Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
325 600,00 UAH
UA-2019-01-12-000048-b 0698763b269b40cca5fa5a5344412fb8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Оксана Володимирівна

380473524215
380976962027
kors_inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591529
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, Благовісна,75
Контактна особа: Луценко Оксана Володимирівна
380473524215,380976962027
kors_inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «електрична енергія» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі » (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2018-11-23-001874-b / UA-2018-12-11-002396-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2019 20:13
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148000 Кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

12 січня 2019 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
Переможець 325 600,00
UAH з ПДВ
12 січня 2019 20:13

Документи

12 січня 2019 20:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2019 20:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
325 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2019 20:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:20
Scan124567675.PDF укладений
29 листопада 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 10:17
Scan124567675.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 16:52
Д.УГ. №4.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 16:51
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 15:58
ДУ від 13.12.2019.jpg зміни до договору
14 лютого 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 13:04
ДУ від 29.01.2019.jpg зміни до договору
30 січня 2019 13:04
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 21:21
дод.угод.електр. 2.pdf зміни до договору
25 січня 2019 21:20
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 21:19
дод.угод.електр. 1.pdf зміни до договору
25 січня 2019 21:17
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 15:34
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
25 січня 2019 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 23.01.2019 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 23.01.2019 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 29.01.2019 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди від 13.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди від 19.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 27.11.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: 228689.60 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди (фактичне споживання)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 228 689,60
UAH (в тому числі ПДВ 38 114,93 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 27.11.2019 року