Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти
Очікувана вартість
1 729 849,74 UAH
UA-2019-01-11-001100-c ff90cf65ddb04745bd201cb8a201c1af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Пророчук

+380617698131 zokltend1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Юрій Пророчук
+380617698131
zokltend1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 1 729 849,74 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-001100-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн, Код ЄДРПОУ:40163555
Дата подання: 14 січня 2019 15:51
Дискримінаційні вимоги щодо очікуваної вартості / кількості
Згідно оголошення про закупівлю UA-2019-01-11-001100-c та тендерної документації, Замовник за лотом 1 планує закупити витратні матеріали для гемодіалізу у кількості 1002 комплектів з очікуваною вартістю 1`719`716.84 грн. Тобто середня очікувана вартість комплекту витратних матеріалів складає 1716,28 грн.
Така ціна є меншою, ніж середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками. Так, при курсі 32,469826 грн. за євро (офіційний курс НБУ станом на 14.01.2019 року) середня ринкова вартість комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками складає 1762,27 грн..
Таким чином, очікувана середня вартість комплектів витратних матеріалів за закупівлею UA-2019-01-11-001100-c занижена на 2,61% у порівнянні з середньою ринковою вартістю комплектів з аналогічними медико-технічними характеристиками, що створює перепони учасникам для участі у вказаних торгах. Підозрюємо, що Замовником могла бути допущена помилка щодо кількості або очікуваної вартості предмета закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації по лоту 1 у частині очікуваної вартості або у частині кількості комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 12:07
До закупівлі UA-2019-01-11-001100-c, після засідання тендерного комітету будуть внесенні зміни до тендерної документації.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000016 ● 632e5ecf1b8345958440cc9e64a0fa10
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 11:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.03.2019 № 36

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Г.ВАЩЕНКО













Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.03.2019 № 36


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу



1. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу) –2 лоти, UA-2019-02-04-001498-b;
2. Витратні матеріали для автоматизованого амбулаторного перитонеального діалізу – 3 найменування, UA-2019-03-04-001081-a;
3. Витратні матеріали для автоматизованого та постійного амбулаторного перитонеального діалізу – 3 лоти , UA-2019-03-12-002009-a;
4. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти , UA-2019-01-22-002012-b;
5. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу)-3 лоти , UA-2019-01-22-001461-b;
6. Витратні матеріали для проведення бікарбонатного гемодіалізу /гемодіафільтрації, 10 найменувань, UA-2019-01-30-002384-b;
7. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002440-b;
8. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002322-b;
9. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-24-000136-b;
10. Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти, UA-2019-01-11-000513-c;
11. Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти, UA-2019-01-11-001100-c;
12. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації - 9 найменувань, UA-2019-01-10-001264-c.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-08 10:45:18

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами: ID: UA-2019-01-29-002440-b, ID: UA-2019-01-29-002322-b, ID: UA-2019-01-24-000136-b, ID: UA-2019-01-11-000513-c, ID: UA-2019-01-11-001100-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
1. Чому тендерна документація в медико-технічних умовах містить умову надання учасниками витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, сумісних з апаратами виробництва Nipro?
2. Чи є на відповідному ринку інші виробники витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, та чи є аналоги витратних матеріалів, які є предметом закупівлі, інших виробників, які сумісні з апаратами виробництва Nipro?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-08 14:32:58

Відповідь на "Запит на пояснення"

1.) Медико-технічні вимоги формуються (зазначаються) у рапортах спеціалістів лікарні, у даному випадку рапорт представника відділення хронічного гемодіалізу був сформований на підставі замовлення від КУ «ТМО «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та ШМД» ММР ЗО» за підписом відповідальних осіб, про проведення закупівлі витратних матеріалів для здійснення процедур гемодіалізу.
На підставі зареєстрованого належним чином рапорту, при розробці тендерної документації відповідні Медико-технічні вимоги були внесені до неї, та затверджені на засіданні тендерного комітету разом з іншими вимогами необхідними для проведення закупівлі.

2.) Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі сформульовані таким чином, щоб забезпечити проведення своєчасної, ефективної та безпечної процедури гемодіалізу. Крім того, повідомляємо, що відповідно до інформаційних матеріалів виробників гемодіалізного устаткування вказаним у Документації вимогам (зокрема, характеристикам площі мембрани) обох видів діалізаторів відповідають діалізатори декількох виробників, які представлені на ринку України: Nipro Corporation, (Японія), Allmed Medical GmbH (Німеччина), Haidylena for Advanced Medical Industries, (Єгипет), Kawasumi Laboratories Inc. (Японія).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 132,90 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 січня 2019 15:31
Закінчення: 29 січня 2019 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Оріхівське шосе.10
Дата доставки: 06 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 10 111,50
UAH з ПДВ
10 111,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 10 015,20
UAH з ПДВ
10 015,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 14:09
Електронний підпис
25 січня 2019 14:08
Пропозиція_ЛОТ_2.pdf
25 січня 2019 14:08
Технічна частина.pdf
25 січня 2019 14:08
МТВ_Мелітополь.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 10:42
Електронний підпис
04 лютого 2019 10:30
Документи переможця
30 січня 2019 10:27
Електронний підпис
25 січня 2019 15:41
Електронний підпис
25 січня 2019 15:40
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 10 015,20
UAH з ПДВ
31 січня 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
10 015,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:11
Еврика 205_2ТБ викон.doc укладений
26 лютого 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:26
ДОДАТКОВА УГОДА 3_205_2.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:58
Додаткова угода 2_до дог. 205-2ТБ-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 12:23
ДОДАТКОВА УГОДА ЕВРИКА МЕДІКАЛ 205 2.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 13:22
ДОГОВІР ЕВРИКА 205 2 ТБ19 10015.pdf укладений
14 лютого 2019 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 8218,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 205/2 ТБ 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 205/2 ТБ 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 205/2 ТБ 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 689,92
UAH (в тому числі ПДВ 633,92 UAH)