Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (книжкові шафи)
Очікувана вартість
150 700,00 UAH
UA-2019-01-11-002087-c 1967a00e99e643de861b5296abf7f26b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ходоровська

+380976187447 kpcpmsd.ztmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41931754
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Людмила Ходоровська
+380976187447
kpcpmsd.ztmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:23
Очікувана вартість: 150 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 753,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4521 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 17:42
Оголошення (книж шафа).docx
15 січня 2019 17:42
Оголошення (книж шафа) зі змінами.docx
15 січня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 17:42
Оголошення (книж шафа).docx
15 січня 2019 17:37
Оголошення (шафа гард) зі змінами.docx
11 січня 2019 17:32
Оголошення (книж шафа).docx
15 січня 2019 17:42
Оголошення (книж шафа) зі змінами.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно кваліфікації
Дата подання: 14 січня 2019 19:29
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:34
Просимо надати роз’яснення щодо Кваліфікаційної вимоги Замовника - які стосується надання копій документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира. Так як предметом закупівлі є Товар, а саме меблі 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи просимо визначити причину по якій Учасник повинен мати офіс, сервісний центр та майстерню. Просимо надати відповідь чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення або сервісного центру для підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати у складі тендерної пропозиції копії Договору оренди складського приміщення (будуть внесені зміни в кваліфікаційні вимоги)
Технічне
Дата подання: 14 січня 2019 20:09
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:34
Просимо надати розсунення щодо кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури», а саме яким чином можна завірити у виробника сертифікати відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру БЛЮМ, яка не виробляється на території України. Чи буде надання копій договорів з представниками чи дилерами виробників на території України підтвердженням відповідного критерію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, наданні копії договорів з представниками чи дилерами виробників на території України будуть підтвердженням кваліфікаційної вимоги «на підтвердження сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи надати завірені копії договорів з виробниками відповідних матеріалів та фурнітури»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-002087-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"Перша меблева фабрика", Код ЄДРПОУ:38556483
Дата подання: 14 січня 2019 18:36
Кваліфікаційні критерії
Вимога Замовника, відповідно з Додатком 3 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвер-дження" щодо надання - копії документів, що підтверджують наявність офісів, сервісних центрів, майстерень, що ро-зміщенні в територіальних межах міста Житомира вважається дискримінацією, що до учасників, які знаходяться в інших областях України та не мають представництв в м. Жито-мир. Так, як такий критерій є дискримінаційний та свідчить про корупційну складову вимагаємо виключити цей критерій з кваліфікаційних вимог
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:40
Задовільнити вимогу частково
Номер вимоги: UA-2019-01-11-002087-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 січня 2019 20:10
Вимога Замовнику, щодо усунення порушень
Керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджено Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.01.2016 №35, вимагаємо усунути порушення, допущенні Замовником у документації допорогової закупівлі.
По-перше, Замовником у документації допорогової закупівлі розміщено вимоги, які призводять до дискримінації Учасників – наявність у Постачальника офісІВ, сервіснИХ центрІВ, майстерЕНЬ (ще й у множині) розміщених в територіальних межах (може адміністративних?) міста Житомира. Така вимога Замовника суттєво звужує коло потенційних Учасників, призводить до порушення антимонопольного законодавства та значного звуження конкуренції. Це також є грубим порушенням чинного законодавства України, яке передбачає відкритість ринку та саморегулювання ринкової економіки. До того ж, з незрозумілих причин, вже у проекті договору Замовника ця вимога відсутня!?
По-друге, у документації Замовника висунуто вимоги, щодо відповідності матеріалів до ГОСТу 10632-89. Однак, Замовником не враховано той факт, що Наказами ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 №187 та від 26.04.2016 №122 скасовано повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені в колишньому СРСР до 1992 року, в тому числі й вищезазначений ГОСТ (за станом на цей час, відповідає вимогам Замовника до матеріалів – ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2019 17:39
Задовольнити вимогу частково

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" 64 100,00
UAH з ПДВ
64 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" 96 600,00
UAH з ПДВ
96 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 120 000,00
UAH з ПДВ
113 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ" 150 590,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 145 200,00
UAH з ПДВ
145 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 13:03
Сертифікат.jpg
24 січня 2019 13:03
Договір.pdf
24 січня 2019 11:09
IMG_1144.JPG
20 січня 2019 17:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 січня 2019 17:11
Паспорт Воронкін О.Р..pdf
20 січня 2019 17:11
ІПН Воронкін О.Р..pdf
20 січня 2019 17:11
Договір поставки.pdf
20 січня 2019 17:11
Гарантія 57-19.pdf.p7s.p7s
20 січня 2019 17:11
Гарантія 57-19.pdf
20 січня 2019 17:11
Висновок СЕС ЛДСП.pdf
20 січня 2019 17:11
Висновок СЕС ДВП.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 20:25
Електронний підпис
18 січня 2019 20:22
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 січня 2019 10:08
banking_license_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
19 січня 2019 10:08
banking_licence_ПУМБ.pdf
18 січня 2019 17:24
ДВП, АBS.pdf
18 січня 2019 17:24
база. працівники.pdf
18 січня 2019 17:24
гарантія ремонту.pdf
18 січня 2019 17:24
досвід меблі.pdf
18 січня 2019 17:24
виписка платник ПДВ.pdf
18 січня 2019 17:24
право підпису.pdf
18 січня 2019 17:24
витяг.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 17:53
Електронний підпис
18 січня 2019 17:53
Електронний підпис
18 січня 2019 17:52
Електронний підпис
18 січня 2019 17:48
договара поставщики.pdf
18 січня 2019 17:48
тех вимоги книж шафа.pdf
18 січня 2019 17:48
сертификат.pdf
18 січня 2019 17:48
13 витяг.pdf
18 січня 2019 17:48
4 Витяг ПДВ.pdf
18 січня 2019 17:48
1 статут.pdf
18 січня 2019 17:48
довідка ДПІ.pdf
18 січня 2019 17:48
лист згода.pdf
18 січня 2019 17:48
гарантия.pdf
18 січня 2019 17:48
Підписаний_Лицензия.pdf
18 січня 2019 17:48
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf

Публічні документи

20 січня 2019 15:54
Електронний підпис
20 січня 2019 15:53
Акт випробування 2.pdf
20 січня 2019 15:53
Акт випробування 1.pdf
20 січня 2019 15:53
Копія Статуту.pdf
20 січня 2019 15:53
Форма ''Пропозиція''.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ"

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
#3242810711
Відхилено 64 100,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 17:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Відхилено 96 600,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Відхилено 113 900,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ- МЕБЛІ"
#39500447
Відхилено 114 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:35
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
Відхилено 145 200,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:37

Документи

25 січня 2019 17:34
Електронний підпис
25 січня 2019 16:54
протокол.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

11 лютого 2019 11:33
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:33
Протокол 11.02.2019 5.pdf

Документи

11 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:34
Протокол 11.02.2019 5.pdf

Документи

11 лютого 2019 11:35
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:35
Протокол 11.02.2019 5.pdf

Документи

11 лютого 2019 11:37
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:36
Протокол 11.02.2019 5.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій