Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі та приспособи різні (стелажі для документів)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-01-11-002134-c ● 2bed86382bc34a2d915285e1c4d31ab0
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Ходоровська +380976187447 kpcpmsd.ztmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 199 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5994 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Стелажі для документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штука
Меблі та приспособи різні (стелажі для документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 17:53 |
Оголошення (стелаж) зі змінами.docx | |
11 січня 2019 17:58 |
Оголошення (стелаж).docx |
15 січня 2019 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2019 17:53 |
Оголошення (стелаж) зі змінами.docx
|
|||
11 січня 2019 17:58 |
Оголошення (стелаж).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно кваліфікації
Дата подання: 14 січня 2019 19:31
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:50
Просимо надати роз’яснення щодо Кваліфікаційної вимоги Замовника - які стосується надання копій документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира.
Так як предметом закупівлі є Товар, а саме меблі 39150000-8 Меблі та приспособи різні просимо визначити причину по якій Учасник повинен мати офіс, сервісний центр та майстерню.
Просимо надати відповідь чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення або сервісного центру для підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення (будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002134-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 14 січня 2019 18:37
Кваліфікаційні критерії
Вимога Замовника, відповідно з Додатком 3 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвер-дження" щодо надання - копії документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира вважається дискримінацією, що до учасників, які знаходяться в інших областях України та не мають представництв в м. Жито-мир. Так, як такий критерій є дискримінаційний та свідчить про корупційну складову вимагаємо виключити цей критерій з кваліфікаційних вимог
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:52
Задовольнити вимогу частково
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002134-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 січня 2019 20:17
Вимога Замовнику, щодо усунення порушень
Керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджено Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.01.2016 №35, вимагаємо усунути порушення, допущенні Замовником у документації допорогової закупівлі.
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Розгорнути
Згорнути
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:51
Задовольнити вимогу учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" |
84 286,00
UAH з ПДВ
|
84 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
112 776,00
UAH з ПДВ
|
107 980,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
140 082,00
UAH з ПДВ
|
107 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" |
199 430,00
UAH з ПДВ
|
108 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" |
173 026,80
UAH з ПДВ
|
123 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" #3242810711 |
Відхилено |
84 286,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 17:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Відхилено |
107 980,80
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Відхилено |
107 990,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" #39500447 |
Відхилено |
108 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:30
|
|
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" #32819771 |
Відхилено |
123 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:31
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій