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО ДОСТАТНЬО ВИМОГ ТА ЗАХОДІВ, які мають вживати надавачі послуг з харчування, та які прямо чи опосередковано стосуються охорони довкілля.
Питання 2.
Справді, відповідно до п. 2.1 Розділу V тендерної документації передбачалось, що учасники у складі пропозиції зобов’язані надати гарантійний лист про те, що харчування дітей здійснюватиметься з якісних продуктів, на які наявні сертифікати якості (чи відповідності, тощо) та такі продукти відповідають всім вимогам, які передбачені Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями). Але, звертаємо вашу увагу, що у складі пропозицій учасників ФОП Сидор Марія Романівна, ФОП Маркіна Світлана Никифорівна та ФОП Максимишин Андрій Богданович НАЯВНІ технічні специфікації, в яких зазначено: «5.1. Надання послуг у необхідних об’ємах та гарантованій якості. КОЖНА ПАРТІЯ ТОВАРУ (з якого відбувається приготування страв) ПОВИННА СУПРОВОДЖУВАТИСЬ ДОКУМЕНТАМИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ санітарно-гігієнічним вимогам. 5.2. Забезпечити КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ СИРОВИНИ та готових продуктів, санітарний стан шкільних їдалень». Тобто в даному документів фактично ПРОДУБЛЬОВАНО СУТЬ вище вказаного гарантійного листа.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на визначення формальних (несуттєвих) помилок, яке наявне у тендерній документації замовника. Так в абз. 3 п. 1.7. Розділу ІІІ, передбачено: «До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що НЕ НІВЕЛЮЮТЬ ТЕХНІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ учасника». І далі в тексті зазначено серед ознак формальних помилок наступне: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі ЯКЩО ТАКА ІНФОРМАЦІЯ ПОВНІСТЮ ВІДОБРАЖЕНА в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.»
Отже, виходячи з вище викладеного, та враховуючи те, що хоча учасниками і не надано окремого гарантійного листа щодо якісних продуктів, на які наявні відповідні документи, проте, у технічній специфікації, яка подана даними учасниками, ПІДТВЕРДЖЕНО ОБОВ’ЯЗОК УЧАСНИКА разом з кожною партією товару (з якого відбувається приготування страв) надавати документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.
Питання 3.
Додатком 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації передбачалось, що саме УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ при організації харчування учнів повинен дотримуватись вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/239 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» (далі – Наказ №242/239) зі змінами, постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами. У тендерній документації ВІДСУТНЯ вимога, що учасники торгів вже на етапі підготовки та подання документів на участь у тендері мають свої двотижневі меню погоджувати з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. Окрім того, і у самих наказах Міністерства освіти і науки України, які згадуються вище НЕ ЗАЗНАЧЕНО про те, що таке погодження двотижневих меню у територіальних установах державної санітарно-епідеміологічної служби потрібні САМЕ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОЦЕДУР. Дана ВИМОГА СТОСУЄТЬСЯ уже безпосередніх надавачів послуг, тобто ПЕРЕМОЖЦІВ процедури, які визначаються після подання документів за результатами проведеного аукціону. Відповідно учасники не повинні були погоджувати свої двотижневі меню саме на етапі подання пропозицій, так як така вимога відсутня у тендерній документації та вище вказаних нормативних актах.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерні пропозиції ФОП Сидор Марія Романівна (за лотами № 1, 2 і 4), ФОП Маркіна Світлана Никифорівна (за лотом № 3) та ФОП Максимишин Андрій Богданович (за лотом № 5) містили незначні помилки, які законно віднесено тендерним комітетом до формальних (ч. 3 ст. 22 Закону). В іншому, зазначені тендерні пропозиції повністю ВІДПОВІДАЛИ вимогам тендерної документації замовника та містили усі документи, які підтверджували відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі, згідно ст. 17 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-11 23:53:51
Пояснення з власної ініціативи
09 квітня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти» (ID: UA-2019-01-13-000011-c).
В даному опублікованому Висновку містяться суперечливі відомості, які перешкоджають правильному розумінню змісту даного документа. А саме, у відповідному полі «Статус моніторингу», зазначено, що «Порушення не виявлено». Проте, у самому тексті Висновку за результатами моніторингу, зазначено, що порушення наявні.
Частиною ч. 8 ст.71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «8. Замовник має право протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.»
Враховуючи дане положення Закону, просимо:
1. Роз’яснити зміст вашого Висновку, в тому числі, виявлені чи не виявлені порушення?
2. Чи враховано, при проведенні моніторингу та формуванні Висновку, пояснення замовника з приводу поставлених питань?
3. Чому не спростовано подані замовником пояснення та заперечення з приводу поставлених питань?
4. Які конкретні заходи зобов’язаний замовник здійснити, за результатами моніторингу та згідно опублікованого Висновку Західного офісу Держаудитслужби ?
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації харчування учнів у Новороздільський НВК імені В.Труша (Малозабезпечені, Діти сироти, Діти учасники АТО, Діти чорнобильці) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 70 920,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 350,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2019 14:38 |
2-ТД-Харчування.doc |
13 січня 2019 14:38 |
2-Додатки до ТД-Харчування.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сидор Марія Романівна #2159908062 |
Переможець |
70 841,20
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2019 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 23:41
|
НВК.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 23:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:57
|
НВК харчування .pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 18:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 23:43
|
Харч. учнів Сидор НВК .pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 23:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 14:54
|
договір лот 1.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 08:01
|
Договір | укладений |
15 лютого 2019 06:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із технічною помилкою, а саме не завантаження однієї сторінки договору, Замовником повторно розміщено повний текст договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися викласти у новій редакції розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cторони погодили продовжити строк дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року, а саме до 31.03.2020 р. Більш детально – у прикріпленому файлі Загальна сума договору та обсяги постачання буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2019 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовнику) і становить 14168,00 (чотирнадцять тисяч сто шістдесят вісім грн.). 2. Викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п.3.1. Загальна сума договору з урахуванням суми 20%-ї угоди складає: Лот 1- 85009,20 (вісімдесят п’ять тисяч дев’ять грн.20 коп.) . 3. Викласти п. 10.1. Договору у такій редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 02.03.2020 р.” З огляду на викладене вище, Замовник підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |