Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому (шафи гардеробні)
Очікувана вартість
119 200,00 UAH
UA-2019-01-11-002141-c ● d00531c4cd454c0db29bcd70494a2dea
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Ходоровська +380976187447 kpcpmsd.ztmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 119 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 596,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3576 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Шафи гардеробні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119200 штука
Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 17:59 |
Оголошення (шафа гард) зі змінами.docx | |
11 січня 2019 18:02 |
Оголошення (шафа гард).docx |
15 січня 2019 17:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2019 17:59 |
Оголошення (шафа гард) зі змінами.docx
|
|||
11 січня 2019 18:02 |
Оголошення (шафа гард).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 14 січня 2019 16:03
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:57
1. Чи не вважає Замовник серед висунутих вимог до кваліфікації учасників вимогу "надати копії документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що розміщені в територіальних межах міста Житомира" такими, що є дискримінаційними та не узгоджуються із антимонопольним законодавством? А тому просимо уточнити чи є обовязковим і чи буде повязано з подальшою дискваліфікацією учасника (переможця) в разі невиконання вимоги - ненадання названих документів (про наявність офісів біля Житомира) та/або при відсутності останніх.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, оскільки будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги
Кваліфікації
Дата подання: 14 січня 2019 19:27
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:54
Просимо надати роз’яснення щодо Кваліфікаційної вимоги Замовника - які стосується надання копій документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира.
Так як предметом закупівлі є Товар, а саме меблі п 39140000-5 Меблі для дому просимо визначити причину по якій Учасник повинен мати офіс, сервісний центр та майстерню.
Просимо надати відповідь чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення або сервісного центру для підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення (будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги)
Технічне
Дата подання: 14 січня 2019 20:11
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:54
Просимо надати розсунення щодо кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури», а саме яким чином можна завірити у виробника сертифікати відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру БЛЮМ, яка не виробляється на території України.
Чи буде надання копій договорів з представниками чи дилерами виробників на території України підтвердженням відповідного критерію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, наданні копії договорів з представниками чи дилерами виробників на території України будуть підтвердженням кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002141-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 14 січня 2019 18:40
Кваліфікаційні критерії
Вимога Замовника, відповідно з Додатком 3 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвер-дження" щодо надання - копії документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира вважається дискримінацією, що до учасників, які знаходяться в інших областях України та не мають представництв в м. Житомир. Так, як такий критерій є дискримінаційний та свідчить про корупційну складову вимагаємо виключити цей критерій з кваліфікаційних вимог
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:58
Задовольнити вимогу частково
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002141-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 січня 2019 20:15
Вимога Замовнику, щодо усунення порушень
Керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджено Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.01.2016 №35, вимагаємо усунути порушення, допущенні Замовником у документації допорогової закупівлі.
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Розгорнути
Згорнути
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:58
Задовольнити вимогу учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" |
57 550,00
UAH з ПДВ
|
57 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
85 776,00
UAH з ПДВ
|
82 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
98 040,00
UAH з ПДВ
|
82 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" |
119 000,00
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" |
115 200,00
UAH з ПДВ
|
94 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" #3242810711 |
Відхилено |
57 550,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 10:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Відхилено |
82 944,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Відхилено |
82 980,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" #39500447 |
Відхилено |
84 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:44
|
|
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" #32819771 |
Відхилено |
94 400,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій