Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)” (комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2019-01-11-001933-c 71ba0f8035234a60bfd3fa7093b92b55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380412220542 program.ztcdml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛЬНА ДИТЯЧА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. В.Й.БАШЕК"
Код ЄДРПОУ: 01992082
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., М. ЖИТОМИР, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380412220542
program.ztcdml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2019 14:35
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,42%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:32
Зміни до тендерної документації.pdf
17 січня 2019 16:32
ТД компи зміни.doc
11 січня 2019 16:36
ПРОЕКТ договору.doc
17 січня 2019 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:32
Зміни до тендерної документації.pdf
11 січня 2019 16:36
ТД компи.doc
17 січня 2019 16:32
ТД компи зміни.doc
11 січня 2019 16:36
ПРОЕКТ договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 15 січня 2019 16:24
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:51
Шановний Замовник! У ДОДАТОК 2 "Технічні вимоги на закупівлю" вказано: "В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації". Копії яких саме документів Ви маєте наувазі, напишіть, буль ласка, конкретну назву такого документу. Далі, Ви вимагаєте у першій таблиці : "Комп’ютер в комплекті: Системний блок Intel Pentium G4560/H110M-К s1151, Н110, 2х DDR4 DVI-VGA/4Gb DDR4/ 1 Тb HDD/клавіатура/ оптичний маніпулятор «миша»/ATX450W Монітор LG 19M38A-B Програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64 Russian (FQC-08909) Pro, 64-bit, us, OEM ", а в подальшому, детальному описі вимог вказано вже : " Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian OEM FQC-08978". Вимагаємо однозначно вказати найменування чи вимоги необхідного програмного забезпечення (українська чи російська мова ПЗ потрібна)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на неточність в документації. Потрібна українська версія програмного забезпечення. Будуть внесені зміни в документацію.
Що стосується документів на підтвердження еквівалентності товарів, то кожен продавець повинен сам знати як довести, що його товар еквівалентний тому, який хоче замовник. Ця фраза виписана з Закону. Ми будемо розглядати будь-який документ.
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 15 січня 2019 16:29
Дата відповіді: 17 січня 2019 15:46
Що шановний Замовник має на увазі, коли вимагає забезпечити за рахунок Переможця торгів " витрати на зберігання" товару?
Відповідь: Іноді товар деякий час знаходиться на складі в учасника. Саме це і малось на увазі.
Додаток 2 Технічні вимоги. Вимоги до процесору
Дата подання: 18 січня 2019 15:12
Дата відповіді: 21 січня 2019 20:42
Шановний Замовник! У ДОДАТКУ 2 "Технічні вимоги на закупівлю" вказані вимоги до процесору системного блоку : "INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) або еквівалент. Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ, тип сокета - s1151 або еквівалент. " Характеристики "Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ,"- це НЕ характеристики процесору Pentium G4560, а характеристики менш потужного, і менш дорого процесора. В зв'язку з цим- питання: чи задовольнить Вашы вимоги процесор саме з тими характеристиками, що вказали, а саме: "Кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше 2 (двох), кількість обчислювальних потоків - не менше 2 (двох), інтегрований графічний адаптер, тактова частота не менше 2.9 ГГц, кеш-пам'ять не менше 2 МБ" чи все ж таки процесор, не гірший, ніж INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) ? Адже це будуть два зовсім різних за ціною та характеристиками процесора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.Нас задовольнить INTEL Pentium G4560 (BX80677G4560) або еквівалент.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Козирєва Л.А., Код ЄДРПОУ:2703417488
Дата подання: 10 лютого 2019 22:12
Вважаю, що рішення про дискваліфікацію мене як учасника є протизаконним та дискримінаційним.
Згідно вимог тендерної документації, а саме: пункту 5 " Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: " Замовником дослівно вимагалося наступне: "5. Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності)."
На виконання даного пункту вимог тендерної документації мною було надано "Довідка про статус учасника про господарську діяльність згідно виписки про державну реестрацію" вих.№26 від 15 січня 2019 року де дослівно зазначено наступне: "ФОП Козирєва Людмила Анатоліївна повідомляє, що не є платником податку на додану вартість та не має власного Статуту. Діяльність здійснюється згідно зареестрованих видів діяльності, які підтверджено випискою з державного реестру юр.осіб та фізичних осіб-підприємців з переліком видів діяльності."
Також у окремомму файлі було надано завірену відповідним чином скан копію Виписки з Єдиного державного реестру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань де знов ж таки Державним реестратором чітко зазначено наступну інформацію:
"27.11.2018, 10000001379761, ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 39904577 (данні про взяття на облік як платника єдиного внеску)"
Трошки нижче по тексту дадається:
"Данні про реестраційний номер платника єдиного внеску:
10000001379761"
На всяк випадок додаю копії цих документів, але зауважую на тому, що ці документи і зараз містяться у моїй тендерній пропозиції, та надані у відповідності до всіх вимог тендерної документації ще ДО ПАЧАТКУ АУКЦІОНУ.
Виходячи з вищеописаних фактів вважаю, що мною було надано підтвердження того, що я, як учасник є платником єдиного податку. Цю інформацію у відповідній довідці підтверджує ЖИТОМИРСЬКА ОБ'ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Вважаю, що рішення про дискваліфікацію мене як учасника є протизаконним та дискримінаційним. Тому прошу Вас відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, та повернутись до розгляду моєї пропозиції. У противному випадку буду вимушена звернутися зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження для відновлення справедливості у данному спорі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 16:04
Шановний учасник! На підтвердження того, що Ви є платником єдиного податку, у тендерній документації вимагається окремий документ (5. Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). Більше того, в тендерній документації вказано що: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.» Вами не було надано інформації по даному пункту тендерної документації щодо причин неподання документу, з посиланням на норми чинного законодавства, згідно порядку, зазначеного в тендерній документації.
Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.

Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іваненко Володимир Віталійович, Код ЄДРПОУ:2775410610
Дата подання: 31 січня 2019 23:50
Оскарження рішення тендерного комітету.
Шановний Замовник ! У тендерній документації, затвердженій рішенням Вашого тендерного комітету(протокол№7 від17.01.2019) Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, наводиться виключний перелік документів,які мають бути надані Учасником у складі тендерної документації, крім того Законн України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р (далі Закон) ст. 16. Визначає,що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» , Стаття 30 Закону визначає виключний перелік підстав, щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16Закону(Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Дозволимо собі нагадати, що відповідні довідки, та аналогічний договір(із засновником КУ ЦДМЛ-Житомирською міською радою на суму1млн699тис999грн) були підкріплені у складі тендерної пропозиції. Отже ст. 16 Закону не вимагає наявність «гарантійного листа про те, що жорсткі диски для комп'ютерів не будуть refurbished». Більше того нам,взагалі не зрозуміло,що означає слово «refurbished», як напевно і більшості населення України. Адже, якщо замовник вимагає чогось у складі Тендерної документації, то Він, при наймі, має заявити свою вимогу державною мовою,а не якимось сленгом!
Дозволимо собі зауважити,що Ст.16 п.44Закону, говорить про те, що«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції» .
Отже рішення тендерного комітету, щодо відхилення нашої пропозиції,вважаємо упередженим та дискримінаційним. Отже просимо Вас відмінити рішення тендерного комітету,оскільки вважаємо його незаконним,та повернутись до розгляду нашої пропозиції. Якщо тендерний комітет не пристане на нашу вимогу,змушені будемо звернутись до Житомирської міської ради, як до засновника ЦДМЛ ім. В.Й.Башек зі скаргою на дії тендерного комітету,та до АМК України,як органу оскарження. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2019 11:53
Шановний учасник. Ви як учасник відповідаєте всім кваліфікаційним критеріям, які були встановлені в тендерній документації. Але Ваша пропозиція була відхилена відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В тендерній документації вказано, що «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.»
При підготовці технічних завдань, спеціалісти нашої лікарні, які відповідають за комп’ютеризацію установи, вписали фразу «Диски повинні бути нові, не refurbished!».
Така вимога (як подача гарантійного листа) виникла з урахуванням негативного досвіду співпраці з недобросовісними учасниками (було поставлено жорсткі диски refurbished (відновлені). Наші спеціалісти запевнили, що всі, хто займається продажем комп’ютерної техніки зрозуміють, що про йдеться мова. В період уточнень до тендерної документації ніхто з учасників не задав питань, які б стосувалися значення даної фрази.

З огляду на вищеописане та враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів, маємо бути впевнені в якості поставленого товару, щоб не допустити неефективного використання бюджетних коштів.
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001933-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Іваненко Володимир Віталійович, Код ЄДРПОУ:2775410610
Дата подання: 06 лютого 2019 12:14
Звернення до тендерного комітет
Шановний Замовник! Як Ви вірно замітили, ми, як часник відповідаємо всім кваліфікаційним критеріям, які були встановлені в тендерній документації, а такої юридичної норми, як « Наші спеціалісти запевнили, що всі, хто займається продажем комп’ютерної техніки зрозуміють, про що йдеться мова» взагалі,на нашу думку, не існує.
Запевняємо Вас, ми, як учасники тендерних торгів ніколи не дозволяли собі постачати продукцію, відмінну від тої, яка вказана у тендерній документації, і нам не зрозуміло,чому ми маємо відповідати за інших постачальників, які постачають неякісну(не нову)продукцію. Крім того у складі нашої тендерної документації, ми засвідчили, що надаємо гарантію на техніку 24місяці і проблеми з дисками-це наші проблеми.
Як Ви вірно вказали у вашій відповіді « враховуючи той факт, що КУ ЦДМЛ ім. В.Й. Башек комунальна установа, яка фінансується з місцевого та державного бюджетів», ми,як платники податків, маємо бути впевнені у ефективному використання бюджетних коштів. Тому вважаємо,що фраза «Диски повинні бути нові, не refurbished!»не повинна коштувати платникам податків 87тисяч 246гривень(це саме різниця між нашою пропозицією та наступним учасником),тому наполегливо просимо Вас розглянути наше звернення на засіданні тендерного комітету ,та відмінити раніш ухвалене рішення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2019 17:21
Шановний учасник! Ми як Замовник відповідно до законодавства України маємо право вимагати будь-які документи, які на нашу думку будуть достатнім підтвердженням якості товару. При підготовці тендерної документації тендерний комітет в праві звертатися до спеціалістів установи, які відповідають за відповідний вид діяльності, для визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Ми не знаємо, наскільки добросовісні учасники подадуть тендерну пропозицію на закупівлю, тому встановлюємо ті вимоги до якості товару, які вважаємо за потрібні. Всі учасники, які подали пропозиції на дану закупівлю, надали гарантійний лист на підтвердження якості товару, який ми вимагали в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу та те, що при підготовці тендерної пропозиції необхідно ретельніше вивчати зміст тендерної документації. Також зауважуємо, що всі довідки на підтвердження якості товару вимагалися в довільній формі. Більше того, в тендерній документації вказано що: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.»
Ми з задоволенням визнали б Вас переможцем і зекономили бюджетні кошти, але законодавець вимагає наявність у складі тендерної пропозиції всіх документів, які визначені замовником в тендерній документації. Так як система Прозорро відкрита для всіх, наявність цих документів мають можливість перевірити як решта учасників, так і контролюючі органи.

Учасник, який визнаний переможцем, надав всі документи без винятку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Козирєва Л.А. 498 800,00
UAH з ПДВ
453 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович 529 348,80
UAH з ПДВ
468 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 540 000,00
UAH з ПДВ
498 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 592 036,80
UAH з ПДВ
555 945,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 597 600,00
UAH з ПДВ
555 959,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 570 960,00
UAH з ПДВ
555 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колпаков С.О. 579 786,00
UAH з ПДВ
579 786,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 619 252,80
UAH з ПДВ
597 597,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 16:35
Електронний підпис
28 січня 2019 16:33
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2019 16:33
Установчі Козирєва.pdf
28 січня 2019 16:33
Проект договору.pdf
28 січня 2019 16:32
ІПН.pdf
28 січня 2019 16:32
Експертний висновок.pdf
28 січня 2019 16:32
Довідка статті 17.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 19:04
Електронний підпис
25 січня 2019 19:03
ЦіноваПропозиція.pdf
25 січня 2019 19:03
УстановДокументи.pdf
25 січня 2019 19:03
ТехнічСпецифікація.pdf
25 січня 2019 19:03
Сертифікати.pdf
25 січня 2019 19:03
ПроектДоговору.pdf
25 січня 2019 19:03
Партнерство.pdf
25 січня 2019 19:03
ЛистЗгода.jpg
25 січня 2019 19:03
Инструкция_2018.pdf
25 січня 2019 19:03
Договори.pdf
25 січня 2019 19:03
Довідки.pdf
25 січня 2019 19:03
ВідгукРахунок.pdf

Публічні документи

27 січня 2019 21:11
Електронний підпис
27 січня 2019 21:10
технічне завдання.pdf
27 січня 2019 21:10
Цінова пропозиция.pdf
27 січня 2019 21:10
ПРОЕКТ договору.pdf
27 січня 2019 21:10
ВПВ17.pdf
27 січня 2019 21:10
Інші документи.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 15:15
Електронний підпис
28 січня 2019 15:13
Технічна частина.pdf
28 січня 2019 15:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 січня 2019 15:13
Сертифікати.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 14:48
Електронний підпис
28 січня 2019 14:22
довідка санкції.pdf
28 січня 2019 14:22
копія Виписка з ЄДР.pdf
28 січня 2019 14:22
витяг ПДВ_копія.pdf
28 січня 2019 14:22
копія статуту.pdf
28 січня 2019 14:22
довідка виробник .pdf
28 січня 2019 14:22
гарант.лист диски.pdf
28 січня 2019 14:22
9749107_пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 17:34
Електронний підпис
28 січня 2019 17:09
Проект договору.pdf
28 січня 2019 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 січня 2019 17:09
Технічний опис.7z

Публічні документи

28 січня 2019 15:34
Електронний підпис
28 січня 2019 15:30
Повноваження.pdf
28 січня 2019 12:43
Електронний підпис
28 січня 2019 12:37
ПРОЕКТ договору.pdf
28 січня 2019 12:37
Повноваження.pdf
28 січня 2019 12:37
Технічна частина.pdf
28 січня 2019 12:37
Кваліфікація.pdf
28 січня 2019 12:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 17:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Козирєва Л.А.

ФОП Іваненко Володимир Віталійович

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Колпаков С.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козирєва Л.А.
#2703417488
Відхилено 453 800,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 12:56
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
Відхилено 468 699,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 16:46
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ
#3166300052
Відхилено 498 700,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 12:17
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 555 945,60
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 15:33

Документи

31 січня 2019 12:56
Електронний підпис

Документи

31 січня 2019 16:45
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2019 12:17
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2019 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
555 945,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 12:52
договір.pdf укладений
18 лютого 2019 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 555 945,60
UAH (в тому числі ПДВ 92 657,60 UAH)