Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Одеса)
Очікувана вартість
2 121 000,00 UAH
UA-2019-01-11-001993-c c86b81babe67461698f0731f093803d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Смілянська

+380679734819 smilyanskaya@ugso.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40108934
Вебсайт: http://www.guard.np.gov.ua
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А
Контактна особа: Ольга Смілянська
+380679734819
smilyanskaya@ugso.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 2 121 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 121,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонтування автомобілів Замовника (м. Одеса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, м.Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 10:42
ТД_ТО_Одеса_із змінами_2.pdf
29 січня 2019 10:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ТО_Одеса_із змінами_2.pdf
29 січня 2019 10:42
Перелік змін_ТО_Одеса_2.pdf
29 січня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 10:42
ТД_ТО_Одеса_із змінами_2.pdf
22 січня 2019 14:45
ТД_ТО_Одеса_із змінами.pdf
11 січня 2019 16:49
ТД_ТО_Одеса.pdf
29 січня 2019 10:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ТО_Одеса_із змінами_2.pdf
22 січня 2019 14:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ТО_Одеса_із змінами.pdf
11 січня 2019 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ТО_Одеса.pdf
29 січня 2019 10:42
Перелік змін_ТО_Одеса_2.pdf
22 січня 2019 14:45
Перелік змін_ТО_Одеса.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання додаткової інформації
Дата подання: 17 січня 2019 13:09
Дата відповіді: 22 січня 2019 14:40
У пп.1 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вказує, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції « сканер для дилерської діагностики автотранспортних засобів (на підтвердження даної інформації учасник зобов’язаний надати копії документів що засвідчують право власності або копії договорів оренди)», але у Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації перелічені автомобілі різних марок, наприклад: Toyota Camry, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson та інші. Просимо, надати додаткову інформацію, для яких саме марок автомобілів потрібно мати сканер для дилерської діагностики автотранспортних засобів .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийняті. Внесені зміни
Щодо надання роз’яснення по газобалонному обладнанню
Дата подання: 17 січня 2019 13:29
Дата відповіді: 22 січня 2019 14:41
1. У пп. 2 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вказує, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції « Оригінал інформаційної довідки про спроможність обслуговувати автомобілі з встановленим газобалонним обладнанням. На підтвердження даної інформації учасник зобов’язаний надати завірену копію, чинного на момент подання тендерної пропозиції, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (у разі залучення до надання послуг субпідрядника, учасник повинен надати копію відповідного договору про співпрацю разом з відповідним дозволом)». Просимо, надати роз’яснення: - які саме види робіт при обслуговуванні автомобілів підпадають під дію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки? - вказати чи буде входити обслуговування газобалонного обладнання в перелік заявлених робіт? - на яких саме автомобілях встановлено газобалонне обладнання? 2. Просимо пояснити, що Замовник має на увазі щодо професії майстра з обслуговування автомобілів з встановленим газобалонним обладнанням. Просимо, вказати повну назву професії згідно класифікатора професій ДК 003:2010.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідно отримувати дозвіл, затверджений Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107.
Автомобілі з встановленим газобалонним обладнанням: автомобілі які зазначені у п.5, 9 та 11 технічних вимог у додатку 2 до тендерної документації.
Майстер з обслуговування автомобілів з встановленим газобалонним обладнанням, відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» та наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (із змінами), повинен щонайменше пройти інструктаж з питань охорони праці.
Щодо наявності в переліку послуг наявності послуг з обслуговування газобалонного обладнання повідомляємо що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Прийняття (затвердження) штатного розпису та відображення посад в штатному розписі, згідно Національного класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. № 327, здійснюється підприємством самостійно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-001993-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТРОЯНСЬКИЙ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2926215659
Дата подання: 15 січня 2019 23:30
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
В тендерній документації Замовника нами було виявлено в ній вимоги, які порушують приписи статей 3, 5, частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежуючи конкуренцію та дискримінуючи потенційних учасників, а саме:
1.У пп.4 п.6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Замовник вимагає від Учасників «скан-копію сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління Учасника в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів….» . На нашу думку ця вимога є неправомірною та такою, що дискримінує потенційних Учасників тому що сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 оформлюється на добровільній основі та не є обов’язковим документом, який вимагається при наданні послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів.
2. У пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Замовник вимагає від Учасників наявність у малярно-рихувальному комплексі не менше ніж дві камери для фарбування авто. Вважаємо, що зазначена вимога є технічно необґрунтованою та такою, що дискримінує потенційних учасників та обмежує конкуренцію тому що, перелік та об’єм заявлених робіт,які визначені у Додатку 1 до тендерної документації, не відповідає кількості камер, яку вимагає Замовник в тендерній документації, а саме: «не менше ніж дві камери для фарбування авто», та кількості персоналу, який буде надавати ці послуги (маляр - 1 особа) - пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. Для виконання заявлених робіт наявність однієї камери у малярно-рихтувальному комплексі є достатньою.
Вимагаємо, відповідно до п.2 , ч. 1, ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до тендерної документації Замовником та виключити у пп.1 п.5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділ 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” рядок - малярно-рихтувальний комплекс (не менше ніж дві камери для фарбування авто) та пп.4 п.6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”.
В іншому випадку ми будемо звернутися до АМКУ , щодо неправомірних, антиконкурентних та дискримінаційних дій Замовника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 15:56
Щодо вимоги надання скан-копії сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління Учасника в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів, вимогам діючих в Україні нормативних документів, чинного на момент подання тендерної пропозиції, виданий органом сертифікації систем управління повідомляємо.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління в частині надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автотранспортних засобів, вимогам діючих в Україні нормативних документів, обумовлена потребою зменшення або запобігання шкідливого впливу економічної діяльності на оточуюче середовище, зменшення кількості забруднювачів або їхнє цілковите усунення в місці надання послуг, зменшення негативного впливу шкідливих умов праці на підприємстві на здоров’я населення та виконання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Враховуючи те що будь-яке підприємство, що надає відповідні послуги, може отримати вищевказаний сертифікат, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему екологічного управління щодо відповідності системи екологічного управління ні яким чином не перешкоджає взяти участь у закупівлі будь-якому Учаснику.
Щодо вимоги наявності у учасника малярно-рихтувального комплексу (не менше ніж дві камери для фарбування авто) та працівників відповідної кваліфікації повідомляємо.
Вимога щодо наявності у Учасника не менше ніж двох камер для фарбування авто обумовлена необхідністю оперативного обслуговування автомобілів Замовника за для мінімізації часу відсутності службового автомобіля на маршруті службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з охорони об'єктів. Разом з тим тендерною документацію не встановлена обмежувальна вимога в бік збільшення щодо загальної кількості малярів в учасника. Проте, для обслуговування двох камер для фарбування авто достатньо й одного маляра, оскільки, фарбувальні роботи здійснюються в кілька етапів, зокрема, етап сушки пофарбованої поверхні автомобіля тривалістю від 2 до 48 годин. Отже, на нашу думку, маляр на етапі сушки пофарбованої поверхні одного автомобіля може обслуговувати інший автомобіль.
Враховуючи вищевикладене, Замовник встановив вимоги, які необхідні для надання повноцінного, оперативного та якісного спектру послуг для автотранспортних засобів відповідно даної процедури закупівлі, які не обмежують конкуренцію, не є дискримінаційними, не порушують вимог Закону та забезпечують принципи, встановлені чинним законодавством України, до проведення процедури публічних закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-11-001993-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Евдокімов Р.В, Код ЄДРПОУ:2743300252
Дата подання: 24 січня 2019 16:57
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів
ФОП Євдокімов Р.В. звертається до Вас зі скаргою щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів . Повний текст скарги додається окремим файлом.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилкове завантаження вдруге.
Дата: 24 січня 2019 17:23
Рішення від 28.01.2019 № 869.pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 15:55
Номер скарги: UA-2019-01-11-001993-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Евдокімов Р.В, Код ЄДРПОУ:2743300252
Дата подання: 24 січня 2019 17:22
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів
ФОП Євдокомів Р.В. звертається до Вас зі скаргою щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації конкурсних торгів. Повний текст скарги додається окремим файлом.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.01.2019 № 870.pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 15:57

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" 1 158 390,00
UAH з ПДВ
1 158 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 17:29
Паспорт та ІПН.pdf
01 лютого 2019 18:19
1.Довідка про учасника.pdf
01 лютого 2019 18:19
13.Довідка РФ.pdf
01 лютого 2019 18:19
Сертифікат екологія.pdf
01 лютого 2019 18:19
договір Вінфорт.pdf
01 лютого 2019 18:19
Довідка з банку.pdf
01 лютого 2019 18:19
Свідоцство BOSCH.pdf
01 лютого 2019 18:19
10.Лист-погодження.pdf
01 лютого 2019 18:19
Договір оренди.pdf
01 лютого 2019 18:19
8.Довідка ст.17.pdf
01 лютого 2019 18:19
Статут.pdf
01 лютого 2019 18:19
Проект договору.pdf
01 лютого 2019 18:19
Cвідоцтво ПДВ.jpg
01 лютого 2019 18:19
Акредитація.pdf
01 лютого 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 18:19
Відгук ВінФорт.pdf
01 лютого 2019 18:19
12.Довідка евакуатор.pdf
01 лютого 2019 18:19
Договір евакуатор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕРЛІНА АВТО"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій