Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)” (комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2019-01-11-001933-c ● 71ba0f8035234a60bfd3fa7093b92b55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛЬНА ДИТЯЧА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. В.Й.БАШЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 01992082 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., М. ЖИТОМИР, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, буд. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380412220542 program.ztcdml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,42% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 16:32 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
17 січня 2019 16:32 |
ТД компи зміни.doc | |
11 січня 2019 16:36 |
ПРОЕКТ договору.doc |
17 січня 2019 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2019 16:32 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
17 січня 2019 16:32 |
ТД компи зміни.doc
|
|||
11 січня 2019 16:36 |
ПРОЕКТ договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 15 січня 2019 16:24
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:51
Шановний Замовник! У ДОДАТОК 2 "Технічні вимоги на закупівлю" вказано: "В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації". Копії яких саме документів Ви маєте наувазі, напишіть, буль ласка, конкретну назву такого документу. Далі, Ви вимагаєте у першій таблиці : "Комп’ютер в комплекті:
Системний блок Intel Pentium G4560/H110M-К s1151, Н110, 2х DDR4 DVI-VGA/4Gb DDR4/ 1 Тb HDD/клавіатура/ оптичний маніпулятор «миша»/ATX450W
Монітор LG 19M38A-B Програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64 Russian (FQC-08909) Pro, 64-bit, us, OEM ", а в подальшому, детальному описі вимог вказано вже : " Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian OEM FQC-08978". Вимагаємо однозначно вказати найменування чи вимоги необхідного програмного забезпечення (українська чи російська мова ПЗ потрібна)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на неточність в документації. Потрібна українська версія програмного забезпечення. Будуть внесені зміни в документацію.
Що стосується документів на підтвердження еквівалентності товарів, то кожен продавець повинен сам знати як довести, що його товар еквівалентний тому, який хоче замовник. Ця фраза виписана з Закону. Ми будемо розглядати будь-який документ.
Що стосується документів на підтвердження еквівалентності товарів, то кожен продавець повинен сам знати як довести, що його товар еквівалентний тому, який хоче замовник. Ця фраза виписана з Закону. Ми будемо розглядати будь-який документ.
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 15 січня 2019 16:29
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:46
Що шановний Замовник має на увазі, коли вимагає забезпечити за рахунок Переможця торгів " витрати на зберігання" товару?
Відповідь: Іноді товар деякий час знаходиться на складі в учасника. Саме це і малось на увазі.
Додаток 2 Технічні вимоги. Вимоги до процесору
Дата подання: 18 січня 2019 15:12
Дата відповіді: 21 січня 2019 20:42
Шановний Замовник! У ДОДАТКУ 2 "Технічні вимоги на закупівлю" вказані вимоги до процесору системного блоку : "INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) або еквівалент. Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ, тип сокета - s1151 або еквівалент. "
Характеристики "Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ,"- це НЕ характеристики процесору Pentium G4560, а характеристики менш потужного, і менш дорого процесора. В зв'язку з цим- питання: чи задовольнить Вашы вимоги процесор саме з тими характеристиками, що вказали, а саме: "Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ" чи все ж таки процесор, не гірший, ніж INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) ? Адже це будуть два зовсім різних за ціною та характеристиками процесора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.Нас задовольнить INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) або еквівалент.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Козирєва Л.А., Код ЄДРПОУ:2703417488
Дата подання: 10 лютого 2019 22:12
Вважаю, що рішення про дискваліфікацію мене як учасника є протизаконним та дискримінаційним.
Згідно вимог тендерної документації, а саме: пункту 5 " Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: " Замовником дослівно вимагалося наступне: "5. Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності)."
На виконання даного пункту вимог тендерної документації мною було надано "Довідка про статус учасника про господарську діяльність згідно виписки про державну реестрацію" вих.№26 від 15 січня 2019 року де дослівно зазначено наступне: "ФОП Козирєва Людмила Анатоліївна повідомляє, що не є платником податку на додану вартість та не має власного Статуту. Діяльність здійснюється згідно зареестрованих видів діяльності, які підтверджено випискою з державного реестру юр.осіб та фізичних осіб-підприємців з переліком видів діяльності."
Також у окремомму файлі було надано завірену відповідним чином скан копію Виписки з Єдиного державного реестру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань де знов ж таки Державним реестратором чітко зазначено наступну інформацію:
"27.11.2018, 10000001379761, ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 39904577 (данні про взяття на облік як платника єдиного внеску)"
Трошки нижче по тексту дадається:
"Данні про реестраційний номер платника єдиного внеску:
10000001379761"
На всяк випадок додаю копії цих документів, але зауважую на тому, що ці документи і зараз містяться у моїй тендерній пропозиції, та надані у відповідності до всіх вимог тендерної документації ще ДО ПАЧАТКУ АУКЦІОНУ.
Виходячи з вищеописаних фактів вважаю, що мною було надано підтвердження того, що я, як учасник є платником єдиного податку. Цю інформацію у відповідній довідці підтверджує ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Вважаю, що рішення про дискваліфікацію мене як учасника є протизаконним та дискримінаційним. Тому прошу Вас відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, та повернутись до розгляду моєї пропозиції. У противному випадку буду вимушена звернутися зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження для відновлення справедливості у данному спорі.
Розгорнути
Згорнути
На виконання даного пункту вимог тендерної документації мною було надано "Довідка про статус учасника про господарську діяльність згідно виписки про державну реестрацію" вих.№26 від 15 січня 2019 року де дослівно зазначено наступне: "ФОП Козирєва Людмила Анатоліївна повідомляє, що не є платником податку на додану вартість та не має власного Статуту. Діяльність здійснюється згідно зареестрованих видів діяльності, які підтверджено випискою з державного реестру юр.осіб та фізичних осіб-підприємців з переліком видів діяльності."
Також у окремомму файлі було надано завірену відповідним чином скан копію Виписки з Єдиного державного реестру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань де знов ж таки Державним реестратором чітко зазначено наступну інформацію:
"27.11.2018, 10000001379761, ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 39904577 (данні про взяття на облік як платника єдиного внеску)"
Трошки нижче по тексту дадається:
"Данні про реестраційний номер платника єдиного внеску:
10000001379761"
На всяк випадок додаю копії цих документів, але зауважую на тому, що ці документи і зараз містяться у моїй тендерній пропозиції, та надані у відповідності до всіх вимог тендерної документації ще ДО ПАЧАТКУ АУКЦІОНУ.
Виходячи з вищеописаних фактів вважаю, що мною було надано підтвердження того, що я, як учасник є платником єдиного податку. Цю інформацію у відповідній довідці підтверджує ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Вважаю, що рішення про дискваліфікацію мене як учасника є протизаконним та дискримінаційним. Тому прошу Вас відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, та повернутись до розгляду моєї пропозиції. У противному випадку буду вимушена звернутися зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження для відновлення справедливості у данному спорі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 16:04
Шановний учасник! На підтвердження того, що Ви є платником єдиного податку, у тендерній документації вимагається окремий документ (5. Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). Більше того, в тендерній документації вказано що: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.» Вами не було надано інформації по даному пункту тендерної документації щодо причин неподання документу, з посиланням на норми чинного законодавства, згідно порядку, зазначеного в тендерній документації.
Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.
Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.
Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.
Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іваненко Володимир Віталійович, Код ЄДРПОУ:2775410610
Дата подання: 31 січня 2019 23:50
Оскарження рішення тендерного комітету.
Шановний Замовник ! У тендерній документації, затвердженій рішенням Вашого тендерного комітету(протокол№7 від17.01.2019) Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, наводиться виключний перелік документів,які мають бути надані Учасником у складі тендерної документації, крім того Законн України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р (далі Закон) ст. 16. Визначає,що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» , Стаття 30 Закону визначає виключний перелік підстав, щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16Закону(Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Дозволимо собі нагадати, що відповідні довідки, та аналогічний договір(із засновником КУ ЦДМЛ-Житомирською міською радою на суму1млн699тис999грн) були підкріплені у складі тендерної пропозиції. Отже ст. 16 Закону не вимагає наявність «гарантійного листа про те, що жорсткі диски для комп'ютерів не будуть refurbished». Більше того нам,взагалі не зрозуміло,що означає слово «refurbished», як напевно і більшості населення України. Адже, якщо замовник вимагає чогось у складі Тендерної документації, то Він, при наймі, має заявити свою вимогу державною мовою,а не якимось сленгом!
Дозволимо собі зауважити,що Ст.16 п.44Закону, говорить про те, що«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції» .
Отже рішення тендерного комітету, щодо відхилення нашої пропозиції,вважаємо упередженим та дискримінаційним. Отже просимо Вас відмінити рішення тендерного комітету,оскільки вважаємо його незаконним,та повернутись до розгляду нашої пропозиції. Якщо тендерний комітет не пристане на нашу вимогу,змушені будемо звернутись до Житомирської міської ради, як до засновника ЦДМЛ ім. В.Й.Башек зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16Закону(Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Дозволимо собі нагадати, що відповідні довідки, та аналогічний договір(із засновником КУ ЦДМЛ-Житомирською міською радою на суму1млн699тис999грн) були підкріплені у складі тендерної пропозиції. Отже ст. 16 Закону не вимагає наявність «гарантійного листа про те, що жорсткі диски для комп'ютерів не будуть refurbished». Більше того нам,взагалі не зрозуміло,що означає слово «refurbished», як напевно і більшості населення України. Адже, якщо замовник вимагає чогось у складі Тендерної документації, то Він, при наймі, має заявити свою вимогу державною мовою,а не якимось сленгом!
Дозволимо собі зауважити,що Ст.16 п.44Закону, говорить про те, що«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції» .
Отже рішення тендерного комітету, щодо відхилення нашої пропозиції,вважаємо упередженим та дискримінаційним. Отже просимо Вас відмінити рішення тендерного комітету,оскільки вважаємо його незаконним,та повернутись до розгляду нашої пропозиції. Якщо тендерний комітет не пристане на нашу вимогу,змушені будемо звернутись до Житомирської міської ради, як до засновника ЦДМЛ ім. В.Й.Башек зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження. Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2019 11:53
Шановний учасник. Ви як учасник відповідаєте всім кваліфікаційним критеріям, які були встановлені в тендерній документації. Але Ваша пропозиція була відхилена відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В тендерній документації вказано, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.»
При підготовці технічних завдань, спеціалісти нашої лікарні, які відповідають за комп’ютеризацію установи, вписали фразу «Диски повинні бути нові, не refurbished!».
Така вимога (як подача гарантійного листа) виникла з урахуванням негативного досвіду співпраці з недобросовісними учасниками (було поставлено жорсткі диски refurbished (відновлені). Наші спеціалісти запевнили, що всі, хто займається продажем комп’ютерної техніки зрозуміють, що про йдеться мова. В період уточнень до тендерної документації ніхто з учасників не задав питань, які б стосувалися значення даної фрази.
З огляду на вищеописане та враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів, маємо бути впевнені в якості поставленого товару, щоб не допустити неефективного використання бюджетних коштів.
При підготовці технічних завдань, спеціалісти нашої лікарні, які відповідають за комп’ютеризацію установи, вписали фразу «Диски повинні бути нові, не refurbished!».
Така вимога (як подача гарантійного листа) виникла з урахуванням негативного досвіду співпраці з недобросовісними учасниками (було поставлено жорсткі диски refurbished (відновлені). Наші спеціалісти запевнили, що всі, хто займається продажем комп’ютерної техніки зрозуміють, що про йдеться мова. В період уточнень до тендерної документації ніхто з учасників не задав питань, які б стосувалися значення даної фрази.
З огляду на вищеописане та враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів, маємо бути впевнені в якості поставленого товару, щоб не допустити неефективного використання бюджетних коштів.
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іваненко Володимир Віталійович, Код ЄДРПОУ:2775410610
Дата подання: 06 лютого 2019 12:14
Звернення до тендерного комітет
Шановний Замовник! Як Ви вірно замітили, ми, як часник відповідаємо всім кваліфікаційним критеріям, які були встановлені в тендерній документації, а такої юридичної норми, як « Наші спеціалісти запевнили, що всі, хто займається продажем комп’ютерної техніки зрозуміють, про що йдеться мова» взагалі,на нашу думку, не існує.
Запевняємо Вас, ми, як учасники тендерних торгів ніколи не дозволяли собі постачати продукцію, відмінну від тої, яка вказана у тендерній документації, і нам не зрозуміло,чому ми маємо відповідати за інших постачальників, які постачають неякісну(не нову)продукцію. Крім того у складі нашої тендерної документації, ми засвідчили, що надаємо гарантію на техніку 24місяці і проблеми з дисками-це наші проблеми.
Як Ви вірно вказали у вашій відповіді « враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів», ми,як платники податків, маємо бути впевнені у ефективному використання бюджетних коштів. Тому вважаємо,що фраза «Диски повинні бути нові, не refurbished!»не повинна коштувати платникам податків 87тисяч 246гривень(це саме різниця між нашою пропозицією та наступним учасником),тому наполегливо просимо Вас розглянути наше звернення на засіданні тендерного комітету ,та відмінити раніш ухвалене рішення
Розгорнути
Згорнути
Запевняємо Вас, ми, як учасники тендерних торгів ніколи не дозволяли собі постачати продукцію, відмінну від тої, яка вказана у тендерній документації, і нам не зрозуміло,чому ми маємо відповідати за інших постачальників, які постачають неякісну(не нову)продукцію. Крім того у складі нашої тендерної документації, ми засвідчили, що надаємо гарантію на техніку 24місяці і проблеми з дисками-це наші проблеми.
Як Ви вірно вказали у вашій відповіді « враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів», ми,як платники податків, маємо бути впевнені у ефективному використання бюджетних коштів. Тому вважаємо,що фраза «Диски повинні бути нові, не refurbished!»не повинна коштувати платникам податків 87тисяч 246гривень(це саме різниця між нашою пропозицією та наступним учасником),тому наполегливо просимо Вас розглянути наше звернення на засіданні тендерного комітету ,та відмінити раніш ухвалене рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2019 17:21
Шановний учасник! Ми як Замовник відповідно до законодавства України маємо право вимагати будь-які документи, які на нашу думку будуть достатнім підтвердженням якості товару. При підготовці тендерної документації тендерний комітет в праві звертатися до спеціалістів установи, які відповідають за відповідний вид діяльності, для визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Ми не знаємо, наскільки добросовісні учасники подадуть тендерну пропозицію на закупівлю, тому встановлюємо ті вимоги до якості товару, які вважаємо за потрібні. Всі учасники, які подали пропозиції на дану закупівлю, надали гарантійний лист на підтвердження якості товару, який ми вимагали в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу та те, що при підготовці тендерної пропозиції необхідно ретельніше вивчати зміст тендерної документації. Також зауважуємо, що всі довідки на підтвердження якості товару вимагалися в довільній формі. Більше того, в тендерній документації вказано що: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.»
Ми з задоволенням визнали б Вас переможцем і зекономили бюджетні кошти, але законодавець вимагає наявність у складі тендерної пропозиції всіх документів, які визначені замовником в тендерній документації. Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.
Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.
Звертаємо Вашу увагу та те, що при підготовці тендерної пропозиції необхідно ретельніше вивчати зміст тендерної документації. Також зауважуємо, що всі довідки на підтвердження якості товару вимагалися в довільній формі. Більше того, в тендерній документації вказано що: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.»
Ми з задоволенням визнали б Вас переможцем і зекономили бюджетні кошти, але законодавець вимагає наявність у складі тендерної пропозиції всіх документів, які визначені замовником в тендерній документації. Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.
Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Козирєва Л.А. |
498 800,00
UAH з ПДВ
|
453 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іваненко Володимир Віталійович |
529 348,80
UAH з ПДВ
|
468 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
498 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
592 036,80
UAH з ПДВ
|
555 945,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
597 600,00
UAH з ПДВ
|
555 959,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
570 960,00
UAH з ПДВ
|
555 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Колпаков С.О. |
579 786,00
UAH з ПДВ
|
579 786,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
619 252,80
UAH з ПДВ
|
597 597,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Козирєва Л.А. #2703417488 |
Відхилено |
453 800,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 12:56
|
ФОП Іваненко Володимир Віталійович #2775410610 |
Відхилено |
468 699,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 16:46
|
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ #3166300052 |
Відхилено |
498 700,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 12:17
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
555 945,60
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 12:52
|
договір.pdf | укладений |
18 лютого 2019 12:51
|