Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (комп'ютерні столи)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2019-01-11-002125-c ● 8694ac261409495396872b10c1f51f9d
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Ходоровська +380976187447 kpcpmsd.ztmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 199 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5985 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Комп'ютерні столи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Офісні меблі (комп'ютерні столи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 17:46 |
Оголошення (комп стіл) зі змінами.docx | |
11 січня 2019 17:54 |
Оголошення (комп стіл).docx |
15 січня 2019 17:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2019 17:46 |
Оголошення (комп стіл) зі змінами.docx
|
|||
11 січня 2019 17:54 |
Оголошення (комп стіл).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікації
Дата подання: 14 січня 2019 19:25
Дата відповіді: 15 січня 2019 15:45
Просимо надати роз’яснення щодо Кваліфікаційної вимоги Замовника - які стосується надання копій документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира.
Так як предметом закупівлі є Товар, а саме меблі ДК 021:2015 «39130000-2 Офісні меблі» просимо визначити причину по якій Учасник повинен мати офіс, сервісний центр та майстерню.
Просимо надати відповідь чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення або сервісного центру для підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення (будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги)
Технічне
Дата подання: 14 січня 2019 20:08
Дата відповіді: 15 січня 2019 15:03
Просимо надати розсунення щодо кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури», а саме яким чином можна завірити у виробника сертифікати відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру БЛЮМ, яка не виробляється на території України.
Чи буде надання копій договорів з представниками чи дилерами виробників на території України підтвердженням відповідного критерію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, наданні копії договорів з представниками чи дилерами виробників на території України будуть підтвердженням кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури»
Щодо кромки
Дата подання: 15 січня 2019 11:33
Дата відповіді: 15 січня 2019 14:45
В описанні столу вказано: Матеріал: Дсп 16мм.
Кромка АВS 22/2 і 22/0,45.
Але якщо ДСП 16мм, то кромка відповідно буде 16/2 і 16/0,45. Уточніть, будь ласка, цей момент.
Відповідь: Стандартний розмір кромки АВS 22/2 і 22/0,45. Кромки АВS 16/2 і 16/0,45 не існує.
Технічний процес налаштований таким чином що при кромкуванні ДСП 16 кромкооблицюваним станком використовується кромка АВS 22/2 і 22/0,45 з послідуючим її обрізанні.
Технічний процес налаштований таким чином що при кромкуванні ДСП 16 кромкооблицюваним станком використовується кромка АВS 22/2 і 22/0,45 з послідуючим її обрізанні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002125-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 14 січня 2019 18:33
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога Замовника, відповідно з Додатком 3 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвер-дження" щодо надання - копії документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира вважається дискримінацією, що до учасників, які знаходяться в інших областях України та не мають представництв в м. Жито-мир. Так, як такий критерій є дискримінаційний та свідчить про корупційну складову вимагаємо виключити цей критерій з кваліфікаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 18:07
Задовольнити вимогу частково
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002125-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 січня 2019 20:18
Вимога Замовнику, щодо усунення порушень
Керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджено Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.01.2016 №35, вимагаємо усунути порушення, допущенні Замовником у документації допорогової закупівлі.
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Розгорнути
Згорнути
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 18:06
Задовольнити вимогу учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" |
76 440,00
UAH з ПДВ
|
76 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
130 704,00
UAH з ПДВ
|
127 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
142 590,00
UAH з ПДВ
|
127 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" |
199 290,00
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" |
176 400,00
UAH з ПДВ
|
176 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" #3242810711 |
Відхилено |
76 440,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 17:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Відхилено |
127 932,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2019 18:57
|
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Відхилено |
127 990,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2019 19:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" #39500447 |
Відхилено |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2019 19:02
|
|
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" #32819771 |
Відхилено |
176 400,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2019 19:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій