Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
472 000,00 UAH
UA-2019-01-12-000039-b d1a1a64c98144a40bd4230f7323e4a68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Алла Миколаївна

380954248882 balmisto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська міська рада Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058628
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна,б.16
Контактна особа: Жидкіх Алла Миколаївна
380954248882
balmisto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 01:00
Початок аукціону: 29 січня 2019 13:21
Очікувана вартість: 472 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Продукти харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Яловичина охолоджена 1-ї категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, дошкільні навчальні заклади Балаклійської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:05
ТД Яловичина 2019-2.doc
18 січня 2019 16:05
Зміни до ТД яловичина.pdf
18 січня 2019 16:04
Протокол №13-2019 18.01.2019 яловичина.pdf
12 січня 2019 16:39
Проект договору Яловичина 2019.doc
18 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:05
ТД Яловичина 2019-2.doc
12 січня 2019 17:02
ТД Яловичина 2019.doc
12 січня 2019 16:39
ТД Яловичина 2019.doc
18 січня 2019 16:05
Зміни до ТД яловичина.pdf
18 січня 2019 16:04
Протокол №13-2019 18.01.2019 яловичина.pdf
12 січня 2019 16:39
Проект договору Яловичина 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про експлутаційний дорзвіл
Дата подання: 17 січня 2019 13:19
Дата відповіді: 17 січня 2019 17:12
В п. 1.5. додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Прошу пояснити чи можу я не маючи експлуатаційного дозволу на своє ім'я, а маючи довідку з регіональних органів Держпродспоживслужби про включення до реєстру потужностей (рішення), стати Переможцем торгів та поставляти продукцію до Вашого закладу.Прошу надати детальну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються Учасником для підтвердження його відповідності установленим кваліфікаційним критеріям», затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протокол № 10-2019 від 11.01.2019р., Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів (наприклад, на транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, який підлягає державній реєстрації як окрема потужність згідно зі ст. 25 вказаного вище закону).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-12-000039-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 17 січня 2019 17:53
Про кваліфікаційни вимоги
В п. 2.4. додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасники, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний медичний огляд, відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. В розділ І додатку 4 до тендерної документації вказано, що працівники, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів, про що Учасник надає у складі пропозиції довідку в довільній формі.
Медичніх довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів не існує. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв оформлюють при отриманні посвідчення водія на керування транспортними засобами. В інших випадках вона не є обов'язковою. Особам, які контактують з продуктами харчування водії в тому числі, згідно з чинним законодавством, повинні мати особисту медичну книжку з результатами своєчасного проходження обов'язкових медичних оглядів.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.Також, внести відповідні зміни в додаток 3 та додаток 4.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 січня 2019 16:16
У тендерного комітету відсутні підстави вносити зміни у тендерну документацію.
Відповідно до пунктів 1, 4 ст. 7 та пунктів 12, 13 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі- Мінекономрозвитку України) здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом; його основними функціями також є: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та роз'яснень Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06, направленого органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель:
- тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках (п. 29 ч.1 ст.1 Закону). Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, крім того наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Таким чином, відповідно до роз’яснень уповноваженого органу, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктами 1.1., 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013р. № 65/80, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.02.2013р. № 308/22840, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Дана закупівля проводиться для організації харчування вихованців 6-ти дошкільних навчальних закладів міста, що має відповідати вимогам Наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006р. № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСНтаП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 р. № 678. Враховуючи викладене Додатками 2, 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протокол № 4-2019 від 02.01.2019р., та проектом договору передбачені графік постачання предмету закупівлі, а саме: згідно заявок дошкільних навчальних закладів у наступні дні: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, з 7.00 год. до 08.00 год. ранку. З метою забезпечення дотримання даного графіку постачання продукції кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником, передбачена необхідність надання медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний медичний огляд.
На підставі викладеного, твердження, що даний документ не є обов'язковим є безпідставним.
У тендерного комітету відсутні підстави вважати зазначене Вами порушенням і, як наслідок, вносити зміни у тендерну документацію.
Крім того. Відповідно до п.п.1.2. п.1 розділу ІІІ Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Також, відповідно до п.п.3 п.2 розділу V Тендерної документації якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний мати (складати, отримувати) будь-який із зазначених документів, він надає сканований лист-пояснення за власноручним підписом уповноваженої особі Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання такого документу.
Номер вимоги: UA-2019-01-12-000039-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 17 січня 2019 18:27
Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
В розділу І додатку 4 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що товар повинен постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками дошкільних навчальних закладів Замовника. В п. 1 додатку 2 до тендерної документації — форма “тендерна пропозиція” вказано, що предмет закупівлі Яловичина охолоджена 1-ї категорії повинна постачатися згідно заявок дошкільних навчальних закладів у наступні дні: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, з 7.00 год. до 08.00 год. ранку у фасованому вигляді та відповідати ДСТУ, ТУ, що діють на території України (другий стовпчик таблиці). Таким чином мені не зрозуміло в якому вигляді треба поставляти до ДНЗ предмет закупівлі - в тушах, півтушах і четвертинах або у фасованому вигляді згідно заявок. Фасована яловичина має інший вигляд, це м'ясо з туші, півтуші і четвертини розфасоване на порції та упаковане в тару згідно заявок дошкільних навчальних закладів. Яловичина у напівтушах та четвертинах відвантажується без упаковки. Згідно заявок дошкільних навчальних закладів Замовника яловичина повинна постачатись дрібними партіями обов'язково в упаковці з етикеткою та маркуванням на ній. На етикетці повинний бути вказаний термін реалізації товару - “вжити до ....”, умови транспортування та зберігання, номер партії, дата виготовлення, час виробництва та пакування згідно заявок дошкільних навчальних закладів Замовника. У додатку 4 данні вимоги відсутні.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію та вказати в якому вигляді буде поставлятися предмет закупівлі у ДНЗ - туші, півтуші і четвертини або у фасованому розфасованому на порції та упаковане в споживчу або іншу тару згідно заявок дошкільних навчальних закладів з нанесенням відповідного маркування на етикетці. Також внести відповідні зміни в додаток 2 та додаток 4.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2019 16:03
внесені зміни до тендерної документації
Рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради протоколом № 13-2019 від 18.01.2019 р.:
- внесені зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради, протокол № 10-2019 від 11.01.2019р., номер закупівлі UA-2019-01-12-000039-b;
- затверджено у новій редакції Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 15110000-2 М'ясо (Яловичина охолоджена 1-ї категорії).
Зміни до тендерної документації та тендерна документація у новій редакції у встановленому порядку оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Предмет закупівлі має постачатись згідно заявок 6-ти дошкільних навчальних закладів Замовника, дрібними партіями, пакування відповідно до ДСТУ, ТУ, що діють на території України та передбачають правила пакування та транспортування даного виду продукції.
Законодавством у сфері державних закупівель не передбачено обов’язку Замовника зазначати у тендерній документації інформацію про вигляд поставки продукції (туші, півтуші і четвертини тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ваврійчук Віктор Лаврентійович 440 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бузевата Світлана Юріївна 472 000,00
UAH з ПДВ
472 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 11:42
Довідки від переможця.pdf
27 січня 2019 18:08
Електронний підпис
27 січня 2019 18:06
Страхова гарантія.rar
27 січня 2019 18:06
Стаття 17.pdf
27 січня 2019 18:06
СК СМАРТ.pdf
27 січня 2019 18:06
Повноваження.pdf
27 січня 2019 18:06
Довідка санкції.pdf
27 січня 2019 18:06
Довідка з банку.pdf
27 січня 2019 18:06
3999_Гар_Ваврiйчук_В.Л..pdf

Публічні документи

26 січня 2019 10:16
Електронний підпис
26 січня 2019 10:09
Горсовет гавядина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ваврійчук Віктор Лаврентійович

ФОП Бузевата Світлана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ваврійчук Віктор Лаврентійович
#2522410391
Переможець 440 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2019 16:16

Документи

30 січня 2019 16:16
Електронний підпис
30 січня 2019 16:15
Протокол № 21-2019.pdf
29 січня 2019 13:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ваврійчук Віктор Лаврентійович
#2522410391
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 16:16
Електронний підпис
30 січня 2019 16:15
Протокол № 21-2019.pdf
29 січня 2019 13:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:09
ДОПУГОДА №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 12:52
Договор 72Т яловичина 2019.pdf укладений
14 лютого 2019 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 439 382,90
UAH