Електрична енергія
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-01-12-000053-c 95c31e44e0da45f78ccaa0cf204fc48f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2"
Код ЄДРПОУ: 21433430
Місцезнаходження замовника: 60000, Україна, Чернівецька обл., м. Хотин, вул. А. Борулі, 8
Контактна особа замовника: Микола Проданюк
+380993056626
spec-school2@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2019 23:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78603 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, А. Борулі 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 січня 2019 21:44
Електронний цифровий підпис
17 січня 2019 21:44
ТД Електроенергія інтернат 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-16-000019 ● 41a540ccb5d84cc8a2af242dfa10aeba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-16 15:52:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.01.2019 № 3

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Скутар К.В. від 16.01.2019

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 січня 2019 року №3

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-01-12-000053-с від 12.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на лист Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі "електрична енергія" ID моніторингу: UA-M-2019-01-16-000019, повідомляємо наступне: 1. Помилки, вказані по результатам моніторингу, виникли через те, що майданчик оновлював свої дані і тендерні документи і підпис не прикріпилися. 2. Сьогодні виправлено допущені помилки, тендерна документація розміщена, підписана КЕП, план закупівлі розміщений в прозорро. Дякуємо за проведений моніторинг.

2019-01-17 21:48:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2", 21433430, Україна, м. Хотин, вул. А. Борулі, 8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 230000UAH, 09310000-5, ДК021, 78603, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 95c31e44e0da45f78ccaa0cf204fc48f, 2019-01-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом "Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2" (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не оприлюднено річний план закупівель на 2019 рік, відповідно до якого здійснюється дана закупівля. Також, на порушення вимоги частини першої статті 10 Закону, відповідно до якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, Замовником не оприлюднено тендерну документацію із зазначенням обов’язкових складових відповідно до частини другої статті 22 Закону (кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов). Крім цього, Замовником не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-12-000053-с, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку)., 16 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог статті 4, частини першої статті 10 Закону та абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №190, із змінами, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-01-24 11:09:24

Інформація про відміну

Дата відміни
27 січня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку