Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ (В КОМПЛЕКТІ ІЗ ПЗ)
Очікувана вартість
1 099 220,00 UAH
UA-2019-01-12-000056-b da4a16e12e774f208e492bde967509e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баран Валентина Петрівна

+380385832741 ku_dun_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ДУНАЄВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02004255
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 7
Контактна особа: Баран Валентина Петрівна
+380385832741
ku_dun_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2019 22:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 15:50
Очікувана вартість: 1 099 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 992,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 комплекти
КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ (В КОМПЛЕКТІ ІЗ ПЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО , будинок 7, (КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ДУНАЄВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА ЦЕНТРЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 10:44
1.2 Додаток 2 (із змінами).docx
16 січня 2019 10:44
Таблиця змін тендерної документації - комп (додаток 1).doc
12 січня 2019 22:05
1.1 Додаток 1.docx
12 січня 2019 22:05
1.2 Додаток 2.docx
12 січня 2019 22:05
1.3 Додаток 3.docx
12 січня 2019 22:05
1.4 Тендерна документація - комп.doc
16 січня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2019 22:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 10:44
1.2 Додаток 2 (із змінами).docx
16 січня 2019 10:44
Таблиця змін тендерної документації - комп (додаток 1).doc
12 січня 2019 22:05
1.1 Додаток 1.docx
12 січня 2019 22:05
1.2 Додаток 2.docx
12 січня 2019 22:05
1.3 Додаток 3.docx
12 січня 2019 22:05
1.4 Тендерна документація - комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 15 січня 2019 11:52
Дата відповіді: 15 січня 2019 18:21
Шановний Замовник! У ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, Ви вимагаєте БФП на зразок НР М130А, я кий не має інтерфейсів ні WiFi, ні Ethernet. А Ви вказуєте у вимогах, що вони там присутні. Просимо чітко вказати, Вам потрібен БФП з не гіршими характеристиками, ніж у НР М130А ТА який матиме інтерфейси WiFi та Ethernet, чи Вам потрібен БФП чітко з характеристиками, не гіршими, як у НР М130А (без мережевого інтерфейсу та без WiFi).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Під час визначення технічних характеристик на багатофункціональний пристрій (лазерний) тендерний комітет виходив з норми максимальної економії коштів, тому в технічному завданні зазначено мінімальні вимоги до пристрою. Якщо учасником буде запропонований еквівалент, який за технічними характеристиками відповідатиме технічному завданню, або навіть його перевершить, така пропозиція учасника не буде відхиленою.
ДОДАТОК 3 до тендерної документації ДОГОВІР про закупівлю товарів
Дата подання: 15 січня 2019 12:20
Дата відповіді: 15 січня 2019 18:27
Шановний Замовник! У Проекті Договору, що викладений у Додатку 3 до Тендерної документації вказано " 5.1. Строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2019 року. 5.2. Місце поставки товарів: _____________________________________________(згідно заявок замовника). Строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. " Разом з цим у Додатку 1.4 Тендерна Документація вказане єдине місце поставки за юридичною адресою Замовника. І не зрозуміло, який "строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін": 10 днів з дня отримання заявки від Замовника чи дата до 31.12.2019 року? Просимо внести ясність по цим двом питанням : про місце та строки поставки Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання.
Відповідно до оголошеної процедури - строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: є до 31 грудня 2019. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО , будинок 7, (КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ДУНАЄВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА ЦЕНТРЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ").
Примітка (згідно заявок замовника) визначає пріоритетну можливість Замовника формувати поставку товару у зв'язку з наявністю фінансування та виробничих потреб.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-12-000056-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 15 січня 2019 19:17
Технічні вимоги БФП
Шановний Замовник! Вимагаємо відповісти на питання по суті питання, а не уникати конкретної відповіді. Опишіть коректно, будь ласка, детальні технічні вимоги до БФП, що будуть вимагатись Вами при проведенні процедури даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 10:25
Тендерний комітет уважно розглянув вимогу учасника, вирішив надати більш ширші вимоги до предмету закупівлі, а саме до багатофункціонального пристрою, виклавши додаток 2 в новій редакції, а також на вимогу Закону України "Про публічні закупівлі" відобразити внесені зміни у вигляді порівняльної таблиці.
Номер вимоги: UA-2019-01-12-000056-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 06 лютого 2019 16:51
Вимога до розгляду пропозиції
Добрий день, щодо вашого протоколу засідання тендерного комітету про відміну моєї пропозиції, прошу зауважити, що в вимогах Вашої Тендерної Документації, було зазначено про необхідність завантаження документів, які є актуальними і повними до вашої вимоги. Мною було надано всі документи з вашого переліку і додано зміни в документ цінова пропозиція.
В ТД нічого не було сказано про необхідність дотримання критерію по часу і неможливості додавання файлів до системи (або які не будуть розглядатися). Поясніть будь-ласка, чим ви керувалися відмінивши мою пропозицію, яка э значно вигіднішою за наступного учасника? Головним завдання торгів є економія бюджетних коштів, чи не так?
Дякую за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2019 22:48
Шановний учасник. Дякуємо за Ваше запитання.

Вважаємо за необхідне прокоментувати прийняте Нами рішення та надати обґрунтовані роз’яснення.

Отже, протокольним рішенням № 5/К від 06.02.2019 року Вашу пропозицію було відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Відповідно до вимог п. 3.1.1. та п. 3.4.1. Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку № 1, зазначивши, що тендерна пропозиція вважаються дійсною протягом не менше 115 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак учасник надала форму пропозиції в якій зазначила, що її пропозиція чинна 20 календарних днів, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2) Відповідно до вимог п. 3.1.5. Розділу 3 Тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте учасником в складі пропозиції даного листа не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3) Відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу 3 Тендерної документації, учасником має бути надана довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації обчислювальних машин, частин та приладдя до них, переліку організацій (замовників) з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках, разом з копією аналогічного договору, що вказані в довідці, проте учасником в складі пропозиції даної інформації не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації;
4) Відповідно до вимог п. 6.4.6. Розділу 6 Тендерної документації, учасник повинен надати гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, проте учасником в складі пропозиції даного гарантійного листа не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Крім того, відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ, ОТРИМАНІ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ЇХ ПОДАННЯ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ТА АВТОМАТИЧНО ПОВЕРТАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМ, ЯКІ ЇХ ПОДАЛИ.

Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 28.01.2019 року до 00 год. 00 хв.

Таким чином, зазначені вище документи, що подані після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної Пропозиції Учасника.

Разом з тим, у складі Вашої Пропозиції, поданої до кінцевого строку подання Пропозицій, відсутні розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу до кінцевого строку подання Пропозицій документи, зазначені у протоколі засідання тендерного комітету від 06.02.2019 року, що не відповідає умовам Документації в цій частині.

Враховуючи викладене, Ваша Пропозиція не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Нами із зазначених підстав, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої Вимоги в цій частині.

Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої Вимоги.

ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ЗАМОВНИКА ТОРГІВ НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМІНИ СВОГО РІШЕННЯ, ОСКІЛЬКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 1 028 200,00
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 1 016 848,99
UAH з ПДВ
994 864,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 1 047 666,90
UAH з ПДВ
1 005 555,55
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 097 567,46
UAH з ПДВ
1 097 567,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2019 20:28
Електронний підпис
27 січня 2019 20:27
Цінова пропозиция.pdf
27 січня 2019 20:27
Реєстр документів.pdf
27 січня 2019 20:27
ВПВ17.pdf
27 січня 2019 20:27
Інші документи.pdf
27 січня 2019 20:27
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 22:12
Договір.pdf
02 лютого 2019 20:08
Електронний підпис
02 лютого 2019 13:29
Витяг.pdf
02 лютого 2019 13:12
ІПН.pdf
02 лютого 2019 13:12
Паспорт.pdf
02 лютого 2019 13:12
Договір оновлено.pdf
27 січня 2019 23:59
Витяг.pdf
27 січня 2019 23:59
Відгук.pdf
27 січня 2019 23:59
Цінова пропозиція1.pdf
27 січня 2019 23:59
Договір.docx.pdf
27 січня 2019 23:59
Виписка.pdf
27 січня 2019 23:59
Виписка - копия.pdf
27 січня 2019 23:59
Відгук - копия.pdf
27 січня 2019 23:59
Витяг - копия.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 17:00
Довідка_ДФС.pdf
12 лютого 2019 13:01
Довідка_УМВС.pdf
23 січня 2019 12:52
Електронний підпис
23 січня 2019 12:48
27.Статут.pdf
23 січня 2019 12:48
26.Протокол.pdf
23 січня 2019 12:48
23.Наказ.pdf
23 січня 2019 12:48
20.Лист_вiдгук_(ПМСД).pdf
23 січня 2019 12:48
19.Лист_вiдгук_(ВРДА).pdf
23 січня 2019 12:48
14.Довiдка_з_банку.pdf
23 січня 2019 12:48
13.Довiдка_(санкцii).pdf
23 січня 2019 12:48
3.Витяг_(ПДВ).pdf

Публічні документи

25 січня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ
#3166300052
Відхилено 930 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 22:02
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3121918647
Відхилено 994 864,58
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:15
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 1 005 555,55
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
1 005 555,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 17:24
Дод.угода_2 від 25.04.19_комп.обладнання.PDF зміни до договору
26 квітня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 15:35
Додаткова угода 1 від 14.03.19_покращення якості предмету закупівлі.PDF зміни до договору
14 березня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 15:16
Договір укладений
01 березня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 005 555,55
UAH (в тому числі ПДВ 167 592,59 UAH)